GBJ Bygg AB

2.0

3 omdömen om GBJ Bygg AB

Warna A
Skrev om GBJ Bygg AB

Riktigt uselt omdöme från oss. Vill ni ha problem ska ni anlita denna firma, dessa skojare. Riktigt oseriösa. Tar inget ansvar. Återkopplar sällan eller aldrig. Noll kundfokus. Vill endast ha in pengar men aldrig stå för sina fel, som är många. Skyller sina fel på andra. Företag V skriver att om GBJ Bygg mot förmodan anlitas ska man se till att ha papper på allt. Det hjälps tyvärr inte. Jag skulle ALDRIG rekommendera dessa stolpskott till någon.

Företag V
Skrev om GBJ Bygg AB

Håller aldrig det som lovar och om dom mot förmodan skulle anlitas så se till att ha papper på allt då det verkar som om dom försöker blåsa kunder på löpande band.Av vad jag i efterhand har hört av andra som anlitat dom så är jag långt ifrån den enda missnöjda kunden.Skulle ALDRIG rekommendera dom till någon!!

Warna A gillar detta
Daniel F
Skrev om GBJ Bygg AB

Jag kan rekommendera GBJ bygg. Vi är kunder där och bygger ett hus idag. Man har varit väldigt angelägna om att vi ska vara belåtna och har löst de problem som uppstått. Jag har hört åtskilliga skräckhistorier om andra husföretag, men det är inget som känns igen hos GBJ. Det är mycket trevliga medarbetare och jag har pratat med många belåtna kunder.