GLASBOLAGET.SE

VÄLTUDDSVÄGEN 21, 133 37 Saltsjöbaden — Visa karta

Välkommen till GLASBOLAGET.SE!

Vi kan allt om bygg, interiör och exteriörglas! Vi hjälper dig att ta fram måttanpassat glas för fönster, växthus, köket, trappan, TV-bänken och en hel rad andra områden. Skulle det vara något du önskar inom interiör och exteriörglas så får du gärna kontakta oss så ser vi till att lösa det.

Exempel på produkter: Glasräcke, glashyllor, köksbänksglas, fotoglas, möbelglas, spegelglas, duschdörrar, bastuglas och mycket mer.

För oss på GLASBOLAGET.SE är du som kund vår viktigaste tillgång och vi gör akkt för att du ska vara nöjd med oss och vår produkt. Vi tar hand om dig oavsett om du är privatperson eller företag.

Läs vad 18 kunder tycker om GLASBOLAGET.SE

• 2020-11-27

Göran L skrev om GLASBOLAGET.SE
    Köpte floatglas och kan inte bli nöjdare!
    Fri leverans i Stockholm! :-)
    Perfekta glas och underbar service! Stort tack! Läs mer
  • 2020-11-22

Lia P skrev om GLASBOLAGET.SE
    -Köpte en stor spegel.
    -Jättetrevliga.
    -Superbra kundservice.
    -Jag hade ingen som kunde hjälpa mig bära upp spegeln så de hjälpte mig göra det! Läs mer
    2020-11-22 GLASBOLAGET svarar Lia P
    Vad roligt att läsa! Hoppas spegeln passade bra. Välkommen tillbaka när det uppstår nya glasbehov. :-)
  • 2020-11-19

Lars L skrev om GLASBOLAGET.SE
    Positivt och kunnigt bemötande och
    dessutom bra priser gällande glaskasetter Läs mer
    2020-11-23 GLASBOLAGET svarar Lars L
    Stort tack för de orden Lars. Och stort tack för fikat ni bjöd på. Uppskattades verkligen.
  • 2020-11-12

Andreas E skrev om GLASBOLAGET.SE
    Var lite problem med min beställning men de löste allt galant! Frågade först kundservicen och fick en superbra och snabbt svar. Läs mer
    2020-11-20 GLASBOLAGET svarar Andreas E
    Superkul att höra att du är nöjd med vår service. Det gläder oss i vårt fortsatta arbete där vi alltid sätter kunden i fokus.
  • 2020-11-08

Rose-marie A skrev om GLASBOLAGET.SE
    Jag beställde 14 isolerglas och har blivit väl bemött av företaget.
    Är nöjd med allt utom möjligen upplysningar runt leveransen. Hade velat veta när jag beställde vilka alternativ som fanns som tillägg.
    Eftersom fönstren skulle till en lokal där jag ej bor, var tidsintervallet 8-17 väl långt att hålla vara där ocean koll på lastbilen. Som tur var ringde jag kundtjänst och frågade om chauffören skulle ringa innan, men det hade inte leverantören angett, det var ett tillägg man kunde göra. Nu kunde hon lägga till det och det funkade. Men just det hade varit bra om jag hade vetat att jag skulle säga till om.... Läs mer
    2020-11-08 GLASBOLAGET svarar Rose-marie A
    Tack för ditt omdöme. Vid leverans utanför närområdet skickar vi merparten av allt gods med DHL. Så även till dig. Vi beställer alltid med extra tillägget för avisering, så även i ditt fall. Vi kommer att kontakta DHL och ifrågasätta varför så inte gjordes, utan att du var tvungen att ringa dem själv. När det gäller tidsintervall för leverans har vi svårt att styra det, utan detta är något som DHL styr från fall till fall.

Vi hoppas att du är nöjd med dina isolerglas och hoppas att du snart handlar av oss igen.
  • 2020-10-31

Jimmy R skrev om GLASBOLAGET.SE
    Otroligt bra service, väldigt bra priset och hemkörning i priset 👍👍 kan stark rekommendera detta företag Läs mer
    2020-11-06 GLASBOLAGET svarar Jimmy R
    Tack för det värmande omdömet. Välkommen tillbaka när det uppstår nya glasbehov.
  • 2020-10-28

Thomas S skrev om GLASBOLAGET.SE
    Fungerade precis som jag hade hoppats. Glaset levereras på utsatt tid och till ett avsevärt lägre pris än den lokala glasmästaren offererade. Jag föredrar att sponsra lokalsamhället men är det 4ggr dyrare att köpa lokalt så blev det att köpa på nätet den här gången... Läs mer
    2020-10-31 GLASBOLAGET svarar Thomas S
    Tack för din fina feedback. Alltid lika kul att höra när kunder blir så nöjda.
  • 2020-10-24

Åsa S skrev om GLASBOLAGET.SE
    Beställde glasskivor som avdelare till kökslådor. Superfina med perfekt mått och mycket bra service! Jättenöjd! Läs mer
    2020-10-26 GLASBOLAGET svarar Åsa S
    Vad kul att du blev nöjd! Välkommen tillbaka när det uppstår nya glasbehov :-)

Thomas L skrev om GLASBOLAGET.SE
    Hur bra som helst. Enkelt att beställa, bra sortiment till bra pris. Därtill smidig hemleverans. Läs mer
    2020-10-24 GLASBOLAGET svarar Thomas L
    Riktigt kul att läsa att du blev så nöjd med ditt köp hos oss. Alltid roligt att höra att vår ambition med hög service och produkter av hög kvalitet uppskattas.

Per I skrev om GLASBOLAGET.SE
    Jag köpte isolerglas med spec. mått
    Bemötandet från Glasbolaget mycket bra
    Bra pris och leveransen på utsatt tid
    Jag är mycket nöjd
    Per Läs mer
    2020-10-24 GLASBOLAGET svarar Per I
    Superkul att du blev så nöjd. Gläder oss att kunder uppskattar vår ambition att ge hög service och produkter med hög kvalitet.

Johan E skrev om GLASBOLAGET.SE
    Jag beställde isolerglasrutor och blev trevligt uppringd av säljare efter några dagar, för att stämma av mått. Bra leverans efter några veckor och mycket bra emballerat.rekommenderar företag å det varmaste Läs mer
    2020-10-24 GLASBOLAGET svarar Johan E
    Riktigt kul att läsa att du är så nöjd. Vi vill verkligen försöka leverera båda kvalitet och service till ett bra pris.

Knw A skrev om GLASBOLAGET.SE
    Har köpt två isolerglas 145x760mm.
    Bra och trevligt bemötande
    Förväntningar fanns inte eftersom det var första gången. Hoppades bara a det var glas jag skulle få.
    Personlig leverans ända till huset, mycket bra.
    Kommer med största sannolikhet att köpa mer från företaget.
    MVH
    Mats Lejon Läs mer
    2020-10-22 GLASBOLAGET svarar Knw A
    Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du blev så nöjd. Återkom när du skall byta de andra glasen så hjälper vi dig med dem också.

Kristina W skrev om GLASBOLAGET.SE
    Bra pris och leverans hem till dörren. Super nöjd! Läs mer
    2020-10-22 GLASBOLAGET svarar Kristina W
    Kul att du blev nöjd! Vi strävar alltid efter att få nöjda kunder. Välkommen åter!

Jon R skrev om GLASBOLAGET.SE
    Köpte glasruta, får 4 av 5 pga jag inte såg nånstans att det är 3 veckors leveranstid Läs mer
    2020-10-22 GLASBOLAGET svarar Jon R
    Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du inte upplever att vi varit tydliga med våra leveranstider. Vi försöker skriva ut det på både produktsidor, i kassan och i våra leveransvillkor. Hoppas att du är nöjd med leverans och ditt glas.

Joakim V skrev om GLASBOLAGET.SE
    Snabbt, smidigt och sjyst bemötande. Flexibel leverans Läs mer
    2020-10-24 GLASBOLAGET svarar Joakim V
    Det gläder oss att höra att du blev så nöjd. Verkligen kul att läsa.

Tobias G skrev om GLASBOLAGET.SE
    Utmärkt emballage och levererat på utsatt tid. Hatten av! Läs mer
    2020-10-22 GLASBOLAGET svarar Tobias G
    Stort tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du blev nöjd. Hör gärna av dig om det uppstår nya glasbehov.
  • 2020-09-28

Göran A skrev om GLASBOLAGET.SE
    Billigt och bra kvalitet och leverans också mycket bra.
    Göran A Läs mer
    2020-09-28 GLASBOLAGET svarar Göran A
    Stort tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du blev så nöjd.
  • 2020-09-24

Thomas G skrev om GLASBOLAGET.SE
    Köpte deras altanräcke grandview sq.
    Lätt att få tag på säljare och proffsigt bemötande.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-24 GLASBOLAGET svarar Thomas G
    Tack för ditt omdöme, och stort tack för att ni handlade hos oss! Även riktigt roligt att höra att ni blev så nöjda.

Christian
    Glasbolaget.se

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte