Alla kategorier Skor Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Östberga Gamla Stans Skor AB

Gamla Stans Skor AB

Stamgatan 54, 125 74 Älvsjö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Gamla Stans Skor AB

• Sofia L
    Sofia L skrev om Gamla Stans Skor AB
    Jag arbetar som personlig assistent och var där idag tillsammans med min rullstolsburne brukare och en kompis med hennes brukare. Det var knappt några människor där och vi gick in för att ta en fika. När vi stod och valde kakor som värst fick vi höra av personalen att de inte hade plats för oss. Usch vad arg man blir. Vi vände på klacken och har nu anmält händelsen till diskrimineringsombudsmannen.
  • Anna A
    Anna A skrev om Gamla Stans Skor AB
    Varning - värsta turistfällan! Rejäla överpriser och dålig service. Ingen som helst omtanke om kunderna. Finns gott om andra caféer i Gamla Stan - välj någon av dem i stället!
    Sofia L gillar detta
  • Johan M
    Johan M skrev om Gamla Stans Skor AB
    perfa, skulle aldrig klaga. toppen varje gång man har varit där tummen upp för stället. ;)

förresten till fröken nedanför kan jag ju säga:
    gnäll gnäll gnäll, ja har jobbat själv inom restaurang... kan ju säga rakt ut att kvinnor med barn eller rättare sagt mamma lediga typer, ni kan inget annat än klaga på allt o alla. mer än 60% kvinnor som har barn tror att de får göra sam *an de vill. vart de än går tar de det för givet, ni är inte hemma längre och tom när ni är hemma så står barnvagnar utanför, är det verkligen så svårt att ställa vagnar utanför eller åtminstone fråga innan ni kör in och börjar möblera om halva restaurangen. ni köper det billigaste varan på menyn och sitter i 3-4timmar o snackar trams med er väninna som sitter bara o nickar men inom bords så tycker hon bara synd om er patetiska beteende mon alla, ni byter blöja och slänger de helt öppen i papperskorg så det stinker till städningen sker, ungen skriker&gråter&stör hela omgivningen förstör atmosfären när man sitter å fikar... jag säger inte alla är likadana men den dåliga halvan förstör fr den goda, kan fortsätta till en hel A4 men men är det ens någon idé att banka huvud mot en vägg NEJ!
  • Carolina K
    Carolina K skrev om Gamla Stans Skor AB
    Bemötandet var fruktansvärt! Personalen ska inte jobba med kundkontakt. Otrevlig o oproffsig personal , för att inte tala om "ägaren". Gå förbi bara gott folk, stanna inte!
    Har du småbarn så kan du tyvärr inte gå dit då det är förbjudet att byta blöjor.
    Sofia L, Anna A gillar detta
  • Hanna S