Gopak AB

Lilla Wikberga, 181 47 Lidingö — Visa karta

GOPAK är ett magsineringsföretag i Stockholms län för privat personer och företag. Vi löser alla magasineringsproblem med ett enklare och mer prisvärt koncept som kallas mobil magasinering. Vi är förrådet som kommer direkt till din dörr. Det är dags att ta bort stressen vid magasinering och flytt. Allt du gör är att ringa eller boka online ett tryggt och säkert förråd, och om du vill tar vi hand om resten.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om Gopak AB

• Filip O
    Filip O skrev om Gopak AB
    Anlitade Gopak år 2014 då jag och dåvarande sambon flyttade till en ny och mindre lägenhet än vi bott i tidigare. Gopak var oerhört trevliga varje gång vi hade kontakt och varenda pryl vi ställde in i förrådet gjort av plywood var helt när vi (en månad senare) packade upp våra saker. Både jag och sambon var oerhört nöjda med Gopak som flyttfirma och jag kan varmt rekommendera dem till alla bekanta som är påväg att flytta.
  • Christian D
    Christian D skrev om Gopak AB
    Oerhört smidig magasineringstjänst från dörr till magasin utan att behöva boka vänner att bära lådor, fixa bil med dragkrok eller hyra släp. Containern kördes fram till dörren, lastades med flytthjälp och kördes sedan till lagret efter att den låsts med vårt privata lås och nyckel. Under magasineringstiden har vi vid flera tillfällen lämnat och hämtat tillhörigheter där Gopak alltid varit tillmötesgående och flexibla med tider. Fantastisk service helt enkelt!
  • Petra T
    Petra T skrev om Gopak AB
    Vi hörde av oss till gopak cirka tre veckor innan vi behövde tjänsten. Vi tog även in offert från en konkurrent men gopak hade både bättre service och pris. Gopak erbjöd snabba svar på mail och ingav en trygghet i flyttstressen. Lasset kom som planerat både vid hämtning och lämning 5 veckor senare. Ett stort pluss när vi öppnade boxen var att allt stod precis som vi lämnade det, ett tecken på att de är måna om kunders ägodelar och fraktar lugnt. Jag rekommenderar gopak varmt och kommer fortsättningsvis vända mig till dem också. En flytt har aldrig gått så enkelt. Vi flyttade ut 50 kvm på 1,5 timme och in på 50 minuter. Skönt att slippa vara orolig för en hyrd lastbil man ska försöka köra samt idéen bidrar till att du slipper bära in i ett förråd och du spar tid och energi. Trevlig och kunnig personal som sätter kunden i fokus.
  • Minna
    Minna skrev om Gopak AB
    Jag anlitade Gopak för flytt, städ och förvaring av mina möbler och jag är mer än nöjd med samtliga tjänster. Den absolut bästa flytt- förvaring och städhjälp jag någonsin haft.
  • Peter E
    Peter E skrev om Gopak AB
    Under vår renovering fick vi otroligt professionell hjälp av GOPAK att magasinera våra 72 kvm i några månader.
    Vi kunde avslappnat lämna över hela utflyttningen och inflyttningen till GOPAK´s personal.
    Rekommenderar varmt att använda deras tjänster.
    Läs mer på www.gopak.se

/peter å emma i solna
  • Anne P
    Anne P skrev om Gopak AB
    Vi har nyligen renoverat och varit tvungna att tömma hela nedervåningen på möbler och prylar. Tack vare tipset om Gopak har vi sparat jättemycket tid och slit som vi nu kunde lägga på annat. Prisvärt och bra service och väldigt trevligt bemötande. Vi rekommenderar gärna det här till alla som behöver någonstans att lagra sina grejer. Supernöjda är vi!
    Hälsningar Anne m fam, Spånga
  • Anne P
    Anne P skrev om Gopak AB
    Vi har nyligen renoverat och varit tvungna att tömma hela nedervåningen på möbler och prylar. Tack vare tipset om Gopak har vi sparat jättemycket tid och slit som nu kunde ägnas åt renoveringen istället. Inte bara prisvärt, vi är även supernöjda med bra service och trevligt bemötande. Rekommenderar mer än gärna! Hälsingar Anne m fam, Spånga
  • Björn W
    Björn W skrev om Gopak AB
    I samband med en flytt där jag har 2 månader mellan utflyttning och inflyttning (dvs att jag måste magasinera bohaget i 2 månader) anlitade jag Gopak. Det är en enkel och smart lösning som kombinerar flytthjälp med magasinering på ett smart sätt. Jag sparar både pengar och besvär tack vare detta. Bemötandet är proffsigt och trovärdigt. Rekommenderas varmt för alla oss som har ett glapp i flytten, men även "bara" vanligt behov av magasinering.
    Toppen Gopak!
  • Anders N
    Anders N skrev om Gopak AB
    Bra koncept, utmärkt service, bra att ha att göra med
  • S
    S skrev om Gopak AB
    Bra och snabb service! Lösningsorienterade!
  • Markus G
    Markus G skrev om Gopak AB
    Mycket trevligt bemötande. Kommer på utlovad tid. Går väldigt enkelt och smidigt att packa in allt och sen kommer de och hämtar Gopaken ett par timmar senare. Ett mycket bra sätt att förvara sina saker då man inte har tillträde till det nya boendet direkt. Och så himla bra att det bara är att ringa och ge dem ett datum sen när man vill ha grejjerna på den nya adressen så finns dom där. Klockrent!!
  • Britt E
    Britt E skrev om Gopak AB
    Mycket bra bemötande med personlig kontakt, bra service och flexibilitet gällande hämtning/leverans.
    Trevlig personal, effektivt och snabbt. Kan verkligen rekommendera vid flytt och lagring vid ombyggnation.
  • Maria M
    Maria M skrev om Gopak AB
    Proffsiga, lätt att ha och göra med, pungtliga. I det stora hela - väldigt nöjd. Rekommenderas varmt !
  • Emelie
    Emelie skrev om Gopak AB
    Enkelt, prisvärt och superservice!
  • Mikkel P
    Mikkel P skrev om Gopak AB
    Flexibel och prisvärd tjänst. Om du behöver förvaring mellan flytt är detta sättet att göra det på. Detta och att man på samma tid får mycket trevlig och professionellt bemötende gör att GOPAK får betyg "exceptionellt".
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Gopak AB
    Serviceminded!
  • Khaled H
    Khaled H skrev om Gopak AB
    Jag kan varmt rekommenderar gopak. Det är smidigt, enkelt och billigt sätt att flytta/förvara sina saker
  • Peter W
    Peter W skrev om Gopak AB
    En helt ny förvarings service i Stockholm. Helt underbart att slippa tre onödiga moment lastning och att slippa hyra lastbil eller släp, vid en tillfällig förvaring av våra möbler. Vi är super nöjda och rekommenderar bolaget och servicen.
  • Linn S
    Linn S skrev om Gopak AB
    Ångesten inför flytten minimerades oerhört och bättre service är omöjligt att finna någonstans. Har tipsat om GoPak till alla jag känner.
  • Marie A
    Marie A skrev om Gopak AB
    Jag tycker att GOPAK är ett företag som verkligen fyller en funktion. Med sin både tidsparande tjänst och dessutom till ett fantastiskt attraktivt pris är det med glädje jag som fastighetsmäklare rekommenderar denna tjänst till mina kunder. Att man dessutom får ett korrekt och vänligt bemötande är ett till plus. Synd bara att det inte var jag som kom på denna briljanta idé - håll ögonen på GOPAK - det här är ett företag som kommer komma starkt framöver.
  • Ann S
    Ann S skrev om Gopak AB
    Mycket trevliga och proffsiga. Väldigt bra idé att köra fram till huset och bara behöva packa en gång. Vi är supernöjda!
  • Ann B
    Ann B skrev om Gopak AB
    Bra idé, superpris, kunniga, trevliga o serviceminded
  • Hans L
    Hans L skrev om Gopak AB
    GOPAK löste alla mina magasineringsproblem. Att slippa köra och lasta om för den prislappen gjorde upplevelsen desto bättre
  • Per
    Per skrev om Gopak AB
    Praktisk lösning om man vill ha tillfällig förvaring. Flexibla ovh bra på höra av sig.
  • Mark S
    Mark S skrev om Gopak AB
    GOPAK har ett unikt och tilltalande affärskoncept. Kombinerat med serviceinriktning och kundfokus har de funnit ett vinnande koncept! En optimal lösning för den som behöver magasinera saker t ex under husrenovering eller flytt.
  • Malin S
    Malin S skrev om Gopak AB
    Utmärkt! Bra koncept och service, prisvärt. Är en mkt nöjd kund!
  • charlotte m
    charlotte m skrev om Gopak AB
    Toppen! Trevligt bemötande från första samtalet! Snabb leverans och överhuvudtaget ett serviceminded tänk! En riktigt bra produkt!
  • Lillemor B
    Lillemor B skrev om Gopak AB
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om Gopak AB
    En suverän service som fungerade mycket bra. Istället för att hyra flyttbil och lasta ur i ett förråd och sedan göra likadant när jag flyttade in tog GOPAK hand om allt från flytt till magasinering. Jag beställde även flytthjälp och de jobbade snabbt och effektivt till ett bra pris.
    Fungerade mycket smidigt och blir även billigare lösning för att magasinera möbler än att hyra förråd och flyttbil.
    Jag är väldigt nöjd med hur allt har fungerat med GOPAK.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Gopak AB
    Mycket bra ideé! Mycket bra service! Mycket prisvärt! Att tänka på är ju att man inte kommer åt sina saker medans de är förvarade. Har man inget behov av det så fungerar det utmärkt!!
    2012-05-10 Jan S svarar Fredrik L
    Tack Fredrik, vi uppskattar dig som kund och hoppas du trivs i din nya bostad. Vi har nu etablerat en rutin som gör att våra kunder kan enkelt komma åt sina saker under magasineringstiden. Ring oss dagen innan och vi ställer fram din GOPAK i vårt centrallager. Du öppnar/stänger med din egen nyckel. Mot en avgift kör vi naturligtvis även hem din GOPAK till din dörr.
    Vänliga hälsningar,
    GOPAK-Teamet
  • Anders P
    Anders P skrev om Gopak AB
    Gopak är vad jag förstår en unik magasineringstjänst! Tänk att bara behöva lasta en gång och sedan själv slippa allt körande till och från lagerhotellet. Gopak står för allt. Kanonservice utan att det för den skull är dyrt. Rekommenderar dom mer än gärna!!

Lilla Wikberga, 181 47 Lidingö