Alla kategorier Takläggare Västra Götaland Göteborg Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

Räntmästaregatan 7 A BV, 416 58 Göteborg — Visa karta

Vi på Götalands tak plåt & måleriservice AB utför kompletta takomläggningar med tegel och betongpannor.

Vi arbetar ständigt för att takarbetet ska utföras professionellt och med kundens inblick och förståelse. När du anlitar oss vill vi att du som kund skall känna att vi lägger 100% fokus på ditt tak, därför har vi som mål att vi skall slutföra varje påbörjat projekt innan vi kör igång med nästa.

Vi arbetar hårt med tydlighet i kombination med kvalitet som uppskattas av våra kunder. Vi innehar ansvarsförsäkring och F-skattsedel samt är momsregistrerade.

Med högsta standard som ledstjärna tar vi oss an både stora som små takomläggningar.

Kontakta oss för en offert på just ditt takjobb!

Läs vad 179 kunder tycker om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

• Anette L
    Anette L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    I vår har vi letat hantverkare för att byta ut taket på vårt hus. Inget lätt uppdrag. Många märkliga företag finns på marknaden. Jag tyckte allting kändes osäkert och inte särskilt pålitligt. Med hantverkare från bemanningsföretag och dylikt. Så blev jag rekommenderad Götalands tak, plåt & måleriservice AB av en god vän.
    Ringde Robert samma dag. Han kom och tittade på taket kvällen därpå. Vi satt ner och han beskrev hur företaget fungerade. Han har fast anställd personal som får vettiga löner. Bolaget har funnits i många år. Han lämnar garanti på arbetet. Allting görs färdigt först, därefter betalar man.
    Vi antog anbudet.
    Arbetet påbörjades planenligt. Ett väloljat och glatt team gjorde hela arbetet på fyra dagar. Logistiken fungerade perfekt.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet. Allt arbete är mycket noggrant och väl utfört.
    Vi kan därför varmt rekommendera Götalands tak, plåt & måleriservice AB Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Under vintern 2017/2018 upptäckte vi plötsligt en vattenläcka från taket rakt ner i vardagsrummet. Då vårt tak var 33 år gammalt bestämde vi redan från början att vi skulle byta ut allt, både på hus och garage. Efter ett inlägg på Facebook om tips på bra takläggare där 4 vänner alla skrev samma företag, Götalands Tak, Plåt & Måleriservice AB bokade vi en tid för besiktning. Ägaren Robert blev vår kontaktperson och gjorde en noggrann besikten utanpå och innuti för att därefter lungt och sansat gå igenom hela proceduren och berätta om materialen dom använde samt några utvalda leverantörer. Sen var det bara att invänta byggstart i slutet av April 2018. Dagen kom och på utsatt tid rullade hela cirkusen in. Fordon efter fordon med takläggare, lastbil efter lastbil med allt från containrar, ställningar och virke och pannor. Allt kändes synkat med varandra och jag kunde lungt åka till jobbet. Därefter gick allt enormt fort och smidigt. På ca 4 dagar var råspont, papp, läkt, pannor, stup/häng-rännor, plåtarbeten runt skorstenar mm färdigt. Att dom dessutom kontinuerligt höll rent runtom huset under bygget kändes extra bra. Väl färdiga såg huset som nytt ut vilket kändes som en extra bonus.
    Med detta sagt kan jag med gott samvete rekommendera detta företag till Alla som går takbytartankar. Mycket seriösa och kompetenta!!!
    Se dock upp för div företag som använder liknande namn som Götalands Tak, Plåt & Måleriservice AB. Mvh Henrik, Landvetter Läs mer
    2018-06-26 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Henrik R
    Tack snälla Henrik för ditt fina omdöme.
  • Mats K
    Mats K skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Duktiga professionella takläggare. Förklarade jobbet och lösningarna tydligt. Mycket ihärdiga jobbare med flexibla lösningar på plats. De slet i sommarvärmen 3 dagar trots några man kort. Tak, läkt, papp, komplettering av takskägg samt renovering av takkupor. Inga skador på gräsmattor trots tunga contatinrar och lastmaskiner. Städat och snyggt. Nu har vi ett skinande tak. Läs mer
    2018-06-26 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Mats K
    Tack Mats! Va underbart att höra att ni är nöjda.
  • Göran A
    Göran A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands Tak Plåt och Måleriservice lämnade anbud på byte av tak (papp, lagningar, pannor, plåtarbeten och takfönster). Inte dyrast, inte billigast men det som vi trodde skulle bli bäst. Och det blev bra. Sju man på taket i några dagar och det var klart! Bra bemötande, städat efteråt. Snyggt och förhoppningsvis tätt. Vi väntar nu på ett ordentligt regn så att vi får prova tätheten också. Firman kan rekommenderas! Läs mer
  • Pelle E
    Pelle E skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Dom har bytt tak på 2 hus hemma hos oss i Kungsbacka .

VI ÄR VÄLDIGT NÖJDA MED DERAS JOBB !!!!!!!!!!!!!!

Man märker att dom kan sin sak !!!!!!!!!!!!!

Dom kan jag verkligen rekommendera !!!

Mvh Pelle Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Robert och hans grabbar uppfyllde alla förväntningar vi hade på den firma som skulle göra vårt takbyte.
    Hela vägen har vi varit nöjda - från offert till slutfört arbete, med alla saker däremellan.
    Vi fick ett trevligt bemötande av alla som var med och jobbet har gjorts med hög kvalité.

Att allting sedan också var färdigt på så lite som två(!) arbetsdagar, trots tillägg av t.ex. målningsjobb och inklädnad av skorsten var en häftig bonus. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Ett snabbt och välgjord arbete. Dom var färdiga före lovad tid. Läs mer
  • Philip N
    Philip N skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Proffsigt rakt igenom från första kontakt till färdigt jobb. Själva genomförandet var mycket imponerande, snabbt, effektivt, städat, klart. Skapade till och med förvåning hos grannar som undrade vad som hänt, allt var helt plötsligt klart. Man blir glad av erfarenheter som dessa när man köper tjänster. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    När det fungerar så bra som med Götalands Tak är det roligt att betala för hantverkare.
    Allt har fungerat över förväntan. Fantastiska hantverkare. Trevliga, duktiga och snabba.
    Förtroendegivande besök av Robert innan offerten och uppföljning efter att jobbet var utfört.
    Allt överrenskommet utfört till största belåtenhet och till offererat pris. Ingen faktura förrän allt jobb var klart.
    Jag lyfter på hatten och tackar och bockar. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Jag har en äldre fastighet där taket sist fick nytt tegel 1964. Det behövdes göras en hel del. Jag fick ett fast pris med tillhörande specifikation. Yttre renovering av skorsten och en fönstertakkupa samt plåtbeklädsel av alla vindskivor samt nödvändiga stegar på taket fanns med. Resultatet blev ett lyft för hela huset. Jag valde på ett par entreprenörer. Jag har erfarenhet av tidigare takbyte på annan fastighet. Jag följde med i arbetat och när jag såg att en av takläggarna inspekterade den andre så att skräp inte fick finnas på skorna som kunde skada den nya takpappen förstod jag att jag hade valt rätt företag. Alla var måna om att göra ett jobb med hög kvalitet. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Proffsigt bemötande från början till slut. Noggrann genomgång innan offert. Grymt effektivt och noggrant arbete. Fullständig återställning i trädgården efteråt. Kom dagen efter kontakt och fixade en plåt som lät vid hård vind. Vi är mycket nöjda och rekommenderar företaget alla dar i veckan.// Patrik Läs mer
  • Dejan K
    Dejan K skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Jag har spanat på nätet och jämnfört olika Takläggare och så bestämde jag mig att anlita Roberts gäng- Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB då jag läst alla goda omdömen folk som har skrivit om dom! Allt gick så smidigt, från första bemötningen till det slutförda jobbet! Det man kom överrens om i offerten levdes upp till punkt å pricka! Jag har absolut inget dåligt att säga om dom, hela gänget jobbade så himla bra och Robert är en klippa! Tack för ett väldigt väl utfört arbete och jag kommer varmt rekomendera er till andra.

Dejan Läs mer
  • Lukas U
    Lukas U skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Kan varmt rekommendera Götalands tak. Man blev både vänligt och proffsigt bemött av Robert. Jobbet blev väldigt bra gjort och dom höll tidsplanen.

/Lukas Läs mer
  • Anna-Karin W
    Anna-Karin W skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi anlitade Götalands Tak, plåt o måleriservice och vi är mycket nöjda! De arbetade snabbt med stor omsorg, var lätta och tydliga att kommunicera med. Robert Kvarnfjärdt med sitt arbetslag gjorde ett mycket bra jobb. Vi rekommenderar denna firma. Läs mer
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi vill ge högsta möjliga betyg till Götalands Tak Plåt & Målarservice AB.
    Vi bytte tak och rännor och huvar samt en del råspont.
    Vi bemöttes av seriös och kompetent personal.
    Arbetet var snabbt och effektivt samt av högsta kvalitet.
    Dem är måna om sina kunder, och när vi önskade en liten justering i efterhand var dem snabbt på plats och återgärdade detta.
    Vi kan absolut rekommendera detta företag.
    Lars Pettersson
    Alingsås Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Efter att ha tagit in offerter från olika takfirmor föll valet på Götalands Tak med Robert Kvarnfjärdt i spetsen.
    Från första kontakten med Robert tills allt var klart har Robert och hans kollegor verkligen arbetat med att ha kunden i fokus, vilket har gjort att vi känt oss väldigt trygga som kunder.
    Snabbt, smidigt och väldigt proffesionellt utfört från första stund.
    Allt har flutit på fantastiskt bra och vi kan verkligen rekommendera Götalands tak. Vi har verkligen inget att anmärka på.

Sandra Löwendahl Läs mer
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    ⭐ Suveränt bemötande från offert till färdigt tak! ⭐

Bra återkopplingar genom hela processen, snabbt utfört, avstädat vid färdigt jobb och "backjobb" hanterades effektivt och med vänligt och proffsigt bemötande.

Tveka inte att ta in offert från Götalands Tak, Plåt & Måleriservice AB! Läs mer
  • Stig H
    Stig H skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi såg när en granne fick sitt tak bytt av Robert och hans team och insåg att det inte kan finnas någon som kan göra det bättre. Vi begärde en offert och Robert kom hem och tittade på taket och vad som behövde göras. Vi var överens om allt och fick än en gång se effektiviteten i deras arbete från ställningsbygge till slutstädning. Ett stort tack till hela teamet och vi rekommenderar verkligen Robert och killarna!
    Stig Hj Läs mer
  • Jonatan M
    Jonatan M skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Riktigt nöjda med Robban och hans team. Duktiga, noggranna, flexibla och snabba. De sätter verkligen kunden i fokus och vill inget annat än att göra kunden 100% nöjd. När problem uppstod så var det inget snack om att det skulle fixas och detta med suveränt resultat. Kan verkligen rekommendera Götalands plåt! Läs mer
    2017-11-08 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Jonatan M
    Tack snälla för den fina rekommendationen!
  • mona s
    mona s skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Götalands Tak Plåt & Måleriservice till vårt nya tak.
    Allt från en noggrann och utförlig offert till hela takbytet med plåtarbeten och måleri blev noggrant, snyggt och snabbt gjort.
    Ävenså allt omkringarbete som ställningsarbete, materialleverans, containerbyte, städning mm. flöt på smidigt och bra.
    Vi hade under arbetets gång god kommunikation med Robert.
    En stor eloge till Robert och hans skickliga medarbetare, alla var dessutom artiga och trevliga!

Mona och Jim Läs mer
    2017-11-08 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar mona s
    Tack snälla för dessa fina ord.
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Sen vår begärde vi offert och efter utvärdering gentemot två andra entreprenörer lades en order med ett avtal som innebar att arbetet skulle vara utfört under september. I slutet av augusti kontaktades vi av Götalands Tak och dom erbjöd sig påbörja arbetet samma vecka. Acceptans gavs. Onsdag morgon kl 8 påbörjades montering av ställning där hänsyn togs om underlag genom utlägg av plattor under varje ben i ställningen. Under arbetets gång tillkom personal och container varefter arbetet med avklädning av taket påbörjades. Snabbheten och effektiviteten beundrades av oss. Kafferast och lunch gjordes diskret enär vi aldrig varseblev dessa. Materiel levererades allteftersom det behövdes och distributören "Lotta" som framförde långt fordon med kran och med stor skicklighet förstärkte resultatet, förstod vi var en tillgång till flytet i arbetet. Torsdag kl 17 var arbetet klart och området städat. Någon enstaka spik har senare hittats, plockats upp och sår i gräsmattan reparerats. Plåtarbeten utfördes på plats varför försening ej uppstod på grund av underentreprenör.
    Personalen visade sig positiv och strålade vilket fick oss att känna att man trivdes med sitt arbete och arbetsgivare.
    Veckan efter arbetets utförande kom fakturan och den speglade den givna offerten och ordern exact.
    Vi kan och vill rekommendera detta företag som genom god arbetsledning och personal, där alla behärskade sin del i kedjan, genomförde vårt uppdrag att reparera fuktgenomslag i det gamla takvirket, lägga ny papp, regla och lägga ut nya takpannor, montera nya plankor som målats på plats samt ersätta all plåt mot nytt för luftning, skorsten och stuprör.
    Småländsk företagaranda präglar Götalands Tak. (Gnosjö-andan)
    Vi önskar Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB all lycka i framtiden och Er framgång är given.
    Vi rekommenderar presumtiva kunder detta företag.
    Marie-Louise & Kjell Sivander Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Kjell S
    Tack snälla Kjell för det fina omdömet!

• Per A
    Per A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Bra genomgång vid offertförfrågan. Arbetet utfördes snabbt och med bra finnish, duktiga hantverkare.
    Återställde föredömligt efter sig.
    Inget att anmärka på, tvärtom rekommenderas!
    Per Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Per A
    Tack Per för det fina omdömet.

Robert
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Bytte tak och plåt på villa som var utfört på 70-talet.
    Proffsigt bemötande fån telefonsamtal till uppföljning på utfört arbete. Mycket bra utfört arbete. Bra kommunikation och ett trevligt och flexibelt bemötande hela vägen. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Rickard N
    Tack snälla Rickard för det fina omdömet!

• Kenneth L
    Kenneth L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Suverärt!
    Från först telefonkontakt till avstämning efter avslutat arbete var allt väldigt proffsigt och seriöst.
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Götalands Tak med Robert i spetsen för att byta tak och samtidigt åtgärda skorstenen på vårt hus.
    De höll verkligen vad de lovade och levererade över förväntan.
    Snabbt och effektivt samt väldigt yrkesskiliga, såg enbart resultatet vilket var väldigt imponerande, grannarna som såg när de arbetade och var också väldigt imponerade av deras arbetsinsats.
    Att de sedan hade bästa offerten av de företag vi frågade, med allt inkluderat, gjorde inte upplevelsen sämre.
    Toppbetyg från oss och vi rekommenderar verkligen Götalands Tak.
    Gabriella och Kenneth Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Kenneth L
    Tack snälla Kenneth för det fina omdömet!

• Katarina O
    Katarina O skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Mycket nöjd! Kunde inte varit bättre. Bra seriöst bemötande från start. Snabb och effektiv byggprocess. Trevliga, kunniga hantverkare. Allt gick som på räls från första mötet till färdigt resultat. Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Katarina O
    Tack snälla Katarina för det fina omdömet!

• Karin O
    Karin O skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi är väldigt nöjda. Götalands Tak & Måleriservice hjälpte oss med ett totalt takbyte men råspont, papp, läckt, pannor och hängrännor. Läs mer
  • Dan P
    Dan P skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Rekommendation av Götalands Tak
    När det var dags för oss att byta tak tog vi in tre offerter. En av dem var Robert Kvarnfjärd på Götalands Tak. Robert gjorde hembesök för att ta mått på huset och vi fick en mycket genomgående dragning av vad kostnadsförslaget kom att innefatta samt förslag på vad vi borde göra i samband härmed. Tog sig mycket god tid vid besöket och uppträde belevat och trevligt. Var inte lägsta pris men Robert visade stor kunskap och goda referenser.
    Genomförandet blev framflyttat mot vad som överenskommits vilket han informerade i god tid för. Sparta som användes för ställningsbyggandet kom två dagar innan och satte snabbt upp ställning runt huset.
    Spartas sista dag anlände först en lastbilslast med tiotalet ton material för utförande under avlastning kom Allfrakt för att leverera containrar för avfallet. Strax därefter dök Götalands Tak personal med över tiotalet man som genast satte igång med vårt vidliggande garage, vilket var borttagning av pannor, läkt och vindskivor, uppsättning av nya vindskivor, papp och läkt, samma eftermiddag. Mycket effektivt arbete och samspelt personal, gjorde att man häpnade hur fort det gick. Nästkommande dag var det dags för bostadshuset och samma effektivitet påvisades. En del av personalen började med plåtarbetena samtidigt som andra lagade tak och satte vindskivor och läkt.
    Under arbetet blev vi kontinuerligt insatta i vad som skulle hända av platsansvarig eller Robert själv. Allt blev till mycket stor belåtenhet och vi har fått ett snyggt hus med nytt tak av ett professionellt bolag och kan stark rekommenderas om ni står inför val av firma för omläggning.

Dan Prytz
    Skogsduvevägen 37
    433 49 Partille
    Tel . 031-446016, 0734-000199 Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Dan P
    Tack snälla Dan för ditt fina omdöme. Underbart att du är nöjd.

• Nils M
    Nils M skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi anlitade Götalands Tak då de hade gjort bra jobb hos våra grannar. De var proffsiga från början till slut.
    Jobbet gick snabbt (2 dagar) och var väl organiserat. Läs mer
  • Joseph B
    Joseph B skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Mycket väl utfört arbete av vårt tak!!
    Vi är jättenöjda med hela processen.
    Robert och alla som jobbade på med att lägga om taket var mycket lyhörda, noggranna och pålitliga.
    Allt gjordes på en dag.
    Trots att vi hade mycket buskar, träd och plantor runt om huset så var det inget som blev skadat.

Mvh Joseph, Pixbo Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Kan bara säga att vi är jättenöjda med bytet av takpannor, vindskivor samt plåt och målningsarbetet som Götalands Tak utförde på vårt hus. Arbetet utfördes snabbt och noggrant av trevlig personal. Allt utfördes till vår belåtenhet, från första kontakten med Robert till bortforsling av material och städning av arbetsplatsen. Vi kan bara ge dem de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Esbjörn M
    Esbjörn M skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Från offertförfrågan till hembesök till färdigt nytt tak: bästa tänkbara bemötande och proffsigt utfört arbete. Ordning och reda i hela arbetsprocessen - vi är jättenöjda!
    Robert utförde en mycket noga inspektion av taket, gick noggrant igenom detaljer och lämnade en tydlig offert. På morgonen påbörjades arbetet och när vi kom hem från jobbet kl 17 var allt klart - nytt fint tak på hus och garage inkl rännor, stuprör och plåtarbeten. Ett fantastiskt utfört välgjort arbete. Städat och rent överallt - vi rekommenderar verkligen Götalands Tak - högsta betyg! Läs mer
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi blev rekommenderade av våra 2 grannar som anlitat Götalands tak att kontakta Robert när vi ville lägga om vårt tak. Vi fick ett mycket bra bemötande från Robert som spenderade över 2 timmar med att gå igenom tak/vind och övriga förutsättningar inför den kostnadsfria offerten. Så valet var enkelt när vi bestämde oss för vem vi skulle anlita. Götalands tak gjorde ett effektivt och bra jobb med att byta takpannor, vindskivor, stuprännor och div plåtarbeten på endast 1 dag. Slutfaktura skickades inte förrän Robert kollat av att vi var nöjda med allt och att allt var i sin ordning.
    Vi kan inte annat än varmt rekommendera Götalands Tak Plåt & Måleriservice ifall ni ska byta tak.
    Med vänlig hälsning
    Mikael Collby och Jenny Borgesand Lerum Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands Tak, Plåt & Måleriservice var proffsiga från start till mål. allt från personligt besök, offert och genomförande. De kom på utsatt tid, 11 personer på plats vilket gjorde att de bytte ett tak på 190 m2 på en dag inklusive hängrännor och stuprör. Mycket bra! Kan bara rekommendera dem!
    MVH Per Järhult Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Per J
    Hej Per!

• Joakim E
    Joakim E skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands tak gjorde ett effektivt och bra jobb med att byta tak, byta takfönster, renovera och plåta in skorstenen. Robert var tydlig när han förklarade offerten och det blev inte en krona dyrare. Alla medarbetarna var kompetenta och snabba! Läs mer
    2017-04-13 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Joakim E

• Vahidin J
    Vahidin J skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Väldigt bra och fantastiska arbetare som gjorde jobbet perfekt! Mycket nöjd! Läs mer
    2017-04-13 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Vahidin J

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Jag blev rekommenderad av vänner som anlitat Götalands tak till mitt takbyte. Efter att Robert varit på hembesök och lämnat offert som jag vägde mot 3 andra offerter var valet enkelt. Allt pekade på dem ink min magkänslan. Oj vad rätt vi hade. Från första början gick det som på räls. Allt som lovat höll dem. Även om renoveringen krävde något mer material än offerten utlovade så var det aldrig något snack. Det bjöd dem på. På 2,5 dag rev byggde upp å satte ny plåt å rännor på mitt 200m2 tak. Vi är så glada att vi lyssna på våra vänner och kontaktade Robert på Götalands Tak. Full pott från början till slut!! Läs mer
    2017-04-13 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Fredrik H
    Tack snälla Fredrik för det fina omdömet. För oss är det viktigt att alltid hålla vad vi lovar
    och det värmer att du uppmärksammat detta.

• Janne B
    Janne B skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Robert höll exakt vad han lovade. Oerhört noggranna och snabba. Inte billigast men men heller inte dyrast, absolut värt varenda krona.
    Två dagar tog jobbet och det blev kanonbra!

Kan varmt rekommendera denna firman för takbyte.
    Av mig får han 5 takpannor av 5 möjliga!
    / Janne Bodén Läs mer
    2017-04-13 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Janne B
    Tack snälla Janne för din fina rekommendation.

• Jonas A
    Jonas A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Ett profsigt företag hela vägen från första kontakt till uppföljning efter utfört arbete.
    Slutfaktura skickades inte förrän de kollat av att vi var nöjda med allt och att allt var i sin ordning.
    Arbetet gick otroligt snabbt och smidigt. Vältrimmat team med kunniga hantverkare som gjorde ett fantastiskt bra jobb.
    Kan verkligen rekomenderas Läs mer
    2017-04-13 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Jonas A
    Tack Jonas för ditt fina omdöme.

Med Vänliga hälsningar
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Fantastiskt bemötande från dag 1 och hela vägen igenom takbytet. Robert spenderade över 2 timmar med att gå igenom tak/vind och övriga förutsättningar inför den kostnadsfria offerten. Offerten var inte billigast men vi var ute efter kvalitet och det får man med Götalands Tak. Själva bytet skedde oerhört effektivt och arbetsledaren var professionell och tillgänglig. Vårt tak är 266kvm samt brutet med ett par ränndalar och annat men huvuddelen av bytet var trots detta avklarat på runt 1.5 dagar. Det som kvarstod var lite tid efterföljande vecka för inklädning av skorsten samt några plåtarbeten. Jag kan inte annat än varmt rekommendera Götalands Tak Plåt & Måleriservice ifall ni ska byta tak. Läs mer
  • Lars-erik S
    Lars-erik S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Omläggning av tak, samt nya hängrännor och stuprör. Ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Mycket snabbt och proffsigt arbete med omläggning av tak och plåtarbete, rekommenderar verkligen denna firma! Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Så proffsiga! Från första samtalet till uppföljning av uppdraget. Läs mer
    2017-04-13 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Carina H
    Tack Carina!

• Magnus N
    Magnus N skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Bra bemötande, Snabba och effektiva, bra tidspassning Läs mer
  • Ingegerd S
    Ingegerd S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Mycket proffsiga från början till slut, från presentation av företaget till fakturering. Snabbt och effektivt arbete med stor säkerhet. Alla inblandade på plats i rätt tid. Inga skador i trädgärd och på trädgårdsgångar. Lätt att få kontakt med ansvariga och stor lyhördhet från deras sida. Allt utlovat hölls med råge. Supernöjd. Ser min granne nu där två "gubbar" har arbetat till o från i drygt tre veckor - mestadel är de inte där. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Från tydlig offert grundad på en noggrann genomgång - till ett blixtsnabbt och proffsigt genomförande. Robert är förtroendeingivande och oerhört serviceinriktad och vågar lita på sin profession och erfarenhet i dialogen vilket gör ett grymt bra slutresultat. Ett litet stuprör visade sig skadat/skrapat vid besiktning och detta byts ut utan konstigheter. MYCKET NÖJD! Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Snabbt effektivt och fackmannamässigt utfört. Kan inte vara annat än helnöjd. Läs mer
  • Arifa N
    Arifa N skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Så här ska ett takbyte gå till. En bekant rekommenderade Götalands Tak Plåt & Måleriservice. Efter telefonkontakt följde möte med Robert där han synade taket och lämnade anbud.

Arbetet med byte av tak, vindskivor, hängrännor och plåt på skorsten samt huv bestämdes till veckan efter. På eftermiddagen den bestämda dagen kom vi hem till ett nytt tak.
    Ställningar bars bort och städning efter arbetet utfördes.

Några dagar senare följde Robert upp jobbet och vi är mycket nöjda. Kan absolut rekommendera Götalands Tak Plåt & Måleriservice
    Arifa och Peter Nilsson. Hisingen Läs mer
  • Sture L
    Sture L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Omläggning av yttertak, plåtarbeten, byte av hängrännor och stuprör samt takfönster.
    Bemötandet har varit proffsigt och trevligt från början till slut, och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Mycket bra och trevlig firma. Gör ett utmärkt bra jobb på ett snabbt och effektivt sätt, utan att tumma på kvalitén. Vi är väldigt nöjda med vårt nya tak. Läs mer
  • Kristofer H
    Kristofer H skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Effektivt.
    Välgjort.
    Prisvärt.
    Personligt.
    Allt som lovades hölls. Läs mer

Räntmästaregatan 7 A BV, 416 58 Göteborg