Gents AB

4.0

4 omdömen om Gents AB

Erik T
Skrev om Gents AB

Oerhört snabba och synnerligen serviceminded. Antagligen bäst i Sverige inom sitt segment. De har även märken som är väldigt svår att hitta hos andra butiker, som Roja parfym till exempel. Rekommenderar verkligen.

Papa U
Skrev om Gents AB

Numera på ny adress! Har alltid upplevt mig få god service i butiken, och ett trevligt bemötande. Har alltid fått gog hjälp. En butik för gentlemen och dandys snarare än hipsters, och ett fantastiskt utbud av saker som ofta är svåra eller omöjliga att få tag på annars. Visst kan man tycka att det är dyrt, men för mig är det i alla fall odiskutabelt prisvärt.

VICTOR C
Skrev om Gents AB

Bra produkter och stort utbud. Överpriser på vissa produkter men man får aldrig skitgrejer. Kass kundtjänst, men det är så pass vanligt att jag inte reagerar på det särskilt mycket längre. Blir snarare förvånad när ett företag har en bra kundtjänst. Hur som helst, 5:a på produkterna, 1:a på kundtjänsten, totalt 3 av 5 i betyg.

Peter N
Skrev om Gents AB

Har aldrig varit i den fysiska butiken bara beställt via deras web en gång. Paketet gick ut direkt och jag hade det på nolltid.