GO Cruising

Upplandsgatan 23, 113 60 Stockholm — Visa karta

GO Cruising är en resebyrå som hjälper dig att göra din drömresa till verklighet. Oavsett budget så hittar vi den bästa resan då vi har många års erfarenhet och bra kontakter. Självklart arrangerar vi alla sorters resor även om kryssningar ligger oss extra varmt om hjärtat. Det finns otroligt många resmål, hotell och rederier att välja mellan och vi kan guida dig rätt och även tipsa om utflykter och annat som kan vara bra att tänka på under resan. Så kontakta oss för offert på just de datum och destinationer som ni önskar, så tar vi fram ett bra förslag.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om GO Cruising

• Bo M

2020-06-02

Bo M skrev om GO Cruising
    Är det lilla företaget av det stora formatet. Ett härligt gäng som finner vägar för att tillfredsställa ditt resebehov. Bemöter mig som kund på ett mkt trevligt och professionellt sätt för att uppfylla våra förväntningar. Sitter aldrig fast utan finner alltid lösningar på ev uppkomna problem.
    Välj detta företag om du vill kryssa, de har stor kompetens för detta. Läs mer

Lennart N skrev om GO Cruising
    kryssning i Sydamerika. Bemötandet av personal var bra, kunde ha varit lite mer guidning av sevärdheter. Totalt sett en bra resa med besök i 3 länder. Läs mer

Ulf B skrev om GO Cruising
    En kryssning i medelhavet, som jag tycker att jag blev väl bemött av säljarna. Mina förväntningar på företaget blev som jag hoppades på, alltså bra. En utflykt blev kortare än vad som angivits och GO hänvisades reklamation till rederiet, rätt eller fel? Läs mer
  • ?

2020-06-01

? skrev om GO Cruising
    Kryssning för 4 personer i Medelhavet skulle inhandlas. Kunnig samt proffsig hjälp med rekommendationer samt återkoppling. Resan levererade över våra förväntningar.
    Vi är supernöjda med att vi kom i kontakt med Go Cruising.
    / Roger & Minna Läs mer

Krister J skrev om GO Cruising
    Utmärkt. Bor på Stationsgatan i Västervik, går till tåget, kliver på GO bussen vid statonen i Linköping till fartyget i Värtahamnen. Sedan Europakryssning till Savona.
    Flyg, tåg hem till dörren.
    Perfekt upplägg.
    Krister/Irene. Läs mer

Karin H skrev om GO Cruising
    Har köpt många resor av Exitours genom åren. Det bästa med denna resebyrå är att "bara" gå in till dem och säga att jag vill åka dit och göra detta. Säga boka ALLT. Så har jag och min make gjort och fått den bästa servicen man kan tänka sig. Nu är min make död, sista resan gjorde vi till Paris i fjol höst. 1 ½ månad innan han gick bort. Den resan hade Go Cruising ordnat den blev SÅ SÅ bra.

En annan gång när vi skulle iväg på kryssning i Medelhavet så fick vi inte med oss bagaget. Sofie (Sundsvall) försökte flera timmar att hjälpa oss. Ringde alla tänkbara parter som skulle kunna lokalisera vårt bagage. Samt hjälpte oss sedan när vi kommit hem att få ersättning för vårt "besvär". Är så nöjd med Go Cruising så jag skulle (om det gick) att plocka ner månen för denna resebyrå. :-) Läs mer

Cajsa-lena P skrev om GO Cruising
    Bra service vänlig personal. Bra säkerhetskoll. Bra hytt med sköna sängar. Massor av god mat. Rent och fräscht överallt. Bra sevärd rutt. Bra underhållning. Läs mer
  • 2020-05-30

Torsten A skrev om GO Cruising
    ALLT bra - från bokning till avbokning pga corona och hjälp med återbetalning Läs mer

Mikael S skrev om GO Cruising
    Vi köpte vår första Karibienkryssning. Bemötandet var/är alltid superbt. De förslag som skapades passade oss verkigen och visade på ett lyhört säljande.
    Vi förväntade oss bra hjälp och det fick vi.
    Särskilt jag blev positivt överaskad då jag ofta är av åsikten att själv söka o boka allt. Men för denna form av resande är den kunskap man får del av väldigt värdefull. Av den anledningen var vi faktiskt precis i stadie att åter igen ta hjälp och boka resa då denna tråkiga pandemitid inföll. Läs mer

Jan Ö skrev om GO Cruising
    Kryssning Genua-Stockholm våren 2019 med lite udda resmål. Bemötandet var bra och mycket tillfredställande. Däremot har Costa Cruises fartyg Costa Magica en hel att förbättra, bl a arbetet i "informationsdisken" . Olika svar på samma fråga beroende på vilken person vi frågade. Trots irritationen med " info" var vi nöjda med vår resa och reseledarna från GO Cruising. Läs mer

Lotta F skrev om GO Cruising
    Trevlig personal, resan blev superbra och överträffade mina förväntningar Läs mer

Tommie L skrev om GO Cruising
    Kanon ......................................................... Läs mer

Lotta M skrev om GO Cruising
    Jag har ingen riktig erfarenhet av dem utan pejlade bara lite
    De verkade bra och serviceminded då Läs mer
  • Lasse E

2020-05-29

Lasse E skrev om GO Cruising
    1. Större kryssningspaket för nio personer inkl. vissa arrangemang före och efter.

2. Två-veckors kryssning för fyra personer i Polynesien

Vi har alltid blivit mycket väl och personligt bemötta.

Förväntningarna levde man upp till. Vi hade kanske hoppats kunna inkludera förmånliga flygresor i paketet men den marknaden var då så vild att vi kunde hitta bättre själva.

Upplevelserna har varit mycket positiva. Läs mer
  • Agneta J

2020-05-29

Agneta J skrev om GO Cruising
    Köpt en kanalkryssning i Portugal med ett annat par. Mycket fin upplevelse.
    Köpt en kryssning i Medelhavet för hela familjen, 18 personer, som blev en upplevelse för livet.
    Båda kryssningarna bokade genom Mimmi Tysk! Läs mer

Per J skrev om GO Cruising
    Vi bokade en kryssning i Medelhavet i augusti 2020 för hela familjen 17 personer. Bra information och trevligt bemötande. På grund av Corona blev vi tvungna att flytta fram kryssningen till 2021. Inga problem. Läs mer

Carina G skrev om GO Cruising
    Jag köpte en kryssning i karibien samt 3 dygn i Miami
    Go crusing bemötte mig väldigt bra ringde flera gånger och hjälpte mig till 100 % . Hade stora förväntningar vilket blev uppfyllda hade en helt underbar guide Micke som hjälpte till när man behövde .
    En underbar resa bra och lagom stort fartyg det fanns det man ville ha bra utbud av nöje ,restauranger ,solstolar mm.
    Strandhuggen vid öarna fick man ca 8 timmar på sig att upptäcka Cuba var vi i 1,5 dygn innan vi flög hem var vi och besökte Everrglades
    Rekommenderas verkligen Läs mer
  • Lasse S

2020-05-28

Lasse S skrev om GO Cruising
    Vi har varit på ett par olika fartygs visningar. På dessa fick vi bra insikt i vilka rederier som vi vill kryssa med. GO Cruising´s personal har alltid varit trevliga, proffsiga, kunniga och framförallt
    ärliga. Tyvärr har vi inte lyckats pricka in en passande resa.
    Spricker ofta på Tid - plats - pris. Nu på sjukdom.

Kommer igen nästa år. Läs mer

Mikael D skrev om GO Cruising
    Köpte paketresa flyg och karibienkryssning.
    Blev mycket väl bemött. Oerhörd bra service av vår kontakt hos er, Ninni Fryxell.
    Vi hade hög förväntan som ni som företag levde upp till. Läs mer

Carita V skrev om GO Cruising
    Jag kontaktade företaget för att vi ville åka på en Karibien kryssning när min sambo skulle fylla 40.

Jag skickade in några av de önskemål vi hade och fick snabbt återkoppling med förslag på rutt och pris.

Vi hade telefonkontakt samt mejlkontakt. Några turer fram och tillbaka tills de hade hittat den perfekta rutten för oss med ett pris som vi tyckte passade oss.

Super trevlig personal och proffsiga.

Efter bokning så höll vi kontinuerlig kontakt.

Bra och tydlig information om hur betalningen skulle gå till.

Hjälp hela vägen samt att de erbjöd kontakt så att vi enkelt kunde ordna med transfer till hotellet i Miami och även transfer till och från hamnen. Läs mer

Maria G skrev om GO Cruising
    Kryssning på Östersjön.
    Väldigt bra bemötande och service.
    En upplevelse att minnas. Läs mer

Håkan N skrev om GO Cruising
    Kryssning i Karibien.
    Go cruising och dess personal gjorde ett bra jobb, men båten vi åkte med var en katastrof.
    Hälften av båtens hissar fungerade inre, det mesta av informationen var endast på italienska och spanska,
    Båtens personal i frukostmatsalen räddade båtens anseende för de gjorde mycket mer än man kan förvänta sig. Läs mer
  • Christina L

2020-05-27

Christina L skrev om GO Cruising
    Har fått hjälp av Mimmi på GoCruising med alla våra resor till USA. Allt har fungerat utmärkt och ifall något oförutsett hänt hjälper hon till blixtsnabbt och fixar till det utan problem.
    Vi har varit trogna kunder till GoCruising hela tiden och även innan dess med Mimmi.
    Vi kommer att fortsätta anlita GoCruising i fortsättningen också. Bara denna osäkra Coronavirus går över. Läs mer

Torbjörn H skrev om GO Cruising
    Kursresa med våra kunder.
    Flexibel, snabb, kunnig, erfarenhet.
    Levde upp till förväntningar Läs mer

Lars-erik L skrev om GO Cruising
    Jag har köpt kryssningar vid flera tillfällen.
    Bemötandet har alltid varit vänligt och mycket professionellt.
    Mina förväntningar var förstås att få just professionell hjälp, råd och tips som jag inte själv kan hitta på nätet. MIna förväntningar överträffades i samtliga avseenden.
    Sammanfattningsvis är det självklart för mig att anlita go cruising och jag har vid flera tillfällen rekommenderat vänner och bekanta att göra det samma. Top of the top! Läs mer

Alexander F skrev om GO Cruising
    Åkt på 2 Karibienkryssningar och har fått jättebra information samt service vid bokningarna. Kommer att anlitas igen vid nästa kryssning. Läs mer

Cecilia H skrev om GO Cruising
    Safari till Tanzania i kombo med Zanzibar.
    personligt och proffsigt bemötande.
    hade fått så goda rekommendationer på Mimmi, och vi förstår varför! Hon tog fram ett mycket bättre paket till oss än Afrikaspecialister gjorde, det kräver både kunnande och engagemang.
    Vi skickade frågor till henne när vi var på resan, och hon svarade alltid inom ett dygn, jätteskönt! Läs mer

Ulla P skrev om GO Cruising
    Åkte på en kryssning.
    Mycket nöjd med resan och reseledarna. Läs mer

Renate B skrev om GO Cruising
    Ingenting är omöjligt! Ställer alltid upp.
    Ett föredömligt företag med underbar personal. Rekommenderar dom varmt. aldrig blivit besviken på dom kryssningar vi gjort! Läs mer

Tord J skrev om GO Cruising
    Crusing Barecelona-Stockholm

Bemötandet var väldigt bra

Vi hade stora förväntningar men tyvär så vart det ingen resa aav Läs mer

Arne H skrev om GO Cruising
    Ett fantastiskt bra företag att boka sin resa med.
    Vi hade en underbar Kryssning, en fantastisk fin
    70 års dag i Miami,
    Det fins inget jag ens kan peta på med lillfingret som inte var bra. På resebyrån ett proffsigt bemötande, glada, servicevänliga, ja man kan säga att dom kan verkligen sitt jobb.
    Den finaste resa vi har gjort någonsin.
    Tack tjejer på byrån. Ni är bäst.
    ❤️❤️ Läs mer

Fredrik A skrev om GO Cruising
    Trevliga, kunniga, serviceminded! Helnöjd Läs mer

Mattias K skrev om GO Cruising
    Jag rekommenderar dom till alla! Go Cruising hjälpte oss att komma hem till Sverige från USA när ingen annan kunde hjälpa oss. Mimmi är väldigt trevlig! Läs mer

Emma N skrev om GO Cruising
    Har på riktigt inte något ont om säga om GO cruising! De var så snälla, förstående och hjälpsamma som inget annan i en kris i COVID19. Jag är så tacksam för all hjälp de gav mig när jag mest behövde det! Tusen tack!! Läs mer

Carl A skrev om GO Cruising
    Köpte en resa som blev inställd pga corona men vi fick alla pengar tillbaka så att vi kan beställa en ny resa när det nu blir möjligt, vi är Väldigt nöjda med företaget på alla sätt och vis :-) Läs mer

Ova S skrev om GO Cruising
    God service och underbara upplägg på våra resor. Duktig personal. Lyssnar alltid på våra önskemål. Man är alltid nöjd med Go Cruising ❤️ Läs mer

Christina A skrev om GO Cruising
    Kunniga hjälpsamma och toppen service Läs mer

Börsholm B skrev om GO Cruising
    Inlyssnande och erbjuder bra paketlösningar på våra kursresor. Allt fungerar! Läs mer

Börje E skrev om GO Cruising
    Bra med avresa från Köpenhamn för kryssning till Medelhavet.
    Smidig incheckning.
    Dyra utflykter.
    Bra service vid maten. Läs mer

Carina T skrev om GO Cruising
    Bokat kryssning som blev inställd pga Corona. Mycket bra information och snabba svar och trevligt bemötande från alla vi haft kontakt med via e-mail. Fick pengar för resa återbetalade kort tid efter att det blev klart att resan blev inställd. Vi hoppas på att kunna boka ny kryssning med Go Cruising när det blir möjligt att resa. Läs mer
  • Anita L

2020-05-24

Anita L skrev om GO Cruising
    Tyvärr blev jag sjuk i hjärtinfarkt! Men ni skötte vår avbokning på absolut bästa sätt! Ser fram emot nästatillfälle attityds med Er! Läs mer

Barbro B skrev om GO Cruising
    Köpte en paket resa i miami & kryssning.
    Blev väl mött med alla frågor, hel nöjd då det var första gången med en kryssning.
    Stora förväntningar hade man och så nöjd med denna upplevelse med alla våra stora barn.
    Reser gärna med dem igen Läs mer

Monika P skrev om GO Cruising
    Paketresor med kryssningar, alltid väldigt bra och personlig service. Vilket lett till attribut återvänder och bokar genom GoC igen och igen Läs mer

Peter B skrev om GO Cruising
    En kryssning i Karibien som var fantastisk.
    Resesäljaren ordnade allt och med ett superbra bemötande. Läs mer

Jan A skrev om GO Cruising
    Rundresa+ kryssning. Jättebra reseledare. Läs mer
  • 2020-05-23

Johan S skrev om GO Cruising
    Kryssning med släkten.
    Bokar man för 20 pers från olika familjer så vill man gärna att det skall bli så bra som möjligt och tillfredsställa olika åldrar!
    Vi fick goda råd att välja rätt båt och route. En mkt lyckad resa i Adriatiska havet!

Flyg till USA och i USA under SAS-strejken.
    Go cruising fixade ombokningar på ett suveränt sätt. Vi mailade och allt löst!! Tack!

Sonen letade bra billig biljett till Taiwan över nyår och fick goda råd vad han inte skulle boka och vad som är var bra och prisvärt fr kontoret i Sundsvall!
    En resebyrå i ryggen när man skall ut och resa igen efter Corona känns så bra och Mimmis Go Cruising kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-23

Lena T skrev om GO Cruising
    Alltid snabb service med lite extra och personliga tips. Trevligt bemötande likaså. Inget uppdrag känns för litet för er. Längtar efter att kunna ge er mitt nästa uppdrag. Håll ut ! Läs mer

Maria E skrev om GO Cruising
    Flygbiljett Boston-New York-Amsterdam-Stockholm under coronakrisen. Lätt att få kontakt. All kontakt skedde i mitt fall via mejl vilket var smidigt. Snabbt svar. Lyssnade på mina önskemål. Jag ändrade mig några gånger under resans gång, vilket inte verkade vara något problem. Läs mer

Annika S skrev om GO Cruising
    * Kryssning samt privata resor inkl flyg och hotell

* Med stor kunnighet och stort engagemang

* God service, mina förväntningar uppfylldes och mer därtill.

* Personligt bemötande, stort kundintresse och hög professionalitet. Läs mer

Carl T skrev om GO Cruising
    köpte två kryssningar av Lina och allt var OK-Mycket trevligt bemöt av alla. Reser gärna med GO igen. Läs mer

Upplandsgatan 23, 113 60 Stockholm