Gopak AB

Gopak AB

MAGASINERING OCH FLYTT MADE EASY!
Gopak är en magsineringstjänst i Stockholms län för privat personer och företag.

VI KÖR UT GOPAK TILL ER. NI ELLER VI LASTAR DEN:
Vi kör hem Gopak till er adress. Ingen omlastning till förrådet gör det enkelt och sparar pengar. Ni låser med egen nyckel.

VI HÄMTAR GOPAK TILL VÅRT LAGER:
Vi hämtar den låsta Gopaken till vårt centrallager. Det är tempererat och bevakat.

VI KÖR TILLBAKA GOPAK TILL ER:
Dags för inflyttning - vi kör ut förrådet till din adress. Ni eller vi lastar ur allting. Snabbt, smidigt och enkelt!

Läs vad 83 kunder tycker om Gopak AB 2

• 2021-04-28
    Kan inte annat än ge Gopak högsta betyg. När jag förvirrad och stressad hade bokat förrådet på fel dag så löste de det utan knorr och med ett otroligt vänligt och trevligt bemötande - trots att det innebar jobb på en lördag istället för en fredag. Sen gick allt också hur smidigt som helst med lämningen och hämtningen av förrådet. Även bokningsdelen var en trevlig upplevelse pga superproffsigt bemötande. Gopak får mina allra varmaste rekommendationer
    Det är vi som ska tacka Dig för att vi fick möjligheten att hjälpa Dig på vägen. Vi vet att vår magasineringstjänst är gummibandet i din förändringsprocess. Gopak AB
  • 2021-04-27
    Wow vilken fantastisk tjänst ni har, så smidigt och lätt att använda och väldigt trevlig personal! Ni blev vår räddare i nöden!! Först så kommer de till plats med en Gopak (ett rullande förråd) där du själv eller med hjälp av dem fyller förrådet med det som ska magasineras. Sedan kommer de och hämtar förrådet och kör det till deras uppvärmda centrallager där det ligger låst och säkert tills ni behöver ha tillbaka det som ligger i förrådet, då bestämmer ni ett leveransdatum där Gopak kommer och levererar det till valfri adress igen 😊 Stort tack till hjälpen vi fått från er när vi akut behövde magasinera våra saker under en tillfällig period! Värt varenda öre! Rekommenderas starkt av oss på Qrut 👍
    Stort tack Mona! Vi glädjes av möjligheten att få hjälpa Er med vår magasineringstjänst. Lycka till i fortsättningen med det fantastiska arbete Ni gör. Gopak AB
  • Emmie T
    2021-04-25
    Väldigt proffsiga och effektiva samt lyhörda till våra önskemål. Är supernöjda med GoPak och rekommenderar dem absolut för ett helhetspaket vid flytt.
    2021-04-23
    Lätta och smidiga att ha att göra med!
    2021-04-09
    Mina saker hade ätits upp av råttor så det var en ren katastrof att anlita detta företag.
    Vi beklagar denna upplevelse och har kontaktat beställaren av uppdraget åt Dig för åtgärd. Vi har anticimex avtal i vår anläggning men är även beroende av samarbete med våra kunder. I grunden är denna händelse baserad på att du valde att förvara matvaror i dina flyttlådor som du packade. Detta bröt mot vårt avtal och ledde tyvärr till resultatet. Gopak AB
  • Martin H
    2021-03-29
    Punktliga, bra och proffsigt. Vi är imponerade och kommer fortsätta använda GoPak vid nästa flytt.
    Bra pris också!
    Vi köpte flytt och magasinering i en månad.
    2021-03-26
    Ni har mina saker i magasin nu. Ni packade ihop min gamla lägenhet. Totalupplevelsen får jag så klart när jag flyttat in i min nya lägenhet och ni har kommit med sakerna. Kontakten med er är enkel och snabb. Jag har fått tydliga offerter och ni har hittills gjort precis det vi har kommit överens om.
    2021-03-24
    Kanon att kunna få hjälp av en part med allt som har med en flytt att göra. Så smidigt!
    2021-03-22
    Flytt samt magasinering. Blev mycket trevligt bemött och det som utlovades utfördes på ett mycket bra sätt.
    2021-03-20
    Smart och smidig lösning för flytt och magasinering av möbler!

Vi tog hjälp av Gopak med att packa, flytta och magasinera våra möbler. Flyttkillarna var snabba och effektiva samtidigt som de tog väl hand om våra möbler och övriga saker.

Kontakten med Gopak har därtill fungerat mycket bra och de har varit flexibla då vi flera gånger varit tvugna att skjuta fram vår inflytt. När några mindre skador i en smal trappuppgång uppkom vid inflytt löstes det professionellt av företaget.

Kan sammanfattningsvis varmt rekommendera Gopak!
    2021-03-19
    Jag magazinerade min saker under renoveringen.
    Jag fick allt tillbaka i samma skick.Bbra service. Högsta betyg och rekommemdationer från mig. Gopak Killlarma var mycket hjälpsamma och trevliga
    🌿🌱
    2021-03-10
    Flytt och förvaring samt flyttstädning
    Blev bra bemött
    Allt funkade bra.
    2021-03-03
    Gopak är riktigt grymma. Kan varmt rekommendera. Har använt dom flera gånger. Så trevliga och tillmötesgående. Riktiga proffs!!
    2021-02-19
    I used Gopak twice, to store furniture for a few weeks. The guys that helped us were very nice to talk to, and paid attention to everything that was fragile, wrapping everything that had a chance of breaking. They helped us disassemble a closet and throw away furniture when moving out. Felt safe and reliable
    hämtning samt lagring
    fungerar utmärkt
    2021-02-17
    Oerhört serviceminded, flexibla och snabba.
    2021-02-17
    Smidigt och pålitligt företag. Flyttgubbarna kom i tid och gjorde ett kanonjobb.
    2021-02-17
    Har bara positiva upplevelser - bra service och priser. Hanterade våra möbler varsamt.
    2021-02-17
    Kontaktade Gopak i samband med flytt då glapp fanns mellan ut- och inflyttsdatum. Otroligt hjälpsamma och flexibla då vi fick försenat tillträde pga renovering. Flyttkillarna kämpade på i hög fart utan att för den delen vara oaktsamma med några ömtåliga möbler.
    Kommer garanterat använda Gopak vid nästa flytt!
    2021-02-16
    Proffsig! Mycket nöjd med gopack.
  • Daniel H
    2021-02-15
    Tjänsten jag köpte av Gopak AB var flyttjänst inklusive förvaring under en mellanperiod mellan två boenden.
    Bemötandet från Gopak AB har varit föredömligt.
    Mina förväntningar på denna tjänst uppfylldes.
    De medarbetar i Gopak AB som utförde jobbet var också vänliga och försiktiga med mitt bohag.

Sammantaget en positiv upplevelse.
    Det jag skulle önska är en enklare offertuppställning med en sammanfattning avseende transport, förvaring under en estimerad period.
    2021-02-15
    Vi hade alla våra saker hos Gopak i ca 5 månader. Gopak kom och hämtade allting, förvarade dem i förråd samt körde ut sakerna när vi köpte vårt boende. Det var väldigt smidigt och trevligt samarbete, Gopak var väldigt hjälpsamma.
    Jag rekommenderar verkligen Gopak, väldigt prisvärd tjänst.
    2021-02-15
    Projektledaren/arbetsledaren var fantastiskt trevlig och lyhörd och allt gick snabbt och smidigt hela vägen från start till slut. Kan varmt rekommendera deras tjänster.
  • Robert L
    2021-02-15
    Gopak är nog den bästa flyttupplevelsen jag haft. Allt från bemötande, kommunikation och service. Även vid en strulig flytt med många vändningar var det tydligt att Gopak var den lättaste parten att jobba med. Fruktansvärt samarbetspositiva även när vi behövde krångla med datum.

Gopak känns som ett företag som sätter kunden i primärt fokus och ser till kundens bästa. Tjänsten med flytt => delvis flyttpack => magasinering => flytt med bärhjälp funkade fantastiskt hela vägen och jag kan inte göra något annat än att rekommendera Gopak. Once you Gopak you never go ba(c)k!
    2021-02-15
    Bra service, snabba med svar. Trevligt bemötande av alla jag hade kontakt med. Rekommenderas starkt. Vi anlitade Geopac för flytt och magasinering.
    2021-02-15
    Supersmidigt, Gopak är flexibla att ha att göra med och gjorde va de skulle. möblerna kom tillbaka hela och fräscha efter 3 månader i deras lager. Rekommenderar!
    2021-02-15
    Enkelt och smidigt sätt vid flytt samt förvaring mellan två bostäder.
    Punkligt på plats och varsam hantering av möblerna vid paketering och lastning.
    Vi är mycket nöjda med tjänsten och hoppas även att leveransen går bra när möblerna ska in i nya huset.
    2021-02-14
    Smidigt och praktisk lösning vid flytt och förvaring!
    Flytt och lagring
    Gopak har hela tiden uppvisat väldigt hög servicegrad och flexibilitet.
    Jag hade höga förväntningar och de har överträffat dem.
    Min sammanfattning är nog att jag rekommenderat dem till flera av mina vänner
    2021-02-12
    Jag och min sambo var ute efter ett företag som erbjöd både flytthjälp och magasinering. Vi hittade inte någon annan företag som erbjöd dessa två tjänster i ett. det var många som hade flytthjälp och samarbete med en magasinerings företag men då hade det blivit 2 olika företag. Vi vile ha allting i ett för att det ska vara smidigare för oss.

När flyttdagen kom så kom Go-pak med 2 bilar som hade magasineringsboxar, lastade på allting och körde iväg det. Super smidig flytt. Nu har vi magasinerat våra saker hos Go-pak i 3 månader och kommer magasinera i 1 månad till inannan det är daxs att flytta allting till vårt nya bostad.

Go-pak har varit super trevliga och smidiga att göra med, dessutom så är dem snabba på att svara på mejl och har alltid gått att nå via telefonen vilket har varit bra, då ibland har vi behövt att ta snabba beslut.

Rekommenderar strakt denna företag och dess tjänster.
    2021-02-12
    Jag hyr en förvaringsbox av Gopak. Är mycket nöjd med den förvaringsvolym jag får för pengarna. Har varit kund i många år nu. Bemötandet är alltid glatt och vänligt, och man hittar alltid flexibla lösningar till mina önskemål. Denna praktiska lösning av mina förvaringsbehov har verkligen motsvarat förväntningarna.
    2021-02-12
    Vänligt bemötande och snabbhet i hantering av hämtning för lagring
  • 2021-01-15
    Väldigt flexibel, bra, smidig och prisvärd tjänst. Trevlig och snabb återkoppling från Jan, Oscar och övriga jag hade kontakt med. Mycket nöjd, rekommenderas!
    Tack Frida för att vi fick möjligheten att hjälpa Dig! Gopak AB
  • 2020-12-03
    Allt var i bra skick och fick tillbaka mina saker väldigt snabbt precis som jag hade önskat, gopak är väldigt flexibla och professionella service människor rekommenderas stark
    Tack Johan! Vi är tacksamma för möjligheten att få hjälpa Dig med ditt renoveringsprojekt. Gopak AB
  • 2020-10-03
    Andra gången vi använder deras tjänst, denna gång från lägenhet i vasastan till hus i förort. Verkligen världens bästa och smidigaste tjänst, samt väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Rekommenderar dem alltid till vänner och bekanta!
  • 2020-09-28
    Väldigt nöjd! Smidigt och tryggt!
    Grattis till nya bostaden och tack för att vi fick möjligheten att hjälpa Er med vår magasineringstjänst. Gopak AB
  • 2020-09-07
    Smidigt sätt att flytta om man behöver magasinera sina saker ett tag. Mycket trevlig och proffsig personal
  • 2020-08-03
    Vi använde oss av Gopak vid flytt från Vasastan till förorten. Då vi var mellan bostad i 6 veckor magasinerades allt i Gopaks container under tiden. Vi använde oss även av 2 flyttkillar vid in och utflytt.
    Vi är verkligen SÅ nöjda! Inte en enda grej har gått sönder eller repats. Flyttkillarna var supertrevliga, noggranna och effektiva.
    Tjänsten är väldigt prisvärd och betydligt bättre än sina konkurrenter.
    Rekommenderar alla att använda tjänsten som sitter i samma situation som vi hade.
    Jan som är ägare svarade snabbt på mail och var väldigt tillmötesgående.

Inga anmärkningar och bara positivt!
    Vi är så tacksamma att vi fick hjälpa Er på vägen! Gopak AB
  • 2020-04-15
    Så skönt att slippa bära. En sak som man ofta glömmer med det vanliga förrådet man vill hyra är ju att totalt skall man lyfta sakerna 4ggr. Här lyfter man in sakerna i förrådet och sedan förvaras detta. Sedan kommer hela förrådet tillbaks. Kan man dessutom få hjälp av den trevliga personalen med bärandet så är saken avgjord. Dygnshyran är dessutom minimal.
  • 2019-12-19
    Har använt dem till magasinering och flytt. De har haft sönder ett antal saker eftersom de packat oförsiktigt. Det har dessutom försvunnit små men viktiga delar till möbler och apparater eftersom de lagt dem lösa i containern och inte packat in i påsar el kartonger. Totalt är det en kostnad på åtskilliga tusenlappar för oss. Arbetsledaren bad om ursäkt och bad oss maila med bilder på det trasiga vilket vi gjort. Detta var flera månader sedan och Gopak svarar varken på mail eller telefon. De återkommer heller inte när jag har ringt och lämnat meddelande. Har försökt nå dem flera gånger och det enda jag fått är ett mail där Jan säger att han ska svara inom kort. Vilket inte hänt. Att saker går sönder är tråkigt och har hänt mig tidigare, fast endast enstaka objekt, med andra flyttfirmor. De har dock varit väldigt måna om att försöka komma överens om en lösning och ersätta. Att man varken svarar eller försöker hitta en lösning har jag aldrig varit med om tidigare, och då har jag använt flyttfirmor 4 ggr och varit nöjd varje gång. Anlita dem inte.
  • 2019-07-01
    Fantastiskt bra upplägg, bra hantering och fantastiskt bra kundbemötande. Vi kan inte annat än rekommendera detta företag (och vi lämnar sällan några rekommendationer) men detta företag levde upp till alla förväntningar så max poäng på alla områden. Vi flyttade från vår villa och fick en lucka på drygt en månad innan vi flyttade in i nästa boende. När vi skulle flytta...GoPak kom på avtalad tid, hade mycket proffsig och super-trevlig personal, mycket försiktiga med våra grejer, de hjälpte oss med en nedmontering av en knepig bokhylla och de levererade ett oerhört smidigt upplägg med container-flytt (om du behöver mer eller mindre så löser Janne och hans gäng detta). När vi senare behövde flytta på tiden för inflytt så var GoPak mycket tillmötesgående och flexibla. Jag och Tina kan inte annat än säga att detta företag lever upp till allt vad de lovar. Om/när vi flyttar nästa gång så är det vårt enda, självklara val. Lycka till. Ni är värda all framgång :)
  • 2018-11-25
    Allt fungerade jättebra. Bra service, bra priser, väldigt väldigt flexibelt. Rekommenderas 100%!
  • 2018-07-06
    Utmärkt! Bra service, punktlighet och kommunikation. Inga problem och inga konstigheter. Rekommenderas starkt!
  • 2018-07-06
    Magasinering
    Trevligt och seriöst
    Att få hjälp att flytta,
    Jag tycker att Gopack är mycket bra och jag kan rekommendera Gopack till alla jag känner
  • 2018-07-05
    Ett life-hack! Så sjukt bra tjänst, och allt gick väldigt smidigt till ett bra pris.
  • 2018-02-06
    Bästa möjliga bemötande igenom hela flytten kunde inte begära mer
  • 2017-09-14
    Perfekt när du ska flytta och magasinera. Vår tidplan höll inte men det var inga problem för Gopak. Många guldstjärnor för deras flexibilitet, trevliga bemötande och den omsorg dom visade våra saker när de lastade.
  • 2017-04-25
    Helt fantastisk service. Rekommenderar varmt.
  • 2017-02-15
    Bra service och trevligt bemötande!
  • 2017-02-13
    Vi har använt oss av Gopaks tjänster magasinering samt flyttstädning.

Jag fick denna kontakt som rekommendation av vår fastighetsmäklare.
    Vi är på alla sätt mycket nöjda med utförandet av tjänsterna.
    Vi valde tilläggstjänsten bärhjälp vilket fungerade utmärkt. Flyttkillarna var snabba, hjälpsamma, försiktiga och dessutom trevliga!
    Gopak hjälpte även till med klä in möbler med skyddsplast innan magasineringen vilket fungerade bra.

Flyttstädningen var extremt noggrann och motsvarade verkligen våra förväntningar.
    Gopak är dessutom punktliga vilket inte alltid är fallet med konkurrerande bolag inom flyttsektorn.

Vi rekommenderar verkligen Gopaks tjänster!