Gopak AB

MAGASINERING OCH FLYTT MADE EASY!
Gopak är en magsineringstjänst i Stockholms län för privat personer och företag.

VI KÖR UT GOPAK TILL ER. NI ELLER VI LASTAR DEN:
Vi kör hem Gopak till er adress. Ingen omlastning till förrådet gör det enkelt och sparar pengar. Ni låser med egen nyckel.

VI HÄMTAR GOPAK TILL VÅRT LAGER:
Vi hämtar den låsta Gopaken till vårt centrallager. Det är tempererat och bevakat.

VI KÖR TILLBAKA GOPAK TILL ER:
Dags för inflyttning - vi kör ut förrådet till din adress. Ni eller vi lastar ur allting. Snabbt, smidigt och enkelt!

Läs vad 132 kunder tycker om Gopak AB 2

2022-01-17 Verifierad kund
    Bra service och snabba svar. Personal på plats serviceinriktade och gick att prata med (de flesta).
    Företaget kunde ha skickat färre personer eftersom vi hjälpte till så pass mycket. Det blev en del "dötid".
    Jag skulle anlita Gopak igen.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Trevlig, lätt och smidigt och prisvärt
    2021-12-30 Verifierad kund
    Gopak har varit mycket trevliga att arbeta med. De ser möjligheter i stället för problem. Vi anlitade dem för en flytt från Stockholms skärgård med sjötransport, mellanlagring och därefter transport Dalarna. Vi fick också hjälp med städningen. Total leverans som vi är mycket nöjda med.
    Kan verkligen rekommendera Gopak AB och deras Team.
    2021-12-27 Verifierad kund
    Väldigt enkelt att få kontakt och bra samarbete.

Trevliga människor som skötte själva flytten.
    Tack för att vi fick hjälpa Dig på vägen! Gopak AB
    2021-12-26 Verifierad kund
    Vi har vänner som är nöjda med tjänsten men vi hade otur med både hämtning av våra möbler och vid tillbaka-leveransen. När de skulle hämta sakerna var de 1,5h sena pga ett annat jobb. När de skulle hämta sakerna vart de 4h sena pga ett missförstånd hos dom (trots att jag fick tiden bekräftat kvällen innan).

Annars nöjd med tjänsten men genererade strul för oss pga tidssynken.
  • Helena d
    skrev om Gopak AB
    2021-12-21 Verifierad kund
    Enkelt, effektivt och prisvärt. Trevligt bemötande.
    Tack Helena. Vi tackar och bugar och önskar Dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År! Gopak AB
    2021-12-20 Verifierad kund
    Allting fungerade jättebra. Trevliga killar som både hämtade och lämnade . Någonting som vore bra om det gick att lösa vore om sakerna , möblerna som förvaras i containrarna var försäkrade genom gopak .
    Vi är glada att allt gick enligt dina förväntningar. Vi får mer förfrågningar om försäkringar på våra kunders bohag och utreder möjligheten att även här förenkla för våra kunder. Tack för tipset. Gopak AB
    2021-12-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och levererar enligt överenskommelse. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Gopak!
    2021-12-20 Verifierad kund
    Vi köpte utflytt, magasinering och inflytt i ny bostad. Högsta betyg på allt! Otroligt trevligt bemötande av alla.Arbetet genomfört på mycket professionellt sätt. Konceptet att magasinera i containern som gör att man inte behöver lasta om en extra gång gör att priset blir helt annat än vid traditionell flytt med magasinering.
    Vi är supernöjda och rekommenderar Gopak starkt!
    Tack för din positiva återkoppling. Vi sträcker på oss och tackar ödmjukt för förtroendet. Gopak AB
    2021-12-15 Verifierad kund
    Bra affärsidé och mycket trevlig personal!
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vänligt bemötande av både chef och flyttkillarma. Snabb och effektiv flytt med förvaring som passade oss jättebra då vi fick vänta innan inflyttning.
    Ett hjärtligt tack för hjälpen
    Urban och Ylva Englesson
    Stort tack för att vi fick möjligheten att hjälpa Er med vår magasineringstjänst! Gopak AB
    2021-12-13 Verifierad kund
    +Trevligt bemött och allt fungerade

- Fick själv jaga en hel del för att få den första fakturan

- Flera timmar sena när det var dags för inflytt vilket gjorde att min bokade hisstid missades. Detta ledde förmodligen till att hissen användes mycket av andra i huset vid inbärning av saker. Tiden blev jag som kund sedan fakturerad för. Hade varit snyggt med någon form av avdrag för detta istället för pålägg av arbetstid.

- Ingen info om att det kommer en nya faktura efter inbärning av saker som inte ingick i offerten jag accepterade. Det står att kostnader kan tillkomma men hade varit bra kundservice att vara tydlig mot kund om att det är två betalningar
    Tack för din återkoppling. Utan den kan vi inte finslipa vår magasineringstjänst. Vi har nu internt gått igenom vårt uppdrag med Dig och vill först beklaga vår sena ankomst. Vi har som princip att alltid ringa i förväg om ankomsttiden ändras. Jag hoppas att du fick ett samtal. Denna eftermiddag var trafiken extra utmanande. Mot normalt 35 min tog körtiden tyvärr 80 min. Denna extra tid betalar du inte för. Väl framme hos Dig tog urlastningen in i bostaden 1 timme och en kvart mot planerade 2 timmar (dvs. inget pålägg). Vi har fakturerat totalt 2 gånger efter genomfört arbete. Fakturorna beskriver samma arbete som i orderbekräftelsen som du godkände i förväg. Vi har även glädjen att rapportera att din totalkostnad var endast +198kr från vår offert. Tack igen för att vi fick möjligheten att hjälpa Dig. Gopak AB
    2021-12-13 Verifierad kund
    Bra, snabb och seriös process för att komma till beställning. Duktig personal som jobbade snabbt när de packade ihop huset.
    Allting flöt som vi bara kunde hoppats.
    Mycket trevligt bemötande överlag. Precis så bra som den gode vän som rekommenderade GoPak beskrev.
    Eftersom GoPak begränsar sitt ansvar för förvarat gods skulle jag gärna se en vägledning för köp av magasinförsäkring. Jag som kund har inte varit i magasinet och det var därför svårt att svara på försäkringsbolagets frågor om brandskydd/säkerhet. Inled ett löst samarbete med ett försäkringsbolag som kunderna kan vända sig till.
    Tack för din positiva återkoppling. Vi uppskattar även när vi får tips om hur vi kan förbättra vår magasineringstjänst till våra kunder! Gopak AB
    2021-12-12 Verifierad kund
    Service minded, kunniga, trevliga,
    snabba och säker flytt o förvaring.
    Mycket prisvärt.
    Tack Karin! Att gå till jobbet och samarbeta med trevliga kunder är guld värt. Gopak AB
    2021-11-30 Verifierad kund
    Kan inte komma på något att klaga på. Hjälpsamma. Flexibla när jag behövde komma åt en av mina förråd under mellan tiden.
    Smidigt med både flytt ut - städ - flytt in under samma 'hatt'.
    Ändrade flyttdatum inga problem.
    Bara trevigt bemötande för min del. Rekommenderas!
    Tack Kicki!
    Vi är så tacksamma och uppskattade vårt fina samarbete i din flytt från villa till lägenhet.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Gopak är enormt proffsiga och tillmötesgående. Jag har sedan start fått exceptionell service. Jag vill varmt rekommendera dem till alla som är i behov av magasinering! :)
    Tack för att vi fick möjligheten att hjälpa Dig! Gopak AB
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mycket enkelt förfarande och trevligt bemötande.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande. Gopak är snabba på att återkoppla och kundorienterade. Gopak vad bra på att planera vår flytt och lyhörda för våra behov samt prisvärda. Vi är mycket nöjda.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Blev bemött på allra bästa sätt och företagets arbetsinsatser och service svarade mkt väl mot mina förväntningar.
    Jag köpte ett helt flyttpaket med både utflytt med viss packning, förvaring samt leverans och allt inburet i den nya bostaden. Mkt trevliga och duktiga flyttkillar som höll utlovade tider på sekunden och aldrig tappade modet bland alla flyttkartonger!
    En liten anmärkning kan vara att jag gärna hade sett att den inledande offerten hade innefattat hela flytten/alla delarna.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Flytt samt magasinering fungerat utmärkt.
    Lätt att kontakta och lyhörda till våra önskemål.
    Vi använde tjänsten flytt, flyttstädning och magasinering av delar av vårt bohag.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Väldigt bra koncept. Trevligt folk och väl utfört arbete. Varför jag dragit bort en stjärna är för att jag fick påminna om lådor när jag skulle flytta ut och när det var dags att hämta dom efter flytt. Rekommenderar Gopak ändå förstås.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Väldigt bra service. Snabb återkoppling, proffsigt bemötande, trygg förvaring. Allt fungerade väldigt smidigt och jag rekommenderar GoPak varmt. Det var tryggt, smidigt och över förväntan.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Fantastiskt service, flexibla och pålitliga. Kan verkligen rekommendera dom.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Smidig och prisvärd flytttjänst.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Trevliga och serviceminded trots lite miss i kommunikationen som de ändå fixade perfekt!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Grymt bra!
    Vi är helnöjda å allt var helt när det packades upp.
    Har rekommenderat Go-pak till vänner som skall flytta eller magasinera.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Bra bemött.
    Samma personer som packade som sen hämtade flyttlasset för magasinering.
    Meddelade ankomst och när dom var klara, vilket var bra eftersom vi inte var hemma.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Mycket bra och tillmötesgående. Rekommenderas!
  • 2021-08-24 Spontant omdöme
    Gopak AB rekommenderar jag till alla som vill ha hjälp med flytt o magasinera.
    Trevliga, mötesgående o satte kunden i focus, de fixade o trixade allt för kunden.
    2021-08-24 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Dock lite missar med bokning av tider
    2021-08-23 Verifierad kund
    En bra och smart tjänst när man som vi behövde magasinera saker mellan boenden som gör att man slipper bära in och ut sakerna flera gånger till ex förråd. Smidigt också att man kan välja till bärhjälp och städning som funkade bra och till ett rimligt pris.

Hade dock en del problem med kommunikationen, lite svåra att få tag på och kom tre av fyra gånger inte på utsatt tid. Trevligt bemötande i telefon och mail när vi pratades vid och kändes proffsiga i övrigt.
    Tack för din återkoppling Mathias. Vi beklagar vår underprestation. Våra kunders upplevelser är barometern på vår prestation och hur vi kan förbättra oss. Med din input har vi nu ändrat vår telefonväxel till att bättre svara på inkommande samtal samt lagt till en chattfunktion på vår hemsida. Att komma i tid ingår i respekten av din tid och i vårt åtagande. Vi vet att förseningar kan hända trots en bra plan men har som mål att alltid ringa i förväg om det skulle ske. Tack för att vi fick möjligheten att hjälpa Dig. Gopak AB
    2021-08-17 Verifierad kund
    Mycket bra jätte nöjd
    Punktliga överträffade förväntningar
    2021-08-09 Verifierad kund
    Motsvarade alla förväntningar
    Snabbt prisvärt och smidigt
    Genial affärsidé
    2021-08-08 Verifierad kund
    service o kunden i centrum
    trevliga som fan dessutom...
    2021-08-08 Verifierad kund
    Flytt med magasinering i tre veckor.
    Supertrevliga killar som hämtade och levererade mina saker.
    Allt flöt på hur bra som helst, från beställning till betalning.
    Världens bästa!
    Svarar alltid direkt när man ringer. Snabba, trevliga. Rekommenderar dom till alla mina kunder som ska flytta.
    2021-08-08 Verifierad kund
    Hade stora förväntningar efter rekommendationer
    Allt var bra
    Bra bemötande och trevliga
    Köpte hela tjänsten
    Supersmidigt! Allt funkade enligt plan
    2021-08-08 Verifierad kund
    Vi har bara börjat att använda oss av Gopak. Den stora flytten är ännu inte påbörjad och därför svårt att sätta betyg.
    2021-08-08 Verifierad kund
    Mycket gott och bra, enkelt och smart.
  • Nils Anders Håkan J
    skrev om Gopak AB
    2021-08-07 Verifierad kund
    Levererade både på tid och kvalitet.
    Utmärkt koncept och duktiga utförare (läs bärare)
    2021-08-06 Verifierad kund
    Bästa flytt och magasineringen i Sthlm
    2021-08-06 Verifierad kund
    Hittills mycket positiv känsla och berättat om Gopak för många vänner. Nu återstår endast att få mina grejor levererade till min nya boplats o hoppas att det oxå kommer att ,fungera bra
    2021-08-06 Verifierad kund
    Använde Gopak när jag skulle flytta i somras. Hade 3 dagars glapp. Gopak hämtade allt i mitt hem och levererade det i nya hemmet 3 dagar senare.

Jag betalade betydligt mindre än vad de stod på offerten pga de inte tog så lång tid som de hade räknat med, jag hade packat de mesta i kartonger när de kom. Smidigt, proffsigt, prisvärt. Kan varmt rekommendera!
    2021-08-06 Verifierad kund
    Gopak dök upp i tid och hjälpte till med allt, trots att det var en jättevarmt dag kämpade pojkarna verkligen hårt och de var ner vårt JÄTTEtunga solida ekbord med gjutjärnsben för 8 personer i från 8:e våningen utan knorr.

De såg också till att mopeden som egentligen inte fick plats också kom till vår nya adress!

Allt utan att det kostade något extra!

Vi valde också städning från GoPak, det var verkligen rent och både jag som flyttade ut och de som flyttade in var väldigt nöjda!
    2021-08-06 Verifierad kund
    Vi använde oss av gopak för flyttning, magasinering samt flyttstäd. Tog väl hand om våra möbler, var punktliga och levererade helt enligt förväntan :)
    2021-06-01 Verifierad kund
    Riktigt bra och snabb service, har fungerat utmärkt, så som packning, flytt, lagring samt transport till ny adress.
    Kan varmt rekommenderas,
    Lars Åman
    2021-05-29 Verifierad kund
    Beställde med packning och flyttstäd. De var proffsiga, dök upp på utsatt tid och gjorde färdigt jobbet samma dag.

Behövde boka om leveransdatum flera gånger pga problem med hantverkare och det var inga problem från Gopaks sida.

Mycket bra tjänst, kommer använda igen!
    2021-05-27 Verifierad kund
    Vi köpte flytt och lagerhållning.
    Punktligt och noggrant utfört.
    Mkt nöjda
  • 2021-04-28 Spontant omdöme
    Kan inte annat än ge Gopak högsta betyg. När jag förvirrad och stressad hade bokat förrådet på fel dag så löste de det utan knorr och med ett otroligt vänligt och trevligt bemötande - trots att det innebar jobb på en lördag istället för en fredag. Sen gick allt också hur smidigt som helst med lämningen och hämtningen av förrådet. Även bokningsdelen var en trevlig upplevelse pga superproffsigt bemötande. Gopak får mina allra varmaste rekommendationer
    Det är vi som ska tacka Dig för att vi fick möjligheten att hjälpa Dig på vägen. Vi vet att vår magasineringstjänst är gummibandet i din förändringsprocess. Gopak AB