Alla kategorier Mataffär Stockholms län Solna Furuviks Specerier AB, Ica Nära

Råsundavägen 115, 169 50 Solna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

• Andreas I
    Andreas I skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära
    Handlat där några gånger och jag gillar det inte. Det är trångt i gångarna, svårt att hitta och när jag skulle köpa frukt så var väldigt mycket för dåligt för att köpas.
  • Christian  H
    Christian H skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära
    Grönsaksdisken skulle behöva ett rejält lyft och detta gör att mitt helthetsintryck kraftigt försämras och detta kan tyvärr inte vägas upp av personalens trevliga bemötande.
  • Kim K
    Kim K skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära
    En väldigt liten Ica-butik. Har inget större sortiment och väldigt smala gångar vilket kan leda till att det blir trångt och svårt att komma fram. Dock känns affären väldigt personlig och flickorna i kassan är alltid lika glada och trevliga vilket gör att man blir på gott humör. Ingen affär att storhandla på, men är man bara ute efter någonting att stoppa i magen så kan jag varmt rekomendera denna lilla mataffär. Det känns mysigt att handla!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära
    Egentligen en ganska risig butik om man tittar på de trånga gångarna, det smala sortimentet och den lite nedgångna lokalen. Prismässigt håller de ju inte heller en jämförelse mot de större matvarubutikerna. Men faktum att trots detta så njuter jag av att handla här. Det är en personlig butik som jag hoppas kommer stå emot de stora jättarna och finnas kvar länge! Inget ställe att storhandla på, men inför kvällens middag är det väldigt bekvämt.

Råsundavägen 115, 169 50 Solna