Goodstore AB

Goodstore AB

Ring 08-500 233 11 www.goodstore.se

Vår förhoppning är att med butikens närvaro öka utbudet av ekologiska, vegetariska och rättvisemärkta produkter. Vi siktar även på att erbjuda Sveriges bredaste sortiment av vegetariska produkter. Testa oss!

19 omdömen om Goodstore AB

VICTOR N
Skrev om Goodstore AB

En helt vegansk restaurang och matbutik under ett och samma tak. Jag hoppas att fler butiker av denna sort öppnas på fler ställen. Det är väldigt jobbigt att i matbutiker läsa alla innehållsförteckningar, och på kafeer, brödbutiker och restauranger alltid behöver fråga efter veganskt.

Johan L
Skrev om Goodstore AB

Toppklass på varor och personal. Jag är så tacksam att ni finns. Enda kritiken är mot ert kaffe på Åsögatan. Jag drack en havrecappuccino och min sambo drack en sojalatte. Ingen av oss gillade kaffet alls, hoppas det blir bättre.

Jeppe L
Skrev om Goodstore AB

Engagerad personal och fint sortiment. Satva-bullarna de säljer är beroendeframkallande!

Lina H
Skrev om Goodstore AB

Fräsch och välsorterad butik, vänlig och hjälpsam personal. Valuta för pengarna!

Ebba
Skrev om Goodstore AB

Underbar butik där allt man kan önska sig i fråga om vegetariska varor finns, inklusive mycket ekologiskt. Den vegetariska julskinkan som såldes förra året rekommenderas varmt, den kommer nog igen!

Paula R
Skrev om Goodstore AB

Helt underbar livsmedelsaffär, har allt vad man behöver, man behöver aldrig kolla innehåll eller annan märkning eftersom man vet att det är så schysst det kan bli. Rekommenderas för alla! Mycket trevlig personal, goda bakverk och mackor/sallader har de också. Gå dit! Är det någonstans man ska lägga sina pengar så är det där.

Sigge K
Skrev om Goodstore AB

Sen jag blev vegetarian har jag saknat en affär som säljer endast vegetariskt och ekologiskt, men nu har jag hittat den! Goodstore är en oerhört trevlig och mysig affär på skånegatan som jag tycker väldigt mycket om.

Ulla T
Skrev om Goodstore AB

Min favoritaffär i Stockholm. Brett sortiment på liten yta.

Olle M
Skrev om Goodstore AB

Underbar affär som förtjänar mer plats och mer uppmärksamhet. Hoppas de vinner AoS priset som bästa affär. Framtidens mat för alla som bryr sig om en bättre jord och även för att äta hälsosammare. Hoppas de köper upp fiket intill som har blivit mycket sämre sista året.

Alexandra E
Skrev om Goodstore AB

Stockholms bästa mataffär! Med fokus på ekologiskt och veganskt och lyxigt. De tar alltid in nya delikatesser. Personalen, familjen är så trevlig. Mitt senaste fynd är raw hallonchokladtryfflarna från Booja booja i frasigt chokladskal. Det godaste godis du kan stoppa i dig, en utmärkt present, och så färska att de måste förvaras i kylskåp och tas ut i rumstemperatur minst 20 min för att smakerna ska komma till sin fulla rätt. Och så maffiga att 2 räcker. Av ostarna är tranbärscheddar min absoluta favorit. Tranbären är mer...

Maria M
Skrev om Goodstore AB

Här finns allt för dig som är vegan/vegetarian eller som vill handla rättvist och ekologiskt! Allt från frukt och grönt till kyl- och frysvaror. Besök Goodstore nu!

Linnea B
Skrev om Goodstore AB

Helt galet bra affär! Kan gå dit utan att behöva köpa något just för personalen är så grymt trevlig. Saknar man insperation är det bara fråga dom om hjälp! Eller om man är ny på vegan/vegetarian fronten hjälper dom till och rekomenderar saker. Dom hjälpte verkligen mig när jag inte hade en aning om vad som var värt att köpa och vad man kunde vänta med. Lite dyrt, men det är det värt med tanke på att allt är veganskt och rättvisemärkt!

Diana  Z
Skrev om Goodstore AB

Mycket bra affär, säljer det mesta man kan tänka sig och kan vilja ha som vegan. Stort urval av t.ex. choklad. Mycket, mycket trevligt folk, de är jätte hjälpsamma. Älskar super meelting ostarna dem säljer!

Lise-Lott  A
Skrev om Goodstore AB

En spännande affär med fantastiskt sortiment och trevligt bemötande.

Jessica Q
Skrev om Goodstore AB

De är alltid lika trevliga och hjälpsamma på goodstore, jag tror att det är en familj som äger affären. Jag bor inte i Stockholm, men går dit varje gång jag är där. Det borde finnas fler affärer som goodstore vars sortiment består av veganska- och krav/fair trade-märkta grejer. Jag tycker att det är bra att de inte bara säljer mat, utan även hygien- och städprodukter m.m. Jag hade hört talas om butiken innan jag gick dit och hade höga förväntningar, vilka infriades då jag såg deras sortiment. Miljön inne i butiken är...

sofia l
Skrev om Goodstore AB

Stort utbud av ekologiska, rättvisemärkta och veganska produkter, bäst!

Kristofer S
Skrev om Goodstore AB

Goodstore ger ett väldigt bra bemötande. Personalen är trevliga och kunniga om sina varor. Eftersom de är veganer ger de också ett trovärdigt intryck. Lokalen är liten och gemytlig men det märks inte då de har väldigt mycket varor. Nästan allt i lokalen är ekologiskt och rättvisemärkt och naturligtvis vegansk vilket för mig är viktigt. Det är här man ska handla sin mat.

Annika T
Skrev om Goodstore AB

Vilken härlig affär! Dom har verkligen allt här som är ekologiskt! Allt från kakor, popcorn, olika slags nötter, frukt, grönsaker, musli. Ja, precis allt har dom. Och helt ok priser.

VICTOR N och Emma K gillar detta
Carina S
Skrev om Goodstore AB

Såna här butiker borde det verkligen finnas många fler av. Det finns ett stort utbud av ekologiska, vegetariska och rättvisemärkta varor. Finns allt från frys och kylvaror till barnmat och hudvårdsprodukter. Jag hoppas att dom öppnar en butik i Hammarby Sjöstad snart!

Emma K gillar detta