Gånsviks Choklad

Gånsviks Choklad

• Badge2023

Välkommen till Gånsviks Choklad, där vi lever och andas choklad! Vardag eller fest, tröst eller firande; choklad är alltid svaret. Vi värnar om alla chokladälskare, oavsett ålder, och det är vår passion att uppfylla alla chokladdrömmar. Vi är stolta över kvaliteten på våra råvaror. Vi väljer främst choklad couverture från Malmö...

73 omdömen om Gånsviks Choklad

Ida W
Skrev om Gånsviks Choklad

Vackrare än goda. För lite choklad.

Helén B
Skrev om Gånsviks Choklad

Det gick snabbt att få chokladen

Karin H
Skrev om Gånsviks Choklad

Köpte en liten ask i en lokal butik först. De var så sjukt goda att vi var tvungna att beställa hem lite fler smakprover direkt från Gånsviks hemsida. Dyr choklad som också smakar därefter, inget man mumsar i sig direkt utan varje bit är verkligen en smakupplevelse och tillfredställelse. Märks att man arbetat mycket med smakerna. Ex pralinen prinsesstårta: det smakar verkligen som prinsesstårta med alla dess komponenter. Djupa goda smaker, vi är super nöjda!

Karin L
Skrev om Gånsviks Choklad

Enkelt att beställa och himla trevligt bemötande vid mailkontakt. För att inte tala om själva chokladen - underbart god!!

Camilla D
Skrev om Gånsviks Choklad

Har fortfarande inte fått något paket

Svar från Gånsviks Choklad

Hej Camilla! Otroligt tråkigt. Försökte ringa dig ang ditt saknade paket, se sms från oss. Så ska vi reda ut varför ditt paket ej kommit fram.

Ulla N
Skrev om Gånsviks Choklad

Mycket goda praliner och snabb leverans i fin förpackning.

Barbro Ann Irene J
Skrev om Gånsviks Choklad

Köpte färdig ask nr3 och vilken ljuvligt god choklad och fyllningar.

Karin P
Skrev om Gånsviks Choklad

Jättenöjd! Jag handlade praliner och innan inköp hade jag några frågor...jag fick svar på alla mina frågor och på ett vänligt sätt. Pralinerna gav jag bort i julklapp och nyss fick jag höra att alla var uppätna och hade varit uppskattade och goda! Pralinen IRENE fick omdömet 'spännande'!

Ingrid N
Skrev om Gånsviks Choklad

Gånsviks choklad är inte så mastig som annan choklad kan vara, helt enkelt mycket god.

Maria R

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌😍😍😍😍😍😍😍😍👍😍😍😍😍😍

Johan S
Skrev om Gånsviks Choklad

Fantastiskt vackert innehåll i kartongen. Tydlig innehållsförteckning. Inget att invända.

Marianne H
Skrev om Gånsviks Choklad

Trevligt och mycket goda blandningar i pralinerna. Marianne

Klas M
Skrev om Gånsviks Choklad

Jag köpte julkalendern i en lite för tidig julklapp till hustrun. Det blev mycket uppskattat. Vi har delat på varje pralin och är båda helt överens om det är en fantastisk smakupplevelse och ser fram mot nästa dag med spänning! Det är fantastiskt hur de olika ingredienserna i varje pralin smälter samman så väl och blir en helhetsupplevelse. Trevligt med hemleverans men hustrun blev lite fundersam över vad som var på gång. Bra att det inte var en stor logga på bilen, som avslöjade vem som var leverantör. Med vänlig hälsning Stefan Morell

Sara Å
Skrev om Gånsviks Choklad

Full service, beställning och betalning gick jättebra och det är sån lyx att få hemleverans! Chokladen är av högsta kvalitet, helt underbar!

Mattias E
Skrev om Gånsviks Choklad

Utsökt choklad och leverans i tid!

Sara N
Skrev om Gånsviks Choklad

Fina chokladbitar med spännande innehåll och roligt att stötta en lokal tillverkare från mina hemtrakter.

Michael S
Skrev om Gånsviks Choklad

Sensationella färger och former. Spännande smaker varav ens förväntan blir stor då, smakade helt ok.

Jannika J
Skrev om Gånsviks Choklad

Mycket gott bemötande med snabb leverans helt enligt förväntan. Jag köpte en adventskalender och kan därmed inte bedöma kvaliten på årets praliner. Av erfarenhet smakar de utsökt och jag ser fram mot att få öppna första luckan.

Jessica S
Skrev om Gånsviks Choklad

Fantastisk service och ljuvliga praliner

Reda B
Skrev om Gånsviks Choklad

Är jätte nöjd med min beställningen.hade en liten bekymmer med min order då fick jag hjälp av personal som löste det. Jätte proffsigt och vänlig bemötande. Jag rekommenderar till alla choklad älskare.

Fatou N
Skrev om Gånsviks Choklad

Hejsan! Chockladen var god och servicen är också bra, allting är utmärkt ni är jätte trevliga på telefonen och kreativa ni arbetar med hjärtat. Tack för allt!

Marie B
Skrev om Gånsviks Choklad

Vacker choklad och väldigt bra service snabb leverans

Siv B
Skrev om Gånsviks Choklad

Intresse för kunden. Personligt bemötande. Köpt presentchoklad gjorde succé. Pralinerna var smyckelika.

Helena H
Skrev om Gånsviks Choklad

Perfekt start på en bröllopsdag, väldigt god choklad och ett glas champagne. Bättre kan det inte bli!

Irina S
Skrev om Gånsviks Choklad

Super kvalite och snabb hjälp via chattfunktionen på hemsidan. kommer absolut att beställa fler gånger.

Matea S
Skrev om Gånsviks Choklad

Det är jättegött. Jag få inte faktur.

Ann L
Skrev om Gånsviks Choklad

Fantastiskt goda praliner. Värt varenda krona!

Elisabeth G
Skrev om Gånsviks Choklad

Jag har tyvärr inte mottagit choklad asken jag beställt !!! Elisabeth Broms Gavelin Kanalvägen 22 18441 Åkersberga 0702053618

Carina W
Skrev om Gånsviks Choklad

Ett toppenföretag! Jag beställde praliner på nätet och ett par dagar senare fick jag dom levererade ända fram till dörren av den glada företagaren själv eftersom jag bor i samma stad. Oslagbar service och fantastiskt goda praliner!!

Johan L
Skrev om Gånsviks Choklad

God choklad, många olika smaker. Hade önskat att man förstått snakerna utan att klicka in på produkten när man skulle välja. Om jag vill ha tio cellofanpåsar med fyra i varje, hur gör jag då? Väljer du tolv får du en 12:a eller 16 o.s.v. Läpparna passar inte i lådan, blev lite sådär när man ska ge bort en låda och får en på sidan av.

Svar från Gånsviks Choklad

Hej! Tack för väldigt bra feedback. Vi har två praliner som inte riktigt passar i askarna, ska uppdatera så att det blir tydligt att vi tyvärr måste packa de vid sidan om. Ska även se om vi kan få lite tydligare hur det packas och vilka möjligheter som finns när det tex vill ha 10x4. Sist men inte minst så bra att du skriver om att enklare se smakerna, lätt att bli ”hemmablind”.

Johan O
Skrev om Gånsviks Choklad

Eminent på alla sätt! Fantastisk choklad och ännu bättre service!

Tack! Vad kul att höra! Värmer! 🥰

Robert N
Skrev om Gånsviks Choklad

Jätte goda men saknar lite sting för många är svåra att skilja på smaken Sen en sak som ni kan ta med på följesedeln där man har en bild på varje pralin å skriv även vad den innehåller 😃 När man köper många vill man veta va de ska vara för smak å när ni har så fin bild på följesedeln så bara skriv smaken Då hoppas jag de står nästa gång jag köper 😃 Ha en härlig dag 😎 /Robban

Svar från Gånsviks Choklad

Hej! Tack för feedbacken. Helt rätt gällande följesedeln, är en brist när man köper egna blandningar. Är en rent teknisk fråga och vi arbetar för att få till en lösning på det. Så du har helt rätt, förhoppningsvis åtgärdat nästa gång du handlar. 😊 Gällande smakerna du köpte, vi ska kolla igenom vilka du köpte o se om de ska spetsas till lite. Återigen, tack för att du handlar av oss.

Per I
Skrev om Gånsviks Choklad

Snabb leverans. Väldigt god choklad. Rekommenderas varmt!

Tack för de fina orden! Värmer! 🥰

Anneth S
Skrev om Gånsviks Choklad

Duktiga, givmilda som delade med sig av så mycket kunskap. Mycket inspirerande :) Tack för en mycket trevlig och rolig kväll!

Susanne R
Skrev om Gånsviks Choklad

Vilka praliner! Vackra och utsökt goda!

Tack för den fina orden. Glädjer oss oerhört. 🥰

Robin R
Skrev om Gånsviks Choklad

Sveriges bästa kundservice? Översträffade verkligen alla förväntningar. Supergod choklad därtill. Jag kommer att handla fler gånger!

Svar från Gånsviks Choklad

Vad kul att du uppskattade vår service, vi tror på att god service lönar sig så känns bra att du blev nöjd. 🥰

Katarina B
Skrev om Gånsviks Choklad

Fantastisk choklad! Pralinerna är så vackra att man knappt vill äta dem - men det gör man förstås! Härliga och lyxiga smakkombinationer! Perfekta att ge bort som present, eller till sig själv. Jag kommer definitivt köpa fler askar!

Svar från Gånsviks Choklad

Tack för de fina orden, o så klart de ska ätas! 🥰

Katarina L
Skrev om Gånsviks Choklad

Jag har köpt både julkalendrar och lösa praliner och de motsvarar alltid förväntningarna. Mycket goda och bra kombinationer. Till det så är servicen och bemötandet fantastiskt.

Svar från Gånsviks Choklad

Tack, vad kul att du både uppskattar pralinerna och servicen. 🥰

Boel K
Skrev om Gånsviks Choklad

Leveransstället där jag behövde hämta chokladen var tyvärr långt hemifrån! Annars bra!

Svar från Gånsviks Choklad

Hej Boel! Ber om ursäkt för att ombudet inte blev det bästa. Vi håller på och kollar på en funktion så man ska kunna välja själv ombud när man checkar ut. Förhoppningsvis blir det perfekt då, det kan ju vara en utmaning för oss att välja rätt ställe när vi ska skicka. Kul att chokladen uppskattades. 🥰

Sofi G
Skrev om Gånsviks Choklad

Har alltid blivit bra bemött och de är supertrevliga. Så himla kul att få samarbeta med ett lokalt företag. Jättefina produkter med bra variation på smaker. Min favorit är ju ändå brynt smör 👌🏻😍

Svar från Gånsviks Choklad

Tack för de fina orden om oss. Vi håller med om att brynt smör funkar alltid! 🥰

Linnea A
Skrev om Gånsviks Choklad

Från start till mål fick jag supertrevlig och snabb service. Deras kundbemötande var faktiskt utöver det vanliga, då jag dels hade möjlighet att göra min beställning personlig till mottagaren som fyllde år och när det sedan blev lite strul med leveransen så löste teamet på Gånsviks Choklad detta på ett fantastiskt sätt för att få fram presenten i tid. Det resulterade i ett mycket glatt födelsedagsbarn som fick njuta av exemplariskt choklad med personlig touch! Jag är både en imponerad och mycket nöjd kund. Det märks att Gånsviks-teamet är måna om sina kunder och att göra riktigt god choklad!

Svar från Gånsviks Choklad

Tack för de fantastiskt fina orden. 'Tycker du sammanfattar vad vi försöker uppnå i en perfekt värld, grym choklad med härlig service. 🥰

Inger B
Skrev om Gånsviks Choklad

Snabba svar och leveranser Alltid vänligt bemötande Förväntade mig god choklad och dom är över förväntan goda och så vackra

Tack Inger! Är underbart att ha dig som kund. 🥰

Niklas S
Skrev om Gånsviks Choklad

Alltid bra service och fantastiskt fina produkter. Praliner, glass och bakverk har alltid varit av högsta klass.

Svar från Gånsviks Choklad

Tack Niklas. Kul att du förutom pralinerna även uppskattar vår glass och bakverk. 🥰

Marie Z
Skrev om Gånsviks Choklad

Magiskt goda och vackra. Jag älskar Jens!

Vem älskar inte Jens! Tror nästan alla gillar Jens. 🥰

Malin F
Skrev om Gånsviks Choklad

Fantastiskt goda och vackra praliner i alla smaker du kan tänka dig! Glassen är också galet god. Alltid fint bemötande och snabb service. Rekommenderas varmt!

Svar från Gånsviks Choklad

Tack Malin, vi blir rörd av de fina orden. Nu börjar ju glass säsongen på allvar snart så då får du både glass och praliner. 🥰

Linda V
Skrev om Gånsviks Choklad

Fantastiskt hantverk, med många olika smaker så det går alltid att hitta något som passar olika smaker. Bra service, snabba svar i olika kontaktforum.

Svar från Gånsviks Choklad

Tack, kul att du uppskattar våra olika smaker. Vi försöker ju vara kreativa och hela tiden förnya oss. 🥰

Hannes G
Skrev om Gånsviks Choklad

Magiskt goda och vackra praliner som är väldigt uppskattade av våra kunder! Allt gällande priser, frakt och sortiment har varit tydligt och smidigt. Vi har fått ta del av deras statistik gällande vilka storlekar på förpackningar samt vilka sorters praliner som säljer mest olika tider på året vilket har varit klockrent att ha koll på runt t.ex jul och påsk. Kort och gott är vi riktigt nöjda med Gånsviks choklad som leverantör och ser fram emot en fortsatt god relation och mer goda praliner! // Hannes, Gårdshem i Umeå

Svar från Gånsviks Choklad

Tack Hannes, kul att både ni och era kunder uppskattar våra praliner. Kul att ni även uppskattar att vi försöker ge råd om vad som funkar vid olika tidpunkter. 🥰

Hans F
Skrev om Gånsviks Choklad

Lättsamma att ha att göra med. Inget onödigt krångel. Bra service.

Svar från Gånsviks Choklad

Tack, vad kul att du gillar vår service. 🥰

Fredrik E
Skrev om Gånsviks Choklad

Sjukt bra bemötande, hade höga förväntningar då vi sett bilder på pralinerna innan och vi blev inte besvikna! Vi säljer massor av deras praliner & glass och vi är supernöjda med kvalitén och servicen som ger oss & alla andra!

Svar från Gånsviks Choklad

Vad kul att du gillar vår kvalitet och service, vi är supernöjda med er som kund också. 🥰

Carl David Emanuel J
Skrev om Gånsviks Choklad

Otroligt goda och välgjorda praliner. Har även ätit massor med glass från Gånsvik som också är fantastisk. Kanonservice!

Svar från Gånsviks Choklad

Kul att du gillar både glassen och pralinerna. Nu kommer ju glass-säsongen! 🥰