Gopak AB

Gopak AB

www.gopak.se
  • BadgeFourYears

MAGASINERING OCH FLYTT MADE EASY! Gopak är en magsineringstjänst i Stockholms län för privat personer och företag. VI KÖR UT GOPAK TILL ER. NI ELLER VI LASTAR DEN: Vi kör hem Gopak till er adress. Ingen omlastning till förrådet gör det enkelt och sparar pengar. Ni låser med egen nyckel. VI HÄMTAR GOPAK TILL VÅRT LAGER: Vi...

245 omdömen om Gopak AB

Sedan starten hos Reco 2012

Marcus A
Skrev om Gopak AB

Bra bemötande i första läget. De visade flexibilitet och lyhördhet gällande mina önskemål vilket gjorde att jag valde Gopak. De som utförde packning, flytt och transport var precis lika trevliga och professionella. Kan bara varmt rekommendera!

Peder M
Skrev om Gopak AB

Allt gick snabbt och effektivt! Enkelt att träffa avtal och de kom punktligt och packade, flyttade och städade. Allt klaffade perfekt.

Ida M
Skrev om Gopak AB

Olyckor kan hända men Gopak packade en låda med porslin där det mesta hade gått sönder och vi fick inte ens en ursäkt från dem. I övrigt så fungerade det bra. Så tjänsten i sig är helt ok om man inte har porslin som man vill att de hanterar.

Lars Börje B

Blev rekommenderad Gopak av min kusin. De har varit jätte trevliga och hjälpsamma allt ifrån flytt till att ta ner två containers när vi ville om lite och vi bara hade kvar en container. det har aldrig varit ett problem. Bara bra

Christina C
Skrev om Gopak AB

Välorganiserade och trevliga killar som ordnade hela flytten på ett effektivt sätt. Min soffa och säng var väl inplastade. Endast ett litet märke på en stol

Joakim R
Skrev om Gopak AB

Fantastiskt hjälpsamt bemötande. Levde upp till alla förväntningar. Oerhört praktiskt när det är tid mellan ut- och inflyttning. Kommer utan tvekan använda igen nästa gång det skall flyttas och rekommenderar Gopak varmt till alla jag känner som behöver flytthjälp.

Anders Ö
Skrev om Gopak AB

Vi har inte återflytten klar än men utflytten fungerade väl och städningen blev otroligt välgjord.

Mats D
Skrev om Gopak AB

De var snabba, pålitliga och tog väl hand om våra möbler och övriga saker i flytt till pråm, från pråm till lastbil/kärra och som vi vet även till containers som sen ställdes in i varmt förråd! Vi har inte sett slutfasen men utgår ifrån att de har skött det på ett korrekt sätt!

Jennie S
Skrev om Gopak AB

Super trevligt bemötande. Personligt och omtänksamt. Återkopplar snabbt och svarar även på dom naivaste frågor. Fantastiskt enkel och smidig flytt med ”flyttgubbarna ” som gör det lilla extra. Rekommenderar GoPack på alla punkter. Om det blir aktuellt igen är det mitt absoluta val. Överträffade alla förväntningar.

Philip L
Skrev om Gopak AB

Bra service, både vid bokning, upphämtning och avlämning. Andra gången jag använde Gopak och kan verkligen rekommendera dem.

Richard N
Skrev om Gopak AB

Smidigt och utan krångel. Förstklassig service. Gör sitt yttersta för att vara flexibla och lösa problem.

Leif L
Skrev om Gopak AB

Dom är kanonbra Alltid bra bemötande

Per N
Skrev om Gopak AB

Trevligt, lätt att få kontakt Vi hade hört att det skulle vara bra. Hämtning, förvaring och leverans av bohag

Ellen Ä
Skrev om Gopak AB

Mycket nöjd med GoPak. Lösningsorienterade, återkopplar snabbt och mycket väl utfört arbete av både flytt och städ.

Hélène N
Skrev om Gopak AB

Väl bemött. Gopak AB levde upp till mina förväntningar. Tack för hjälpen! Vänl hälsn Helene Nilsson

Emmy L
Skrev om Gopak AB

Ett pålitligt och bra företag som jag starkt kan rekommendera. Allt fungerade enligt överenskommelse. Vid behov kommer jag använda mig av Gopak igen.

Pehr W
Skrev om Gopak AB

Mycket trevliga och bra killar. Allt gick fint och smidigt.

Anna K
Skrev om Gopak AB

Vi har haft hjälp med flytt från och till bostad samt magasinering drygt två månader. Väldigt bra service, skickliga och effektiva flyttkillar och mycket prisvärt!

Fanny Ö
Skrev om Gopak AB

Alla som vi var i kontakt med var trevliga och behjälpliga. Killarna som flyttade var också snabba och proffsiga. Rekommenderar varmt.

Carl L
Skrev om Gopak AB

Snabb, effektiv och kundfokuserad service! Inga överraskningar utan allt flyter på!

Birgitta W
Skrev om Gopak AB

Jättesmidigt att anlita Gopak! Flyttkillarna trevliga, noggranna med inplastning och försiktiga med bärning ner för 3 trappor. Tog även flyttstädningen och har nu mina saker magasinerade hos dem. /Birgitta W

Sandra R
Skrev om Gopak AB

Riktigt bra service och väldigt trevliga flyttpersonal! Utmärkt 10/10!!

Anders S
Skrev om Gopak AB

Riktigt bra så här långt, än så länge har vi bara flyttat ut.

Filip E
Skrev om Gopak AB

Supersmidigt och enkelt koncept som verkligen förenklar livet vid flytt eller renovering! Teamet på Gopak har varit enkla och trevliga att ha att göra med.

Cecilia S
Skrev om Gopak AB

Väldigt bra hjälp av Gopak av min flytt som krävde ca 2 månaders magasinering innan inflytt på nya adressen. Killarna som kom presenterade sig först och tog i hand, sedan jobbade de otroligt snabbt och effektivt med att klämma in allt i en container. Är så imponerad av att de lyckades stuva in så mycket och de var verkligen service-minded. Kan verkligen rekommendera att använda Gopak för de som behöver flytta och magasinera sitt bohag ett tag. Enda minuset var att de var litet svåra att få svar av i början av processen men det kan bero på att det var mitt i sommaren och semestertider.

Ulrika J
Skrev om Gopak AB

Är supernöjd med allt!! Jag köpte ett "paket "med hämtning av mina möbler och flyttlådor , flyttstäd och magasinering i 3 månader . Igår fick jag äntligen flytta in i min nya lägenhet och ni kom med bilen exakt den tid vi kommit överens om och bar in allt snabbt. Trevliga killar och jag fick alltid snabba svar när jag hade frågor under tiden. Grymt nöjd!

Sarah J
Skrev om Gopak AB

Perfect, friendly and helpful service!

Susanne N
Skrev om Gopak AB

Bra kommer att anlita dem till nästa flytt👍🌺

Outi A
Skrev om Gopak AB

Allt löpte på perfekt med belåtenhet Allt från lagring och flytten till Norrköping och flyttstädningen. Tack för allt hjälp Kommer att rekommendera Er. Mvh Lars Algren

Agneta R
Skrev om Gopak AB

Vi anlitade Gopak för hjälp med flytt och magasinering, vi hade inga speciella förväntningar. Vi har alltid fått en snabb återkoppling vid frågor och ett mycket trevligt bemöttande. Vi är väldigt nöjda med våra kontakter med Gopak och dess tjänster.

Lisbeth G
Skrev om Gopak AB

Jag kan förbehållningslöst rekommendera Gopack., Jan och all hans personal.Bästa konceptet!! Allt har fungerat perfekt, från första kontakt, flyttning , städning , packning och inflyttning. Eftersom jag har haft långtidsmagasinering har jag vi flertal tillfällen behövt komma in i containrarna , vilken dom möjliggjort över all förväntan. Alltid vänliga och hjälpsamma! Även utanför normal arbetstid. Bra service och kommunikation, kan varmt rekommenderas!!

Maria B
Skrev om Gopak AB

Proffsiga, trevliga och snabba. Riktigt nöjda!

Charlotte P
Skrev om Gopak AB

Punktliga, effektiva och trevliga. Helt enkelt bäst!!

Hanna C
Skrev om Gopak AB

Jag bokade packning, två boxar och hjälp med ut och inbärning. Själva packningen och återleverans fungerade toppen. Välpackat och gick mycket smidigt. Men det var rätt stökigt kring administreringen -både när de skulle återleverera (trots att jag angivit både datum och klockslag vid bokningen) så jag fick ringa flera gånger men det blev ändå felbokat flera gånger och slutfakturan landade på ca 30% mer än offerten (jag har visserligen mycket saker så kan ha förståelse för detta). Väldigt svåra att få tag på över mail men svarade när man ringde.

Anthippi G
Skrev om Gopak AB

Stor besvikelse trots goda recensioner och rekommendationer: det var trots en trevlig Jan väldigt svårt att komma överens om datum och klockslag för flyttmagasinering. När det väl bekräftades skriftligt satt jag och väntade i timmar, ingen dök upp, ingen gick att nå på mobil eller kundtjänst, chatten är helt maktlös. Behövde boka akut till imorgon, precis innan flyttstädning. Jättedåligt…..

Svar från Gopak AB

Tack för din återkoppling. Vi beklagar verkligen att vår bokning till Dig gick fel. Ansvaret för detta är vårt och vi förstår din besvikelse. Vi har granskat våra rutiner i schemaläggningen och kommunikationen med dig som kund. Förbättringsåtgärder är nu implementerade för att säkra en fortsatt positiv upplevelsen av vår tjänst.

Gustaf M
Skrev om Gopak AB

Blev rekommenderad att använda Gopak för hjälp vid flytt och magasinering och vi är otroligt nöjda. Gopak är smidiga att ha och göra med, flexibla och lösningsorienterade. Gopak är kort och gott väldigt enkla att ha och göra med allt fungerar klockrent.

Helene H
Skrev om Gopak AB

Gopak är ett fantastiskt företag med oerhört stort kundfokus. Använt dem i tre flyttar nu och är så nöjd! Rekommenderas å det varmaste!

Lars K
Skrev om Gopak AB

Enkelt och praktiskt. Mycket volym för pengarna.

Anna W
Skrev om Gopak AB

Bra och smidig allt-i-ett-tjänst när det är glapp mellan utflytt och inflytt. Jag fick hjälp med packning, utflytt, flyttstäd, magasinering och inflytt. Trevligt bemötande och proffsig personal.

Anders S
Skrev om Gopak AB

Bra bemötande och snabb respons. Prisvärd lagring av möbler .

Tove Z
Skrev om Gopak AB

Mycket smidigt och väldigt trevliga att ha att göra med! De var 2 h sena till vår inflytt tyvärr, men utöver det bara positiva saker att säga angående hela upplevelsen.

Jasmin G
Skrev om Gopak AB

Mycket trevligt bemötande & snabbt svar på offertförfrågan. Smidigt då jag behövde magasinera mitt hem i 2 månader. De kom hem & tog hand om allt som skulle magasineras. Sedan levererades allt på bestämd dag. Jag behövde inte bära eller tänka på magasineringen. Otroligt trevliga flyttkillar. Jag beslutade även att ta flyttstädningen genom GoPack & ojojoj vad bra det vart.

Anna P
Skrev om Gopak AB

Bad om information/prisuppgift angående att flytta förvaringen till annat land. Gopak undersökte flera alternativ. Uppskattar snabb och proffsig hjälp i ett område som är något utanför den tjänst jag betalar för.

Marianne S
Skrev om Gopak AB

Mycket gott bemötande. Hade höga förväntningar för att god vän tipsat om företaget. Gopak levde upp till dem. Hämtning av allt bohag, magasinering 5 veckor, hämtning från magasin och leverans till ny adress. Mycket trevlig personal!

Helena d
Skrev om Gopak AB

Tillmötesgående och proffsiga. Enkel och välfungerande lösning för tillfällig eller längre förvaring. Snabbt och effektivt packades allt ordentligt och kördes iväg av trevlig personal.

Rejna M
Skrev om Gopak AB

Helt enkelt bäst ! Proffsiga på alla nivå !!

Jan S
Skrev om Gopak AB

Rekommenderar Gopack! Väldigt serviceorienterad och tillgänglig chef som hittar lösningar när det behövs. Flyttkillarna var effektiva och gjorde ett toppenbra arbete, de slog in och packade föremålen noggrant och lastade därefter lådorna på ett proffsigt sätt. Likadant vid inflyttningen. Inget i min flytt blev skadat eller repat. Bra koncept med förvaring i stora lådor om man behöver ha sitt bohag tillfälligt magasinerat.

Jan S gillar detta
Urban R
Skrev om Gopak AB

Proffsigt gäng som fixar det mesta!

Dag M
Skrev om Gopak AB

Trevligt bemötande och håller vad de lovar.

Anna D

Snabba och trevliga. Bra packat