Gåvan AB

Tegeluddsvägen 100, 115 28 Stockholm — Visa karta

Det är inte en slump att Gåvan funnits i snart 40år och med det är en av Stockholms äldsta inredningsbutiker. Tidlösa klassiker med personlighet som passar lika bra i det moderna hemmet som i klassiska miljöer.

Läs vad 3 kunder tycker om Gåvan AB

• Katja S
    Katja S skrev om Gåvan AB
    Jag lämnade tillbaka något jag köpt på öppet köp. De sade att apparaten inte fungerade och att de skulle se till att mina pengar hamnade tillbaka så fort det var fix och klart. Jag fick aldrig mina pengar! Jag har jagat dem i flera år nu och de har alltid undanflykter, skyller på varann. Ägarinnan fick jag tag på, hon lovade... men det var tomma löften.
    -Fy Skäms!!! Stöld är vad det är!
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Gåvan AB
    Jätte bra present affär, snygga saker och ok priser. Kunnig trevlig personal men som allti i city otroligt dåliga öppetider.
  • Emma K
    Emma K skrev om Gåvan AB
    En av de roligaste inredningsbutiker man kan gå in i om man vill hitta saker till sitt hem som ingen annan har. Utbudet är handplockat och förändras hela tiden, så hittar man något man gillar är det bra att slå till direkt då mycket är "limited edition", men det är bara att fråga personalen om man är osäker :)

Tegeluddsvägen 100, 115 28 Stockholm