Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Fruitify

Fruitify

Järngatan 9, 234 35 Lomma — Visa karta

FRUITIFY
FRUKT PÅ JOBBET SOM DET SKALL VARA!

Behovet att frukt på arbetsplatsen är stort och en helt okej lösning på detta är fruktkorgar. De fyller helt klart behovet!

Så vill ni ha frukt på arbetsplatsen och det är det viktiga, så är kanske en fruktkorg ett bra alternativ för er! MEN.....

Vill Ni däremot att frukten skall vara snyggt upplagd och hålla hög kvalitet, minska negativa diskussioner runt fikabordet om dålig frukt eller tråkigt utbud. Få en bättre service och ha en fruktlösning som ser snygg ut även på torsdags eftermiddagen. Då är fruktfatet ett bättre alternativ än fruktkorgen.
•Ett fruktfat ser snyggt ut även när det är halvtomt, till stor skillnad mot en fruktkorg.
•Ett fruktfat skadar inte frukten på samma sätt som en fruktkorg gör, där frukterna är mer lagda på varandra.
•Ett fruktfat är mer hygieniskt. I en fruktkorg fastnar gamla mögelsporer och annat i rottingen.
•Ett fruktfat gör att man kan se mer av frukten och få en bättre upplevelse. I en fruktkorg ser man bara de översta frukterna.
•Ett fruktfat har en massa fördelar jämfört med andra alternativ som fruktkorg och fruktlåda.

Men i slutändan handlar det om att ha frukt på arbetsplatsen och ha en så bra lösning som möjligt, vilket gör att man ökar trivseln och energin. Låt er fruktleverans vara något positivt och bli det den en gång var ämnad att vara.

Med ett fruktfat från Fruitify så är frukten på jobbet den vitaminkick, trivselhöjare och det glädjeämne frukten skall vara. Fruitify - fräscht, hög kvalitet, hög service, vackert, modernt - helt enkelt frukt på jobbet i tiden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om Fruitify

• Thomas A
    Thomas A skrev om Fruitify
    Har tidigare haft en annan leverantör av frukt till min arbetsplats. Men på grund av att deras fruktkorgar brast en hel del i kvalité och servicen var inte den bästa så kollade vi efter ett annat alternativ. Vi googlade runt och hittade några som verkade lovande, men en vän till en kollega tipsade oss om Fruitify som de hade på sitt jobb.

Vi gav Fruitify en chans, och ärligt talat, så var vi flera stycken som var tveksamma till att det skulle märkas någon skillnad. Men chefens fru drev på detta och vi fick Fruitify på jobbet hos oss också.

Och så lurade vi har varit i alla år! Vilken skillnad på kvalite´n, på hur de jobbar och allt. Det var som att jämföra en brödbutik i gamla Sovjet med ett lokalt stenugnsbageri här i Lund. Hade vi vetat detta tidigare, så hade vi besparat oss från en massa missnöje och diskussioner på jobbet på grund av frukten, som egentligen skall vara positivt.

Vi har nu haft Fruitify i några månader och så länge de fortsätter i samma anda och håller den klass de gör, så är vi en trogen kund!

Och på tal om det, en sak vi stötte på när vi ville säga upp leveransen från vår gamla leverantör, var att de hade bindningstid på abonnamanget, så vi fick vänta innan vi blev fria från deras service (om man nu kan kalla det vi hade från dem en service). Men hos Fruitify så har vi ingen bindningstid.
    De svarade på frågan, från chefens fru (vis av erfarenhet) om hur länge vi band upp oss, att de har endast 1 månads uppsägningstid. Bra kvalitet och service innebär nöjda kunder och nöjda kunder behöver inte någon avtalstid. Tänk om fler kunde resonera likadant!

Järngatan 9, 234 35 Lomma