Alla kategorier Konst Kronoberg Växjö Glas DeCo

Glas DeCo

Tävelsås Tallhyddan, 355 95 Tävelsås — Visa karta

Handgravering, dekorslipning och motivblästring av alla sorters glas. Beställningsarbeten från namngravyr till porträtt. Allt inom glas. webbshop

Läs vad 3 kunder tycker om Glas DeCo

• Sofija
    Sofija skrev om Glas DeCo
    Varning! Följer inte konsumentlagarna!

Köpte en glaslykta, till dottern som konfirmationspresent, som sprack utan vidare. När jag reklamerade blev kvinnan som driver företaget sur och menade att det var mitt fel att lyktan sprack. Efter mycket tjafs fick jag en ny lykta. Denna sprack första gången jag tände ett ljus i den. Nu ville jag inte längre ha en ny lykta utan pengarna tillbaka, det var uppenbarligen något fel på produkten. Men företaget vägrade. Jag tog ärendet till reklamationsnämnden som dömde till min fördel, men företaget vägrade betala pengarna till mig för att "ingen kan tvinga mig betala pengarna till dig". Dessutom var hon extremt otrevlig under hela vår mailkorrespondens. Sämre än sämst! Och värst är dotterns besvikelse över den fina konfirmationspresenten hon hade blivit så glad för:(
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Glas DeCo
    Maria är en gravörska som heter duga! Vilka hundgravyrer hon har gjort, och kattporträtt, och hästar, och andra djur, man blir stum! Inte tala om allt det andra hon gör, missa inte o kolla in hennes hemsida, det är absolut värt tiden. Jag visste bara inte att man kunde gravera så.
  • Karin L
    Karin L skrev om Glas DeCo
    Ett riktigt smultronställe! Maria Tingsund är en utomordentlig duktig gravör som kan göra i stort sätt alla sorters motiv på glas. Hennes glasänglar är underbara, liksom glasprismorna och glaskulorna som hon graverar underbara motiv på. Hon är också jätteduktig på djurporträtt och arbetar mycket med specialbeställningar. Hon är snabb och noggrann och ger jättebra service. Det är riktigt trevligt att handla hos henne och jag garanterar att du blir nöjd med det du har beställt.

Tävelsås Tallhyddan, 355 95 Tävelsås