Göta Tak AB

Storgatan 3A, 567 32 Vaggeryd — Visa karta

Välkommen till Göta Tak AB!

Vi kan med gott samvete säga att vi är proffs på tak. Oavsett om det handlar om en mindre takreparation eller en stor takentreprenad så har vi den kunskap som krävs för ditt byggprojekt. Våra vanligaste kunder är bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, företag och samfällighetsföreningar. Vi på Göta Tak AB ger dig chansen till ett tak med 40 års vattentät garanti - Takbranschens högsta garanti.

Dessutom får du fast pris på ditt takbyte - våra takläggare är diplomerade - vi har helhetsansvar för hela byggprocessen - alltid kostnadsfri besiktning med offert.
Kontakta oss gärna för mer information.
Lör-Sön: Stängt

Mohammed A skrev om Göta Tak AB
    Dem kan sitt jobb . Dem jobbar bra ihop . man kan lita på dem Läs mer
  • 2020-04-27

Mikael H skrev om Göta Tak AB
    Tog in offert på takomläggning inkl hängrännor. En noggrann och initierad besiktning med resonemang, beskrivningar och diskussion runt valmöjligheter ingav stort förtroende. Offerten mailades inom ett dygn innehållandes precis det som diskuterats under besiktningen. Föredömligt!

Materialet levererades dagen innan planerat arbete. På slaget 0700 satte arbetslaget igång. Syntes lång väg att takläggarna kunde sin sak och visste precis vad som skulle göras och hur. Väl inlästa på vad som överenskommits.

Arbetet avklarades precis på avsatt och planerad tid. Arbetslaget lämnade det rent och snyggt efter sig och sopade av en extra gång för säkerhets skull. Förman hörde av sig både före, under och efter arbetet för att stämma av och skicka bilder löpande. Avslutade med att besiktiga tillsammans med mig och återigen säkerställa att allt överensstämmer med vad som överenskommits.

Kan ingenting annat än rekommendera Göta Tak AB å det starkaste! Läs mer
  • 2020-04-27

Sasha P skrev om Göta Tak AB
    Vi anlitade Göta Tak för komplett byte av tak på vår villa. Allt från bemötande till utförande har varit toppen. Kommunikationen har varit smidig och de frågor jag haft eller ändringar jag har velat göra har bemötts med positivitet samt att vi gemensamt kunnat komma fram till lösningar som passat oss bäst.
    När arbetet var igång gick det både snabbt och smidigt, trevlig personal och kontinuerlig uppdatering av Alex och Robin, totalt tog det ca 3 dagar exkl plåtarbete som gjordes en vecka senare, men detta berodde mest på att påsken kom emellan. Efter avslutat arbete upplevde jag också att de var måna om att vi var nöjda och var absolut öppna för att hjälpa till med några funderingar vi hade samt några saker som behövde kompletteras.
    Överlag har jag fått ett väldigt bra intryck av alla som var inblandade i takbytet och kan varmt rekommendera Göta Tak. Läs mer
  • 2020-04-24

Magnus D skrev om Göta Tak AB
    När vi upphandlade byte av underlagspapp och takpannor fick vi stort förtroende för Göta taks representanter. Dock var vi tveksamma till deras uppgift om att hela takbytet på villan inte skulle ta mer än en dag.
    Göta taks montörer klarade jobbet på en enda dag trots att vi köpte till extra plåtar. Otroligt bra.
    Arbetet utfördes noggrant och blev mycket snyggt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-04-24

Christian B skrev om Göta Tak AB
    En enkel, smidig och tålmodig kontakt. Robin var behjälplig både med svar men också råd i frågor om färg mm.
    Lyssnade även in de önskemål och funderingar vi hade ordentligt.

Tydlig offert som var bäst i pris.

Enkel kontakt från det att beställning gjordes framtill genomförande.

Smidig och effektiv arbetsdag på vårat tak. Arbetslaget kom på morgonen, Robin efter lunch och de var klara vid 17.30. Bytt hela taket, röjt upp efter sig och iväg.

Snabba, proffsiga och pålitliga.

Jag skulle rekommendera Göta Tak alla dar i veckan. Läs mer
  • 2020-04-23

Emil G skrev om Göta Tak AB
    Bytte tak med hjälp av Göta Tak och är jättenöjda! Snabba, effektiva och trevliga! Var också billigast i jämförelse med 4 andra offerter Läs mer
  • 2020-04-10

Sören G skrev om Göta Tak AB
    Trevligt bemötande hela vägen från start till färdigt resultat. Lätta att ha att göra med. Riktigt snabba med takomläggningen. Tydligt och effektivt teamarbete. Bra pris. Läs mer
  • 2020-04-07

Stig L skrev om Göta Tak AB
    Efter att några grannar börjat byta takpannor, plåtdetaljer, etc, fick vi ett erbjudande från Göta Tak att göra detsamma. Efter diskussioner och prisjämförelse accepterades erbjudandet.

Arbetet bestod i stort av byte av
    - takpannor, läkt, papp
    - ca 10 m2 av dåliga brädor (vilket visade sig behövas)
    - vindskivor samt plåt
    - stuprör och hängrännor
    - 2 st takfönster
    - bortforsling av allt gammalt material
    - grovstädning
    - uppsättning och nedmontering av ställningar

Arbetet startade på morgonen dag 1 och var avslutat på eftermiddagen dag 2. Det var imponerande att se takarbetarna ”springa runt” på taket (det var som en teaterföreställning under två dagar). Arbetarna såg dessutom ut att ha roligt och trivas med arbetet, vilket är en bra förutsättning för att göra ett bra jobb.

För vår del är detta en stor investering, vilket gör att man är lite spänd på hur allt skall bli. Det visade sig gå alldeles utmärkt. Vi hade i slutändan några frågeställningar, som vi diskuterade med Göta Tak. Även här kom vi fram till bra lösningar.

Vi anser att Göta Tak gjorde ett mycket bra arbete och speciellt snabbheten imponerade. Även diskussionerna med Gota Tak har fungerat utmärkt. Göta Tak är ett seriöst och professionellt företag, som vi anser oss kunna rekommendera.

Nu är det bara att vänta 10 -20 år för att se hur verkligheten och garantin fungerar. Läs mer
  • 2020-04-05

Jan-åke G skrev om Göta Tak AB
    Snabbt , proffsigt , bra pris när vi bytte vårat tsl Läs mer
  • 2020-04-02

Per C skrev om Göta Tak AB
    Takrenovering, byte av takpannor, underlagspapp och läkt mm.
    Mycket enkelt att komma i kontakt med företaget och alltid ett trevligt bemötande.
    Höll tidplanen perfekt.
    Städade undan efter sig när arbetet var klart. Ingenting att anmärka på.
    Över förväntan. Läs mer
  • 2020-04-01

Betty B skrev om Göta Tak AB
    Takbyte villa
    Snabbt och effektivt Läs mer
  • 2020-03-27

Sigvard H skrev om Göta Tak AB
    Takrenovering av bostadshus, byte av takfönster.
    Robin är en bra säljare, trevlig och korrekt. I övrigt inga kontakter med de som utförde jobbet p.g.a. språksvårigheter. Ett bra arbetslag, som utförde jobbet snabbt och effektivt och där alla i gänget såg ut att veta sin plats.
    Att det tog längre tid innan arbetet påbörjades var ingen nackdel, då vädret senare blev perfekt.
    Som jag ser det har Göta Tak utfört uppdraget till min belåtenhet.
    Sigvard Läs mer
  • 2020-03-20

Aino I skrev om Göta Tak AB
    Vi har anlitat Göta Tak för vårt byte av tak.
    Vi är verkligen helnöjda från början till slut!
    Robin har sålt in arbetet mycket bra och vi fick verkligen förtroende för honom.
    De som utfört arbetet har gjort det både snabbt och proffsigt!
    Resultatet blev att flera grannar också har valt Göta Tak.
    Aino och Yngve Läs mer
  • 2020-03-19

Lidija P skrev om Göta Tak AB
    Projektledare Robin kontrollerade tak både från utsida och vind.
    Vi fick en detaljerad offert och eftersom flera grannar i området valde Göta Tak så kunde kostnader kapas lite p.g.a samordning.
    Jag är mycket imponerad av det hantverk som proffsigt utförts. Eftersom vi var hemma kunde vi följa hela processen.
    Snabbt, effektivt och ett välgjort arbete som vi är mycket nöjda med.
    Allt var klart under två dagar.

Jag kan rekommendera Göta Tak. Läs mer
  • 2020-03-19

Ellinor L skrev om Göta Tak AB
    Är så nöjda med vårt nya tak. Ett gott gäng killar som jobbade så bra ihop. Det gick smidigt och fort med ett toppen resultat. Läs mer
  • 2020-03-16

Anna P skrev om Göta Tak AB
    Byte av tak på vår enplansvilla.
    Göta Tak AB har ett professionellt bemötande som ger en trygghet genom hela projektet.
    Vi är väldigt nöjda med Göta Taks arbetare som var både effektiva, kunniga och professionella i bytet av vårt tak.
    Vi kände oss helt trygga med Göta Tak med bra projektledning av Robin. Vi vill speciellt tacka Alex som sålde taket och som har varit vår kontakt under hela förloppet, han var väldigt noga med att återkoppla till oss.
    Vi rekommenderar stark Göta Tak AB Läs mer
  • Jasmin H

2020-02-26

Jasmin H skrev om Göta Tak AB
    Takbyte på enplansvilla och garage. Vi blev mycket nöjda med arbetet. Killarna som jobbade visste vad dem gjorde och var mycket effektiva. Väldigt proffsigt utfört! Företaget är seriöst och har ett mycket trevligt kundbemötande. Rekommenderar verkligen Göta Tak. Läs mer
  • Mats E

2020-02-25

Mats E skrev om Göta Tak AB
    Vi beställde nytt tak till en villa.
    Göta tak var till en början inte billigast, men projektledaren och jag fick väldigt bra kontakt( han reglerade priset lite, så dom blev billigast haha). De var riktigt snabbt på plats,och gjorde taket på en! dag. Mycket nöjd. Dock är målningen kvar, då det var lite för kallt, när de var här. Snabbt är inte alltid bäst, men jag tror de gjorde ett bra jobb. 👍 till Robin Läs mer
  • 2020-02-16

Daphne B skrev om Göta Tak AB
    Vi har lagt nytt tak tyvärr blev det tre månader försenat. Men när de väl kom gjorde de ett bra jobb. Och det gick fort. Läs mer
  • 2020-02-13

Per A skrev om Göta Tak AB
    Jag kom i kontakt med Göta tak via grannar som hade offerter ute.
    En erfaren projektledare kontrollerade vårat befintliga tak både från utsida och vind. Vi fick en detaljerad offert och eftersom flera grannar i området valde Göta Tak så kunde offerten kapas lite pga samordning.
    Jag är mycket imponerad av det hantverk som proffsigt utförts. Eftersom jag var hemma kunde jag följa hela processen.
    Snabbt, effektivt och ett välgjort arbete som vi är mycket nöjda med.
    Jag kan rekommendera Göta Tak.
    Per Johansson
    Aneby Läs mer
  • 2020-02-10

Thomas M skrev om Göta Tak AB
    Takbyte
    Snabbt och bra genomförande. Projektledaren lite svår att få tag på innan det närmade sig bytet. Blev också lite försenat än vad sagts från början. Plåtarbeten inte exakt genomförda som överenskommits. Som helhet dock nöjd. Läs mer
  • 2020-02-08

Otto K skrev om Göta Tak AB
    Takbytet gick snabbt och resultatet blev bra.
    Robin på Götatak har hela tiden uppdaterad oss med information om när dom tänker börja, när material kommer osv. Och det var väldigt smidigt. Städningen efter arbetet var bra. Man ska dock kolla noga i gräsmattan osv för att det kan ligga nåt smått. Spik och små bitar från pannorna. Det är helt normalt. Arbetet utförs bra och snabbt, dom är väldigt effektivt vilket håller priset nere.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-04

Peter L skrev om Göta Tak AB
    Allt fungerade bra förutom tidplaneringen . Det blev gjort , alltså taket senare än som sagts. Men detta berodde väl på vädergudarna och var inget egentligen problem . Läs mer
  • SANNA E

2019-12-11

SANNA E skrev om Göta Tak AB
    Byte taket i januari. Tyvärr kom det massa snö just dessa dagar. Göta tak sa att de skulle bli svårt att städa pga snön. Jag svarade att det var okej att de tog de som syntes. Jag har fått plocka papp, spik, häftklammer, trasiga takpannor, verktyg, byggatällningar mm. Grejer överallt. Sticker ut spik genom ofsen, övergången mellan stuprör och dagvatten ledning har de gjort sönder. Har inte fått papper om garanti på varken material eller arbete. Har ringt och jagat flera gånger. I april svarade de en gång att de bytte papper och att de skulle skickas så snart de nya var klara. Nu är det december och snart ett år sedan taket byttes. Jagar dom både via sms, samtal och mejl omöjliga att få tag på. Har fortfarande inte fått några papper och har massa byggställningsdelar kvar. Läs mer
    2020-02-03 GÖTATAK A svarar SANNA E
    Hej Sanna. Tråkigt att du tyckte så kring städningen, men det är väldigt lätt att saker försvinner under snön och kommer fram vid snösmältning. Garantibevis & besiktningspapper ska du ha fått på posten enligt vår kundservice, om annat skickar vi i PDF-format.
    2020-02-04 SANNA E svarar GÖTATAK A
    Har fortfarande inte fått några papper så skicka det gärna till min mejl.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-09-27

Pernilla W skrev om Göta Tak AB
    I februari lades det nytt tak hemma. Jag betalade den delen.Allt var frid och fröjd.

Målning av skorsten och några hängrännor skulle de komma tillbaka och göra när det inte var så kallt och jag skulle då betala det lilla återstående arbetet när det gjordes. Även en del felgjorda saker (fellutning på ränna och felmonterat stuprör) skulle korrigeras samtidigt .

Nu när vi snart går in i oktober går det inte att få tag på dem trots upprepade försök. De är som uppslukade av jorden. Innan "det stora (och mer lönsamma) arbetet" fick jag snabba svar via sms och mejl. Men nu..... uselt. Läs mer
    2020-02-03 GÖTATAK A svarar Pernilla W
    Hej Pernilla! Tråkigt att höra men detta är inget jag känner igen, du har inte blandat oss med någon annan? Mejla oss dina uppgifter samt offert nr så ska vi titta vidare på detta. Tack
  • 2019-09-20

Henrik S skrev om Göta Tak AB
    Proffsigt och effektivt takbyte.
    Väldigt noggranna med detaljerna som att räta ut ett vågigt tak. Läs mer
  • Magnus E

2019-08-26

Magnus E skrev om Göta Tak AB
    Vårt hus fick verkligen ett nytt fräscht utseende. Med ett nytt mellangrått taktegel passade vårt vita hus perfekt, Vi är väldigt tacksamma och nöjda att vi anlitade Göta Tak och Robin, vår kontaktperson, hade alltid ett positiv bemötande. Läs mer
  • 2019-08-17

Davor G skrev om Göta Tak AB
    Takbyte på hus och garage

Mycket bra samarbete med Göta Tak projektledare, Robin. Var tillmötesgående med extra önskningar och var lätt att komma överens med.
    Trevlig personal (7 mycket samkörda och professionella arbetare). Arbetet gick verkligen mycket snabbt då allt var klart på en och en halv dag, utan att det för den skull inverkade på arbetets kvalitet. Det märks att de kan sin sak.
    De hade hänsyn och ingenting blev förstört av växtlighet och prydnader runt huset på tomten trots ställningar och intensivt arbete. Även bra städat efteråt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet som blev bra med nytt hustak (takpannor) och plåttak på garaget.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Magnus W

2019-08-12

Magnus W skrev om Göta Tak AB
    Göta Tsk har gjort ett tak byte hos oss, snabbt och proffsigt utfört jobb. Det extra vi ville ha gjort var det inga problem med utan det fixades utan krångel. Bra bemötande från företaget. Ett företag jag kommer rekommendera till vänner och bekanta och själv anlita igen om det dyker upp något. Läs mer
  • 2019-08-11

Lennart H skrev om Göta Tak AB
    Omläggningen av taket gjordes proffsigt och snabbt (bara 2 dagar). Det som inte varit bra är den plåtslagare på Plåt och tak i Borås som skulle byta 2 st ventilationshuvar. Han glömde att mäta diametern på ena spiroröret så jag fick göra detta för honom, Klippning av plåt var väll inte det snyggaste och han har inte färdigställt jobbet som påbörjades i slutet av maj trots att han lovade att det skulle vara klart senast i Juli. Hade plåtslagaren levt upp till vad han lovat så hade betyget blivit högre. Läs mer
  • 2019-08-06

Armin K skrev om Göta Tak AB
    Själva jobbet blev väldigt väl utfört och dom är duktiga på vad dom gör. Däremot så var det EXTREMT svårt att få tag på projektledaren fram till kanske en vecka innan arbetet skulle starta. Arbetet blev dessutom ca. två månader försenat och jag blev mest glad att taket gjordes överhuvudtaget. Läs mer
  • Åsa P

2019-08-05

Åsa P skrev om Göta Tak AB
    Takbyte på enplansvilla.
    Vi är jättenöjda med resultatet! Arbetet utfördes väldigt effektivt, och efter knappt tre dagar var allt färdigt och det var ordentligt städat.
    Ett extra plus att samtliga som var här och jobbade var väldigt trevliga.
    Anledningen till att vi inte ger högsta betyg, är att det var sagt att takbytet skulle ske i slutet av maj, men det sköts upp gång på gång, och arbetet påbörjades först i slutet av juli. Vi kan förstå att vädret kan påverka, men en försening på två månader är inte okej när det inte ens har varit en särskilt regnig sommar.
    Det var tal om att vi skulle få någon form av kompensation, men någon sådan dök aldrig upp.
    Sammanfattningsvis så rekommenderar vi absolut Göta tak, men se till att skriva in ett datum för start i offerten, och kanske även ett vite om detta inte följs, så att de känner sig motiverade att börja den tid de har lovat. Läs mer
  • 2019-08-05

Niklas W skrev om Göta Tak AB
    Takbyte.
    Bra bemötande. Svår att få tag på under en tidsperiod innan jobbet.
    Bra genomförande! Läs mer
  • Torbjörn H

2019-08-05

Torbjörn H skrev om Göta Tak AB
    Bra offert från start och kontakt lite uppskjutna datum innan dom kom, men när dom väl var på plats byttes taket på en dag. Otroligt snabba och kompetenta, allt var till belåtenhet även städning efter jobbet var klart.
    Fast pris sen bra info om tillval, jag la till snörasskydd ovan entré.

Jag kan varmt rekommendera Göta Tak, jag hade anlitat dom igen. Läs mer

Stefan T skrev om Göta Tak AB
    Vi är otroligt nöjda med omläggningen av taket på vårt fritidshus. Vi fick en enkel och tydlig offert där Tobin på Göta Tak förslog vad vi behöver göra och vad vi inte behövde åtgärda. Även och vädret gjorde att leveransen dröjde så gick jobbet imponerande fort när de började. Vi är riktigt nöjda med resultatet! Läs mer

Mikael P skrev om Göta Tak AB
    Byte att takpannor/papp, häng/stuprör samt vindskiva/plåt.

Göta tak var samarbetsvilliga, effektiva samt prisvärda.

Allt blev i enlighet med överenskommelse. Läs mer

Marie A skrev om Göta Tak AB
    Jag är mycket nöjd med Göta Tak som gjorde ett fantastiskt jobb! Bytte tak med allt vad det innebär, ny papp, läkt, pannor, vindskivor, rännor osv. Allt var klart på en dag! Väldigt proffsigt utfört! Företaget är seriöst och har ett mycket trevligt kundbemötande, därför rekommenderar jag Göta Tak varmt! Läs mer
  • 2019-06-21

Nils Per R skrev om Göta Tak AB
    Bytt komplett tak inkl. stuprännor-stuprör.
    Snabbt och proffsigt arbete. Välstädat efteråt.
    Angenäm kontakt med Robin Hanna.
    Även om inte billigast så valde jag Göta Tak, vilket jag ej ångrat. Läs mer
  • 2019-05-23

linda a skrev om Göta Tak AB
    De är snabbare och duktiga och göra jätte fint tak. Läs mer
  • 2019-05-17

Jim T skrev om Göta Tak AB
    Nytt tak. Vänligt bemötande. Levde upp till förväntningarna. Positiv upplevelse. Jobbade fort och effektivt. Gjorde ordentligt rent efter avslutat jobb. Läs mer
  • Maria H

2019-05-15

Maria H skrev om Göta Tak AB
    Efter mer än 40 år var det dags för oss att byta tak och vi är mycket nöjda med att vi valde Göta tak. Priset var lägre än andra offerter vi tagit in. Vi fick också snabba svar på våra frågor kring tex tider och material. Arbetet utfördes sedan av duktiga killar, på mindre än två dagar. Resultatet blev mycket bra och vi skulle absolut rekommendera Göta tak till andra. Läs mer
  • 2019-05-10

Lena L skrev om Göta Tak AB
    Vi anlitade Göta Tak när vi behövde renovera o byta vårat tak.
    Vid första kontakten gjordes en inspektionen av taket både från in- o utsidan. Därefter fick vi en grundlig genomgång o beskrivning om hur de jobbade o vad vi som kunder kunde välja för olika alternativ. En tydlig o detaljerad offert skickades. Ett relevant o bra pris, jämförelse mot andra firmor.
    När väl takbytet skulle ske var allt väl organiserad o bytet gjordes snabbt, effektiv o skickligt. Plåtarbeten på det vi önskade ordnades snabbt. När taket väl var bytt, städades tomten o allt gammalt material forslades bort. Vi behövde inte göra något!
    Vi är verkligen jättenöjda med resultatet o med Göta Tak. Kan varmt rekommendera företaget! Läs mer
  • Ida R

2019-05-09

Ida R skrev om Göta Tak AB
    Hej!

Rekommendera starkt Göta tak. Väldig bra kommunikation och tillgänglighet då man själv inte är så duktig inom område. Svarar på frågor och kommer med förslag som passar just mig. Tar sitt jobb seriöst fast han e ung. Har haft flera offerter och byggfirmor innan Göta tak men ingen har gått upp till vinden och tittat hur de ser ut, så ett starkt plus från mig till Robin.
    De gick 2 dagar så var taket bytt. 🛠👏👏👏 önskar er lycka till o fortsätt kämpa som ni gör Läs mer
  • 2019-05-05

Henrietta K skrev om Göta Tak AB
    Vi bytte ut vårt gamla tak från slutet av 70-talet. Efter första mötet fick vi snabbt en offert som vi därefter tackade ja till. Takläggarna kom till och med ett par veckor innan vi hade bokat in vilket vi tyckte var bra. Allt gick väldigt snabbt (tre dagar plus en dag innan och en efter för avlämning och hämtning av container) då ett väldigt stort gäng takläggare var här samtidigt och rev och byggde upp. Vi var väldigt nöjda med hur snabbt takbyte gick! De plockade undan fint efter sig för när vi kom hem när de var klara så syntes knappt ett spår efter dem (förutom ett nytt fint tak). Upplever att vi har fått snabb respons från Göta Tak de gånger vi har varit i kontakt med dem innan, under och efter utförandet. Vi är nöjda och kan rekommendera Göta Tak. Läs mer
  • 2019-04-09

Niclas F skrev om Göta Tak AB
    Vi tog in flera offerter och Göta Tak var den takläggare som erbjöd sig att göra jobbet till bästa pris. Men det som avgjorde vårt val var först och främst det proffsiga bemötandet från vår kontaktperson Robin. Han levererade hela tiden. Offerten fick vi samma kväll som han hade varit och tittat på vårt tak. Alla frågor besvarades med tålamod och imponerande snabbhet. Det han lovade höll han också - igenom hela processen. Proffsigt!
    De konkurrerande takläggarna presenterade offerter som var dyrare och som tog låååång tid att få fram. Att få svar på våra frågor tog också tid och var en tröttsam process. Det kändes inte betryggande.
    Göta Tak var, med andra ord, ett enkelt val.

Själva arbetet med taket genomfördes och slutfördes enligt överenskommen tidsplan. Arbetet var snabbt och effektivt. Vi kan inte annat än att ge våra rekommendationer. Läs mer
  • 2019-04-09

Johannes H skrev om Göta Tak AB
    Anlitade Göta tak för att lägga nytt tak hos mig.
    Snabb offert som beskrev allt som ingick.
    Snabba svar och taket var klart snabbare än väntat.
    Jättenöjd med resultatet och informationen jag fick under tiden.
    Kan rekommenderas Läs mer
  • 2019-04-08

Tomas L skrev om Göta Tak AB
    Vi anlitade Göta tak för att lägga nytt tak o rännor i Olofsbo.
    Killarna som kom var fantastiskt effektiva och duktiga! Hela arbetet blev klart samma dag:-)
    Robin som tog hand om allt från början till slut skötte det hela utmärkt. Vi kommer att anlita dem för byte av pannor mm även på huset i stan.
    Kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2019-04-04

Anton W skrev om Göta Tak AB
    Snabbt, snyggt och proffsigt! Bra kommunikation med projektledare. Läs mer
  • Robert L

2019-03-21

Robert L skrev om Göta Tak AB
    allt gick otroligt smidigt från att vi accepterade offerten till att taket var färdigt. Robin på göta tak var tydlig och svarade snabbt på alla frågor. Offerten var tydlig och bra utformad. Inför takbytet beställdes material och containrar, även det flöt på utan några överraskningar. När väl allt var på plats så kom arbetslaget bestående av 7 man. På 2 dagar rev dom alla gamla pannor och underlag, bytte ut underlaget och la på nya pannor,stuprör, plåtar mm. Otroligt effektiva! Och då ska tilläggas att ställning byggdes och revs under dom 2 dagarna, plus att dom städade av efter sig! Så det gick otroligt fort. Det enda minuset var att man inte fick någon info under bytets gång, heller ingen info när dom sen lämnade. Men helheten var över förväntan. Läs mer

Storgatan 3A, 567 32 Vaggeryd