Alla kategorier Webshop Fyndiq AB

Läs vad 66 kunder tycker om Fyndiq AB

• Cecilia Karin Margareta H

2019-05-24

Cecilia Karin Margareta H skrev om Fyndiq AB
    Beställde 2 varor på samma order. En kom fram som den skulle. Den andra inte.
    Det som irriterar mig är att dom skyller på mig som kund. Att jag angett fel adress, men den ena kom ju fram. Eller att jag struntat i att hämta ut varan. Nej, den har märkligt nog kommit i retur till Fyndiq innan den ens skulle ha kommit i brevlådan, typ.

Det var sista exet så jag gissar att den aldrig blev skickad. Men att skulle på kunderna är inte kundservice..

Hejsan Cecilia,

Jag hoppas att du har en fin dag.

Produkten "My Little Pony The Movie Pinkie Pie & Princess Skystar Set" som du beställt har gått i retur till butiken, antingen för att adressen inte stämmer enligt Posten eller för att paketet inte hämtades ut i tid. Vi kommer därför att återbetala dig för produkten men om det är så att du fortfarande vill ha produkten så går det bra att ta dig in på Fyndiq.se och leta rätt på den igen. Vår fraktavgift är alltid låg! :) Tänk på att kontrollera din adress samt att du fyller i rätt mobilnummer, så att paketet hamnar rätt och du kan få din avi från Posten.

Har du frågor kring din återbetalning ber vi dig kontaktat Klarna.

Ha det så bra nu!

Hälsningar,
    Roxana Läs mer
  • HELENA H

2019-05-05

HELENA H skrev om Fyndiq AB
    Beställde tre saker för min mobil varav en gick inte att använda, efter reklamation fick jag en ny korrigerat faktura. Snabb service, snabb leverans, kommer att beställa mera via Fyndiq AB. Läs mer
  • 2019-04-22

Anders Benny L skrev om Fyndiq AB
    Jag vill varna andra för att köpa något från http://fyndiq.se
    Säljaren är väldigt slarvig och på gränsen till att vara både oseriös och inkompetent.

1. Skickar inte ut orderbekräftelser i samband med köp.
    2. Säljaren skickar hem produkten utan några kvitton eller fysiska fakturor.
    3. Det enda dokument som säljaren skickar med i försändelsen är en plocksedel, där ordernumret som står angivet på plocksedeln inte är ett giltigt ordernumer om man behöver kontakta kundtjänst.
    4. Säljaren har även svårigheter att skapa fakturor och göra dom aktiva på klarna.se
    5. Trots att kundkänst har godkänt en reklamation och lovat att betala tillbaka pengarna så tas reservationen på bankkontot inte bort inom rimlig tid.
    6. Det går inte att kontakta kundtjänst genom att spontant ringa eller emaila.
    Det går inte att nå kundtjänst överhuvudtaget på annat sätt än via ett mycket restriktivt webforumulär på deras hemsida. Om du inte har ett aktivt ordernummer kan du inte ställa frågor om produkter eller sortiment innan köp. Läs mer
  • LARS L

2019-04-08

LARS L skrev om Fyndiq AB
    Fyndiq överraskade mig. Efter att ha köpt 100-tals saker via Ebay, Wish, Amazon och asiatiska leverantörer sedan näthandeln var ung, hade jag inga illusioner om snabb leveranstid. Men Fyndiq levererade på någon vecka och till konkurrenskraftiga priser!

När Wish slarvade bort paket och tog flera månader på sig att leverera, Ebay plötsligt fick stopp i leveranser på grund av nya tullregler med tilläggsavgifter som följd, så höll faktiskt Fyndiq vad man lovat. De tre köp jag hittills gjort har varit föredömligt behandlade. Jag kommer att handla igen. Garanterat! 😊🙌 Läs mer
  • 2019-03-28

TEOFANIS V skrev om Fyndiq AB
    Som med många andra "försvann" varan vid returen. Vem skickar spårbart när det kostar lika mycket som själva varan?
    Snabb leverans och visst svarar dem på mejl men när det inte funkar vid returen så kan man inte sätta annat en 1 stjärna. Har handlat online och returnerat varor tidigare med andra online butiker och det har funkat felfritt utan att skicka spårbart.
    Det verkar som några tidigare skrivit vara systematiskt lurendrejeri. Läs mer
  • 2019-03-27

BIRGER B skrev om Fyndiq AB
    Svårt att komma i kontakt med om det har blivit något fel(ringa till)vi fick betala till inkasso trots att vi hade returnerat varan. har hört att många har samma problem med FYNDIQ Läs mer
  • Annica E

2019-03-08

Annica E skrev om Fyndiq AB
    Levererar inte det dom lovat. Att göra retur är ett evighetsprojekt och man får inte tillbaka pengar trots flertalet skriftliga löften. Mailadresser till dom som svarar på ärendet slutar att fungera och kundtjänst gör sig oanträffbara. Dessutom är det flera olika som svarar i mailtråden (som i mitt fall pågått i över en månad för en produkt som kostar 79:-). Den ena vet inte vad den andra sagt då dom inte följer upp ärendet. Är säker på att detta är en taktik dom använder så att man som kund tillslut ska ge upp och pengarna stannar i deras ägo.
    Stor VARNING för detta företag! Läs mer
  • 2019-02-04

Sandra Karlsson skrev om Fyndiq AB
    Har samma problem med min retur som andra som inte skickade med spårningsnummer. De har ”inte” fått min retur. Lite för många bekanta som har haft samma problem. Läs mer
  • 2019-02-02

Ali Kalhor skrev om Fyndiq AB
    Har aldrig möts av så oproffsiga personal. Djupt besviken!!!.
    De har ingen susning om att vart varan tagit vägen trots att det gått 6 veckor.???.Antingen så kommer inte varan fram eller så kommer inte returen fram!!. oseriöst företag .
    Lurar kunderna på pengar. Läs mer
    Annica E, Sandra Karlsson gillar detta
  • Rose A

2019-01-25

Rose A skrev om Fyndiq AB
    VARNING

Vägrar att lyssna när jag talar om att våran inte har kommit men dom har ändå sänt faktura.
    Jag har sagt att även om varan är på väg ska den gå i retur. Betalar inte en krona!
    Dom skriver att jag ska ta reda på var varan befinner sig själv och fullkomligt ljuger om att
    Budet har försökt att kontakta mig flera gånger!!!
    Lägg till några kronor och
    Köp era varor från Seriösa företag!!!!! Läs mer
    Sandra Karlsson gillar detta
  • 2019-01-24

Shaaman B skrev om Fyndiq AB
    Vägrar teturera pengar fast man har returerat varan. Två av mina kollegår har mött samma problem med företaget. Mistänker att företaget har systemsatt lura kunder på detta sättet. För lågt beteende!!!! Läs mer
    Annica E gillar detta
  • Therese J

2019-01-23

Therese J skrev om Fyndiq AB
    Jag beställde 2 nagellack (magenta & raspberry) på bilden är dom chockrosa & nästan självlysande. När jag fick hem dom var dom tant-lila & väldigt matta i färgen! Djupt besviken! Inget alls som på bilderna! Och jag ska dessutom behöva betala frakten när jag skickar tillbaka skiten! Otroligt dåligt! Jag kommer ALDRIG handla här igen! Läs mer
  • 2019-01-11

Frida skrev om Fyndiq AB
    Mina varor är nu väldigt försenade och går inte att spåra för att de körs via "express"leverans. Kundtjänst går bara att nå via ett formulär och inga mail går att svara på annat än att gå via formuläret på nytt. Länk till telefonnumret är både gömt på hemsidan och fungerar inte när man väl hittat det. Undvik företaget!

Förvånar mig att Klarna är anslutna till ett så oseriöst företag. Jag bojkottar. Läs mer
    Salma Eliasson gillar detta
  • 2019-01-05

Kristina R skrev om Fyndiq AB
    Pga av förseningar av leverans av julklapp krock jag köpa annat. Som plåster på såren eftersom julklappen nu var inaktuell fick jag pengarna tillbaka utan att returnera varan. Hög grad av kundservice!!! Har handlar mycket av Fyndiq och jag har alltid varit nöjd. Oftast fungerar det väldigt bra och det är snabba leveranser. Läs mer
  • Tina A

2018-12-28

Tina A skrev om Fyndiq AB
    Beställde varor 7/12 har inte fått dom än. Men räkningen kom efter några dagar. Säger att dom inte vet vart varorna är. Går väl att spåra? Misstänker att dom ej ens skickats Fick aldrig nån bekräftelse på att varorna är på väg. Det var den julklappen det :-(. Läs mer
    Salma Eliasson gillar detta
  • Tomas L

2018-12-19

Tomas L skrev om Fyndiq AB
    Beställde 23/11, leverans kommer 29/11 trots det skulle varit 2 dagars express leverans. Varan var DOA.
    Kontaktade dom och dom skulle skicka ny.
    19/12 har den fortfarande inte kommit. Trots flera förfrågningar så säger dom att den kommer.
    Väldigt lång svarstid på mail. Läs mer
  • Martina R

2018-12-12

Martina R skrev om Fyndiq AB
    Äskar Fyndiq! Enorm utbud av produkter så jag slipper handla via olika siter med seperata frakter. Dessutom fraktfritt. Kundtjänsten har varit toppen de få gånger jag har behövt använda den. Produkterna är som de visade på bilderna och beskriva i texten. Bästa siten på nätet framförallt nu inför jul!! Läs mer
  • 2018-12-06

Felicia S skrev om Fyndiq AB
    Otroligt snabb leverans (!!!), varorna är av bra kvalite (ser ut som på bilderna + bra pris), aldrig haft problem med varken leverans eller produkter när jag beställt från fyndiq! Läs mer
  • 2018-12-01

NINA R skrev om Fyndiq AB
    Handlat flera ggr på Fyndiq. Varorna motsvarar det jag väntat mig, de kommer hem supersnabbt och gillar att det är fri frakt.
    Mer än hälften av alla årets julklappar är inhandlade på Fyndiq :) Läs mer
  • 2018-10-31

Therese skrev om Fyndiq AB
    Tydlig mobilsajt, snabb leverans och fri frakt! Varornas beskrivning stämmer bra överens med verkligheten. Använder Fyndiq när jag vill köpa specialvaror som lysande fidgetspinners, glittriga tomteluvor, svarta mobilladdare (pga svart strömbrytare) osv. Nöjd kund! Läs mer
  • Marie-Louise J

2018-10-30

Marie-Louise J skrev om Fyndiq AB
    Tyvärr.. finns det inget posetivt att nämna ang mitt ärende ... mycket dåligt bemötande ... mycket oproffisigt möte av kund Läs mer

Louise Ö skrev om Fyndiq AB
    Har handlat många gånger på Fyndiq och är alltid supernöjd! Snabb leverans och hjälpsam kundservice. Läs mer
  • Rebecka N

Rebecka N skrev om Fyndiq AB
    Stort utbud, snabb leverans o enkel kundtjänst! Läs mer

Helene C skrev om Fyndiq AB
    Supersnabb leverans och kul Halloween-utbud! Jättenöjd! Läs mer
  • Joel N

Joel N skrev om Fyndiq AB
    Snabbt och smidigt, som det ska vara helt enkelt. Läs mer

Erika K skrev om Fyndiq AB
    Superbra service och snabb leverans!!! Läs mer
  • Ellen H

Ellen H skrev om Fyndiq AB
    Lika nöjd varje gång jag beställer här ifrån, allt från småsaker till stora! Good job! Läs mer
  • Mattias B

Mattias B skrev om Fyndiq AB
    Beställde lite teknikartiklar hur smidigt som helst. En annan gång tog leveransen lite längre tid men då var Kundservicen suverän! Läs mer
  • 2018-10-24

Andreas B skrev om Fyndiq AB
    Beställde 3st Disney Infinityfigurer. När dom kom saknade 2 utav dom kartong helt och såg lite begagnade ut och den tredjes var söndersliten (packad så från avs.), ingen info om skicket på hemsidan. Inte så kul när man skall ge bort dom i present.

Avsändaren var inte Fyndiq utan en annan firma som skickade paketet som brev, utan spårbarhet, när jag sedan vill returnera skall det vara med spårbarhet och det kostade 127kr hos Postnord, något jag själv fick bekosta.

Nää, näthandel 2018 skall vara proffsigare! Läs mer
  • Alexandra M

2018-10-23

Alexandra M skrev om Fyndiq AB
    blixternöjd! otroligt snabb leverans dessutom! Läs mer
  • Christer E

2018-10-19

Christer E skrev om Fyndiq AB
    Supernöjd! Beställde ett 3-pack resväskor och leverans kom som utlovat. Blev positivt överraskad över kvalitén på väskorna! Läs mer
  • Matilda G

2018-10-05

Matilda G skrev om Fyndiq AB
    Lite som att spela på lotto varje gång man beställer från Fyndiq - 9 av 10 gånger drar du en nitlott. När du sedan oundvikligen vill returnera produkterna, inser man att returpolicyn är så krånglig som den bara kan vara - vilket sannolikt är till för att avskräcka.

Allting ska skickas tillbaka i separata paket, oavsett hur de levererades till en, till flera olika adresser - för porto man själv betalar. Fyndiq verkar också ha ett unikt samarbete med Postnord, som magiskt "tappar bort" paket innehållande de allra dyraste produkterna man vill returnera. Jag, som skickar och mottar en del post annars också, har ALDRIG tidigare varit med om att något försvunnit. Så att två av paketen jag skickat inte kommit fram, verkar minst sagt osannolikt.

Att de inte heller meddelar att returen inte kommit fram, utan istället skickar ett mejl, med något i stilen "om du redan har skickat varan när du mottar det här mejlet, kan du vara lugn. Vi meddelar dig när den kommit fram, etc."
    Vad finns det för mening med att bli frekvent påmind om att man kan ÅNGRA valet att göra en retur - om butiken ändå bara antar att man "ångrat sig" när produkten inte dyker upp?

Men de måste väl tjäna pengar på något sätt, antar jag.

Finns betydligt bättre och mer pålitliga hemsidor att fynda på - bara att googla. Själv kommer jag i fortsättningen definitivt inte chansa, utan direkt vända mig någon annanstans. Läs mer
  • 2018-09-25

Monika G skrev om Fyndiq AB
    På gränsen till lurendrejeri.
    Köpte skönhetsprodukter och tänkte inte på att förpackning också finns i miniformat. Ingenstans på sidan står storlek på förpackningen och bilden är medvetet dålig så att man inte kan utläsa det.
    Resultatet är att min ”fyndvara” var 30% dyrare än NKS sminkavdelning.

Kan inte rekommendera och kommer aldrig handla på Fyndiq igen. Läs mer
  • Anna-Karin B

2018-09-05

Anna-Karin B skrev om Fyndiq AB
    Först tog det lång tid att få varan, trots löfte om bara någon dag. Sen var varan rent skräp, gick inte att använda. När jag sen returnerar till vad som verkar vara en privatperson så påstår dom att dom inte fått returen. Skulle läst här innan köp för detta verkar satts i system. Läs mer
  • 2018-08-25

Anders skrev om Fyndiq AB
    Varning, handla aldrig från Fyndiq! Jag beställde en produkt med "Expressleverans" som dök upp efter en vecka. Den höll skrattretande låg kinakvalitet så jag öppnade inte ens förpackningen, jag såg direkt att det var rent skräp. Jag returnerade den i samma ytteremballage som jag erhöll produkten, helt enligt Fyndiqs instruktioner, men de har nu tre veckor senare fortfarande "inte erhållit returen" och jag är blåst på pengarna. Som van webbshoppare är det otroligt tråkigt att se en stor site som jobbar så här. Aldrig mer Fyndiq! Läs mer
  • Maria A

2018-08-16

Maria A skrev om Fyndiq AB
    varning akta er
    Lurar både kunder och leverantörer på pengar
    oseriöst företag
    dags å granska företagets verksamhet Läs mer
  • Jack O

2018-08-15

Jack O skrev om Fyndiq AB
    Beställde i mitten på juli (1 månad sedan) och betalade omgående. Nu efter 1 månad har jag fortfarande ej erhållit varan eller pengar tillbaka.
    Första leveransen sas "förvunnit" på servicestället och skulle skickas ut en ny. 3 veckor senare ingen leverans och tyst från Fyndiq.
    Bluffföretag undvik! :-( Läs mer
  • Bosse F

2018-07-24

Bosse F skrev om Fyndiq AB
    Beställde o betalade 8/6, nu 24/7 väntar fortfarande på leverans. Läs mer
  • 2018-07-19

Anton L skrev om Fyndiq AB
    Varnar för detta företag. Expressleverans 1-2 dar, jag har väntat i 5 dagar nu på min produkt. Det går inte att följa transporten heller, samtidigt som man skriver till deras kundtjänst på mail får du inget svar tillbaka.

Nej, betalar hellre FAKTISKT lite dyrare nästa gång hos ett annat företag. Läs mer
  • Iz E

2018-06-18

Iz E skrev om Fyndiq AB
    Jag varnar för det här företaget. Jag fick fel produkt så skickade tillbaka (betalade frakt själv), nu säger fyndiq att produkten ej kommit fram så jag måste ändå betala för produkten.. Men postbolaget säger att produkten är framme... Riktigt uselt. Läs mer
  • 2018-05-25

Annika L skrev om Fyndiq AB
    ag som kund, beställer varor från ETT företag. Produkterna skickas sen ut från olika företag.
    Akta er om ni måste skicka tillbaka varan, DU som kund måste stå för frakten och du skickar tillbaka till det företag som har skickat varan. Så skulle du t ex beställa 10 olika saker från Fyndiq (ett företag) , alla 10 saker är fel. Då måste du skicka och betala portot själv till 10 olika företag! Ruttet! Läs mer
  • 2018-03-31

Andreas T skrev om Fyndiq AB
    Hej.

Mitt ärende är uselt hanterat från er sida.
    Jag får inte det jag har beställt.
    Det tar väldigt lång tid för er att komma fram till att butiken inte kan leverera det jag har beställt.
    Er support vill bara bli av med ärendet så fort som möjligt och lämnar helt innehållslösa svar.
    Jag har ännu inte fått tillbaka pengarna, det återstår att se hur lång tid det tar.
    Jag är väldigt besviken. Läs mer
  • Erik N

2018-02-01

Erik N skrev om Fyndiq AB
    Deras butiker tar varje tillfälle att blåsa en. Antingen så kommer inte varan fram eller så kommer inte returen fram. Handla inte här. Läs mer
  • Johny Å

2017-12-04

Johny Å skrev om Fyndiq AB
    Blufföretag
    Blufföretag. -beställde o betalade ett par hörlurar. Gatunumret kom inte med , så de levererades aldrig. Försökt mejla. Finns ingen mejl. Ringt 4-5 ggr. Blev lovad ett mejl med åtekroppling flera ggr. Inte hört något. De har varit direkt otrevliga i telefon o hänvisar till att de är en handelsplats, så de tar inte ansvar för att varan kommer fram. REN BLUFF!!! Läs mer
    Johny Å gillar detta
  • 2017-11-25

A skrev om Fyndiq AB
    Jag beställde många småsaker, samma kategori.
    Varje sak kom i eget brev. Blev rörigt med så många brev och ingen översikt över vad jag beställt - jag skulle behöva gå in på min mejl och bocka av varje anlänt brev, men hade inte den tiden.
    En sak kom aldrig.
    Och det tog tid innan jag reflekterade över det.

När jag väl hade tid att kolla upp det så hade det gått för lång tid - här blev jag bra bemött, samtidigt som de ville tro att det var min adress det var fel på - jaha, och varför kom de andra paketen fram då??
    Och jag skulle ha hört av mig inom tre månader - måste erkänna att jag trodde faktiskt att vid tre månader hade det gått för lång tid. Men värt att veta för er andra om ni inte fått sakerna, men tror ni väntat för länge.

Att jag nu äntligen hörde av mig är för att min dotter fortfarande frågar efter denna sak och nu hade jag tid att ta tag i det, samt vill att Fyndiq ska ha chans att notera att ett av företagens paket inte kom fram.

Något annat som drar ner omdömet om Fyndiq nåt grymt är den galna mängden mejl de skickar ut med reklam.
    Och detta går inte att avregistrera med länken som finns att klicka på i deras mejl - suck!
    Så, med det och rörigheten med alla paket så beställer jag aldrig mer från Fyndiq! Läs mer
  • 2017-10-27

Stephan O skrev om Fyndiq AB
    Detta företag är totalt oseriöst. Hanteringen av reklamationer är obefintlig. Läs mer
  • 2017-10-10

Cecilia H skrev om Fyndiq AB
    Låg ute med flera tusen i tre veckor för en telefon som var fel. Jag hade kontaktat kundtjänst i förväg för att se att färgen på telefonen stämde, vilket de sa att den gjorde. Sen fick jag ändå fel färg, och när jag skickat tillbaka den så var den plötsligt borta ur sortimentet.
    Summa summarum - var utan 5.500kr i tre veckor samt lagt en del tid på reklamation, men är fortfarande utan telefon. Har åtminstone lärt mig att handla på faktura nästa gång ;) Läs mer
  • 2017-06-01

Markus J skrev om Fyndiq AB
    Varning för e-handlare att samarbeta med Fyndiq! Jag har blivit av med betalning för massor olika produkter på som jag skickat ut till kunder. Stort som litet kan det klagas på och Fyndiq betalar tillbaka hela summan till kunden och jag som säljare får inte ens ta produkten i retur! Bedrövligt bemötande mot de som förser Fyndiq med produkter! Ni gräver er egen grav! Läs mer
  • Anette S

2017-05-01

Anette S skrev om Fyndiq AB
    Jag köpte en waist trainer korsett via fyndiq. Faktisk 2 då de är bra för ryggen. Både jag och min dotter har problem med ryggen. De kom via vanliga posten för att fyndiq är snåla och struntar i att sakerna går sönder. För det gör de ganska fort. En av korsetterna gick sönder. För mig är pengar värt mycket då jag är sjukpensionär. Jag frågade vi kunde göra då min dotter behövde denna och ville inte bli av med sin. Men den gav henne sår då en av skenorna skar in och hon fick även blåmärken av korsetten precis där den var böjd. Hon hade en till korsett som hon köpt via cdon.com. Men hon behövde en mindre då hennes midja blivit mindre så det var anledningen vi köpte via fyndiq för de hade varit billigare och bra förut trodde jag. De sa att jag skulle skicka tillbaka korsetten rekommenderat. Nu började helvete och de sa först att den var böjd sedan när jag ringde drog de tillbaka och sa att den var hel. Mycket om och men så sa de att de skulle ge tillbaka pengar. Yes tänkte jag. Men tji fick jag. Jag fick pengar, men långt ifrån allt. De svarade på ett omdöme på trustpilot för att de skickat mail. I mailet så var det ännu mer lögn. De lurade mig på 139:- Låter nog inte mycket i dina öron. Men för mig är det matpengar då jag ofta är runt svältgränsen varje månadsslut. När jag väl kan handla något dyrt som denna korsett då blir man ledsen när affären vill tjäna pengar. Köp inte via fyndiq. Köp via en trovärdig affär. Läs mer
  • ante k

2017-02-03

ante k skrev om Fyndiq AB
    VARNING VARNING… Läs denna story!!

För en tid sedan beställde jag Kaffeskedar i presentbox art-nr 1159222 hos Fyndiq. Det dröjde 5 dagar sedan dök dom upp… 2 frimärken var påklistrat för försändelsen, men tydligen hade detta gått fram ändå. Normalt så skulle det ha varit en 6-7 frimärken för att täcka portokostnaden. När jag öppnar det jag köpt så märker jag att denna produkt inte alls motsvarar produktbild/produkttext.. Dessa kaffeskedar är utstansade i tunn plåt, den sämsta kvalité jag någonsin sett. Jag kollar genast upp hur man skickar i retur på Fyndiqs sida, och ser till att detta kommer åter till butiken.

Nu går det ett antal dagar och inget händer, jag skickar ett mail till Fyndiqs kundtjänst och får då svar att butiken inte fått varan i retur. Jag börjar genast misstänka att detta är något fel.. Och efter jag läst på olika siter så känner jag mig lika lurade som alla andra som råkat utför detta.. Vissa av Fyndiqs butiker har börjat sätta detta i system. Man påstår att inte varan har kommit i retur, fast den har gjort detta, man plockar upp den på hyllan igen och säljer den en gång till.. Skulle dessa returer försvinna i den omfattning som vissa butiker påstår och redovisar för Fyndiq så skulle ingen våga skicka försändelser alls.

Läser man på olika siter som redovisar omdömen om Fyndiq så har så många fått samma svar som mig. Returen har kommit bort och genom detta så får inte kunden tillbaka sina pengar. Man skyller på speditören. Just i mitt fall så fanns det 4 förpackningar i lagerstatus när jag beställde.. Jag köpte 3 av dessa… och då kvarstår 1 i lagerstatus… Efter några dagar sedan jag skickat detta i retur så är lagerstatus åter 4 i antal.. Men ändå så hävdar butiken att dom ej fått något i retur.

Detta är bedrägeri och brott mot konsumentköplagen.. Men detta struntar både Fyndiq och deras oseriösa butiker i.. Det som man prioriterar det är pengar in.. Inte en bra relation till kunden. Läs mer

Bästa webshopparna i Stockholm:

Marcus J Marcus J tycker:
“Köpte skäggvax fick varuna sna...” Läs mer

Box 7052, 18711, Täby