Alla kategorier vvs butik Västra Götaland Göteborg Frej Jonsson & Co

Viktor Hasselblads Gata 11, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Frej Jonsson & Co

• Mats
    Mats skrev om Frej Jonsson & Co
    Första gången vi var inne och tittade på badkar fastnade vi för ett. Informationen bredvid karet vad tydlig avseende pris och funktioner. En säljare berättade dessutom samma sak, vi ställde explicita frågor för att vara helt säkra. När min sambo några dagar senare var inne för att besälla karet visade det sig att vi skulle få betala nästan 10.000 kr mer för att få de funktioner man sagt, "ett olyckligt misstag". Chefen i butiken vidtalades och man tog bort den felaktiga skylten. När vi några dagar senare var inne i butiken visade det sig åter att skylten stod på plats. Av en händelse tog vi kort på informationen både vid första och tredje tillfället! Snacka om falsk marknadsföring. Samma erfarenhet som som Niklas.
  • Hans R
    Hans R skrev om Frej Jonsson & Co
    Frej Jonsson har ett stort sortiment på bad mm. Men tyvärr sortimentet på VVS-tillbehör är begränsat. Jag har varit där flertal gånger men de har inte det sortiment i VVS-butiken som man kan förvänta av en butik i den storleken. Så tyvärr blir man tvungen att ta sig till andra sidan Göta Älv om man behöver VVS-tillbehör.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Frej Jonsson & Co
    Förvisso ett bra utbud. Men vid första besöket blev vi lovade ett pris, dubblekollade till och med vad som ingick med specifika frågor. Det fanns även en lapp som beskrev erbjudandet. När vi så skulle beställa visade det sig att vi skulle behöva betala 4000kr mer än vi kommit överens om. De avslutade samtalet med "Olyckligt, vi kan möjligen ge er 500kr rabatt". Kan inte rekommendera dem.
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Frej Jonsson & Co
    Personalen är kunnig och vänlig. Bra service och leveranser i tid. Bra sortiment inom de vanliga VVS produkterna och en del exclusiva produkter också.
  • Philip R
    Philip R skrev om Frej Jonsson & Co
    Vilket sortiment.
    Här finns allt inom bad och vvs. När jag renoverade min lägenhet tillbringade jag många timmar här. Jag köpte toalett och handfat. Det är väldigt skönt att kunna strosa runt utan att bli påhoppad av försäljare. Här går man till en speciell disk när man vill få hjälp. vilket gör att man kan mäta,titta,tänka i sin egen takt. Att de har en speciell avdelning för vvs tillbehör är kalas då det är svårt för en lekman som mig att veta exakt vilka mått man ska ha på kopplingar och rör av olika slag.
    Representant för Interkakel AB, Emma K gillar detta

Viktor Hasselblads Gata 11, 421 31 Västra frölunda