Alla kategorier Stugby Jämtland Berg Galå Fjällgård AB

Galåbodarna 810, 840 31 Åsarna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Galå Fjällgård AB

• Rebecka
    Rebecka skrev om Galå Fjällgård AB
    Vi är mycket nöjda med vår vistelse på Galå fjällgård. Stugan som hette Tor var fantastiskt fin med golvvärme överallt, braskamin och en jättefräsch bastu. Stugan kändes i princip helt ny, var välstädad och mysig. Det fanns gott om förvaring och inredningen var genomtänkt och trevlig.

Under vår vistelse i Galå fjällgård gjorde vi utflykter upp på fjället och var och pimplade på Svarttjärn. Vi tog med oss ved (som man fick ta med gratis från stugan) till ett trevligt vindskydd några kilometer från stugan och grillade korv och hamburgare.

I övrigt fanns det mycket att göra: hyra snöskor, bada badtunna etc men inget av detta hann vi med under vår vecka, vi var för upptagna med att njuta av våra fjällturer och grillutflykter.

Vi kan verkligen rekommendera Galå Fjällgård om man söker ett lugnt och mysigt ställe med stugor utöver det vanliga!
  • Arek K
    Arek K skrev om Galå Fjällgård AB
    Underbart ställe som blir än bättre när ägarnas utbyggnadsplaner blir verklighet. Har redan bokat 2010!
  • Berit A
    Berit A skrev om Galå Fjällgård AB
    Mycket fin stuga (Balder) med hög standard.
    Den härliga braskaminen räddade vår regniga vistelse.

Galåbodarna 810, 840 31 Åsarna