G2 Måleri AB

Ålgrytevägen 31, 127 32 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till G2 Måleri AB!

Vi är en komplett målare som utför arbeten i hela Stockholm med omnejd. Hos oss på G2 måleri kan vi hjälpa dig med både stora som små måleriarbeten. Vi har ett utbud av traditionella målare såväl som servicemålare och dekorationsmålare.

Vi kan hjälpa dig med allt från underarbeten, spackling, grundning och målning till tapetsering fasadmålning, inomhusmålning, lansering och mycket mer. Vårt mål är alltid att ge dig service över förväntan till ett perfekt resultat. Med över 15 års erfarenhet är vi en målerifirma att lita på. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert eller läs vad våra kunder tycker om oss här nedan.
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 15 kunder tycker om G2 Måleri AB

• yacoub R

2019-10-17

yacoub R skrev om G2 Måleri AB
    Snabba, trygga samt proffsiga målare
    Håller tiden och håller utlovad service till ett förmånligt pris!
    Vi kommer definitivt att rekommendera er till andra! Yackob&Ranya Läs mer
  • Monica Cecilia R

2019-09-13

Monica Cecilia R skrev om G2 Måleri AB
    Målade väggar, tak och snickerier i min lägenhet. Sam var väldigt trevlig och tillmötesgående i kommunikationen. Han lyssnade in vad jag ville ha och gav också egna förslag.

Hela vägen med G2 måleri har varit enkelt och effektivt! De kom och kollade på lägenheten och gav mig en noggrann offert. De kunde starta målningen snabbt och avslutade precis i förväntad tid.

Supernöjd med företaget och med resultatet! :) Läs mer
  • 2019-09-04

Victor B skrev om G2 Måleri AB
    Målning av tre rum samt 2 fondväggar. Enligt min (okunniga) bedömning ett enkelt jobb. Toppklass från G2 på bemötande och kommunikation och utförde jobbet snabbt o effektivt. Prisvärt med gott och väl tillräcklig kvalité. Skulle kunna anlita dom igen. Läs mer
  • Thomas T

2019-08-05

Thomas T skrev om G2 Måleri AB
    Beställde ommålning av lägenhet. Fick ett seriöst intryck vid första mötet och sedan höll man tidplan och lämnade lägenheten städad och fin. Mycket nöjd med detaljarbetet och att man höll det man lovade!!! Läs mer
  • 2019-08-01

Patrik J skrev om G2 Måleri AB
    Totalentreprenad målning ca 800m2.
    Mycket bra bemötande
    Inga besiktningsanmärkningar

Bra helhet Läs mer
  • 2019-07-29

S.t. Petrus Och Paulos S skrev om G2 Måleri AB
    Som organisation med över 10 000 besökare i månaden var det av största vikt för oss att välja en leverantör som erhåller förstklassiga tjänster, trygghet samt leverans enligt tight schema!

Efter projektsavslut kan vi konstatera att G2 Måleri AB har levererat utmärkta tjänster och ett välutfört arbete inom den avsatta tidsramen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-22

Annika R skrev om G2 Måleri AB
    Tapetsering. Helnöjd med bemötande, tidsåtgång och återkoppling. Läs mer
  • 2019-07-19

Kinora H skrev om G2 Måleri AB
    Jag anlitade G2 måleri för att måla om mitt hem. Jag fick ett bra och väldigt trevligt bemötande, de var väldigt professionella. Jag är extremt nöjd med bemötande och framförallt arbetet. Det gick fort, smidigt och resultatet blev bättre än förväntat. Läs mer
  • 2019-07-18

Remi K skrev om G2 Måleri AB
    Väldigt proffsigt arbete med hög kvalité och trevligt bemötande. Jag blev extremt nöjd med resultatet. Arbetet blev klart enligt planeringen.
    Hälsningar
    Remi k Läs mer
  • 2019-07-08

Jursla M skrev om G2 Måleri AB
    Två driftiga och duktiga killar som driver företaget
    ordningsamma jobben utförs proffsigt och de klara alla jobb i utsatt tid.
    Jag hade höga förväntningar på G2 och de levde upp till mina förväntningar.
    jag skall anlita G2 igen för att jag vet att jag får kvalitén som jag betalar för
    Gina E
    Ekonomi ansvarig
    Jursla Måleri & kakel AB Läs mer
  • 2019-07-03

Rose-marie H skrev om G2 Måleri AB
    Trevligt och ärligt bemötande! Hjälpsamma och engagerade! Proffsigt utfört arbete på alla nivåer, målning snickerier och läggning av parkettgolv i tre sovrum och vardagsrum! Rose- Marie o Per Läs mer
  • 2019-06-26

Jesper S skrev om G2 Måleri AB
    Lämnar topklassig kvalitet på målningsarbeten och ställer upp när man behöver dem. Läs mer
  • 2019-06-20

Tyresö Målericentral Ab T skrev om G2 Måleri AB
    Duktiga målare med kvalitetstänk, ställer alltid upp och levererar! Läs mer
  • 2019-06-19

Dani K skrev om G2 Måleri AB
    Väldigt trevliga, kompetenta och prisvärda målare som inte tvekade att fixa det lilla extra. Mycket nöjda kunder. Läs mer
  • Alexandra B

2019-06-18

Alexandra B skrev om G2 Måleri AB
    Vi fick hjälp att måla om kontoret. G2 måleri är flexibla, duktiga, samarbetsvilliga och prisvärda.
    Kommer definitivt anlita dem igen! Läs mer

Ålgrytevägen 31, 127 32 Skärholmen