Fyndiq AB

Läs vad 89 kunder tycker om Fyndiq AB

• Ann-Cristin S

2020-03-30

Ann-Cristin S skrev om Fyndiq AB
    Handla inte där! INGEN kundtjänst med telefon, otryggt när något strular. Svårt hitta VAR man ja kontakta. Fick halva ordern trots jag beställde två likadana. När jag beställt brukar man Kunna följa ärendet. Inget om det heller... En av sakerna kom i en futtig påse utan reklamation lapp ifall jag ångrar. Jag rek absolut inte detta företag. Läs mer
    2020-03-31 Fyndiq AB svarar Ann-Cristin S
    Hej Ann-Cristin, först och främst vill jag säga att jag är tacksam för din feedback och ska självklart se till att föra den vidare internt.

Anledningen till att det inte följer med någon retursedel är att det är du som kund som står för eventuella returkostnader vid ett ångrat köp. Vid eventuella reklamationer kan butiker bistå med retursedlar om de vill ha in produkten för reklamationsbedömning.

Det stämmer även att en beställning kan komma i flera förpackningar, detta då Fyndiq är en handelsplattform bestående av drygt 1600 butiker. Har du beställt flera produkter kan alltså produkterna komma från olika butiker och därför i olika förpackningar.

Jag hoppas att detta besvarade dina frågor. Dyker det upp något mer så är du varmt välkommen att mejla kundtjänsten på order@fyndiq.se så hjälper de dig vidare! //Fyndiq-Hannah
    2020-03-31 Ann-Cristin S svarar Fyndiq AB
    Der är inte okey att inte ha något nummer att kontakta er på. Så jag vidhåller att det var första och sista gången jag gjorde ett köp. För att inte tala om hur besvärligt en retur skulle bli...
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-03-23

Enn Uno K skrev om Fyndiq AB
    Har handlat ett tiotal gånger på Fyndiq. Alltid fungerat bra - snabba leveranser och sjyssta produkter till priser som få andra kan matcha. Läs mer
    2020-03-23 Fyndiq AB svarar Enn Uno K
    Härligt att höra! :) Kika gärna in på hemsidan igen nästa gång det är dags för fyndjakt! :) //Fyndiq-Tommy
  • 2020-03-02

SOFIA N skrev om Fyndiq AB
    Fruktansvärt missnöjd, otroligt dålig service och hantering av Fyndiq. Beställde ett mobilfodral som kom hem och jag såg direkt att det inte passade och motsvarade förväntningarna. Mailade direkt till Fyndiq och de instruerade mig att skicka tillbaka det vilket jag gjorde. Fick sedan svar att det tydligen var repa på fodralet och jag skulle ha dokumenterat detta. Hade inte ens sett det! Valet jag fick var att antingen betala kostnaden och så kastar dem fodralet, eller betala frakt på 80 kr för att få tillbaka fodralet samt stå för inköpet. Känner mig riktigt lurad. Tänker aldrig mer handla här och jag rekommendera ingen att göra detta heller. Läs mer
    2020-03-02 Fyndiq AB svarar SOFIA N
    Hej Sofia,

Tyvärr har jag ganska begränsad insikt när det kommer till enskilda ärenden så jag har svårt att se vad som har hänt i just detta fall. Men det är bra synpunkter du kommer med och jag ska självklart ta dem vidare internt som användarfeedback. Ha en fortsatt fin dag! //Fyndiq-Andreas

PAULA K skrev om Fyndiq AB
    Har beställt 2 st av samma vara men fick bara 1 st. Fyndiq påstår att dom kontaktat butiken som skickade ut min vara och säger att den måste försvunnit med posten. Hur fan försvann den med posten när jag fick hem 1 st av varan. Det kan fyndiq inte svara på och att man ska behöva skicka så många mail till er där man förklarar vad problemet är så fattar dom fortfarande inte utan bara skriver samma sak att en ny vara är skickad. Då den varan inte heller kom fram så antar jag att den också försvann med posten. Sanningen är att butiken aldrig har skickat nån ny till mig det fattar jag ju nu efter så här lång tid och efter att ha läst både fyndiqs omdöme och den butiken som skulle skicka ut varan så fattar jag nu att jag blivit blåst. Fyndiq kundtjänst är ett enda stort skämt dom kan inte lösa några problem och dom bryr sig inte heller att hjälpa till. Rekommenderar ingen att handla av fyndiq det är bara massa problem som är svåra att lösa och en värdelös kundtjänst som skiter i dig som kund hur mycket du än hör av dig så kommer du ändå inte få hjälp. Spara tid och problem och köp från nån annan butik istället. Läs mer
    2020-02-26 Fyndiq AB svarar PAULA K
    Hej Paula, det var absolut ingen rolig läsning. :(

Jag är dock tacksam för din feedback och ska se till att den förs vidare till den avdelning den berör.

Ha en fortsatt fin dag! //Fyndiq-Ellen

JONAS B skrev om Fyndiq AB
    Köpte en vara som inte alls stämmde med beskrivningen, så nu är det bara att skicka tillbaka. Och efter alla kommentarer är det nog säkrast att skicka rek. Läs mer
    2020-02-26 Fyndiq AB svarar JONAS B
    Hej Jonas,

När det gäller produkter som inte överensstämmer med beskrivning eller produktbild så skulle jag rekommendera att du reklamerar produkten istället för att ångra köpet. Vill du veta mer om hur du går tillväga för att reklamera kan du skicka ett mail till kundtjänsten på order@fyndiq.se så hjälper de dig vidare! Ha det fint :) //Fyndiq-Andreas

Anna Sofia H skrev om Fyndiq AB
    Returnerade en vara, men liksom många andra vittnat om hävdar Fyndiq att returen inte kommit fram. Högst osannolikt och förefaller som en regelrätt blåsning. Första och sista gången jag handlade av företaget. Läs mer
    2020-02-26 Fyndiq AB svarar Anna Sofia H
    Hej Anna,

Tråkigt att höra att du fått den uppfattningen. Prova gärna att mejla kundtjänsten på order@fyndiq.se så ska de göra sitt bästa för att hjälpa dig! :) //Fyndiq-Hannah
  • ROBERT A

2020-02-21

ROBERT A skrev om Fyndiq AB
    Varning! Fyndiq Är ett skämt!
    Läste dock recensionerna för sent.
    Returnerade ett felköpt mobilskal och ville köpa ett annat istället. Men som många vittnar om så ”har de inte mottagit returen”.
    Skickar man inte spårbart så blåser de dig direkt.
    Skamligt beteende. Läs mer
    2020-02-21 Fyndiq AB svarar ROBERT A
    Hej Robert, väldigt tråkigt att höra att du fått den uppfattningen om oss.

Vi försöker aldrig blåsa någon, men just när det kommer till returer så har vi ingen möjlighet att återbetala en kund för sin retur innan butiken mottagit returen. Är returen då inta skickad spårbart måste vi vänta tills butiken som ska ta emot returen hör av sig och meddelar att returen är mottagen.

Jag hoppas att detta gav lite klarhet gällande returer hos oss på Fyndiq. Dyker det upp fler frågor går det jättebra att mejla kundtjänsten på order@fyndiq.se så gör de sitt bästa för att hjälpa dig! :) Ha en fortsatt fin dag och en trevlig helg //Fyndiq-Hannah
    2020-02-22 ROBERT A svarar Fyndiq AB
    Skitsnack!
    Intressant att alla ej spårbara returer till Fyndiq ”försvinner” i postgången.
    Den oturen har inte de seriösa e-handelsföretagen. Ni är välkomna att höra av er OM ni skulle råka ”hitta” den returnerade varan. Skulle det ske så lovar jag att skriva om det här.
    2020-02-26 Fyndiq AB svarar ROBERT A
    Hej igen Robert,

Tyvärr har jag inte insikt i ditt specifika fall, men rent generellt talat så är det som så att när butiken har fått in din retur så kommer vi höra av oss till dig och meddela hur och när återbetalning sker.

Ha en fortsatt fin dag //Fyndiq-Hannah
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • ANNA E

2020-02-20

ANNA E skrev om Fyndiq AB
    Produkten var av dålig kvalité och gjorde en retur. Precis som flera skriver innan så menar de att returen aldrig skett. Aldrig hänt mig med något annat företag. Kommer aldrig använda el rek er igen. Läs mer
    2020-02-20 Fyndiq AB svarar ANNA E
    Hej Anna, tråkigt att höra att du inte blev nöjd med din produkt.

Just när det kommer till returer så måste vi alltid vänta till butiken som sålde produkten får in din retur innan vi kan återbetala dig. Av just denna anledningen rekommenderar vi alltid att returnera sina paket spårbart, detta då det blir enklare för oss att kontrollera huruvida paketet kommit fram till ursprungsbutiken eller inte.

Jag hoppas att det gav någorlunda svar. Ha en fortsatt fin dag! //Fyndiq-Robban
    ROBERT A gillar detta
  • 2020-02-14

JOHNNY R skrev om Fyndiq AB
    Har handlat många småprylar på Fyndiq och alltid varit mycket nöjd både med priser och leveranser/kvalitet. Senaste köpet innebar dock att jag fick endast två av tre försändelser. Påpekade detta för Fyndiq och de skulle fixa det. Svaret jag fick var att förändelsen var leveread och "problemet var åtgärdat och stängt". Möjligt att det var åtgärdat utifrån Fyndiqs perspektiv men inte utifrån mitt. Därav endast en tvåa i betyg. Kommer troligen aldrig att handla av dem igen. Läs mer
    2020-02-17 Fyndiq AB svarar JOHNNY R
    Hejsan Johnny,

Det lät lite märkligt. Det jag skulle rekommendera i det fallet är att skicka ett nytt mail till kundtjänsten och förklara situationen. Förhoppningsvis kan de hitta en lösning som passar dig bättre!

Kundtjänsten når du enklast via mejl på order@fyndiq.se

Ha en fortsatt fin dag! :) //Fyndiq-Hannah
  • 2020-01-24

ISABEL M skrev om Fyndiq AB
    Fick ett mobilfodral i en helt annan färg än den jag hade beställt, och Fyndiq vägrade att stå för returfrakt trots att jag skickade bildbevis till dem två gånger. Dessutom är det flera dagar långa väntetider till deras support trots att det inte är högsäsong, och när man då ska kommunicera med dem tar det vääääldigt lång tid. Det finns så många andra butiker man kan handla från som är bättre både vad gäller pris och kvalitet. Välj dem istället! Läs mer
    2020-02-17 Fyndiq AB svarar ISABEL M
    Hej Isabel,

Så ska det absolut inte vara. Jag ska dock se till att din feedback kommer fram till den eller de personer den berör.

Allt gott //Fyndiq-Hannah
  • 2020-01-24

CONNY L skrev om Fyndiq AB
    Min retur kom aldrig fram, inte hänt mig förut. Köpte en smartklocka som var ett stort skämt. Läste sedan att detta hänt så många före mig. Vill varna alla för detta oseriösa företag. Läs mer
    2020-02-17 Fyndiq AB svarar CONNY L
    Hejsan Conny,

Det var absolut ingen rolig läsning. Jag är dock tacksam för din feedback och ska se till att det förs vidare internt till berörd avdelning.

Ha en fortsatt fin dag! //Fyndiq-Hannah
  • 2020-01-16

JANI V skrev om Fyndiq AB
    Har beställt en del gånger och tyvärr kommer varor ofta för sent. Expressleverans är ingenting att rekommendera då det sällan stämmer. Väntar nu på en produkt som är 3 dagar försenad och inget svar från kundtjänst.

Avslutningsvis så bör man vända sig någon annanstans då de flesta man beställer ifrån håller leveranstiderna. Läs mer
  • 2020-01-15

MICHAELE H skrev om Fyndiq AB
    Varning! Blir det fel så är det omöjligt att få tag på dem. Skickade tillbaka min produkt och fåt bekräftat av postnord att de har tagit emot men ändå har jag inte fåt några pengar tillbaka. Vad är de för företag som inte svarar på sina kunder. Läs mer
  • Karl Axel Inge J

2019-12-24

Karl Axel Inge J skrev om Fyndiq AB
    Sämsta företag jag har handlat från. En produkt som kostade 149 kr slutade i slutändan på ca 280 kr då jag själv fick betala tullavgifter. Plus mycket lång leveranstid. Se upp och handla inte av dom. Läs mer
    2020-01-17 Fyndiq AB svarar Karl Axel Inge J
    Hejsan,
    Ta kontakt med vår kundtjänst på: order@fyndiq.se så ska vi kika på detta och hjälpa dig vidare. //Fyndiq-Ellen
  • 2019-12-16

DANIEL N skrev om Fyndiq AB
    Beställde för 3 veckor sedan. Inga varor har dykt upp.
    Kontaktade kundtjänsten. Ett svar att de ska kolla på ärendet. En vecka sedan De svarade - inget har hänt. Läs mer
    2020-01-17 Fyndiq AB svarar DANIEL N
    Hejsan,
    Ta kontakt med vår kundtjänst på nytt på mejladressen: order@fyndiq.seså hjälper dem dig med din saknade beställning. //Fyndiq-Hannah
  • Jim Robert P

2019-12-06

Jim Robert P skrev om Fyndiq AB
    Man köper varor med expressleverans, dvs 1-2 vardagar, men efter 7 dagar varav 5 vardagar har jag inte fått mina saker. Kundsupporten har inte hjälpt mig ett dugg, tog 3 dagar innan svar, och svaret var "jag vet inte vilka av dina varor du menar". Jag menar ALLA! Trots att jag skrev mitt telefonnummer och det enkelt kunde ringt och frågat det så valde dom att svara så oduglig så jag vet fortfarande inte när sakerna kommer, om de ens kommer? Bedrövligt support och lögn om leveranstider. Läs mer
    2020-01-17 Fyndiq AB svarar Jim Robert P
    Hejsan,
    Det var tråkigt att höra att du inte fått din beställning inom förväntad leveranstid.
    Du kan själv starta ett ärende på vår kundtjänstsida: https://customer-support.fyndiq.com/ eller hör av dig till vår kundtjänst på nytt så hjälper de till med det. //Fyndiq-Hannah
  • TOMMY G

2019-12-02

TOMMY G skrev om Fyndiq AB
    Verkar som om posten vill att jag ska betala 104kr för något jag beställt, summan på ordern var runt 150kr, nu blev det plötsligt inte så billigt längre. Att något sådant skulle ske stod det ingenting om på sidan när jag beställde, hade det gjort detta hade jag inte beställt alls. Första och sista gången jag köper något från Fyndiq. Läs mer
    2020-01-17 Fyndiq AB svarar TOMMY G
    Hejsan Tommy!

Så ska det självklart inte vara,
    Mejla in till vår kundtjänst på: order@fyndiq.se så hjälper vi dig med detta. //Fyndiq-Ellen
  • Maria A

2019-11-20

Maria A skrev om Fyndiq AB
    Förväntar mig aldrig högsta kvalitet på varorna men nästan alla har varit helt ok och ibland överraskande bra! Läs mer
    2019-12-03 Fyndiq AB svarar Maria A
    Tack så mycket för ditt trevliga omdöme. :) //Fyndiq-Ellen
  • Frida L

2019-10-03

Frida L skrev om Fyndiq AB
    Beställde två varor, båda med expressleverans. Den första kom efter ett par dagar, när det gått över en vecka efterfrågade jag den andra varan och fick nu efter ytterligare några dagar svar från Fyndiq att de inte kan se vart varan tagit vägen och ska därför återbetala mig pengarna jag betalt. Men jag vill ju ha produkten jag beställt?! (Finns kvar på lagret, eller hemsidan iaf) Inga pengar är på väg tillbaka och ingen vara och kundtjänst är ett skämt! Inte värt att beställa härifrån för det är billigare pga allt strul. Där fick man för man var Snål-Verner :/ Läs mer
    2019-11-15 Fyndiq AB svarar Frida L
    Hej Frida,

Vad tråkigt att höra att det blev sådant strul med din beställning. Det kan ta några dagar innan återbetalningen gått igenom. Vi på kundtjänsten svarar gärna på fler frågor eller funderingar du kan tänkas ha, Hör av dig till order@fyndiq.se

• Sandra P

2019-08-29

Sandra P skrev om Fyndiq AB
    VARNING för detta företag! Kunde jag ge mindre i betyg så skulle jag!

Jag beställde 4 olika saker vid samma tillfälle, varav 3 av dessa saker inte stämde med vad jag hade beställt. Jag fick ett IPhone 4/4s plånboksfodral istället för till en 6/6s. Det stod att det var till 6/6s när jag beställde men sen stod det till 4/4s i orderbekräftelsen. Jag beställde även två olika sorters glasskydd till iPhone. Den ena skulle vara med vit kant runt, men det kom med svart kant! Och den andra skulle enligt bilden skydda ända ut till kanterna, alltså runt hela ”hemknappen”. Men det gjorde den inte, utan endast halva ”hemknappen”. Till svar fick jag bara: ”Tråkigt att du inte blev nöjd, men du kan skicka tillbaka varan. Dock får du stå för frakten.”

Så dom gör fel, men jag får lov att betala returfrakten. Vilken är så dyr så det är inte ens värt att lägga pengarna på det. Jag är mamma-ledig och har det inte så gott ställt just nu, och detta var presenter till min äldsta dotter som snart fyller år.

Och det går inte ens att ringa dit för att prata med någon, tack för sjukt dålig kundservice Fyndiq! Läs mer
    2019-11-15 Fyndiq AB svarar Sandra P
    Hej Sandra,

Detta var ju inte alls bra. Självklarthar du rätt att starta en reklamation kring detta. Det gör du lättast på vår kundtjänstsida

Du kan också kontakta kundtjänsten på nytt så startar vi ett ärende åt dig :)

• 2019-08-22

Tomas B skrev om Fyndiq AB
    Köpte laddare med kabel till Samsung. Betalade via klarna. Jag gjorde rätt för mig. Fyndiq skickar en kabel utan laddare till mig. Besviken Läs mer
    2019-11-15 Fyndiq AB svarar Tomas B
    Hej Tomas,

Det här låter som en reklamation. Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare :)order@fyndiq.se

• Vianne H

2019-07-22

Vianne H skrev om Fyndiq AB
    Varning! De hävdar att de inte fått returen trots att jag filmat när jag postat. Förlorade både varor o pengar. Uselt företag Läs mer
  • 2019-06-19

Joakim Z skrev om Fyndiq AB
    Skickar fel vara och vill att man som kund ska betala för returen Läs mer
  • Cecilia Karin Margareta H

2019-05-24

Cecilia Karin Margareta H skrev om Fyndiq AB
    Beställde 2 varor på samma order. En kom fram som den skulle. Den andra inte.
    Det som irriterar mig är att dom skyller på mig som kund. Att jag angett fel adress, men den ena kom ju fram. Eller att jag struntat i att hämta ut varan. Nej, den har märkligt nog kommit i retur till Fyndiq innan den ens skulle ha kommit i brevlådan, typ.

Det var sista exet så jag gissar att den aldrig blev skickad. Men att skulle på kunderna är inte kundservice..

Hejsan Cecilia,

Jag hoppas att du har en fin dag.

Produkten "My Little Pony The Movie Pinkie Pie & Princess Skystar Set" som du beställt har gått i retur till butiken, antingen för att adressen inte stämmer enligt Posten eller för att paketet inte hämtades ut i tid. Vi kommer därför att återbetala dig för produkten men om det är så att du fortfarande vill ha produkten så går det bra att ta dig in på Fyndiq.se och leta rätt på den igen. Vår fraktavgift är alltid låg! :) Tänk på att kontrollera din adress samt att du fyller i rätt mobilnummer, så att paketet hamnar rätt och du kan få din avi från Posten.

Har du frågor kring din återbetalning ber vi dig kontaktat Klarna.

Ha det så bra nu!

Hälsningar,
    Roxana Läs mer
  • Helena H

2019-05-05

Helena H skrev om Fyndiq AB
    Beställde tre saker för min mobil varav en gick inte att använda, efter reklamation fick jag en ny korrigerat faktura. Snabb service, snabb leverans, kommer att beställa mera via Fyndiq AB. Läs mer
  • 2019-04-22

Anders Benny L skrev om Fyndiq AB
    Jag vill varna andra för att köpa något från http://fyndiq.se
    Säljaren är väldigt slarvig och på gränsen till att vara både oseriös och inkompetent.

1. Skickar inte ut orderbekräftelser i samband med köp.
    2. Säljaren skickar hem produkten utan några kvitton eller fysiska fakturor.
    3. Det enda dokument som säljaren skickar med i försändelsen är en plocksedel, där ordernumret som står angivet på plocksedeln inte är ett giltigt ordernumer om man behöver kontakta kundtjänst.
    4. Säljaren har även svårigheter att skapa fakturor och göra dom aktiva på klarna.se
    5. Trots att kundkänst har godkänt en reklamation och lovat att betala tillbaka pengarna så tas reservationen på bankkontot inte bort inom rimlig tid.
    6. Det går inte att kontakta kundtjänst genom att spontant ringa eller emaila.
    Det går inte att nå kundtjänst överhuvudtaget på annat sätt än via ett mycket restriktivt webforumulär på deras hemsida. Om du inte har ett aktivt ordernummer kan du inte ställa frågor om produkter eller sortiment innan köp. Läs mer
  • Lars L

2019-04-08

Lars L skrev om Fyndiq AB
    Fyndiq överraskade mig. Efter att ha köpt 100-tals saker via Ebay, Wish, Amazon och asiatiska leverantörer sedan näthandeln var ung, hade jag inga illusioner om snabb leveranstid. Men Fyndiq levererade på någon vecka och till konkurrenskraftiga priser!

När Wish slarvade bort paket och tog flera månader på sig att leverera, Ebay plötsligt fick stopp i leveranser på grund av nya tullregler med tilläggsavgifter som följd, så höll faktiskt Fyndiq vad man lovat. De tre köp jag hittills gjort har varit föredömligt behandlade. Jag kommer att handla igen. Garanterat! 😊🙌 Läs mer
  • 2019-03-28

Teofanis V skrev om Fyndiq AB
    Som med många andra "försvann" varan vid returen. Vem skickar spårbart när det kostar lika mycket som själva varan?
    Snabb leverans och visst svarar dem på mejl men när det inte funkar vid returen så kan man inte sätta annat en 1 stjärna. Har handlat online och returnerat varor tidigare med andra online butiker och det har funkat felfritt utan att skicka spårbart.
    Det verkar som några tidigare skrivit vara systematiskt lurendrejeri. Läs mer
  • 2019-03-27

Birger B skrev om Fyndiq AB
    Svårt att komma i kontakt med om det har blivit något fel(ringa till)vi fick betala till inkasso trots att vi hade returnerat varan. har hört att många har samma problem med FYNDIQ Läs mer
  • Annica E

2019-03-08

Annica E skrev om Fyndiq AB
    Levererar inte det dom lovat. Att göra retur är ett evighetsprojekt och man får inte tillbaka pengar trots flertalet skriftliga löften. Mailadresser till dom som svarar på ärendet slutar att fungera och kundtjänst gör sig oanträffbara. Dessutom är det flera olika som svarar i mailtråden (som i mitt fall pågått i över en månad för en produkt som kostar 79:-). Den ena vet inte vad den andra sagt då dom inte följer upp ärendet. Är säker på att detta är en taktik dom använder så att man som kund tillslut ska ge upp och pengarna stannar i deras ägo.
    Stor VARNING för detta företag! Läs mer
  • 2019-02-04

Sandra Karlsson skrev om Fyndiq AB
    Har samma problem med min retur som andra som inte skickade med spårningsnummer. De har ”inte” fått min retur. Lite för många bekanta som har haft samma problem. Läs mer
  • 2019-02-02

Ali Kalhor skrev om Fyndiq AB
    Har aldrig möts av så oproffsiga personal. Djupt besviken!!!.
    De har ingen susning om att vart varan tagit vägen trots att det gått 6 veckor.???.Antingen så kommer inte varan fram eller så kommer inte returen fram!!. oseriöst företag .
    Lurar kunderna på pengar. Läs mer
    Annica E, Sandra Karlsson gillar detta
  • Rose A

2019-01-25

Rose A skrev om Fyndiq AB
    VARNING

Vägrar att lyssna när jag talar om att våran inte har kommit men dom har ändå sänt faktura.
    Jag har sagt att även om varan är på väg ska den gå i retur. Betalar inte en krona!
    Dom skriver att jag ska ta reda på var varan befinner sig själv och fullkomligt ljuger om att
    Budet har försökt att kontakta mig flera gånger!!!
    Lägg till några kronor och
    Köp era varor från Seriösa företag!!!!! Läs mer
    Sandra Karlsson gillar detta
  • 2019-01-24

Shaaman B skrev om Fyndiq AB
    Vägrar teturera pengar fast man har returerat varan. Två av mina kollegår har mött samma problem med företaget. Mistänker att företaget har systemsatt lura kunder på detta sättet. För lågt beteende!!!! Läs mer
    Annica E gillar detta
  • Therese J

2019-01-23

Therese J skrev om Fyndiq AB
    Jag beställde 2 nagellack (magenta & raspberry) på bilden är dom chockrosa & nästan självlysande. När jag fick hem dom var dom tant-lila & väldigt matta i färgen! Djupt besviken! Inget alls som på bilderna! Och jag ska dessutom behöva betala frakten när jag skickar tillbaka skiten! Otroligt dåligt! Jag kommer ALDRIG handla här igen! Läs mer
  • 2019-01-11

Frida skrev om Fyndiq AB
    Mina varor är nu väldigt försenade och går inte att spåra för att de körs via "express"leverans. Kundtjänst går bara att nå via ett formulär och inga mail går att svara på annat än att gå via formuläret på nytt. Länk till telefonnumret är både gömt på hemsidan och fungerar inte när man väl hittat det. Undvik företaget!

Förvånar mig att Klarna är anslutna till ett så oseriöst företag. Jag bojkottar. Läs mer
    Salma Eliasson gillar detta
  • 2019-01-05

Kristina R skrev om Fyndiq AB
    Pga av förseningar av leverans av julklapp krock jag köpa annat. Som plåster på såren eftersom julklappen nu var inaktuell fick jag pengarna tillbaka utan att returnera varan. Hög grad av kundservice!!! Har handlar mycket av Fyndiq och jag har alltid varit nöjd. Oftast fungerar det väldigt bra och det är snabba leveranser. Läs mer
  • Tina A

2018-12-28

Tina A skrev om Fyndiq AB
    Beställde varor 7/12 har inte fått dom än. Men räkningen kom efter några dagar. Säger att dom inte vet vart varorna är. Går väl att spåra? Misstänker att dom ej ens skickats Fick aldrig nån bekräftelse på att varorna är på väg. Det var den julklappen det :-(. Läs mer
    Salma Eliasson gillar detta
  • Tomas L

2018-12-19

Tomas L skrev om Fyndiq AB
    Beställde 23/11, leverans kommer 29/11 trots det skulle varit 2 dagars express leverans. Varan var DOA.
    Kontaktade dom och dom skulle skicka ny.
    19/12 har den fortfarande inte kommit. Trots flera förfrågningar så säger dom att den kommer.
    Väldigt lång svarstid på mail. Läs mer
  • Martina R

2018-12-12

Martina R skrev om Fyndiq AB
    Äskar Fyndiq! Enorm utbud av produkter så jag slipper handla via olika siter med seperata frakter. Dessutom fraktfritt. Kundtjänsten har varit toppen de få gånger jag har behövt använda den. Produkterna är som de visade på bilderna och beskriva i texten. Bästa siten på nätet framförallt nu inför jul!! Läs mer
  • 2018-12-06

Felicia S skrev om Fyndiq AB
    Otroligt snabb leverans (!!!), varorna är av bra kvalite (ser ut som på bilderna + bra pris), aldrig haft problem med varken leverans eller produkter när jag beställt från fyndiq! Läs mer
  • 2018-12-01

Nina R skrev om Fyndiq AB
    Handlat flera ggr på Fyndiq. Varorna motsvarar det jag väntat mig, de kommer hem supersnabbt och gillar att det är fri frakt.
    Mer än hälften av alla årets julklappar är inhandlade på Fyndiq :) Läs mer
  • 2018-10-31

Therese skrev om Fyndiq AB
    Tydlig mobilsajt, snabb leverans och fri frakt! Varornas beskrivning stämmer bra överens med verkligheten. Använder Fyndiq när jag vill köpa specialvaror som lysande fidgetspinners, glittriga tomteluvor, svarta mobilladdare (pga svart strömbrytare) osv. Nöjd kund! Läs mer
  • Marie-Louise J

2018-10-30

Marie-Louise J skrev om Fyndiq AB
    Tyvärr.. finns det inget posetivt att nämna ang mitt ärende ... mycket dåligt bemötande ... mycket oproffisigt möte av kund Läs mer

Louise Ö skrev om Fyndiq AB
    Har handlat många gånger på Fyndiq och är alltid supernöjd! Snabb leverans och hjälpsam kundservice. Läs mer
  • Rebecka N

Rebecka N skrev om Fyndiq AB
    Stort utbud, snabb leverans o enkel kundtjänst! Läs mer

Helene C skrev om Fyndiq AB
    Supersnabb leverans och kul Halloween-utbud! Jättenöjd! Läs mer
  • Joel N

Joel N skrev om Fyndiq AB
    Snabbt och smidigt, som det ska vara helt enkelt. Läs mer

Erika K skrev om Fyndiq AB
    Superbra service och snabb leverans!!! Läs mer
  • Ellen H

Ellen H skrev om Fyndiq AB
    Lika nöjd varje gång jag beställer här ifrån, allt från småsaker till stora! Good job! Läs mer