Gårda Flyttexpress AB

Gårda Flyttexpress AB

9 omdömen om Gårda Flyttexpress AB

Camilla P
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Oerhört smidigt från bokning till flytt! Killarna kom på utsatt tid och utförde ett mycket effektivt och bra jobb. Väldigt trevliga killar som visste vad dom gjorde. Rekommenderar denna flyttfirma varmt! /Camilla & Lennart

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Hej Camilla, tack för din recension! Skönt att ni var nöjd med oss, ni hade gjort fint förarbete! Otroligt fint hus och tomt dit ni flyttade in! Tack för kaffe och choklad samt limevatten, uppskattas mer än vad som visas på plats! :) Mvh Andreas Löf Nilsson

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 706 omdömen 4.8 av 706 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Karin Ingrid D
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Otroligt nöjd med flytten.Så proffsiga trevliga killar som gjorde det lilla extra. Nöjd med allt från bokning till inflytt.Kan varmt rekommendera Gårda Flyttexpress.

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Tusen tack Karin, härligt att du var nöjd med våra flyttkarlar(Joakim, David och Joel). Hoppas nu att du kommer att trivas i din nya bostad:) Mvh Johan Hansson, Gårda Flyttexpress AB

Carl Jakob H
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Faktiskt fjärde gånge jag anlitat Gårda Flyttexpress och de är lika duktiga varje gång. Effektiva, varsamma och proffsiga. Dessutom trevliga :) Solklart 5 av 5!!

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Tack så mycket CJH! Härligt att höra, effektivitet och trevliga, som vi vill ha det. Vi gör vårat bästa :) Med vänlig hälsning Andreas Löf

JIMMY L
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

En otroligt proffsig och smidig flytt! Joakim och Andreas skötte detta fenomenalt och var dessutom väldigt trevliga och härliga, goa gubbar. Kom på utsatt tid och utförde arbetet med omsorg för våra prylar och väggar/golv etc. Hela proceduren gick väldigt fort och flyttar vi igen någon gång i framtiden kommer jag definitivt anlita Gårda Flyttexpress igen! Rekommenderar starkt!

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Härligt att höra! Ska hälsa Joakim detta. Stor och stark gubbe med mig som är stark och smidig. Ses i framtiden. Med vänlig hälsning Andreas

Sandra Therese Catharina J
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Väldigt nöjda! Bra kommunikation och tips innan om hur vi skulle packa/förbereda. Sedan gick allt jättesnabbt och smidigt på flyttdagen.

My Irene Mariette O
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Otroligt duktiga och trevliga!!

Johanna J
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Toppen från början till start. Möjlighet att få lånade kartonger lämnade och hämtade var ett stort plus. Smidigt och lätt! Kommer rekommendera till andra vid givet tillfälle.

Olle N
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Idag flyttade de 5 rum och kök åt mig. Gick smidigt, trevliga killar och bra pris dessutom. Toppbetyg! Bra flyttfirma som jag kommer att rekommendera andra att använda!

Janne J
Skrev om Gårda Flyttexpress AB

Jag anlitade dem för att köra upp mitt bohag från ett förråd till min nya lägenhet. Dialogen med dem både före och under flytten var kanon. De kom när de sa, gjorde det de skulle, och allt kom såklart fram i samma skick som det skulle.