Alla kategorier Takläggare Västra Götaland Göteborg Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

Räntmästaregatan 7 A BV, 416 58 Göteborg — Visa karta

Vi på Götalands tak plåt & måleriservice AB utför kompletta takomläggningar med tegel och betongpannor.

Vi arbetar ständigt för att takarbetet ska utföras professionellt och med kundens inblick och förståelse. När du anlitar oss vill vi att du som kund skall känna att vi lägger 100% fokus på ditt tak, därför har vi som mål att vi skall slutföra varje påbörjat projekt innan vi kör igång med nästa.

Vi arbetar hårt med tydlighet i kombination med kvalitet som uppskattas av våra kunder. Vi innehar ansvarsförsäkring och F-skattsedel samt är momsregistrerade.

Med högsta standard som ledstjärna tar vi oss an både stora som små takomläggningar.

Kontakta oss för en offert på just ditt takjobb!

Läs vad 199 kunder tycker om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

• Johan H

2019-07-02

Johan H skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Nu har taket varit på plats i drygt en månad och vi är fortfarande nöjda. Vi valde Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB och Robert eftersom vi upplevde bäst bemötande vid besök och offert. Jobbet gjordes snabbt på mindre än en vecka av ett stort team om 4-5 personer och Robert var alltid tillgängligt vid frågor och gav bra svar. På taket ligger fina lertegelpannor (Höjslev) från Randers. Läs mer
  • JESSICA S

2019-06-26

JESSICA S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi har fått hjälp med omläggning av tak samt byte av hängrännor och målning. Proffesionellt och snabbt utfört arbete. Smidig kontakt före, under och efter omläggningen. Vi kom under arbetets gång på att vi missat att förmedla ett önskemål kring målning. Det var inga problem att anpassa arbetet till vårt nya önskemål trots att arbetet skulle utföras samma dag och nytt material behövde köpas in. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-12

Rickard W skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Anlitade denna firma för att lägga om mitt tegeltak på huset.
    Bytte allt inklusive råspånten , mycket effektivt och professionellt utfört från offert till färdigt tak. Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • 2019-05-21

Peter D skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Bytte taket. Takpannor och råspont
    2019-05-24 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Peter D
    Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme. Det va tur att vädret va så bra som det va så vi hann klart innan du åkte till staterna.
    Ha en underbar sommar!
  • 2019-03-29

Tommie H skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi tog in offerter för 12 månader sedan men då taket verkade bra så sköt vi på det... i februari började det droppa från vinden. Robert var den vi fick bäst förtroende för och som hade ett effektivt lag nog för att få det gjort på kort tid. Arbetet gick hur smidigt som helst, killarna var väldigt trevliga och professionella. Vädret förvandlades till regnstorm under arbetet vilket hanterades klockrent. Taket är på plats snabbt snyggt och effektivt. Kan starkt rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2019-03-25

Nick O skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Takbyte inklusive borttagning av det gamla takmaterialet och uppsättning av nya takpannor, dränerings rännor och rör, plåtarbeten, takpapp och reperationer av underliggande träet.
    Vi fick en väldigt ordentlig undersökning av det gamla taket och en lättförståelig förklaring av de olika alternativ för det nya taket.
    Personalen som utförde arbetet jobbade intensivt, var väldigt proffsiga och omtänksamma. Dessutom var de trevliga.
    Jobbet gick över våra förväntningar. Vi är helt nöjda. Läs mer
  • Marcus

2018-12-21

Marcus skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi upptäckte att vårt tak hade börjat läcka och kontaktade då Götalands tak.
    De kom inom bara några dagar och gjorde en grundlig inspektion av taket och lämnade en lättförståelig offert.
    Trots att det var med så kort varsel kunde de snart därefter lägga om hela taket, utföra plåtarbete samt rikta upp taket då det var något snett.
    Allt detta gjorde de snabbt och effektivt. Deras bemötande var mycket vänligt och professionellt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2018-12-20

Rebecca E skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi anlitade Götalands Tak för att lägga om vårt tak och är mycket nöjda! Hela processen från inspektion/offert till iordningställande av arbetsplats, utförande av omläggning och städningen efteråt kändes trevlig, trygg, proffsig, effektiv och snabb! Kan utan vidare rekommendera dem till alla som går i taktankar. Läs mer
  • Olle L

2018-12-19

Olle L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands Tak lade om vårt tak inklusive plåtarbeten effektivt, snabbt och snyggt. Logistik med leveranser och bortforsling av utbytt material fungerade alldeles utmärkt. Tummen upp! Läs mer
  • Jens S

2018-12-09

Jens S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB la om mitt tak (300 kvm stort med flera valmar) + alla plåtarbeten. Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt från början till slut, från arbetsledare till personal som var på plats. Jag är mycket nöjd med både kvalitén och utseendet på arbetet/det nya taket. Imponerad att det gick så fort som det gjorde (fyra dagar).

En granne sa till mig "De var väldigt många på taket, men gick inte i vägen för varandra, utan alla visste vad de gjorde".

Eftersom huset är ett enplanshus med platt tomt så syns taket väl från marken och jag blir glad när ser det nya taket. Läs mer
  • Agneta J

2018-12-02

Agneta J skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Tack Robert för ett mycket bra och proffesionellt utfört jobb.
    Snabbt, effektivt och dessutom ett väldigt trevligt bemötande!
    Vi la om ett tak på en tvåfamiljsvilla och det blev verkligen snyggt och bra!
    Kan verkligen rekommenderas!
    Agneta Faremo Läs mer

Saffa M skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Glömde skriva mitt namn i mitt ömdöme. Fick taket bytt.

skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Bytte tak.

Daniel R skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Komplett omläggning av sadeltak inklusive takkupa samt inklädning av skorsten och igenstängning av taklucka. Tak-kupan kläddes med takduk så att jag senare kunde sätta ny träfasad.

Snabbt och proffsigt lades hela taket om på 3 dagar av 6-7 killar som jobbade smart, effektivt och säkert.

Gillade att offerten var relativt enkel och att det "förväntade" ingick. Tog in många offerter där jag fick ett svar på 10 sidor med ett jättelågt pris; men där varenda tillägg kostade. Läs mer
  • 2018-11-18

Stig L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands tak har lagt nytt tak på huset och garaget. Bemötandet har varit mycket proffesionellt från första kontakt till utförandet av arbetet. Speciellt gillade vi ett total pris inklusive ställning och container, 5 års garanti, betalning när allt var klart och lång erfarenhet med positiva referenser.
    Arbetet gick mycket snabbt, 7 man bytte tak på vårt och en grannes hus och ett dubbelgarage på fem dagar. Vi fick kontakt med Robban via en tidigare kund till honom och vi kan varmt rekommendera honom och hans anställda. Läs mer
  • 2018-11-11

Gunilla E skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Ett stort tack till Robban och hans medarbetare för ett mycket informativt, proffsigt och seriöst bemötande från första kontakten till slutfört arbete.
    Vi är mycket nöjda över resultatet och att tidsplanen hölls. Att få ett nytt tak på ett par dagar trodde vi inte var möjligt👍

Kan varmt rekommendera Robert Kvarnfjärd, Götalands Tak

/Gunilla Ebbinge Läs mer
  • Andreas L

2018-10-06

Andreas L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Robert och gänget är precis så som man vill att en takfirma/hantverkare ska vara. Seriösa, noggranna, mycket hjälpsamma, lösningsorienterade, håller vad dom lovar och är engagerade till sista skruven. Skulle vilja ge mina varmaste rekommendationer om att inte chansa och använda någon annan är Robert och gänget. Läs mer
  • Anders W

2018-09-20

Anders W skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Byte av taktegel.
    Mycket proffsigt.
    Förväntningarna införlivades med råge.
    Ägaren för företaget kom på besök och presenterade
    företaget väldigt grundligt om ägarbild dom anställda
    ekonomi försäkringar och hur arbetet skulle framskrida.
    Arbetet tog en vecka helt enligt planen tror det var 8 man
    som jobbade på så det var full rulle här hemma.
    När arbetet var färdigt så städades allt undan så det märktes
    knappt att dom hade varit här.
    Resultatet var mycket bra har inget att klaga på tvärtom.
    Tack till alla inblandade. Läs mer
  • 2018-09-10

Almir D skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Komplett byte av taket.
    Fick mycket personligt och informativt bemötande.
    Jag blev både häpen och överlycklig att så omfattande arbete går att göra på så kort tid med sådan skicklighet och precision.
    Trodde att det hela kommer att pågå minst i en vecka men allt
    (Borttagandet och installation av ett nytt tak) tog tre arbetsdagar.
    Mycket trevligt och proffsig arbetslag som återställde hela gården och sopade efter sig! Läs mer
  • 2018-09-10

Ulf R skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands Tak la precis om vårt tak (sept 2018) - de gjorde en mycket noggran genomgång innan de lämnade offert, och sedan levererade de precis på den, utan tråkiga överraskningar och med bra information hela vägen. Dessutom blev det riktigt snyggt!

Ulf Läs mer
  • 2018-07-21

Anette L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    I vår har vi letat hantverkare för att byta ut taket på vårt hus. Inget lätt uppdrag. Många märkliga företag finns på marknaden. Jag tyckte allting kändes osäkert och inte särskilt pålitligt. Med hantverkare från bemanningsföretag och dylikt. Så blev jag rekommenderad Götalands tak, plåt & måleriservice AB av en god vän.
    Ringde Robert samma dag. Han kom och tittade på taket kvällen därpå. Vi satt ner och han beskrev hur företaget fungerade. Han har fast anställd personal som får vettiga löner. Bolaget har funnits i många år. Han lämnar garanti på arbetet. Allting görs färdigt först, därefter betalar man.
    Vi antog anbudet.
    Arbetet påbörjades planenligt. Ett väloljat och glatt team gjorde hela arbetet på fyra dagar. Logistiken fungerade perfekt.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet. Allt arbete är mycket noggrant och väl utfört.
    Vi kan därför varmt rekommendera Götalands tak, plåt & måleriservice AB Läs mer
  • Henrik R

2018-06-14

Henrik R skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Under vintern 2017/2018 upptäckte vi plötsligt en vattenläcka från taket rakt ner i vardagsrummet. Då vårt tak var 33 år gammalt bestämde vi redan från början att vi skulle byta ut allt, både på hus och garage. Efter ett inlägg på Facebook om tips på bra takläggare där 4 vänner alla skrev samma företag, Götalands Tak, Plåt & Måleriservice AB bokade vi en tid för besiktning. Ägaren Robert blev vår kontaktperson och gjorde en noggrann besikten utanpå och innuti för att därefter lungt och sansat gå igenom hela proceduren och berätta om materialen dom använde samt några utvalda leverantörer. Sen var det bara att invänta byggstart i slutet av April 2018. Dagen kom och på utsatt tid rullade hela cirkusen in. Fordon efter fordon med takläggare, lastbil efter lastbil med allt från containrar, ställningar och virke och pannor. Allt kändes synkat med varandra och jag kunde lungt åka till jobbet. Därefter gick allt enormt fort och smidigt. På ca 4 dagar var råspont, papp, läkt, pannor, stup/häng-rännor, plåtarbeten runt skorstenar mm färdigt. Att dom dessutom kontinuerligt höll rent runtom huset under bygget kändes extra bra. Väl färdiga såg huset som nytt ut vilket kändes som en extra bonus.
    Med detta sagt kan jag med gott samvete rekommendera detta företag till Alla som går takbytartankar. Mycket seriösa och kompetenta!!!
    Se dock upp för div företag som använder liknande namn som Götalands Tak, Plåt & Måleriservice AB. Mvh Henrik, Landvetter Läs mer
    2018-06-26 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Henrik R
    Tack snälla Henrik för ditt fina omdöme.
  • Mats K

2018-06-13

Mats K skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Duktiga professionella takläggare. Förklarade jobbet och lösningarna tydligt. Mycket ihärdiga jobbare med flexibla lösningar på plats. De slet i sommarvärmen 3 dagar trots några man kort. Tak, läkt, papp, komplettering av takskägg samt renovering av takkupor. Inga skador på gräsmattor trots tunga contatinrar och lastmaskiner. Städat och snyggt. Nu har vi ett skinande tak. Läs mer
    2018-06-26 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Mats K
    Tack Mats! Va underbart att höra att ni är nöjda.
  • 2018-06-04

Göran A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Götalands Tak Plåt och Måleriservice lämnade anbud på byte av tak (papp, lagningar, pannor, plåtarbeten och takfönster). Inte dyrast, inte billigast men det som vi trodde skulle bli bäst. Och det blev bra. Sju man på taket i några dagar och det var klart! Bra bemötande, städat efteråt. Snyggt och förhoppningsvis tätt. Vi väntar nu på ett ordentligt regn så att vi får prova tätheten också. Firman kan rekommenderas! Läs mer
  • Pelle E

2018-06-03

Pelle E skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Dom har bytt tak på 2 hus hemma hos oss i Kungsbacka .

VI ÄR VÄLDIGT NÖJDA MED DERAS JOBB !!!!!!!!!!!!!!

Man märker att dom kan sin sak !!!!!!!!!!!!!

Dom kan jag verkligen rekommendera !!!

Mvh Pelle Läs mer
  • Jörgen B

2018-06-02

Jörgen B skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Robert och hans grabbar uppfyllde alla förväntningar vi hade på den firma som skulle göra vårt takbyte.
    Hela vägen har vi varit nöjda - från offert till slutfört arbete, med alla saker däremellan.
    Vi fick ett trevligt bemötande av alla som var med och jobbet har gjorts med hög kvalité.

Att allting sedan också var färdigt på så lite som två(!) arbetsdagar, trots tillägg av t.ex. målningsjobb och inklädnad av skorsten var en häftig bonus. Läs mer
  • 2018-06-02

Anders A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Ett snabbt och välgjord arbete. Dom var färdiga före lovad tid. Läs mer
  • Philip N

2018-05-25

Philip N skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Proffsigt rakt igenom från första kontakt till färdigt jobb. Själva genomförandet var mycket imponerande, snabbt, effektivt, städat, klart. Skapade till och med förvåning hos grannar som undrade vad som hänt, allt var helt plötsligt klart. Man blir glad av erfarenheter som dessa när man köper tjänster. Läs mer
  • 2018-05-18

Anders S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    När det fungerar så bra som med Götalands Tak är det roligt att betala för hantverkare.
    Allt har fungerat över förväntan. Fantastiska hantverkare. Trevliga, duktiga och snabba.
    Förtroendegivande besök av Robert innan offerten och uppföljning efter att jobbet var utfört.
    Allt överrenskommet utfört till största belåtenhet och till offererat pris. Ingen faktura förrän allt jobb var klart.
    Jag lyfter på hatten och tackar och bockar. Läs mer
  • 2018-04-04

Anders K skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Jag har en äldre fastighet där taket sist fick nytt tegel 1964. Det behövdes göras en hel del. Jag fick ett fast pris med tillhörande specifikation. Yttre renovering av skorsten och en fönstertakkupa samt plåtbeklädsel av alla vindskivor samt nödvändiga stegar på taket fanns med. Resultatet blev ett lyft för hela huset. Jag valde på ett par entreprenörer. Jag har erfarenhet av tidigare takbyte på annan fastighet. Jag följde med i arbetat och när jag såg att en av takläggarna inspekterade den andre så att skräp inte fick finnas på skorna som kunde skada den nya takpappen förstod jag att jag hade valt rätt företag. Alla var måna om att göra ett jobb med hög kvalitet. Läs mer
  • Patrik S

2018-04-03

Patrik S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Proffsigt bemötande från början till slut. Noggrann genomgång innan offert. Grymt effektivt och noggrant arbete. Fullständig återställning i trädgården efteråt. Kom dagen efter kontakt och fixade en plåt som lät vid hård vind. Vi är mycket nöjda och rekommenderar företaget alla dar i veckan.// Patrik Läs mer
  • 2018-03-16

Dejan K skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Jag har spanat på nätet och jämnfört olika Takläggare och så bestämde jag mig att anlita Roberts gäng- Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB då jag läst alla goda omdömen folk som har skrivit om dom! Allt gick så smidigt, från första bemötningen till det slutförda jobbet! Det man kom överrens om i offerten levdes upp till punkt å pricka! Jag har absolut inget dåligt att säga om dom, hela gänget jobbade så himla bra och Robert är en klippa! Tack för ett väldigt väl utfört arbete och jag kommer varmt rekomendera er till andra.

Dejan Läs mer
  • 2018-03-11

Lukas U skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Kan varmt rekommendera Götalands tak. Man blev både vänligt och proffsigt bemött av Robert. Jobbet blev väldigt bra gjort och dom höll tidsplanen.

/Lukas Läs mer
  • 2018-02-26

Anna-Karin W skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi anlitade Götalands Tak, plåt o måleriservice och vi är mycket nöjda! De arbetade snabbt med stor omsorg, var lätta och tydliga att kommunicera med. Robert Kvarnfjärdt med sitt arbetslag gjorde ett mycket bra jobb. Vi rekommenderar denna firma. Läs mer
  • Sandra C

2018-01-04

Sandra C skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi vill ge högsta möjliga betyg till Götalands Tak Plåt & Målarservice AB.
    Vi bytte tak och rännor och huvar samt en del råspont.
    Vi bemöttes av seriös och kompetent personal.
    Arbetet var snabbt och effektivt samt av högsta kvalitet.
    Dem är måna om sina kunder, och när vi önskade en liten justering i efterhand var dem snabbt på plats och återgärdade detta.
    Vi kan absolut rekommendera detta företag.
    Lars Pettersson
    Alingsås Läs mer
  • 2017-12-10

Sandra L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Efter att ha tagit in offerter från olika takfirmor föll valet på Götalands Tak med Robert Kvarnfjärdt i spetsen.
    Från första kontakten med Robert tills allt var klart har Robert och hans kollegor verkligen arbetat med att ha kunden i fokus, vilket har gjort att vi känt oss väldigt trygga som kunder.
    Snabbt, smidigt och väldigt proffesionellt utfört från första stund.
    Allt har flutit på fantastiskt bra och vi kan verkligen rekommendera Götalands tak. Vi har verkligen inget att anmärka på.

Sandra Löwendahl Läs mer
  • 2017-12-08

Daniel Z skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    ⭐ Suveränt bemötande från offert till färdigt tak! ⭐

Bra återkopplingar genom hela processen, snabbt utfört, avstädat vid färdigt jobb och "backjobb" hanterades effektivt och med vänligt och proffsigt bemötande.

Tveka inte att ta in offert från Götalands Tak, Plåt & Måleriservice AB! Läs mer
  • 2017-12-05

Stig H skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi såg när en granne fick sitt tak bytt av Robert och hans team och insåg att det inte kan finnas någon som kan göra det bättre. Vi begärde en offert och Robert kom hem och tittade på taket och vad som behövde göras. Vi var överens om allt och fick än en gång se effektiviteten i deras arbete från ställningsbygge till slutstädning. Ett stort tack till hela teamet och vi rekommenderar verkligen Robert och killarna!
    Stig Hj Läs mer
  • 2017-11-05

Jonatan M skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Riktigt nöjda med Robban och hans team. Duktiga, noggranna, flexibla och snabba. De sätter verkligen kunden i fokus och vill inget annat än att göra kunden 100% nöjd. När problem uppstod så var det inget snack om att det skulle fixas och detta med suveränt resultat. Kan verkligen rekommendera Götalands plåt! Läs mer
    2017-11-08 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Jonatan M
    Tack snälla för den fina rekommendationen!
  • 2017-11-04

mona s skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Götalands Tak Plåt & Måleriservice till vårt nya tak.
    Allt från en noggrann och utförlig offert till hela takbytet med plåtarbeten och måleri blev noggrant, snyggt och snabbt gjort.
    Ävenså allt omkringarbete som ställningsarbete, materialleverans, containerbyte, städning mm. flöt på smidigt och bra.
    Vi hade under arbetets gång god kommunikation med Robert.
    En stor eloge till Robert och hans skickliga medarbetare, alla var dessutom artiga och trevliga!

Mona och Jim Läs mer
    2017-11-08 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar mona s
    Tack snälla för dessa fina ord.
  • 2017-10-05

Kjell S skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Sen vår begärde vi offert och efter utvärdering gentemot två andra entreprenörer lades en order med ett avtal som innebar att arbetet skulle vara utfört under september. I slutet av augusti kontaktades vi av Götalands Tak och dom erbjöd sig påbörja arbetet samma vecka. Acceptans gavs. Onsdag morgon kl 8 påbörjades montering av ställning där hänsyn togs om underlag genom utlägg av plattor under varje ben i ställningen. Under arbetets gång tillkom personal och container varefter arbetet med avklädning av taket påbörjades. Snabbheten och effektiviteten beundrades av oss. Kafferast och lunch gjordes diskret enär vi aldrig varseblev dessa. Materiel levererades allteftersom det behövdes och distributören "Lotta" som framförde långt fordon med kran och med stor skicklighet förstärkte resultatet, förstod vi var en tillgång till flytet i arbetet. Torsdag kl 17 var arbetet klart och området städat. Någon enstaka spik har senare hittats, plockats upp och sår i gräsmattan reparerats. Plåtarbeten utfördes på plats varför försening ej uppstod på grund av underentreprenör.
    Personalen visade sig positiv och strålade vilket fick oss att känna att man trivdes med sitt arbete och arbetsgivare.
    Veckan efter arbetets utförande kom fakturan och den speglade den givna offerten och ordern exact.
    Vi kan och vill rekommendera detta företag som genom god arbetsledning och personal, där alla behärskade sin del i kedjan, genomförde vårt uppdrag att reparera fuktgenomslag i det gamla takvirket, lägga ny papp, regla och lägga ut nya takpannor, montera nya plankor som målats på plats samt ersätta all plåt mot nytt för luftning, skorsten och stuprör.
    Småländsk företagaranda präglar Götalands Tak. (Gnosjö-andan)
    Vi önskar Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB all lycka i framtiden och Er framgång är given.
    Vi rekommenderar presumtiva kunder detta företag.
    Marie-Louise & Kjell Sivander Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Kjell S
    Tack snälla Kjell för det fina omdömet!

• 2017-09-17

Per A skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Bra genomgång vid offertförfrågan. Arbetet utfördes snabbt och med bra finnish, duktiga hantverkare.
    Återställde föredömligt efter sig.
    Inget att anmärka på, tvärtom rekommenderas!
    Per Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Per A
    Tack Per för det fina omdömet.

Med vänliga hälsningar
    Robert
  • 2017-09-14

Rickard N skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Bytte tak och plåt på villa som var utfört på 70-talet.
    Proffsigt bemötande fån telefonsamtal till uppföljning på utfört arbete. Mycket bra utfört arbete. Bra kommunikation och ett trevligt och flexibelt bemötande hela vägen. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Rickard N
    Tack snälla Rickard för det fina omdömet!

• 2017-08-27

Kenneth L skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Suverärt!
    Från först telefonkontakt till avstämning efter avslutat arbete var allt väldigt proffsigt och seriöst.
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Götalands Tak med Robert i spetsen för att byta tak och samtidigt åtgärda skorstenen på vårt hus.
    De höll verkligen vad de lovade och levererade över förväntan.
    Snabbt och effektivt samt väldigt yrkesskiliga, såg enbart resultatet vilket var väldigt imponerande, grannarna som såg när de arbetade och var också väldigt imponerade av deras arbetsinsats.
    Att de sedan hade bästa offerten av de företag vi frågade, med allt inkluderat, gjorde inte upplevelsen sämre.
    Toppbetyg från oss och vi rekommenderar verkligen Götalands Tak.
    Gabriella och Kenneth Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Kenneth L
    Tack snälla Kenneth för det fina omdömet!

• 2017-08-25

Katarina O skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Mycket nöjd! Kunde inte varit bättre. Bra seriöst bemötande från start. Snabb och effektiv byggprocess. Trevliga, kunniga hantverkare. Allt gick som på räls från första mötet till färdigt resultat. Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Katarina O
    Tack snälla Katarina för det fina omdömet!

• 2017-08-25

Karin O skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi är väldigt nöjda. Götalands Tak & Måleriservice hjälpte oss med ett totalt takbyte men råspont, papp, läckt, pannor och hängrännor. Läs mer
  • Dan P

2017-08-06

Dan P skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Rekommendation av Götalands Tak
    När det var dags för oss att byta tak tog vi in tre offerter. En av dem var Robert Kvarnfjärd på Götalands Tak. Robert gjorde hembesök för att ta mått på huset och vi fick en mycket genomgående dragning av vad kostnadsförslaget kom att innefatta samt förslag på vad vi borde göra i samband härmed. Tog sig mycket god tid vid besöket och uppträde belevat och trevligt. Var inte lägsta pris men Robert visade stor kunskap och goda referenser.
    Genomförandet blev framflyttat mot vad som överenskommits vilket han informerade i god tid för. Sparta som användes för ställningsbyggandet kom två dagar innan och satte snabbt upp ställning runt huset.
    Spartas sista dag anlände först en lastbilslast med tiotalet ton material för utförande under avlastning kom Allfrakt för att leverera containrar för avfallet. Strax därefter dök Götalands Tak personal med över tiotalet man som genast satte igång med vårt vidliggande garage, vilket var borttagning av pannor, läkt och vindskivor, uppsättning av nya vindskivor, papp och läkt, samma eftermiddag. Mycket effektivt arbete och samspelt personal, gjorde att man häpnade hur fort det gick. Nästkommande dag var det dags för bostadshuset och samma effektivitet påvisades. En del av personalen började med plåtarbetena samtidigt som andra lagade tak och satte vindskivor och läkt.
    Under arbetet blev vi kontinuerligt insatta i vad som skulle hända av platsansvarig eller Robert själv. Allt blev till mycket stor belåtenhet och vi har fått ett snyggt hus med nytt tak av ett professionellt bolag och kan stark rekommenderas om ni står inför val av firma för omläggning.

Dan Prytz
    Skogsduvevägen 37
    433 49 Partille
    Tel . 031-446016, 0734-000199 Läs mer
    2017-10-10 Götalands Tak Plåt & Måleriservice svarar Dan P
    Tack snälla Dan för ditt fina omdöme. Underbart att du är nöjd.

Med vänliga hälsningar
    Robert Kvarnfjärd
  • 2017-08-04

Nils M skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Vi anlitade Götalands Tak då de hade gjort bra jobb hos våra grannar. De var proffsiga från början till slut.
    Jobbet gick snabbt (2 dagar) och var väl organiserat. Läs mer
  • 2017-07-06

Joseph B skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Mycket väl utfört arbete av vårt tak!!
    Vi är jättenöjda med hela processen.
    Robert och alla som jobbade på med att lägga om taket var mycket lyhörda, noggranna och pålitliga.
    Allt gjordes på en dag.
    Trots att vi hade mycket buskar, träd och plantor runt om huset så var det inget som blev skadat.

Mvh Joseph, Pixbo Läs mer
  • 2017-06-26

Jan B skrev om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Kan bara säga att vi är jättenöjda med bytet av takpannor, vindskivor samt plåt och målningsarbetet som Götalands Tak utförde på vårt hus. Arbetet utfördes snabbt och noggrant av trevlig personal. Allt utfördes till vår belåtenhet, från första kontakten med Robert till bortforsling av material och städning av arbetsplatsen. Vi kan bara ge dem de bästa rekommendationer. Läs mer

Räntmästaregatan 7 A BV, 416 58 Göteborg