GO Cruising

Upplandsgatan 23, 113 60 Stockholm — Visa karta

GO Cruising är en resebyrå som hjälper dig att göra din drömresa till verklighet. Oavsett budget så hittar vi den bästa resan då vi har många års erfarenhet och bra kontakter. Självklart arrangerar vi alla sorters resor även om kryssningar ligger oss extra varmt om hjärtat.

Det finns otroligt många resmål, hotell och rederier att välja mellan och vi kan guida dig rätt och även tipsa om utflykter och annat som kan vara bra att tänka på under resan. Så kontakta oss för offert på just de datum och destinationer som ni önskar, så tar vi fram ett bra förslag.

Läs vad 201 kunder tycker om GO Cruising

• 2020-07-03

Torbjörn G skrev om GO Cruising
    En resa
    Mycket bra
    En bra resa och de fick vi
    En bra och intressant resa / upplevelse Läs mer
  • 2020-07-02

Monica F skrev om GO Cruising
    Kryssning. Avbokades av arrangören p.g.a. Coronapandemin.
    Blev mycket väl bemött vid avbokning. Bra service och alla pengar tillbaka inom rimlig tid. Läs mer
  • 2020-07-01

Anders D skrev om GO Cruising
    Bra service, bra respons, på tå, gillar er! Läs mer
  • 2020-07-01

Niklas J skrev om GO Cruising
    Sofie på Go Cruising hjälper alltid till att skapa dom bästa resorna. Ringer alltid tillbaka fixar och donar så kunden står i centrum Läs mer

Robert E skrev om GO Cruising
    Kryssning från Singapore.
    Mycket bra bemötande överlag.
    Ett problem med hamnavgift löstes mycket snabbt.
    Helheten av resan från Umeå tor. Singapore funkade suveränt.
    Sightseeingen i Singapore var mycket bra samt att dom ordnat lunch på en "Japansk" restaurang var verkligen trevligt. ¨
    Singapore i sig var oxå väldigt positivt. Massor att se.Skulle gärna åka dit igen.
    En mycket kompetent liten resebyrå med trevlig å kompetent personal. Vi är sugna igen. Läs mer

Elisabeth K skrev om GO Cruising
    Köpte en kryssning från Barcelona över Atlanten till Florida. Den var helt ok. Blev väldigt bra bemött av företaget. Hade inga större förväntningar. Läs mer

Torngren L skrev om GO Cruising
    Vi bokade en kryssning som började med flyg till Venedig och ett härligt dygn där innan vi gick ombord på kryssningsfartyget Costa Venezia i Trieste.
    Vi besökte flera vackra platser och städer: Dubrovnik, Dari, Kreta, Haifa, via Suezkanalen till Petra i Jordanien, Oman, Abu Dhabi och slutligen Dubai där vi stannade ett par dygn.
    Våra förväntningar infriades med råge! Vår guide var helt fantastisk och bidrog i stor utsträckning till upplevelsen.
    Trevligt bemötande av Go Cruising och anlitar gärna dem för ytterligare resor. Läs mer

Lars T skrev om GO Cruising
    Bra service och ingen en dipp någon gång när jag köpt olika resor av dem. Köpt alla resor de sista tio åren (minst) av dem. Läs mer

Mikael S skrev om GO Cruising
    Köpt en skräddarsydd resa till USA med kryssning i Karibien som en del av denna.
    Redan initialt en bra köpupplevelse med engagerad personal som det sen visade sig också läste av bra vad vi önskade och skapade vår resa tillsammans med oss.
    Upplever att det med råge uppfyllde mina förväntnngar. Då främst genom att man kände att "de varit där" vilket gav stor trovärdighet vilket också uppfylldes. Läs mer

Ljiljana M skrev om GO Cruising
    Trevlig och hjälpsam personal,bra professionela reseledare,god mat.Vel organiserade utflykter.
    Allt var över mina förväntningar Läs mer

Mattias H skrev om GO Cruising
    Vi köpte en kryssning i Karibien av Go Cruising. Det ingick flyg samt hotell i Miami i paketet.

Vi blev vänligt bemötta av proffsiga Go Cruising.
    Dom hjälpte oss genom hela resan från idé till hemresa.
    Hade vi nån fråga fick vi snabbt svar. Det var proffsig service hela tiden.

Vi fick en underbar resa i USA och Karibien för hela familjen som vi kommer minnas och leva länge på. Läs mer

Gabriel V skrev om GO Cruising
    GO Cruising gör verkligen det extra för oss resenärer. Alla mina önskemål överträffades och jag fick tips på sånt jag inte ens tänkt på själv. Jag bokar alla mina resor här oavsett om jag ska på kryssning eller resa med flyg och hotell. Läs mer

Ann-catrin B skrev om GO Cruising
    Karibienkryssning 9 dgr för hela familjen, köptes 2019. Fantastiskt trevligt och kompetent bemötande och mkt lyhörd säljare som kom med skräddarsydda tips och råd! Vi fick en drömsemester och är mkt tacksamma! Läs mer

Kent E skrev om GO Cruising
    Positiv
    Utmärkt service
    Häftiga arrangemang
    Har gjort flera kryssningar med deras egana arrangemang tex atlanten ochSydostasien senast.
    Även hjälp mig med andra arrangemang tex. Star Clipper och Thailand. Läs mer

Sigrid G skrev om GO Cruising
    Vi kände oss ytterst väl omhändertagna i samband med köp av kryssningen till Kuba och intilliggande länder. All förberedande information mm var nyttig och förtroendeingivande. Läs mer

Ingemar G skrev om GO Cruising
    Trevlig resa med bra guider, vi kände oss väl omhändertagna.
    Jag är väldigt road av kryssningar, men tyckte fartyget var för stort för min smak. Har åkt Hurtigruten fem ggr. och upplever den fartygsstorleken som trevligare.
    Tyckte priset för den långa kryssningen var helt okey, hade till och med kostat på en balkonghytt för första gången i livet.
    Nackdelen med så stort fartyg är att man i de flesta fall hamnar långt från centrum, därför var ert erbjudande i Amsterdam perfekt. Liknande sightseeing i Barcelona hade varit intressant. På den långa transporten från Lissabon till Barcelona hade ett stopp i Tanger varit intressant då jag aldrig varit i Afrika. Var uppe tidigt på morgonen för att åtminstone se Afrika.
    Med vänlig hälsning från en nöjd resenär
    Ingemar Gustafsson Läs mer

Juho N skrev om GO Cruising
    Den personliga servicen och dess engagemang när det gäller att tillfredsställa kundernas önskemål har tilltalat oss enormt när det gäller GO Cruising! FORTSÄTT i samma anda!! Läs mer
  • Håkan A

2020-06-28

Håkan A skrev om GO Cruising
    Flyg och kryssning i Karibioen. Blev mycket bra bemött av företaget. Mycket bra & trevlig reseledare från ert företag.
    Upplevelsen var total, bra väder hela tiden. Mycket bra mat på fartyget Läs mer

Anette G skrev om GO Cruising
    jag köpte hotell och flygresa och transfer. Fick enormt trevligt bemötande och väldigt hjälpsamma på go crujsing.
    En fantastisk resa med god mat och väldigt trevlig besättning samt mycket trevlig underhållnlng av god klass. Vi fick det lång över våra förväntningar på vår fantastiska resa.

Tusen tack så länge så får vi se senare var nästa cruising går.

MVH Anette Läs mer

Åke L skrev om GO Cruising
    Senast en kryssning från Barcelona.
    Mycket bra bemötande.
    Minst lika bra bemötande som vid tidigare affärer.
    Om vi skall kryssa någon fler gång kommer vi vända oss till Go Cruising. Läs mer

Lars-gösta G skrev om GO Cruising
    Mycket bra service vid bokning och avbokningar Läs mer
  • Peter H

2020-06-27

Peter H skrev om GO Cruising
    Personlig bemötande och reseupplägg
    Kunnig engagerad personal känns viktigt och tryggt
    Vi kommer resa igen med Go Cruising Läs mer

Ulla B skrev om GO Cruising
    4 nätter i Miami + 4 dygn kryssning till bla Bahamas och Key West.
    Möttes på Miami flygplats av er reseledare Anna Eriksson. Hon gav oss total service och var väldigt kunnig på guideturen. Mina förväntningar var mycket mer än jag väntat mig.
    SUPERBRA 😁
    Rekommenderar detta och ert upplägg av resan. Läs mer

Gunilla S skrev om GO Cruising
    Hej!
    Coronan kom mellan mej o min drömresa med MS Finnmarken Hurtigruten men jag klagar inte, ni gjorde ett fantastiskt jobb, tänkte ofta på er då, vilket jobb Ni gjorde när all planering ni lagt ner på mej, mitt sällskap och alla resenärer föll platt som en pannkaka...men ni fortsatte att jobba på hemma och varenda gång jag ringde så var ni så himla goa och hjälpsamma.

Tack Sofie och Anna osv.... Läs mer

Wallander B skrev om GO Cruising
    Go crusing har bokat min resor dom senaste åren och jag har alltid blivit bemöt på en bra och trevlig personal.
    Vid ett tillfälle så strulade det till sig. Men då löste dom det snappat och smidigt. Läs mer

Inger D skrev om GO Cruising
    Jag har åkt på en kryssning och det var fantastiskt. Bra service från resebyrån, mer än jag förväntade mig. Jag har fortfarande kontakt med medresenärer som jag lärde känna på resan och även de är mycket nöjda. Läs mer
  • Gunnel C

2020-06-26

Gunnel C skrev om GO Cruising
    Jag känner mig nöjd med bolaget och har fått hjälp med frågor! Bolaget visar stor omtanke om sina kunder! Läs mer

Lena-karin B skrev om GO Cruising
    Ursprungligen: Stocholm-Barcelona-Stockholm, maj 2020.

Utifrån de förändringar som vi alla, Homo Sapiens, drabbas av har vi full respekt för att den inbokade resan i maj blev inställd.

Vårt VAL AV RESA grudar sig på att upplägget Kryssning/"Strandhugg" i västra Europa syntes oss mycket trevligt, intressant och effektivt. Utifrån detta, ser vi fram emot att de facto genomföra den planerade resan september 2020 - OM pandemin och "Världsläget" så tillåter.

Kontakterna med Go Cruisings personal, SOFIE och MIMMI, har under tid varit många OCH oerhört värdefulla. Bemötanden fyllda med professionalism, vänlighet, omtanken. En stor, kraftfull, VARM eloge till dem.

Med Vänliga HögSommarHälsningar
    Lena Beyron och Thommy Hagström Läs mer

Barbro H skrev om GO Cruising
    Jag köpte en resa till Australien genom Go Cruising, som alltid nöjd när Mimmi varit inblandad. Läs mer

Hans-ove H skrev om GO Cruising
    resan blev aldrig av på grund av sjukdom Läs mer

Mattebo B skrev om GO Cruising
    Svårt att bedöma eftersom Corona utbrottet satte stopp för resan tycker att det tar för lång tid att få tillbaka pengarna vi lagt ut Sofie är dock en toppenbra säljare hon får högsta betyg/mvh Läs mer
    2020-06-26 GO Cruising svarar Mattebo B
    Hej och tack för fina ord om Sofie. Rederiet har sagt att de ska återbetala inom 45 dagar från inställd resa
    och vi ligger på dem för att detta ska hållas, så ni vet att vi har koll på er återbetalning och att den är på gång. Ha en bra dag /Mimmi
  • Kristina S

2020-06-24

Kristina S skrev om GO Cruising
    Kryssning i Medelhavet med Royal Caribbean.
    Vi blev mycket väl bemötta av Go Cruising.
    Trevlig kryssning med god mat, det uppfylldes helt.
    Bra väder och vi träffade många trevliga personer. Läs mer
  • Gösta J

2020-06-24

Gösta J skrev om GO Cruising
    Fantastiska fartyg
    Utmärkt mat och service
    Otroligt fina shower och uppträdanden
    Casinon ok

Trevlig personal
    Intressanta utflykter att välja mellan.
    Snabb incheckning och utcheckning.

Synd att Covid19 ställde till det vilket för vår del resulterade i stopp på kryssningar tills vidare.... Läs mer

Örjan N skrev om GO Cruising
    Har under ett flertal år köpt olika resor nu på senare tid en del kryssningar. Genomgående så kan jag säga att vi har fått den hjälp vi önskat och servicenivån har varit väldigt hög.
    Så med detta så finns det inte så mycket att tillägga utan nu väntar vi på att kunna boka nästa resa bara den där coviden släpper oss alla. Läs mer

Birgitta J skrev om GO Cruising
    Bra hantering av kos med corona Läs mer

Maria L skrev om GO Cruising
    Jag bokade kryssningspaket i Karibien för min familj och ytterligare två familjer. Jag blev mycket väl bemött av go cruisings personal. Jag har bokat tre/ fyra kryssningar med dem tidigare och alltid blivit väl bemött. De är toppen Sophie och Ninni! Jag kommer att ta hjälp av dem vid nästa kryssning helt klart. Läs mer

Anita J skrev om GO Cruising
    En veckas Kryssning till Sankt Petersburg sammanfattar med ett ord. Den innehöll ALLT👏👏👏 Läs mer

Per G skrev om GO Cruising
    Har åkt på flera kryssningar med hjälp av dem. De finns alltid till tjänst med glatt humör och flexibla förslag på flyg och hotell.
    Trots att vi ändrade tider senast blev det perfekt i Singapore.. De är de bästa som finns för kryssningar Läs mer

Susanne B skrev om GO Cruising
    Jag bokade en resa som tyvärr blev inställd p g a pandemin men jag hann ändå ha en hel del kontakt med GO Cruising. Dom är otroligt service-inriktade och det märks verkligen att dom sätter kunden i fokus. Läs mer

Maria S skrev om GO Cruising
    Vi bjöd min pappa på hans 70-årsdag på en resa till USA o var i Miami samt en kryssning. Förstklassig service av bolaget o Anna som vi hade kontakt med på personligen på kontoret i Stockholm o sen på hotellet i Miami var så proffsig, trevlig o gästvänlig. Hon löste alla frågetecken vi hade o fixade ihop allt suveränt med ändringar i sista minuten o allt vad vi trixade med. Alla vi 13 st i familjen hade en oförglömlig upplevelse tillsammans med Go Cruising. Rekommenderar de verkligen. Läs mer

Ulla O skrev om GO Cruising
    Mycket trevlig och genuint kompetent personal på GO CRUSING i Sundsvall.
    Köpte under många år kryssningar till olika delar av världen.Alltid till belåtenhet
    ALDRIG några misstag i bokningen.
    Ett företag att lita på.Glada och tillmötesgående säljare.
    Jag och min man är fortfarande intresserade av kryssningar (trots att vi är 74 resp 78 år gamla ) men pandemin sätter käppar i hjulen. Tyvärr!
    Roligt att få berömma dessa så ambitiösa tjejer.

Ulla Olofsson Läs mer

Cristian B skrev om GO Cruising
    Underbar bemötande, alltid glada och hjälpsamma. Väldigt kunniga och snabba på att svara. Väldigt uppskattat! Läs mer

Eva K skrev om GO Cruising
    Underbar personlig service med kunden i fokus Läs mer

Lena H skrev om GO Cruising
    Har med Mimmi varit på några fartygsvisningar. De har varit jättetrevliga och bra skötta. Mimmi är duktig och mycket generös med råd och tips. Läs mer

Bo K skrev om GO Cruising
    Resan var bra. GO Cruising fick vi ett bra bemötande inga problem toppen. Läs mer

Ronnie R skrev om GO Cruising
    Jag köper flygresor och är mycket nöjd. Bemötandet är suveränt. Läs mer

Yvonne Y skrev om GO Cruising
    Vi bokade en Hurtigrutten resa. Mycket hjälpsamma och trevligt bemötande på resebyrån.
    Tyvärr kom ju Covid 19 vilket gjorde att resan inte blev av. Men i samband med detta var den personal jag hade kontakt med otroligt bra och inga problem med att få pengarna tillbaka.

Hoppas kunna göra en Hurtigrutten resa framöver. Läs mer

Monika G skrev om GO Cruising
    Har inte hört något från Er på säkert tre år -så jag vet inte riktigt.

Monika Gragert Läs mer

Hans I skrev om GO Cruising
    Vd för bolaget är en ödmjuk trevlig person och vi var mycket nöjda med resan. Ska vi önska något så vill vi att det ska finnas en reseledare med från bolaget som kan erbjuda olika utflykter på orter som fartyget anländer.

Hans Ingwall :-) Läs mer
    2020-06-23 GO Cruising svarar Hans I
    Hej Hans och tack för fint omdöme. Du borde följa med på en resa där vi har Christhina som färdledare då hon också är guide och
    ofta ordnar egna utflykter. Ha en bra dag /Mimmi

Agneta S skrev om GO Cruising
    Resan i maj 2020 blev inställd

Återbetalning skedde inom 3 veckor Läs mer
    GO Cruising gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte