GKP-BYGG AB

GKP-BYGG AB

gkpbygg.se

GKP-Bygg AB är ett pålitligt och professionellt byggföretag som har varit verksamt i flera regioner i Sverige i många år. Vi är stolta över att erbjuda våra kunder garanterad kvalitet och utmärkt kundservice. Vi strävar efter att alla våra kunder ska känna sig trygga och nöjda med vårt arbete. Vi arbetar med både privatpersoner...

9 omdömen om GKP-BYGG AB

Mateusz Krzysztof B

Jag är väldigt nöjd, de jobbar flitigt, bra kontakt, systematiskt uppdatering gällande jobbet och planering. Kan starkt rekommendera!!

Ylva H
Skrev om GKP-BYGG AB

Tillmötesgående och flexibla. Bra kommunikation och vi upplevde att arbetet gjordes noggrant och professionellt. Anlitar gärna GKP-BYGG AB igen.

Ove F
Skrev om GKP-BYGG AB

Firman går noga igenom varje detalj av bygget/restaureringen. Man visar med foto om det föreligger några problem och föreslår lämpliga förändringar. Chefen och de anställda har invandrat från Palestina och Syrien, men de flesta talar god svenska. Den personal som jobbade på vår villa var mycket trevliga och jobbade flitigt hela tiden, Vi bjöd på kaffe vid ett tillfälle ocnh hade en trvlig diskussion om deras hemländer och sin tid i Sverige. De utgör ett gott exempel på väl integrerade nysvenskar, som kan stå som förebilder för många andra.

Karl F
Skrev om GKP-BYGG AB

Ett mycket duktigt företag som sköter allt. Bra bemötande från personalen och kunnig personal. Rekommenderar verkligen detta företag till allt som ska göras utomhus såväl som inomhus! Bara positiva saker om GKP BYGG 👍

Arneo G
Skrev om GKP-BYGG AB

Väldigt nöjd med GKP Bygg, från offert till färdigställande av dubbel carport. Rekommenderas verkligen.

Emelie L
Skrev om GKP-BYGG AB

Grävde för altanbygge och plantering av häck. De vara snabba och smidiga och gjorde ett jättebra jobb. Trevliga var de också. Kan verkligen rekommendera dem 🙂

Annika Helen W
Skrev om GKP-BYGG AB

Trevlig och hjälpsam personal som gör mer än vad som förväntas av dem. De grävde vårt avlopp och allt fungerar nu som det ska.

Vivi H
Skrev om GKP-BYGG AB

Alltid ett trevligt bemötande. Proffsigt arbete, noga och lyhörd. Anbefalas!

Jeanne Cecilia R
Skrev om GKP-BYGG AB

Jag hade fullt förtroende för företaget och i synnerhet för Raed. Mina synpunkter och ändringar från den ursprungliga planen mottogs på ett positivt och kreativt sätt. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan med glädje rekommendera företaget till andra.

Raed A gillar detta
Svar från GKP-BYGG AB

Tack så mycket Jeanne och tack för ditt förtroende!