Alla kategorier Sporthall Uppsala Uppsala Fyrishov AB

Idrottsgatan 2, 753 33 Uppsala — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Fyrishov AB

• Mikael E
    Mikael E skrev om Fyrishov AB
    Här hade vi väldigt roligt när vi va ett gäng som firade svensexa för en kamrat. Äventyrsdelen gjorde badandet lite roligare än att bara plaska runt. Det finns även ett hopptorn på tio meter. Omklädningsrummen, dusch och bastu delar höll god klass.
  • Johan
    Johan skrev om Fyrishov AB
    Ett bra badpalats. Dock så motionsimmar jag mest så jag har svårt att uttala mig om äventyrsdelen av badet. Omklädningsrummet är ok.
  • stefan s
    stefan s skrev om Fyrishov AB
    En toppen arena för både föreningsliv och för mig som privat person.
    Sommarpasset- bada så mycket och ofta jag vill för 395kr är ju sjukt bra pris! rekommederas till alla! studenter, familjer och alla andra! Antingen bada utohus eller om det är dåligt väder så badar man inne i stora simhallen eller i Äventyrsbadet.
  • Jenny  G
    Jenny G skrev om Fyrishov AB
    På fyrishov har jag haft jätteroligt sååå många gånger under mitt liv! Det finns ett härligt äventyrsbad, med två vattenrutschkanor, grotta, några bubbelpooler, strömmar, bubbelgrejer, barnavdelningar m.m. Det finns även simhall m hopptorn, utebad, relaxavdelning och varmvattenbassäng. Fyrishov är inte bara en badanläggning utan även en sportanläggning där det mesta finns. Ofta hålls det även konserter här. Värt ett besök om man är i Uppsala.
  • Sandra  S
    Sandra S skrev om Fyrishov AB
    Här har man haft många roliga stunder med både bad och skratt. Samt allvarliga innebandymatcher och roliga cuper. Det är även här Storvreta IBK har sina hemmamatcher som är sjukt roliga att titta på! Discobowling på fredagar är inte heller fel.
  • erik h
    erik h skrev om Fyrishov AB
    här kan man bada både på sommaren och på vintern, dock så är det skönast på vintern, då kan amn även simma ut i det kalla vattnet utomhus. Man kan även bowla och gymma eller utföra andra aktiviteter.

Idrottsgatan 2, 753 33 Uppsala