Alla kategorier Camping Halland Falkenberg Gekåsbyn Ullared AB

Ulla Smidjes Väg 20, 311 60 Ullared — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Gekåsbyn Ullared AB

• Fredrik N
    Fredrik N skrev om Gekåsbyn Ullared AB
    Det känns som Ge-Kås Camping har dålig erfarenhet av sina gäster. Mottagandet präglas av regler, hotelser om böter, förbud och personalen är allmänt oflexibel.
    Vi är en barnfamilj som kom 50 minuter före incheckningstiden och bad vänligt om det fanns möjligt att få komma in för att amma och byta blöjor på en bebis. Det var fullständigt omöjligt.

Småsaker som en extra toarulle måste beställas via receptionen i stället för att förse varje stuga med två rullar från början. Den som röker trots förbudet bötfälls med 1 000 kronor. Andra påpekanden vid ankomsten var att endast en bil var tillåten på området och för att bebisen tillsammans med fyra vuxna skulle få sova i fyrbäddsstugan var vi tvunga att skriva på ett avtal där vi tog ansvaret för brandskyddet.

Det känns som personalens fokus är att se till att ingen missköter sig snarare än att skapa en trevlig tid för sina gäster.

Undvik om möjligt. Det finns bättre övernattningsalternativ i närheten.
  • Maria C
    Maria C skrev om Gekåsbyn Ullared AB
    Ska man handla på Ge-kås kan man lika gärna stanna över en natt i Ullared och detta gör man på Ge-kås camping! Ligger endast 800 meter ifrån själva ge-kås. Det går även små blåa bussar fram och tillbaka hela tiden. Campinge är rätt så stor, men många platser för tält och husvagnar. Det finns ca 50 stycken olika stora camping stugor man kan hyra in sig på för en eller flera nätter! På campingen finns det mycket att göra på kvällarna. De har precis byggt ett äventyrsminigolf land! Med riktig roliga banor, över vatten och stenar! Detta förgyller en helt kväll med familjen! För de mindre barnen finns det en stor lekpark som de säkert kan leka i. Vissa kvällar har det även en egen uppsättning av en barnteater som är väldigt populär! För det vuxna utan barn kan de promenera bort till shoppinglandskapet där det finns två restauranger som även blir pub framåt små timmarna. För övrigt har båda ställena otroligt god mat, speciellt Stanto´s. Campingen är väldigt speciell, det är nog den enda campingen i hela Sverige där nästan alla är upp kl 7 och borstar tänderna och duschar, allt för att komma tidigt till Ge-kås och slippa köerna! Toaletterna är för övrigt väldigt fräscha! Slutsats: Jag sover alltid på denna camping nör jag besöker Ge-kås, jag rekommenderar er att gör det med!

Ulla Smidjes Väg 20, 311 60 Ullared