Gårda Flyttexpress AB

Llama 076-941 21 31 Compartir

34 omdömen om Gårda Flyttexpress AB

Camilla K
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Bra bemötande, jobbade effektivt och höll vad de lovade

Björn Erik O
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Snabb och professionell flytt och bra städning.

Margareta N
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

De är pålitliga, håller vad de lovar o ringer upp enligt överenskommelse. De är hjälpsamma o löser problem som uppstår vid hantering av det som ska flyttas.

Björn F
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Jag köpte flytthjälp och magasinering inför försäljning av lägenhet och därefter tömning av lägenheten samt flytthjälp för min mors räkning för flytt till äldreboende. Gårda Flyttexpress är punktliga, trevliga och varsamma - allt man önskar sig när man är i den här situationen.

Marie W
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Trevligt bemötande redan vid bokningen över telefon. Kanonbra flyttkillar som utförde allt smidigt och bra, trevliga och roliga var de också. Rekommenderar denna flyttfirma.

Fabio A
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Flyttfirman gav exceptionellt stöd under vår flytt. Deras punktlighet och kvaliteten på deras service var oklanderlig. Varje aspekt av flytten hanterades med omsorg och professionalism, och vi kunde inte vara nöjdare med upplevelsen.

Åsa R
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Allting var jättebra! Tydligt, varsamma och mycket snabba och trevliga.

Alfred F
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Trevligt bemötande!! håller vad de lovade/det vi kom överens!

Inga-Lill L
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Fick tips av min dotter m familj som fått hjälp vid en stor flytt. De var väldigt nöjda och det blev jag också.. Trevligt bemötande, glada och trevliga killar, kvickt och enkelt utfört arbete. Det blev 2 flytttillfällen. Dels flytt till äldreboende för min gamla mamma Inga-Lill, samt flytt av vissa resterande möbler från familjehhemmet, hem till mig dotter Anna, som svarar för min mamma här🙏

John B
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Har anlitat Gårda Flyttexpress tre gånger under de senaste fyra åren. Mycket, mycket nöjd. De är snabba, pålitliga och professionella. Allt till rimliga priser.

Veronica A
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Snabba grymt trevliga jätte nöjd

Anja S
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Det är andra gången vi använder Gårda Flyttexpress och vi är lika nöjda denna gången som första.

Sara L
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Kändes tryggt och bra att låta dem ta hand om mina saker i samband med flytt. De var väldigt försiktiga med alla möbler. Väldigt trevliga och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera dem.

Eleonore A
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Vi bokade flytthjälp samt flyttstäd. Väldigt trevligt bemötande, kommunikativa och tydliga ända från start i planeringen av flytten. Blev rekommenderad dem av en vän och de levde verkligen upp till förväntningarna och genomförde flytten hur smidigt som helst. Om det blir aktuellt kommer jag absolut anlita dem igen och jag har redan börjat tipsa alla jag känner om dem och berättat hur nöjda vi var!

Mona S
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Trevliga och tillmötesgående.Kom i tid till flytten.

Camilla S
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Mycket proffsiga, hjälpsamma och trevliga! Ingenting verkar omöjligt.

Hjalmar S
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Proffsigt och vänligt bemött. Flexibla och bra uppskattning på tidsåtgång samt kostnad. Försiktiga och skyddade allt väl. Bara positivt

Lena J
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Jätteduktigta, rädda om våra saker. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal.

Duygu Ç
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Toppen! Snabb och bra kommunikation.

Carl O
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Riktigt bra upplevelse kring själva flytten - men städfirman som erbjuder städtjänsterna gjorde ett dåligt jobb - så vi fick be dem komma tillbaka inom städgarantin.

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Hej Carl och tack för omdömet! Vad tråkigt att höra att städet ej gjorde sitt jobb - jag tar det med mig och kommunicerar det till dem. Flytt- och städtjänster ska göra så ni som kund kan slappna av - inte skapa problem. Jag ska hälsa Manuel och Joakim att de gjorde ett bra flyttjobb. Mvh Andreas Löf Nilsson

Mats O
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Ett proffsigt och bra bemötande. Jag hade rätt höga förväntningar som blev över förväntan på både flytt och flyttstädning. 10 av 5 stjärnor

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Hej Mats och tack för ett fint omdöme! Det var många som skulle åka med hissarna men jag tycker det flöt på bra trots allt. Hoppas ni fick upp garderoberna och ha en härlig sommar nu! Mvh Andreas Löf Nilsson

Bergsala A
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Genomförde vår flytt helt enligt överenskommelse till rimligt pris. Frågetecken som dök upp kommunicerades direkt och reddes upp med ömsesidig respekt. Väldigt nöjd med dem!!

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Hej och tack för omdömet! Tack för bra och tydlig kommunikation från erat håll. Flexibilitet och kommunikation är viktigt! Erat nya kontor verkade underbart! Hoppas det blivit lika bra som det initialt kändes! Mvh Andreas Löf Nilsson

Gustav S
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Fantastiskt trevliga och raska gossar som var ytterst varsamma med mina prylar och möblemang. Rekommenderas varmt!

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Hej Gustav, skönt att höra. Ska hälsa Joel och Daniel att de hade raska fötter uppför de 3 trapporna! Mvh Andreas Löf Nilsson

Klas Ö
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Allt bra.Inga problem, trevliga och hjälpsamma killar.

Tack för omdömet! Ska hälsa Richard och David. Mvh Andreas Löf Nilsson

Ulla-Carin D
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Själva flytten gick jättebra. Två trevliga och proffsiga killar kom och fixade det hela. Däremot var fakturan otydlig och personen jag pratade med om det var inte trevlug alls!

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Hej Ulla-Carin, härligt att flytten gick bra. Jag ska hälsa Joel och Richard. På fakturan måste vi spec:a arbetstid och annat separat. 2 man och bil har ett pris. Samma pris på fakturan som offert. På fakturan måste bilen stå separat då det ej ingår i RUT-avdrag som vi skickar till Skatteverket. Ursäkta om bemötandet var otrevligt, jag ska ta det med Johan. Mvh Andreas Löf Nilsson

Camilla P
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Oerhört smidigt från bokning till flytt! Killarna kom på utsatt tid och utförde ett mycket effektivt och bra jobb. Väldigt trevliga killar som visste vad dom gjorde. Rekommenderar denna flyttfirma varmt! /Camilla & Lennart

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Hej Camilla, tack för din recension! Skönt att ni var nöjd med oss, ni hade gjort fint förarbete! Otroligt fint hus och tomt dit ni flyttade in! Tack för kaffe och choklad samt limevatten, uppskattas mer än vad som visas på plats! :) Mvh Andreas Löf Nilsson

Karin Ingrid D
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Otroligt nöjd med flytten.Så proffsiga trevliga killar som gjorde det lilla extra. Nöjd med allt från bokning till inflytt.Kan varmt rekommendera Gårda Flyttexpress.

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Tusen tack Karin, härligt att du var nöjd med våra flyttkarlar(Joakim, David och Joel). Hoppas nu att du kommer att trivas i din nya bostad:) Mvh Johan Hansson, Gårda Flyttexpress AB

Carl Jakob H
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Faktiskt fjärde gånge jag anlitat Gårda Flyttexpress och de är lika duktiga varje gång. Effektiva, varsamma och proffsiga. Dessutom trevliga :) Solklart 5 av 5!!

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Tack så mycket CJH! Härligt att höra, effektivitet och trevliga, som vi vill ha det. Vi gör vårat bästa :) Med vänlig hälsning Andreas Löf

JIMMY L
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

En otroligt proffsig och smidig flytt! Joakim och Andreas skötte detta fenomenalt och var dessutom väldigt trevliga och härliga, goa gubbar. Kom på utsatt tid och utförde arbetet med omsorg för våra prylar och väggar/golv etc. Hela proceduren gick väldigt fort och flyttar vi igen någon gång i framtiden kommer jag definitivt anlita Gårda Flyttexpress igen! Rekommenderar starkt!

Svar från Gårda Flyttexpress AB

Härligt att höra! Ska hälsa Joakim detta. Stor och stark gubbe med mig som är stark och smidig. Ses i framtiden. Med vänlig hälsning Andreas

Sandra Therese Catharina J
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Väldigt nöjda! Bra kommunikation och tips innan om hur vi skulle packa/förbereda. Sedan gick allt jättesnabbt och smidigt på flyttdagen.

My Irene Mariette O
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Otroligt duktiga och trevliga!!

Johanna J
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Toppen från början till start. Möjlighet att få lånade kartonger lämnade och hämtade var ett stort plus. Smidigt och lätt! Kommer rekommendera till andra vid givet tillfälle.

Olle N
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Idag flyttade de 5 rum och kök åt mig. Gick smidigt, trevliga killar och bra pris dessutom. Toppbetyg! Bra flyttfirma som jag kommer att rekommendera andra att använda!

Janne J
Escribió sobre Gårda Flyttexpress AB

Jag anlitade dem för att köra upp mitt bohag från ett förråd till min nya lägenhet. Dialogen med dem både före och under flytten var kanon. De kom när de sa, gjorde det de skulle, och allt kom såklart fram i samma skick som det skulle.