Göta Tak AB

Pelargatan 2, 553 24 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Göta Tak AB!

Vi kan med gott samvete säga att vi är proffs på tak. Oavsett om det handlar om en mindre takreparation eller en stor takentreprenad så har vi den kunskap som krävs för ditt byggprojekt. Våra vanligaste kunder är bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, företag och samfällighetsföreningar. Vi på Göta Tak AB ger dig chansen till ett tak med 40 års vattentät garanti - Takbranschens högsta garanti.

Dessutom får du fast pris på ditt takbyte - våra takläggare är diplomerade - vi har helhetsansvar för hela byggprocessen - alltid kostnadsfri besiktning med offert.
Kontakta oss gärna för mer information.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Göta Tak AB

• 2019-09-27

PERNILLA W skrev om Göta Tak AB
    I februari lades det nytt tak hemma. Jag betalade den delen.Allt var frid och fröjd.

Målning av skorsten och några hängrännor skulle de komma tillbaka och göra när det inte var så kallt och jag skulle då betala det lilla återstående arbetet när det gjordes. Även en del felgjorda saker (fellutning på ränna och felmonterat stuprör) skulle korrigeras samtidigt .

Nu när vi snart går in i oktober går det inte att få tag på dem trots upprepade försök. De är som uppslukade av jorden. Innan "det stora (och mer lönsamma) arbetet" fick jag snabba svar via sms och mejl. Men nu..... uselt. Läs mer
  • 2019-09-20

Henrik S skrev om Göta Tak AB
    Proffsigt och effektivt takbyte.
    Väldigt noggranna med detaljerna som att räta ut ett vågigt tak. Läs mer
  • Magnus E

2019-08-26

Magnus E skrev om Göta Tak AB
    Vårt hus fick verkligen ett nytt fräscht utseende. Med ett nytt mellangrått taktegel passade vårt vita hus perfekt, Vi är väldigt tacksamma och nöjda att vi anlitade Göta Tak och Robin, vår kontaktperson, hade alltid ett positiv bemötande. Läs mer
  • 2019-08-17

Davor G skrev om Göta Tak AB
    Takbyte på hus och garage

Mycket bra samarbete med Göta Tak projektledare, Robin. Var tillmötesgående med extra önskningar och var lätt att komma överens med.
    Trevlig personal (7 mycket samkörda och professionella arbetare). Arbetet gick verkligen mycket snabbt då allt var klart på en och en halv dag, utan att det för den skull inverkade på arbetets kvalitet. Det märks att de kan sin sak.
    De hade hänsyn och ingenting blev förstört av växtlighet och prydnader runt huset på tomten trots ställningar och intensivt arbete. Även bra städat efteråt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet som blev bra med nytt hustak (takpannor) och plåttak på garaget.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Magnus W

2019-08-12

Magnus W skrev om Göta Tak AB
    Göta Tsk har gjort ett tak byte hos oss, snabbt och proffsigt utfört jobb. Det extra vi ville ha gjort var det inga problem med utan det fixades utan krångel. Bra bemötande från företaget. Ett företag jag kommer rekommendera till vänner och bekanta och själv anlita igen om det dyker upp något. Läs mer
  • 2019-08-11

Lennart H skrev om Göta Tak AB
    Omläggningen av taket gjordes proffsigt och snabbt (bara 2 dagar). Det som inte varit bra är den plåtslagare på Plåt och tak i Borås som skulle byta 2 st ventilationshuvar. Han glömde att mäta diametern på ena spiroröret så jag fick göra detta för honom, Klippning av plåt var väll inte det snyggaste och han har inte färdigställt jobbet som påbörjades i slutet av maj trots att han lovade att det skulle vara klart senast i Juli. Hade plåtslagaren levt upp till vad han lovat så hade betyget blivit högre. Läs mer
  • 2019-08-06

Armin K skrev om Göta Tak AB
    Själva jobbet blev väldigt väl utfört och dom är duktiga på vad dom gör. Däremot så var det EXTREMT svårt att få tag på projektledaren fram till kanske en vecka innan arbetet skulle starta. Arbetet blev dessutom ca. två månader försenat och jag blev mest glad att taket gjordes överhuvudtaget. Läs mer
  • Åsa P

2019-08-05

Åsa P skrev om Göta Tak AB
    Takbyte på enplansvilla.
    Vi är jättenöjda med resultatet! Arbetet utfördes väldigt effektivt, och efter knappt tre dagar var allt färdigt och det var ordentligt städat.
    Ett extra plus att samtliga som var här och jobbade var väldigt trevliga.
    Anledningen till att vi inte ger högsta betyg, är att det var sagt att takbytet skulle ske i slutet av maj, men det sköts upp gång på gång, och arbetet påbörjades först i slutet av juli. Vi kan förstå att vädret kan påverka, men en försening på två månader är inte okej när det inte ens har varit en särskilt regnig sommar.
    Det var tal om att vi skulle få någon form av kompensation, men någon sådan dök aldrig upp.
    Sammanfattningsvis så rekommenderar vi absolut Göta tak, men se till att skriva in ett datum för start i offerten, och kanske även ett vite om detta inte följs, så att de känner sig motiverade att börja den tid de har lovat. Läs mer
  • 2019-08-05

Niklas W skrev om Göta Tak AB
    Takbyte.
    Bra bemötande. Svår att få tag på under en tidsperiod innan jobbet.
    Bra genomförande! Läs mer
  • Torbjörn H

2019-08-05

Torbjörn H skrev om Göta Tak AB
    Bra offert från start och kontakt lite uppskjutna datum innan dom kom, men när dom väl var på plats byttes taket på en dag. Otroligt snabba och kompetenta, allt var till belåtenhet även städning efter jobbet var klart.
    Fast pris sen bra info om tillval, jag la till snörasskydd ovan entré.

Jag kan varmt rekommendera Göta Tak, jag hade anlitat dom igen. Läs mer

Stefan T skrev om Göta Tak AB
    Vi är otroligt nöjda med omläggningen av taket på vårt fritidshus. Vi fick en enkel och tydlig offert där Tobin på Göta Tak förslog vad vi behöver göra och vad vi inte behövde åtgärda. Även och vädret gjorde att leveransen dröjde så gick jobbet imponerande fort när de började. Vi är riktigt nöjda med resultatet! Läs mer

Mikael P skrev om Göta Tak AB
    Byte att takpannor/papp, häng/stuprör samt vindskiva/plåt.

Göta tak var samarbetsvilliga, effektiva samt prisvärda.

Allt blev i enlighet med överenskommelse. Läs mer

Marie A skrev om Göta Tak AB
    Jag är mycket nöjd med Göta Tak som gjorde ett fantastiskt jobb! Bytte tak med allt vad det innebär, ny papp, läkt, pannor, vindskivor, rännor osv. Allt var klart på en dag! Väldigt proffsigt utfört! Företaget är seriöst och har ett mycket trevligt kundbemötande, därför rekommenderar jag Göta Tak varmt! Läs mer
  • 2019-06-21

Nils Per R skrev om Göta Tak AB
    Bytt komplett tak inkl. stuprännor-stuprör.
    Snabbt och proffsigt arbete. Välstädat efteråt.
    Angenäm kontakt med Robin Hanna.
    Även om inte billigast så valde jag Göta Tak, vilket jag ej ångrat. Läs mer
  • 2019-05-23

linda a skrev om Göta Tak AB
    De är snabbare och duktiga och göra jätte fint tak. Läs mer
  • 2019-05-17

Jim T skrev om Göta Tak AB
    Nytt tak. Vänligt bemötande. Levde upp till förväntningarna. Positiv upplevelse. Jobbade fort och effektivt. Gjorde ordentligt rent efter avslutat jobb. Läs mer
  • Maria H

2019-05-15

Maria H skrev om Göta Tak AB
    Efter mer än 40 år var det dags för oss att byta tak och vi är mycket nöjda med att vi valde Göta tak. Priset var lägre än andra offerter vi tagit in. Vi fick också snabba svar på våra frågor kring tex tider och material. Arbetet utfördes sedan av duktiga killar, på mindre än två dagar. Resultatet blev mycket bra och vi skulle absolut rekommendera Göta tak till andra. Läs mer
  • 2019-05-10

Lena L skrev om Göta Tak AB
    Vi anlitade Göta Tak när vi behövde renovera o byta vårat tak.
    Vid första kontakten gjordes en inspektionen av taket både från in- o utsidan. Därefter fick vi en grundlig genomgång o beskrivning om hur de jobbade o vad vi som kunder kunde välja för olika alternativ. En tydlig o detaljerad offert skickades. Ett relevant o bra pris, jämförelse mot andra firmor.
    När väl takbytet skulle ske var allt väl organiserad o bytet gjordes snabbt, effektiv o skickligt. Plåtarbeten på det vi önskade ordnades snabbt. När taket väl var bytt, städades tomten o allt gammalt material forslades bort. Vi behövde inte göra något!
    Vi är verkligen jättenöjda med resultatet o med Göta Tak. Kan varmt rekommendera företaget! Läs mer
  • Ida R

2019-05-09

Ida R skrev om Göta Tak AB
    Hej!

Rekommendera starkt Göta tak. Väldig bra kommunikation och tillgänglighet då man själv inte är så duktig inom område. Svarar på frågor och kommer med förslag som passar just mig. Tar sitt jobb seriöst fast han e ung. Har haft flera offerter och byggfirmor innan Göta tak men ingen har gått upp till vinden och tittat hur de ser ut, så ett starkt plus från mig till Robin.
    De gick 2 dagar så var taket bytt. 🛠👏👏👏 önskar er lycka till o fortsätt kämpa som ni gör Läs mer
  • 2019-05-05

Henrietta K skrev om Göta Tak AB
    Vi bytte ut vårt gamla tak från slutet av 70-talet. Efter första mötet fick vi snabbt en offert som vi därefter tackade ja till. Takläggarna kom till och med ett par veckor innan vi hade bokat in vilket vi tyckte var bra. Allt gick väldigt snabbt (tre dagar plus en dag innan och en efter för avlämning och hämtning av container) då ett väldigt stort gäng takläggare var här samtidigt och rev och byggde upp. Vi var väldigt nöjda med hur snabbt takbyte gick! De plockade undan fint efter sig för när vi kom hem när de var klara så syntes knappt ett spår efter dem (förutom ett nytt fint tak). Upplever att vi har fått snabb respons från Göta Tak de gånger vi har varit i kontakt med dem innan, under och efter utförandet. Vi är nöjda och kan rekommendera Göta Tak. Läs mer
  • 2019-04-09

Niclas F skrev om Göta Tak AB
    Vi tog in flera offerter och Göta Tak var den takläggare som erbjöd sig att göra jobbet till bästa pris. Men det som avgjorde vårt val var först och främst det proffsiga bemötandet från vår kontaktperson Robin. Han levererade hela tiden. Offerten fick vi samma kväll som han hade varit och tittat på vårt tak. Alla frågor besvarades med tålamod och imponerande snabbhet. Det han lovade höll han också - igenom hela processen. Proffsigt!
    De konkurrerande takläggarna presenterade offerter som var dyrare och som tog låååång tid att få fram. Att få svar på våra frågor tog också tid och var en tröttsam process. Det kändes inte betryggande.
    Göta Tak var, med andra ord, ett enkelt val.

Själva arbetet med taket genomfördes och slutfördes enligt överenskommen tidsplan. Arbetet var snabbt och effektivt. Vi kan inte annat än att ge våra rekommendationer. Läs mer
  • 2019-04-09

Johannes H skrev om Göta Tak AB
    Anlitade Göta tak för att lägga nytt tak hos mig.
    Snabb offert som beskrev allt som ingick.
    Snabba svar och taket var klart snabbare än väntat.
    Jättenöjd med resultatet och informationen jag fick under tiden.
    Kan rekommenderas Läs mer
  • 2019-04-08

Tomas L skrev om Göta Tak AB
    Vi anlitade Göta tak för att lägga nytt tak o rännor i Olofsbo.
    Killarna som kom var fantastiskt effektiva och duktiga! Hela arbetet blev klart samma dag:-)
    Robin som tog hand om allt från början till slut skötte det hela utmärkt. Vi kommer att anlita dem för byte av pannor mm även på huset i stan.
    Kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2019-04-04

Anton W skrev om Göta Tak AB
    Snabbt, snyggt och proffsigt! Bra kommunikation med projektledare. Läs mer
  • Robert L

2019-03-21

Robert L skrev om Göta Tak AB
    allt gick otroligt smidigt från att vi accepterade offerten till att taket var färdigt. Robin på göta tak var tydlig och svarade snabbt på alla frågor. Offerten var tydlig och bra utformad. Inför takbytet beställdes material och containrar, även det flöt på utan några överraskningar. När väl allt var på plats så kom arbetslaget bestående av 7 man. På 2 dagar rev dom alla gamla pannor och underlag, bytte ut underlaget och la på nya pannor,stuprör, plåtar mm. Otroligt effektiva! Och då ska tilläggas att ställning byggdes och revs under dom 2 dagarna, plus att dom städade av efter sig! Så det gick otroligt fort. Det enda minuset var att man inte fick någon info under bytets gång, heller ingen info när dom sen lämnade. Men helheten var över förväntan. Läs mer
  • Andrea S

2019-03-20

Andrea S skrev om Göta Tak AB
    Vi bytte tak på vårt radhus med hjälpa av Göta Tak. De var hjälpsamma och lätt att komma i kontakt med, svarade på alla frågor och funderingar. Arbetet utfördes snabbt och utan komplikationer eller besvär för oss och våra grannar. Läs mer
  • 2019-03-18

Malin A skrev om Göta Tak AB
    Vi fick hjälp med att byta vårt villatak och allt från första kontakten via mail till genomförande, städning och uppföljande kontakt med borttransport av överblivna takpannor fungerade alldeles utmärkt. Mina förväntningar var att arbetet skulle genomföras under tidig vår enligt avtalad tidsram och att arbetet skulle bli väl utfört och gå smidigt. Allt detta infriades med råge. Taket byttes på en arbetsdag och vi kunde välja till att få brädor färdigmålade istället för endast grundmålade. Vi fick dessutom chansen att genomföra arbetet med kort varsel, vilket råkade passa in utmärkt i vårt schema. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan varmt rekommendera Göta Tak! Läs mer
  • Rolf E

2019-02-08

Rolf E skrev om Göta Tak AB
    Proffsigt och snabbt,nogranhet! är hur nöjd som helst 😁 Läs mer
  • 2019-02-08

Sören K skrev om Göta Tak AB
    Fungerade perfekt. Snabba, noggranna och trevliga. Slutresultatet blev jättebra. Läs mer
  • 2019-02-06

Sören C skrev om Göta Tak AB
    Allt fungerade perfekt. Dom är snabba och gör ett mycket bra arbete. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Roberth S

2019-01-26

Roberth S skrev om Göta Tak AB
    Komplett takbyte.
    Väldigt lugnt och informativt både innan och under takbytet och dessutom inte något försök att sälja in sig. Läs mer
  • 2019-01-24

Magnus S skrev om Göta Tak AB
    Anlitade Göta Tak för en totalrenovering av vårt tak. Efter en offertprocess som var snabb, tydlig och informativ och dessutom billigast, bokades tid för byte av vårt tak, nya rännor, plåta in skorsten m.m.

Hela processen hanterades av Robin från Göta Tak och han blev vår kontaktman. Robin hade en bra kommunikation med oss och var tydlig genom hela processen angående tidsåtgång m.m. Under själva offertprocessen kommunicerades också villkoren för om merarbete skulle uppstå. I mitt fall blev det lite mer av undertaket som behövde bytas än vad jag räknat med men byter man tak var 35:e år så gjorde det inte speciellt mycket med några tusen extra för att få ett solitt undertak!

Dagen då taket skulle bytas kommer det nio (!) man som jobbar som en enda enhet. Det bara rasslade till och så var det gamla taket borta, nytt underlagsmaterial var lagt (för övrigt inte papp numera utan ett mycket slitstarkt och i princip oförstörbart material) och ny läkt satt på plats.

Dagen efter lades det nya taket, nya rännor m.m. och resultatet var perfektion! Jag är, av naturen kritiskt lagd, men jag kan inte hitta ett enda fel på mitt nya tak. Taket är helt enkelt perfekt både till utseende och utförande.

Dessutom städades arbetsplatsen upp och hade man inte sett märket på gräsmattan efter containern som stått där hade man inte fattat vad som hänt på bara två dagar.

Inplåtning av vår skorsten utfördes av extern part men via Göta Tak och gjordes någon månad efter själva takbytet. Jag behövde inte jaga någon utan en dag var bara jobbet gjort med perfekt resultat.

Skönt att ha EN enda kontakt för allt som hade med taket att göra.

Jag rekommenderar Göta Tak till alla som står inför den stora investering som ett takbyte innebär!
    Bra service. Bra bemötande. Bra kvalitet. Ett tak enligt alla gällande specifikationer och byggregler.

Helt enkelt kanon! Tack Robin och gänget!

Magnus Läs mer
  • 2019-01-22

Pernilla W skrev om Göta Tak AB
    Bra kontakt. Snyggt och noggrannt jobb. Läs mer
  • 2019-01-20

Ilmo K skrev om Göta Tak AB
    Jag är mycket nöjd med mitt takbyte! Jag tog in 5 olika offerter och var och tittade på annat jobb de gjort innan jag fattade beslut.
    Jag bytte allt, takpannor, takpapp, läkt, hängrännor, stuprör, 75 kvm råspont som behövde bytas plus inklädnad av skorsten.
    De var skickliga och det syntes att teamet hade jobbat ihop länge. Alla visste precis vad de skulle göra och hur de teama ihop när det behövdes mer kraft på ett annat ställe. Det gick riktigt snabbt! Jag har nästan 400 kvm tak och hela jobbet tog 3 dagar och då hade de dessutom städat upp bra efter sig!
    Min kontakt med Göta Tak fungerade bra. De svarade väl kanske inte när jag ringde, men jag fick kontakt och svar samma dag. Det enda jag kan anmärka på är att det drog ut på tiden innan de gjorde jobbet, i övrigt är jag är jättenöjd! Läs mer
  • Andreas M

2019-01-17

Andreas M skrev om Göta Tak AB
    Mycket nöjda med Göta tak. Bra dialog mellan kund och arbetsledaren. Utförde jobbet snabbt, bra, noggrant och snyggt. Då bytte dem från masonitskivor till råspont. Så vi bytte allt. Man får mycket för priset. Läs mer
  • 2019-01-16

Lise-Lottie H skrev om Göta Tak AB
    Mycket nöjd! Göta Tak hjälpte oss med ett totalt takbyte men råspont, papp, läkt, pannor och hängrännor. Kunde inte varit bättre. Bra seriöst bemötande från start. Specificerad offert, Snabb och effektiv byggprocess, väldigt bra städat också. Trevliga, kunniga hantverkare. Allt gick som på räls från första mötet till färdigt resultat. Tackar Robin och hans arbetslag! Kan varmt rekommendera detta företag om ni behöver renovera erat tak.

Mvh Lisa. - Jönköping Läs mer
    Therese K gillar detta

Helena E skrev om Göta Tak AB
    Snabbt och smidigt genomfört takbyte! Mycket nöjda. Läs mer

marie R skrev om Göta Tak AB
    Mycket nöjd. Bra dialog. Hög effektivitet. Bra utfört! Läs mer

Peter W skrev om Göta Tak AB
    Byte av yttertak pga ålder.
    Valde att samtidigt sätta in 2st takfönster.
    Arbetet gick mycket fort och av vad jag kunnat se utförts korrekt.
    De som utförde jobbet var lyhörda och försökte under arbetets gång lösa uppkomna problem.
    Efter utfört jobb städade de undan mycket bra.
    Arbetsledaren har varit lyhörd för våra önskemål och krav och efter önskemål uppdaterat oss om progress och planering. Läs mer

Per S skrev om Göta Tak AB
    Omläggning av tak innefattande kontroll av råspont och byte av det som var dåligt. Ny papp läkt tegel mm. Nya plåttak på takkupor. Nya häng o stuprännor. Jag är mycket nöjd. Professionell hantering. Kunnig person som inspekterade inför jobbet och som jag hade kontakt med under arbetets gång. Offert som var utförlig. Inga avvikelser eller överraskningar. Jobbet blev framflyttat några veckor mot preliminär plan, därför kommer de tillbaka för målningsarbeten till våren. Var för kallt för att måla. Hela jobbet med att bygga ställning, lägga taket, städa mm klart på tre dagar. Imponerande. Bra pris. Inga problem med ROT avdrag.
    Jag kan rekommendera Göra Tak. Läs mer
  • Ann-Christin W

2019-01-15

Ann-Christin W skrev om Göta Tak AB
    Bernt Wångström. Bytte hela taket 2017. Blev supernöjd. Snabb handläggning ,trevligt och proffsigt bemötande. Jobbet utfördes snabbt och skickligt. Tomten lämnades ren och snygg efter arbetet. Företaget kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Bernt S

2019-01-14

Bernt S skrev om Göta Tak AB
    Taktegelpannor till villa, takläggning och stuprör och hängrännor. Plattform vid skorsten.
    Öppet och rappt vid förfrågningar. Det dröjde visserligen innan de kom, men när de väl kom var detr ett härligt team, med nästintill vördnadsfull känsla. Vi hade någon skada på råsponten. Den åtgärdades bra. Vad vi sett av arbetet hittills ser det bra ut. De samlade också upp snyggt efter sig. Med Göta Tak skulle jag säga, är det ingen fara på taket. Läs mer
  • Mikael L

2019-01-11

Mikael L skrev om Göta Tak AB
    Göta Tak genomförde ett komplett takbyte på vårt L-HUS där underlagspapp, läkt, takpannor, rännor och stuprör bytets helt enligt förväntan och utlovad tidsplan. Bra löpande dialog med säljaren/projektledaren Robin under hela processen vilket även medförde något lägre kostnad än vad som sagts från början. Takbytet genomfördes snabbt och effektivt med yrkesskickliga hantverkare som hade ett proffsigt bemötande. Städningen efteråt var över förväntan jämfört med tidigare arbeten som andra firmor utfört. Kan varmt rekommendera Göta Tak! Vi tog in totalt 5 offerter och Göta Tak var inte billigast men helt klart seriösast och mest prisvärda i jämförelsen Hälsn. Mikael i Partille Läs mer
  • 2018-11-20

Ingemar J skrev om Göta Tak AB
    Jag beställde jobbet av Göta tak efter att ha fått en rekommendation av min son ( han var jättenöjd )som bytte tak för ett par år sedan och efter att fått en offert som såg bra ut. I jobbet ingick byte av takpannor, läkt, papp, ca 30 m3 takspånt, vindskivor och plåt. alla takrännor och hängrännor.
    Hela jobbet gjordes på en dag.Jag är oerhört imponerad. Jobbet utfördes dessutom som synes prickfritt och efterstädning gjord helt ok. Knappt ett spår lämnat efter.
    Kan verkligen rekommendera Göta tak. Läs mer
  • Bo-göran M

2018-11-19

Bo-göran M skrev om Göta Tak AB
    Behövde byta tak snabbt pga mögelangrepp. Dom skötte detta mycket snabbt och proffsigt. Jag är tacksam för deras hjälp. Läs mer
  • Andreas L

2018-11-19

Andreas L skrev om Göta Tak AB
    Vi hade behov av att byta 8 tak helt och hållet, alltså även byta råsponten. Vi fick ett bra första intryck av Göta Tak då de i detalj visade oss hur takbytet skulle gå till. Vi är sedan mycket nöjda med utförandet som gick fort och effektivt. Vi är även nöjda med själva resultatet med pannor, vindskivor, huvar och snörasskydd. Läs mer
  • 2018-11-19

Dinko G skrev om Göta Tak AB
    Komplett takbyte på hus och garage, utfördes väldigt snabbt med duktig personal. Tidsplanen höll och stämde ganska bra med överenskommelsen. Bra städat efter slutförandet. Mycket bra organiserat tänker på leverans av material och hämtning av container. Negativt, högt prissatt initialt. Gatantisbevis ej kommit två veckor efter slutförandet. Läs mer
  • 2018-11-07

Tanja K skrev om Göta Tak AB
    Nytt tak beställt till villa. Leverans i Augusti men nya taket läcker in. Har inte fått någon återkoppling trots 3 mail och flera telefonsamtal. Läs mer
  • 2018-11-06

Lars S skrev om Göta Tak AB
    Nytt tak kanon firma jobbet tog 2 dar . Dom va nått så in i bänken effektiva Läs mer
  • 2018-11-06

Leif K skrev om Göta Tak AB
    Takomläggning
    Mycket bra bemött
    Göta Tak gjorde ett bra jobb och levde upp till mina förväntningar
    Snabbt och bra jobb. Läs mer

Pelargatan 2, 553 24 Jönköping