Fyndiq AB

Alströmergatan 22, 112 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 16 kunder tycker om Fyndiq AB

• Olle Å
    Olle Å skrev om Fyndiq AB
    Jag köpte en grej för några dagar sedan - för ett bra pris, och ja, jag fick leverans fort. MEN EFTER MITT KÖP I HELGEN HAR JAG REDAN FÅTT TVÅ NYHETS-/SÄLJBREV från er. När jag klickar "avprenumerera" så kommer jag in på en massa erbjudanden. Det är ju helt sjukt, jag får alltför många sådana brev, men så länge jag kan klicka bort står jag ut. Att komma in på en säljsida när jag vill sluta brevet är inte kul! Ni måste jobba seriöst med er marknadsföring.
    // Olle
  • Janna A
    Janna A skrev om Fyndiq AB
    Dåligt, lita inte på dem. Jag beställde en tablett fodral. Den passade inte trots att de säljer på sådana argument. Billigt är skit och kundservicen nonchalant.
  • Peter
    Peter skrev om Fyndiq AB
    Det folk missar är att det egentligen inte är Fyndiq som är bra och snabba att leverera, det är alla deras leverantörer som är det. Tyvärr finns det ju leverantörer som kränger rent skit och som absolut inte vill göra rätt för sig, och då kommer ju vi som konsumenter i kläm i händelse av en reklamation.
    Så länge det inte är något problem med leveranserna kan man tycka Fyndiq är en hygglig förmedling av varor, MEN när man väl har en reklamation kan det bli ett moment 22 då jag som slutkund INTE för ha kontakt med det levererande företaget och är det då ett mindre seriös sådant (som i mitt fall Ifoco) är man helt utlämnad till Fyndiq som nu fullständigt ignorerar mina rop på hjälp. Jag har i en order bl.a. beställt ett batteri till iPhone 4S, men fick ett till 4:an. Reklamationen gjorde jag 30 jun 2015 och idag den 26 aug 2015 och 17 mejl senare till Fyndiq har jag ännu inte fått rätt batteri eller ens svar på varför inget händer i ärendet. Fyndiq har t.o.m. stängt mitt första ärende bara för att Ifoco sagt att man ska skicka mig rätt batteri men förstås aldrig gjort eller tänkt göra. Fyndiq tar inget som helst ansvar i sin förmedling om att det ska blir rätt och det tråkiga är att det är ett gyllene tillfälle för alla oseriösa handlare att tjäna pengar för det går inte att komma åt dem. Om bara Fyndiq hade en sund affärsidé och värnade om KUNDERNA genom att rensa ut banditerna skulle det kunna bli hur bra som helst, men näää, så HANDLA INTE GENOM FYNDIQ!
  • Hamid J
    Hamid J skrev om Fyndiq AB
    Innan du läser detta, notera att jag mer än gärna skriver precis lika mycket GOTT om ett företag när de beter sig bra! Men Fyndiq är det SÄMSTA i e-handelsväg som jag upplevt.

RENT SKIT! Ta varningarna på allvar för detta företag är extremt oseriöst om problem uppstår. Om du får hem alla produkter och det inte finns något att reklamera fungerar det väl helt OK. Men så fort det är dags att kontakta deras värdelösa kundtjänst så drar det ut på tiden.
    Mer än en månad har nu gått och jag har fortfarande inte fått ett besked för en produkt jag mottagit som är BEGAGNAD!

Den säljande butiken får själv inte hjälpa mig utan hänvisar till Fyndiq som inte svarar mig. Efter att ha kontaktat fyndiq flera gånger och klagat på den extremt sega handläggningstiden har de nu raderat min orderhistorik så att jag inte längre kan kontakta deras kundtjänst. Seriöst?!

FYNDIQ skriver själv massor av omdömen som ger ett bra intryck av deras värdelösa kundservice.

KÖP EJ HÄR, lita på detta. Mängden huvudvärk jag fått på grund av detta bolag gör mig gråtfärdig och uppgiven!
    Idag har det gått mer än en månad sen dagen jag reklamerade en produkt som jag betalt 4000 kr för!!! Än idag sitter jag utan svar, mina pengar är hos fyndiq och jag har ännu inte en aning om vad jag ska göra.

SÄMSTA BETYG!!! FYNDIQ borde SVARTLISTAS.
  • Sofie
    Sofie skrev om Fyndiq AB
    Fyndiq märkte ut produkter med julgaranti och sedan när de inte levererar dem så säger de att nej, just de produkterna som var märkta med julgaranti hade inte det.
  • P
    P skrev om Fyndiq AB
    VARNING!

Visst är det billigt? Men skenet bedrar.
    Du får vad du betalar för = SKIT.

Köpte i vintras 2 mobilplånböcker i julklapp.
    Två dagar efter användning börjar nitarna falla av på BÅDA plånböckerna.

I den ena plånboken får man heller inte i kortet i korthållaren.
    På den andra plånboken är magneten dålig.

Jag läser massvis med varningar på internet, att inte skicka tillbaka varor för reklamation hos dem, för dom är hopplösa och kommer inte hjälpa dig att lösa problemet.

Ångrar detta bittert nu, att jag inte lyssnade på dessa recensenter.

Fyndiq är riktiga j-a skojare!

Dom vägrar skicka tillbaka nya plånböcker, trots att jag har rätt i min sak.

Inte nog med att jag var tvungen att betala fraktavgiften till idioterna för att skicka dit varorna för reklamation. Jag måste även nu betala frakten för att få tillbaka dom värdelösa plånböckerna hit, så det inte känns som om man betalat för ingenting!

För varken pengarna tillbaka eller några nya plånböcker är det på tal om.

FYNDIQ = BEKVÄMA ATT HA O GÖRA MED TILLS DU MÅSTE REKLAMERA EN VARA!

Har varnat alla jag känner och jag hoppas att konsumentverket granskar detta äckliga företag! Och jag hoppas fler tar lärdom innan dom köper något från detta värdelösa skitföretag som har skitkvalité på sina varor.

ALDRIG MER FYNDIQ!
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Fyndiq AB
    Fyndiq var otroligt bekvämt, mycket billigt och otroligt bra service. Rekommenderar det verkligen!
    Niklas
  • Felicia J
    Felicia J skrev om Fyndiq AB
    Jag blev jättenöjd med mitt köp på Fyndiq! Allt var super billigt och kläderna jag beställde har blivit tvättade ett antal gånger men de ser fortfarande nya ut! Dock så var det lite sämre att man inte fick fakturan på posten, man skulle skriva ut den själv, men annars så var servicen bra och allt annat! Jag kommer absolut att beställa från Fyndiq fler gånger.
  • Fanny A
    Fanny A skrev om Fyndiq AB
    Jag tycker att Fyndiq.se har mycket bra priser och även jättebra service. Allt jag har handlat där har varit i toppkvalite och hållit hur bra som helst. Noteras bör att jag handlat väldigt mycket där. Och det stora sortimentet är överväldigande bra!
    Mycket nöjd kund!
  • Elfrida Ö
    Elfrida Ö skrev om Fyndiq AB
    Fyndiq AB har ett bra och lättförstått koncept. Hemsidan är enkel att förstå, kvaliteten på grejerna är riktigt fina till låga priser, enligt egen erfarenhet mycket snabb leverans och jag älskar verkligen det stora utbudet de har. Det finns någonting för alla, helt enkelt! Min upplevelse av Fyndiq är väldigt fin och jag rekommenderar dem varmt.
  • Madelene K
    Madelene K skrev om Fyndiq AB
    Har beställt flera olika varor från Fyndiq. Det har alltid varit bra kvalité och de är väldigt snabba på att leverera produkterna. Lätt sida att hitta på och det finns många betalningsalternativ vilket är ett stort plus.
  • Ellinor P
    Ellinor P skrev om Fyndiq AB
    Har beställt vid ett flertal gånger hos Fyndiq. Leveranserna har kommit dagen efter mer eller mindre och betalningsalternativen har varit många och tillfredsställande. Jag rekommenderar Fyndiq till alla som vill ha snabba leveranser av grejerna och trevligt kundbemötande. Rekommenderar Fyndiq mycket varmt för jag är kanon-nöjd!
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Fyndiq AB
    Har beställt ett flertal gånger. Dock bara mobiltillbehör. Leveranserna har alltid varit suppersnabba! Har även skickat tillbaka några artiklar då jag beställt för fel modell. Fick mycket snabbt svar hur jag skickade tillbaka med ref nr o adresser. Reklamerat ett ipad fodral som gick sönder i hörnet när jag satt på det. Fick ett nytt omedelbart! Svarar mycket snabbt o trevligt på email. Jag supernöjd!
  • Emmy E
    Emmy E skrev om Fyndiq AB
    Jag rekommenderar Fyndiq varmt till alla. Som student så är det alltid bra med en sida med billiga priser och bra leveranstid. Jag har alltid blivit nöjd med mina köp och fått precis det jag har beställt. Deras service är även den mycket bra. Ett stort + i kanten. Det enda som skulle kunna ändras är den dyra (men ganska normala) fraktavgiften. Men jag är supernöjd!
  • lisa t
    lisa t skrev om Fyndiq AB
    Från mina köp har Fyndiq fått mig att bli besviken en eller två gånger. Men trots de har de ett STORT sortiment med varor från billiga priser till lite dyrare. Jag som älskar produkter som är billiga kan inte låta bli med att köpa hem saker från Fyndiq, och från alla mina köp har jag nästan alltid blivit nöjd.
    Fyndiqs leverans står upp till några dagar och jag har inte fått vänta mer än 7 dar, dessutom har de en kundtjänst som är aktiv med att svara tillbaka vilket är ett plus i kanten!
  • Erika
    Erika skrev om Fyndiq AB
    Jag tycker att leveransen är bra och relativt snabb. Någon enstaka gång har jag varit med om att leveransen har överskridit den utlovade leveranstiden. Kundtjänst har jag aldrig haft problem med, utan de har svarat snabbt och sakligt. Jag beställde en vara en gång som gick sönder efter bara några användningar, men kundtjänst tog kontakt med säljaren och jag fick en ny utan problem!

Alströmergatan 22, 112 47 Stockholm