GoSol Energi AB

Telefonvägen 30, 126 26 Hägersten — Visa karta

Välkommen till GoSol Energi AB!

Vi experter på solceller och finns nära dig i Skåne, Västra Götaland och Stockholm. Vi levererar och installerar solceller av hög kvalitet till lantbruk, bostäder och kommersiella byggnader. Vår kompetens sträcker sig hela vägen från produkt till leverans och installation av solceller och vi förstår värdet av en god kundrelation. Därför lägger vi stor vikt vid att bemöta dina specifika önskemål.

Har du ställt dig frågan: Varför solceller? Du är inte den enda. Solceller är både lönsamt och den mest miljövänliga elproduktionen. Ta del av morgondagens energi redan idag. Varmt välkommen!

Läs vad 18 kunder tycker om GoSol Energi AB

• 2020-03-31

FREDRIK A skrev om GoSol Energi AB
    Jag hittade GoSol via Google. De hade en kalkylator på hemsidan som var enkel att fylla i.
    Säljaren Benjamin som ringde upp mig för att följa upp kalkylen var lyhörd och proffsig.
    Eftersom jag hade många olika vinklar och ytor så blev resultatet flera olika paneler och det var inte alla leverantörer jag kontaktade beredda att leverera.
    Montage och leverans skedde väl inom den tid som var utlovad.
    Kontakten var bra hela vägen och jag fick det system jag ville ha. Läs mer
  • 2020-03-22

Pia H skrev om GoSol Energi AB
    Vi har fått solceller installerade på vårt tak. Från första kontakt till genomförande och efterföljande genomgång så är vi supernöjda. Väl genomfört, bra information och proffsigt genomgående. Läs mer
  • 2020-03-13

MATTIAS O skrev om GoSol Energi AB
    Bra bemötande och trevlig personal Läs mer
  • 2020-03-06

Jan Tore H skrev om GoSol Energi AB
    Proffsigt och väl genomfört från första kontakt tills det var klart. Även efter genomfört arbete fick vi besök och svar på våra frågor.
    Vi ger våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-11-07

Ola W skrev om GoSol Energi AB
    Väl genomfört jobb, där de personligen gjorde det lilla x-tra. Tack för att du på eget initiativ grävde ner el-sladden (som egentligen var mitt jobb :-)) Läs mer
    Gosol Energi AB gillar detta
  • 2019-09-13

Peter E skrev om GoSol Energi AB
    GoSol har installerat solceller på min fastighet och jag är mycket nöjd med resultatet. Bra presentation av hela konceptet trevligt bemötande. Jag rekommendera varmt GoSol. Läs mer
  • 2019-09-07

Bengt D skrev om GoSol Energi AB
    Köpte solpaneler till vårt hus på Öland. Snabb respons på offertförfrågan, konkurrenskraftigt pris samt proffsigt bemötande. Kunnig personal tekniskt, de vet vad de pratar om. Alla tider och deadlines hölls till 100%.
    Jag har rekommenderat dem till några som är intresserade av solpaneler Läs mer
  • 2019-09-06

Elena N skrev om GoSol Energi AB
    Vi köpte solceller plus installation av solceller. Vi är mycket nöjda med allt; trevligt och kunnigt bemötande, snabb service och proffsigt utfört arbete. Inget att klaga på! De var alltid tillgängliga för frågor dessutom. Läs mer
  • 2019-09-05

Daniel K skrev om GoSol Energi AB
    Köpte en komplett solcells anläggning. Snabb installation och bra service.
    Mycket nöjd . Läs mer
  • 2019-09-05

Sebastian H skrev om GoSol Energi AB
    Först hade jag kontakt med Eon, men märkte senare att jag till snarlikt pris fick en större anläggning av GoSol. Dessutom med kortare leveranstid. Dessutom fick man en personlig kontakt med direktnummer till säljaren (Jimmy Stensson), något man inte fick på Eon. Valet föll därför på GoSol. Dessvärre blev installationen av växelriktaren försenad, men för detta fick jag kompensation för utebliven produktion, så det kändes ändå helt ok. Det var också alltid lätt att få kontakt med säljaren när leveransen försenades, trots att det var mitt i sommaren (fick alltid kontakt inom högst några timmar). Jimmy hade också alltid ett trevligt bemötande. Som plåster på såren fick jag dessutom en starkare växelriktare, som gör att jag kan få en något högre topp-produktion (12,5 kW maxproduktion på växelriktaren istället för som tänkt 10,0 kW, solcellsanläggningen är på 11,1 kW). Summa summarum är jag mycket nöjd! Läs mer
  • Richard S

2019-09-05

Richard S skrev om GoSol Energi AB
    -18st. med 2m2 solceller med total 6,66KW och 5 KW converter.
    - perfekt bemötande
    - alla förväntningar blev uppfyllda
    - anläggningen fungerar perfekt och producerar mera än vi hade väntad oss.I aug.hade vi nån dag en spik på 5,2KW mellan kl 14-15, vid heltäckt moln ca 1,2KW
    - i mitten av Augusti slutade produktionen vid max sol kl 21,15
    Vi upplevde priser jättebra jämfört med andra offerter
    vi kan bara rekommendera vidare
    mvh Richard och Gertrud Läs mer

Bill H skrev om GoSol Energi AB
    När vi väl hade beslutat oss för solceller och gått igenom offerter bedtämde vi oss för GoSol.
    Det var lätt att samarbeta med GoSol som hjälpte oss med rådgivning för att få en anläggning som passade vår fastighet.
    Installationen utfördes på en dag av ett proffsigt team.
    Anläggningen har varit igång i ett år nu och har fungerat problemfritt och levererat ström som väl stämde med offerten. Läs mer

Lars-Göran B skrev om GoSol Energi AB
    Snabb och smidig installation Läs mer

Carl-Douglas T skrev om GoSol Energi AB
    Installation av solceller på privat villa, bra service samt uppföljning efter installation. Rekommenderas varmt som solcells lev. Läs mer
  • Felix O

2019-09-04

Felix O skrev om GoSol Energi AB
    GoSol hjälpte oss i all delar av installationen av våra solceller, de lämnade ett utmärkt projektförslag och följde upp på ett utmärkt sätt ända till anläggningen var i drift. Läs mer

Lars G skrev om GoSol Energi AB
    Proffsigt utfört arbete med kunnig personal Läs mer
    2019-09-04 Gosol Energi AB svarar Lars G
    Tack Lars! Alltid roligt att leverera åt pålästa och kunniga beställare.
  • 2019-09-03

Per I skrev om GoSol Energi AB
    Säljare Jimmy har under hela processen under köp och installering av solceller visat sig vara otroligt kompetent och serviceminded.
    Har fått snabb feedback när vi undrat något och noggranna beräkningar som sedan visat sig stämma till punkt och pricka.
    Vi har känt oss väldigt trygga i den här investeringen och kan varmt rekommendera Jimmy och Gosol. Läs mer
  • 2019-09-03

Anders L skrev om GoSol Energi AB
    En stor anläggning solel.
    Den har nu varit i drift ett år och allt har fungerat klanderfritt.
    Ja fick väldigt bra backup när ja hade frågor.
    Ja har rekommenderat företaget till grannarna.
    Anders Löfblom Läs mer

Telefonvägen 30, 126 26 Hägersten