Alla kategorier Kläder Värmland Karlstad Gina Tricot AB, Gina Tricot Bergvik

Frykmans Väg 1C, 653 46 Karlstad — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Gina Tricot AB, Gina Tricot Bergvik

• Marieh L
    Marieh L skrev om Gina Tricot AB, Gina Tricot Bergvik
    Nonchalant personal och musiken som spelas inne i affären är katastrofdålig!
  • Josefine S
    Josefine S skrev om Gina Tricot AB, Gina Tricot Bergvik
    Om bara utbudet vore lika stort i butiken inne på Mitt i city som reklamerna visar skulle det vara suveränt! Personalen är oftast samarbetsvillig och det finns helr ok antal provhyttar. Det mest negativa är musiken som spelas på maxvolym varje dag och vilken gräslig musik sen!!! Om det ändå skall spelas, ha en normal ljudnivå. det är nog illa med att man måste trängas med 100 andra modesugna än att höronen ska sprängas de med...
  • Therese R
    Therese R skrev om Gina Tricot AB, Gina Tricot Bergvik
    Gina Tricot på Bergvik Köpcentrum är en ganska liten butik och det är ganska trångt, men det är det oftast i dessa butiker. Men det finns ett bra utbud av kläder allt från partytoppar, till bekväma t-shirts och framförallt snygga jeans. Ska jag köpa jeans går jag alltid till Gina. Det finns tyvärr väldigt begränsat med provrum så kommer du på en lördag kan du vara beredd att få köa en stund. Men personalen är trevlig och kön till kassan är aldrig lång. För övrigt schyssta priser.

Frykmans Väg 1C, 653 46 Karlstad