GO Cruising

GO Cruising är en resebyrå som hjälper dig att göra din drömresa till verklighet. Oavsett budget så hittar vi den bästa resan då vi har många års erfarenhet och bra kontakter. Självklart arrangerar vi alla sorters resor även om kryssningar ligger oss extra varmt om hjärtat.

Det finns otroligt många resmål, hotell och rederier att välja mellan och vi kan guida dig rätt och även tipsa om utflykter och annat som kan vara bra att tänka på under resan. Så kontakta oss för offert på just de datum och destinationer som ni önskar, så tar vi fram ett bra förslag.

Läs vad 252 kunder tycker om GO Cruising 2

• 2022-01-28 Insamlad av företaget
    Go Cruising tog hand om oss på bästa sätt och var mycket hjälpsamma. Som "förstagångs kryssare" hade vi många frågor och funderingar som de snabbt svarade på.
    Vi hade inga speciella förväntningar mer än att vi såg fram emot värme, sol, bad och god mat. Det fick vi verkligen, var nog en av de bättre semestrarna vi haft och att det var så underbart att åka på en kryssning, det hade vi aldrig trott. Om det blir fler kryssningar i framtiden kommer vi utan tvekan att kontakta Go Cruising igen.
  • 2021-10-26 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande av säljare och infopersonal bla via telefon.
    Stora förväntningar som istort levdes upp till. För lite kontakt med Go Crusing under själva kryssningen. Gärna nån på plats på båten.
    Enkla sportaktiviteter fungerade dåligt på båten. Några var stängda.
    Trots detta mycket god upplevelse.
    Härligt att höra att ni är nöjda. Ni får följa med på en av våra resor med färdledare framöver så får ni extra service även om bord. Ha en bra dag GO Cruising
  • 2021-10-25 Insamlad av företaget
    Jag möttes av ett mycket trevligt och intresserat bemötande. då vi krånglade lite runt vår resa ansträngde personal sig väldigt för att gå oss till mötes. Dessutom ordnades det med att en nytillkommen resenär kunde få resa med samma flyg och en hytt på samma våning som oss.

vi kan verkligen gå i god för att resebolaget gjorde vår resa så bra som möjligt. tack
  • 2021-10-24 Insamlad av företaget
    Jag har flera gånger haft anledning att ringa och fråga och blivit uppringd och fått hjälp med mitt bekymmer.
  • 2021-10-24 Insamlad av företaget
    Väl bemött, flexibelt företag.
    Resan överträffade med marginal, alla förväntningar. Kryssning på Donau där allt ingick (mat och delvis dryck).
    Utmärkt och trevlig personal, bra utflykter och skapligt väder.
  • 2021-10-24 Insamlad av företaget
    Bra bemött på alla sätt än en gå g på alla sätt som sagt på alla sätt. Bättre att ni ringer så kan jag berätt mer
  • 2021-10-23 Insamlad av företaget
    Snabb service och trevligt bemötande
  • 2021-10-23 Insamlad av företaget
    Vi blev vänligt bemötta av personalen som hjälpte oss med mycket pappersarbete! Det var ju extra krångligt nu p.g.a Coronarestriktioner.
    Vi hade höga förväntningar på denna resa eftersom det var en resa vi såg mycket framemot eftersom mycket varit nerstängt nu.
    Vi fick en väldigt underbar resa med mycket fina upplevelser!
    Vi hade en underbar reseledare som hade koll på oss hela tiden så att vi hade det bra.
    Vi var på resa "medelhavskryssning kring de grekiska öarna och Italien". vi hade en balkonghytt som vi åtnjöt. Vi är supernöjda!
    Vad härligt att höra att ni hade det bra på resan och kul att ni uppskattade Mikael som var med er GO Cruising
  • 2021-10-22 Insamlad av företaget
    Bra kontakt, väldigt hjälpsamma.
    Härligt att höra att ni var nöjda GO Cruising
  • 2021-10-22 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och massa hjälp när jag skulle boka kryssning. Mailade några gånger efter bokningen och fick snabbt svar. Vi är mycket nöjda med företaget och kommer använda dom igen vid nästa bokning.
  • 2021-10-22 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal känns personligt

Bra kryssning i Medelhavet

Trevliga reseledare
    Hej Berith och tack för ditt omdöme, vi hörs igen! GO Cruising
  • 2021-10-21 Insamlad av företaget
    GoCruising, resebyrån med extra allt. Finns inget som är omöjligt
    Alltså vilket fint omdöme! Det tackar vi ödmjukast för. GO Cruising
  • 2021-10-21 Insamlad av företaget
    Vänlig och hjälpsam personal som hjälpte mig som handikappad att få den bästa möjliga kryssningen.
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Otroligt bra information före resan. Personligt och omhändertagande bemötande från företaget. Kommer att vända mig till Go Cruising i framtiden. En fin upplevelse att cruisa med Norwegian Epic i medelhavet.
    Du är så välkommen tillbaka. Tack! GO Cruising
    Kul upplevelse med Hummerfiske hos Bengt 🙌
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Hummer safarin var en rolig upplevelse. Jag rekommenderar detta till andra
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra. Hummersafari. Allt.Det var bara den rejäla räkmackan som snarare var ordinär.
    Tack Roland, det ska vi säga till om så det blir en bättre räkmacka nästa gång. GO Cruising
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Personalen var mycket trevlig, men det var lite för dyra utflykter! Maten var mycket god och variationsrik. Vi har förståelse för att Corona pandemin ställde till mycket problem med omfattande kontroller och den tid det tog.
    våra förväntningar blev lite rubbade av all tid med covid ansökningar m.m.
    Vår upplevelse blev positiv , vi var med på utflykten till Pisa, vi tyckte det blev lite för mycket på en dag då inte bussen lagt in några toalett besök efter vägen, annars trevligt och bra reseledare.
    Jag kan hålla med att rederiernas utflykter ibland kan kännas lite dyra. Härligt att höra att ni haft en bra resa ändå GO Cruising
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Bra för information. Lätt att få kontakt med resehandläggarna. Bra service, bra mat o bra utflykter med linnings guider. Bra med all inclusive o utbudet avvrestaranger som ingick samt nöjen.
    Härligt att höra att ni haft det bra GO Cruising
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Fantastiskt resa o fantastisk hjälp från go cruising när det krångla med sammankoppling med ncl.

Ni toppen tjejer ❤️
    Vad gullig du är, ni är också toppen och tack för tålamodet när det inte funderade direkt GO Cruising
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    På telefon som var enda kontakten fick vi ett mycket bra bemötande. Vi beställde en hummersafari och allt ordnade Go Cruising alldeles utmärkt!
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Så trevlig personal. Hjälpte till i alla lägen. Vi åkte en kryssning som utgick ifrån Barcelona🙏för allt.
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Lite komplicerat vid bokningen. Det löste sig bra med lite hjälp. Men i övrigt har allt överträffat förväntningarna. All mat och dryck och service har varit utomordentligt bra. Otroligt fartyg. Fint bemötande.
    Härligt att höra att resan överträffade era förväntningar GO Cruising
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Levde upp till förväntningar, god mat, kunde varit mer solsken
    Ja solsken är alltid härligt, bra att ni hade en fin resa GO Cruising
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Bra bemötande,efter alla svårigheter med det besvärliga att checka in ,så löste det tack vare hjälpen av Mimmi och tjejerna.
    Hade inte så mycket funderingar på förväntningar,men det blev mycket bra.
    Vi tycker att det var en jättebra resa,all personal , bemötande,
    maten, båten allt var fantastiskt bra och återkommer och/ eller rekommenderar resan gärna.
    Norweigen Epic avresa 21-09-19
    Eva och Hans Nilsson Motala
  • 2021-10-18 Insamlad av företaget
    Trevligt bemött.

Haft kontakt tidigare och fått bra bemötande och snabba svar.

Kryssning med Norwegian Epic i medelhavet. Tyvärr uppfyllde rederiet inte våra önskemål som vi hoppas att GoCrusing ska hjälpa oss att lösa.
  • 2021-10-18 Insamlad av företaget
    Bra info erhölls efter förfrågan.
    Extra besvärligt med olika hemsidor hos Norwegian och resp lands covid hantering. Norwegians app fungerade inte på anderoid tfn.
    Vi vet bättre nästa gång.
  • 2021-10-17 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande vid telefonkontakt vid frågor. Bra service på båten, vi är nöjda.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! GO Cruising
  • 2021-10-13 Insamlad av företaget
    Trevliga, tjänstvilliga, kunniga. Kommer definitivt att nyttja gocrusing om vi ska på någon fler kryssning.

Kryssning västra Medelhavet med Epic.
  • 2021-10-13 Insamlad av företaget
    Personalen var fantastiskt hjälpsamma, trevliga och glada så
    servicen ombord var mycket bra
    vi hade aldrig åkt på kryssning förut så vi hade inga större förväntningar men blev glatt överraskade av hur enkelt och trevligt det var
    Hej Yvonne, vad roligt att höra! GO Cruising
  • 2021-10-13 Insamlad av företaget
    Vi blev bemötta på bästa sätt!
    Hade höga förväntningar och dom levde upp till dem!
    Åkte på en medelhavskryssning där rederiet gjorde vissa ändringar som ställde till det för oss, men inget som Go Crusing kunde hjälpa eftersom dom inte heller hade blivit informerade!
    Tänker låta Go Cruising ordna flera kryssningar åt oss i framtiden! / Agneta
    Tack Agneta, vilket fint omdöme! GO Cruising
  • 2021-10-12 Insamlad av företaget
    Fick ett bra bemötande, men fick göra mycket själv trots att jag beställt ett färdig paket med flyg+kryssning. Blev dessutom chockad när norwegian drog 300 dollar från mitt bankkonto för som försäkran att få betalt för köp ombord , vilket vi inte fick info om innan.
    Hej Yvonne, om du hade velat ha hjälp med check in online eller formulären så hade vi
    gärna hjälpt dig med detta. Då det är passuppgifter mm så kan vi inte göra det utan att få information från resenären att detta önskas. Nu vet vi att informera om att många rederier reserverar ett belopp på kortet för om ifall att man handlar något så tack för att du uppmärksammade detta.
  • 2021-10-11 Insamlad av företaget
    Blev av alla, såväl VD som anställda bemött på ett väldigt trevligt och serviceinriktat sätt! Arbetsbelastningen var tydligen efter att pandemin dämpats väldigt stor, men GO cruising gjorde sitt bästa och utökade personal efter hand.
    Med lite mer erfarenhet kommer företaget att vara väldigt bra!
  • 2021-10-11 Insamlad av företaget
    Mycket serviceinriktade. Känns som personlig kontakt och uppmärksammad som kund. Mycket bra och värdefull information skickades ut i förväg.
  • 2021-10-09 Insamlad av företaget
    Då detta var vår första kryssning så tycker vi att den första kontakten var bra
    Kunde ha blivit informerade om den hysteriska pappersexercis som skulle följa oss under resan.
    Information om inställda utflykter och återbetalning av dem kunde ha gått fortare, gärna innan biljetterna kom.
    Vi gjorde en veckokryssning på Medelhavet med avgång från Barcelona. Bra erbjudande på Premiumpaketet och marknadsföringen stämde med verkligheten :-)
    Transport och Covidtest i Barcelona kunde ha gått snabbare.
    Covidtest innan avresa från Arlanda var onödig och kostsam.
    Hej Inga Lill, tack för din feedback. Vi förstår att det var mycket med alla papper och ni har verkligen klarat det galant. Vi har skickat vidare feedbacken till rederiet att de måste återbetala fortare om de ställer in utflykter och testet på Arlanda var inget obligatoriskt utan mer som ett tips att det kan kännas skönt att ha testat sig innan man reser iväg så man inte testar positivt i hamnen och får sitta två veckor i karantän i Spanien. Ha en fin dag /Mimmi GO Cruising
  • 2021-10-08 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande !

En kryssning i västar Medelhavet
  • 2021-10-08 Insamlad av företaget
    Glada, trevliga och alltid hjälpsamma Bra priser och självklart kommer vi att åka med dom igen nu när så många restriktioner är släppta
  • 2021-10-07 Insamlad av företaget
    Lätta att komma i kontakt med. Samarbetsvilliga.
  • 2021-10-06 Insamlad av företaget
    Vi blev bemött på ett bra sätt och företaget levererade bra service genom att möjlig göra inköp en kryssning.
    Tack Ali, härligt att ni är nöjda GO Cruising
  • 2021-10-06 Insamlad av företaget
    Så otroligt fint skepp med fantastiska cabiner! Personalen om bord var helt out standing. Har aldrig varit med om något sådant tidigare! 10 av 10!
  • 2021-10-06 Insamlad av företaget
    Varför är det så kallt I alla restauranger?
    Varför är kaffet så lankigt ibland?
    Varför finns det inga hängare för handdukar?
    Är "kompostlådan" till för smutsiga handdukar?
    Det borde finnas en kanal på TV'n med lättlyssnad musik, ej trumpet & piano!
    Saknas dämpande material i Yassagavi, rena ekolådan! Man hörde knappt vad någon sa.
    Väldigt trevlig personal.
    Alldeles för dyra utflykter.
    Vi åkte med Norwegian Epic.
    Tack för ett bra betyg och feedback. Här kommer lite svar på dina frågor. Oftast är det så kallt för att den största delen av resenärerna är amerikanare som gillar AC och det är samma på punkt två, amerikanare gillar lankigt kaffe så de anpassar sig efter den större mängden gäster, men man kan alltid säga till så kan de göra lite starkare kaffe till oss nordbor. Det brukar finnas hängare på badrumsdörren men jag håller med, de kunde ha lite fler krokar i hytten. Kompostlådan är jag osäker på vad du syftar på faktiskt :-) Jag har framfört dina punkter till rederiet så kanske det är fixat till nästa gång. Tack så länge GO Cruising
  • 2021-10-05 Insamlad av företaget
    Det var inte något för mig! Dyra utflykter!
    På de flesta kryssningar kan man gå iland och strosa på egen hand. Det är bra GO Cruising
  • 2021-10-05 Insamlad av företaget
    Vi uppskattar resan väldigt mycket, på alla sätt. Det som var jobbigt var alla blanketter och dylikt som skulle fyllas i.
    Tack för en härlig resa
    Vad kul att höra att ni uppskattade resan och vilken tur att vi finns här för att hjälpa er
    med alla blanketter så att ni vet vad som behövs fyllas i. Vi hörs kanske igen
  • 2021-10-05 Insamlad av företaget
    Bra utbud av både mat och dryck.
    Mycket trevlig och hjälpsam personal i alla avdelningar inkl städpersonalen.
    Inga synpunkter på utflykter eftersom vi valde bort dem, personliga skäl.
    Det är det som är bra med att vara på ett fint fartyg, man kan stanna ombord och njuta och behöver inte göra utflykter om man inte vill. Tack för feedback GO Cruising
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Vilket engagemang för våran kryssning, extra bra information, besvarade våra frågor snabbt. Hjälpte till med att fylla i vissa uppgifter , ringde tom fr paris för att hjälpa oss med att lösa problem. Trevligt och bra bemötande hela tiden. Fortsätt med eran kundorientering och engagemang för kundens resa, mao man är ej en i mängden utan en kund hos er. Kommer att boka våran nästa kryssning hos er. Lycka till tjejerna på Go Cruiskng
    Tack så hjärtligt för ett riktigt fint omdöme, det värmer och vi hörs igen! GO Cruising
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Tack för ett kunnigt och trevligt bemötande.
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fick.
    Tack Alf, härligt att ni var nöjda GO Cruising
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Hej! Nu var det vår första kryssning överhuvudtaget men vi är överlag väldigt positiva till Norwegian Epic. Vi blev alltid väl bemötta utav personalen. God mat. Fina hytter. Det som drog ner litegrann var inte deras fel utan det är covids fel då vi hade sett fram emot att få gå av i Italien och vandra runt. Men det får bli ett annat år :-)
    Bra inställning och härligt att ni hade det bra ombord GO Cruising
  • 2021-10-01 Insamlad av företaget
    Mycket fin service, god mat, trevlig hytt och en mycket trevlig personal. Tycker bara att utflyktpriser (som man är tvingad till om man vill gå iland i Italien) är hutlösa! Över 800 dollar för en av utflykterna i Rom!!! Samtidigt usel mat (??) där det ingick i utflykten
    Tack för din feedback, det uppskattas GO Cruising
  • 2021-10-01 Insamlad av företaget
    trevlig personal.
    stökig incheckning med fel på hemsidan till kryssningsbolaget,och personalen gjorde sitt yttersta för att hjälpa .
    annars hade vi en underbar kryssning
    Härligt att ni hade en underbar kryssning GO Cruising
  • 2021-09-30 Insamlad av företaget
    Bra.
    Över förväntan.
    Underbar att bara sitta och njuta allt serverat, snabb service, rent och fint.
    Åkte på utflykter.