Alla kategorier Takläggare Jönköping Jönköping Göta Tak AB

Göta Tak AB

Pelargatan 2, 553 24 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Göta Tak AB!

Vi kan med gott samvete säga att vi är proffs på tak. Oavsett om det handlar om en mindre takreparation eller en stor takentreprenad så har vi den kunskap som krävs för ditt byggprojekt. Våra vanligaste kunder är bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, företag och samfällighetsföreningar. Vi på Göta Tak AB ger dig chansen till ett tak med 40 års vattentät garanti - Takbranschens högsta garanti.

Dessutom får du fast pris på ditt takbyte - våra takläggare är diplomerade - vi har helhetsansvar för hela byggprocessen - alltid kostnadsfri besiktning med offert.
Kontakta oss gärna för mer information.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Göta Tak AB

• Therése K
    Therése K skrev om Göta Tak AB
    Vi bytte vårt tak ihop med resten av vår radhuslänga. Arbetet flöt på snabbt och bra och resultatet blev snyggt. Arbetsledaren var lätt att prata med och svarade alltid direkt. Vi kände att vi fick bra information inför arbetet så att vi visste vad som krävdes av oss och vad som skulle hända.

Vårt altantak behövde plockas ner, och det gjorde Göra Tak AB. Tyvärr låg delarna sedan på ojämn mark och slog sig lite. Företaget lade mycket omsorg på att räta ut delarna och sätta upp vårt altantak (som har några år på nacken) så att det blev bra med nya skruvar och ordentliga tätningar. Vi blev nöjda! Läs mer
  • Berit J
    Berit J skrev om Göta Tak AB
    Tak
    Snabba jobbare
    Synd att inte någon kunde svenska
    .................................
    ................................... Läs mer
  • Klas - Göran M
    Klas - Göran M skrev om Göta Tak AB
    Byte av tak.
    Deras representant ROBIN Hanna var mycket tillmötesgående och levererade det som utlovats. Läs mer
  • Steve S
    Steve S skrev om Göta Tak AB
    Vi köpte takomläggning. Goda kontakter och snabbt utfört arbete. Restarbete och begärd uppföljande kontakt har dröjt. Läs mer
  • Patric I
    Patric I skrev om Göta Tak AB
    Takbyte. Mycket klart besked och info Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Göta Tak AB
    De bytte takpannor på taket. relativt stort jobb. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Göta Tak AB
    Vi bytte tak.Det var väldigt proffsiga polacker som utförde arbetet.De var trevliga och mycket arbetsamma.Vi blev väldigt trevligt bemötta .Ni kunde inte riktigt leva upp till den tiden då ni hade sagt att arbetet skulle bli utfört.Tyvärr har vi fortfarande inte fått plåt på våra vindskivor som det stod i offerten och det är nu 8 månader sedan och det drar ner betyget. Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Göta Tak AB
    Det tog lite tid innan våran takomläggning påbörjades men när den väl startade så gick allt väldigt smidigt och resultatet blev väldigt bra. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Göta Tak AB
    Vi bytte tak på både garage och hus.
    Snabbt och effektivt trots svåra förhållanden (snö).
    Vi är nöjda med hur det ser ut och har haft bra kontakter med företaget.
    Har så här långt inget negativt att säga och kan rekommendera Göta Tak till andra somsaka byta sitt tak. Läs mer
  • Christer G
    Christer G skrev om Göta Tak AB
    Köpte nytt komplett tak o stuprännor. Arbetet som utfördes av gubbarna på taket och runtomkring va helt strålande utfört. Verkligen ett gott hantverk. Allt övrigt va en katastrof!!! Lovade o lovade o ändrade o ändrade leverans/stardatum mm mm. Jättesvåra att komma i kontakt med. Försäljaren va schysst, men lovade som sagt för mkt, och kunde inte hålla sina utlovade datum. Slog på 5 månader!!!! Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Göta Tak AB
    Byte av en hel del råspont. Byte papp, nya vindakivor med stuprör o rännor, nytt grått Bender betongpanne tak.
    Mkt bra bemötande av inspektören!
    De levde upp till förväntningarna.
    Sammanfattningsvis mkt bra, skulle kunna ha gjort det där extra med snickarglädje som var innan. Behöver poängteras att det blev omräkning på skatteverket med avdrag på rotavdraget, inte mycket, bara lite förvånande. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Göta Tak AB
    Ett bra utfört arbete med tak som skulle bytas.

Sämre utfört med uterums tak, dagvattenrör och garageuppfart som blev förstört och ej åtgärdat. Några sned monterade skorstens/ventilations kupor och ett saknat besiktnings protokoll gör att jag skulle inte rekommendera denna firma! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Göta Tak AB
    Nytt tak.
    Bra bemötande. Dock svåra att få tag på! Dragit ut på tiden.. Fortfarande inte helt färdigt.
    Helt ok ändå! Men irriterande att man inte får tag på dem. Läs mer

Pelargatan 2, 553 24 Jönköping