Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

Vi på Götalands tak plåt & måleriservice AB utför kompletta takomläggningar med tegel och betongpannor.

Vi arbetar ständigt för att takarbetet ska utföras professionellt och med kundens inblick och förståelse. När du anlitar oss vill vi att du som kund skall känna att vi lägger 100% fokus på ditt tak, därför har vi som mål att vi skall slutföra varje påbörjat projekt innan vi kör igång med nästa.

Vi arbetar hårt med tydlighet i kombination med kvalitet som uppskattas av våra kunder. Vi innehar ansvarsförsäkring och F-skattsedel samt är momsregistrerade.

Med högsta standard som ledstjärna tar vi oss an både stora som små takomläggningar.

Kontakta oss för en offert på just ditt takjobb!

Läs vad 242 kunder tycker om Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB 2

2021-06-07
    Genomförde under maj månad 2021 byte av taket på vårt hus (valmat tak c:a 200m2).
    Anlitade Götalands Tak Plåt och Måleriservice (Robert Kvarnfjärd) efter rekommendation från en bekant.
    Kan i efterhand konstatera att det var ett klokt val.
    Fick redan från första dagen ett mycket professionellt bemötande, en noggrann genomgång med Robban, en klar plan på genomförandet och en tydlig och väldefinierad offert.
    Arbetet därefter med byte av pannor, papp, läkt och plåt etc. genomfördes av en mycket välorganiserad och duktig arbetsstyrka på 6-8 man inom loppet av bara några dagar.
    Vi helnöjda med det trevliga bemötandet och på den insats som med mycket hög kvalitet på såväl arbete som material blev resultatet på vårt takbyte.
    Kan lämna mina bästa rekommendationer beträffande Götalands Tak Plåt och Måleriservice, har f.ö. redan anlitat dom igen för ett motsvarande arbete (under juni månad) på vårt garagetak.
    2021-05-09
    Bra rakt igenom, från första möte till arbetet var klart.
    Bra och proffsig personal.
    Helnöjd!
    2021-05-02
    Vi använde oss av Götalands tak & måleriservice för att lägga om taket på vår villa. Fantastiskt bemötande och genuin vilja att saker och ting ska bli bra från början till slut. Reultatet blev kanonfint. Kan varmt rekomendera Robban och hans gäng!
    2021-04-27
    Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB levererade precis enligt offert och på utsatt tid. Dessutom mycket bra att ha och göra med.
    2021-04-20
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vi la om vårt tak som blev jättefint. Arbetet gick fort och smidigt. Duktiga och noggranna. Vi är jättenöjda.
    2021-04-20
    Komplett takbyte har utförts till största belåtenhet.
    Strålande utfört arbete.
    Proffsigt och snabbt.
    Mycket nöjda hälsar Birgitta o Kjell.
    Tack Robert - Bra jobbat!
    2021-04-19
    Vi lade om taket och de gjorde det perfekt, snabbt och ordentligt!
    Riktigt vänliga och tillmötesgående.
    2021-03-31
    Byte komplett tak
    Snabbt och smidigt
    Inga konstigheter trotts -12 grader.
    Kan starkt rekommendera
    2021-03-25
    Professionellt bemötande och snabbt och proffsigt utfört arbete. Vi fick en del tilläggsarbete då sponten även behövde bytas vilket ej var planerat för, detta gjordes utan problem och man blev ändå klar inom utsatt tid.
    2021-03-20
    Vi anlitade Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB för ett takbyte. Vi fick ett trevligt bemötande, bra kontakt och jobbet utfördes snabbt och proffsigt trots snöslask och trång uppfart till tomten. Vi är mycket nöjda.
    2021-02-20
    Arbetar snabb, effektivt och noggrant. Så nöjd med allt.
  • Mireille G
    2021-02-10
    Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB bytte hela vårt tak under januari 2021. Från första mötet med Robert, arbetet på plats och uppföljning så upplever vi detta som ett otroligt proffsigt och pålitligt företag. Ger gärna råd och lyssnar i alla lägen på kund. Ordning och reda på allt och fick tom lite mer än vad som utlovats i offerten (tan någon extrakostnad). Rekommenderas till 100%,
    2021-01-21
    Jag köpte en komplett omläggning av mitt tak. Jag blev mycket väl bemött och Robert var lyhörd . Han gjorde en genomgång av arbetet som passade mig. Offerten var tydlig så jag gjorde en beställning.
    Arbetet utfördes fackmässigt och jag är nöjd. Trevligt arbetslag som jobbade snabbt och effektivt. Resultatet blev som förväntat.
    Jag fick snabba återkopplingar på mina frågor.
    Jag rekommenderar gärna Götalands Tak och Plåt.
    Thomas Johansson
    2021-01-21
    Jag beställde byte av tak och Götalandstak skulle utföra jobbet hösten 2020, men pandemin orsakade lite förseningar. Vi hade en god dialog under hösten och jobbet blev utfört i januari 2021 istället. Takbytet blev utfört på ett mycket proffesionellt sätt och när de stötte på problem kom de med goda förslag för bästa lösning på dem. Jag är mycket nöjd med jobbet de gjorde.
  • Kjell L
    2021-01-19
    Fantastiskt snabbt och bra utfört. De gjorde det där lilla extra utan att man bad om det. Bytte undersponten med marginal så att allt dåligt säkert togs bort.
    Otroligt att man på så kort tid kan byta ett helt tak. Jag har flera vänner som också använt företaget och är väldigt nöjda efter flera år.
    Jag är också väldigt nöjd att jag valde Götalands Tak Plåt.
    2020-12-25
    Från början till slut har vi haft en bra dialog med Robert, som är väldigt mån om att allt ska bli som vi förväntat oss och kommit överens om. Jobbet har utförts snabbt och effektivt, de underleverantörer som använts för containertransport och ställningsbygge har också gjort ett bra jobb. En uppföljning är inplanerad ett par månader efter jobbets färdigställande för att se över eventuella justeringar och finputs. Tryggt, bra och till ett rimligt fastpris.
    2020-12-21
    Vi rekommenderades Götalands Tak för vår omläggning av nytt betongpannetak med byte av takfönster. Redan vid förbesiktningen märkte vi att detta var ett seriöst företag mån om ett gott arbete med goda materialförslag vilket skapade förtroende. Detta besannades genom det trevliga och samkörda arbetslaget som grundligt och effektivt utförde arbetet på utlovad tid. Arbetet gjordes mycket raskt och snyggt genom lagets olika specialister med hantverksskicklighet och bra timing för moment som snickeri och fint plåtarbete. Konstruktiva, ej fördyrande förbättringar gjordes under arbetets gång. Snyggt blev det! Vi rekommenderar varmt Götalands Tak!
  • Ruxandra P
    2020-09-29
    Jag hade haft 6 takläggare på besök innan Robert och Götalands Tak Plåt & Måleriservice kom in i bilden. Det första intrycket: kundmedvetenhet. För mig, var detta en viktigt del i vårt samarbete, från dag 1 tills taket blev klart.
    2020-09-19
    Vi blev rekommenderade Robert och hans grymma gäng av en bekant. Bästa valet vi gjort! Vi la om hela taket ner till takstolarna samt nya stuprör. Robbans gäng la om taket snabbt och professionellt. Vi kan inte vara nöjdare. Allt blev som jag som kund ville ha det och betalningen skedde när allt var klar.
    Allt togs omhand utan någon stress för mig som kund, efteråt var allt städat och fint.
    Rekommenderas å de varmaste!
    Fredrik Linda
    2020-08-28
    Vilken fantastisk service och vilket härligt team! Vi beställde ett komplett takbyte och är mer än nöjda med utförandet! Taket är riktigt snyggt och Robert kom med värdefull input när det kom till olika val och saker att tänka på som vi inte tänkt på själva. Killarna som jobbade med taket var snabba, ordentliga och hur trevliga som helst! De kom i tid och gjorde vad de skulle helt utan strul. Robert var väldigt omtänksam och mån om att vi skulle känna oss trygga genom hela takbyte. Ett riktigt fint föredöme för andra hantverkare. Vi rekommenderar verkligen Götalands Tak, Plåt & Måleriservice!
  • Mikael S
    2020-08-25
    Komplett takbyte av ett valmat betongtegeltak.
    Trevlig och kunnig personal.
    Små justeringar och önskemål gick lätt att genomföra.
    2020-08-17
    Vi är nöjda!
    Väldigt bra att ha att göra med. Duktiga och gjorde ett bra jobb på utlovad tid. Vi hade några mindre anmärkningar, dessa åtgärdades direkt.
    2020-08-08
    Göta tak och VDn, Robert, skött min beställning, att plocka bort de gamla takpannorna och byta med nya av takpannor , på ett bra och professionell sätt från början till slut.
    Det som vi fick vi det första mötet vid presentationen stämde helt och hållet med utförandet och genomförandet av arbetet.
    Om ska jag sammanfatta är att vi är väldigt nöjda med bolagets arbete och det pris som vi betalade. Arbetet klargjordes snabbt under en veckan och aldrig kom något extra pris utöver det som skrivits under offerten
    2020-08-06
    Takomläggning. Lade om ett tak från 1968 som sedan länge sett sina bättre dagar. Huset är ett suterränghus och taket är ganska stort.
    Byggmötet var mycket bra och Robert är en mycket sympatisk och empatisk person som håller det han lovar. Killarna som byggde ställningarna var enormt snabba. Även de som bytte råspont, läck, papp, tegelpannor var enormt snabba och duktiga. Det som behövde justeras efter färdigt arbete justerades direkt. Även målningen gick snabbt och blev jättebra.
    Taket byttes på ca 5 dagar, då byttes även 65 kvm råspont ut. Prismässigt ligger nog Götalandstak bra för det fantastiskt bra och snabba arbete de gör vid ett tak byte.
    Vi är jättenöjda och Robert höll det han lovade. Mvh Helen & Tony
  • Anders S
    2020-06-24
    Beställt och nu också fått leverans av komplett takomläggning på villa och garage. Mycket professionellt bemötande och snyggt och bra utfört arbete på alla sätt.

Bra planering med allt inklusive tydlig information till berörda grannar. Smidig kommunikation och lösningsorienterat arbetssätt.

Vi är supernöjda och kan starkt rekommendera Robban och hans medarbetare:-)
    2020-06-01
    Vi hade ett bra förberedande möte där förtroendet för företaget växte sig starkt. Genomförandet blev helt enligt plan (tur med vädret bidrog kanske) och resultatet SÅ BRA! Tyckte innan att kostnaden var lite hög men när man väl såg resultatet var det värt varenda krona! Vi är så nöjda med vårt nya tak och oerhört tacksamma att vi valde Robban och hans företag. och hans oerhört hårt arbetande personal. Stort tack för allt!
    2020-04-24
    Kan verkligen rekommendera Götalands Tak. De kom för att byta 4 takfönster, några kvadratmeter råspont, lägga ny takpapp och takpannor samt byta en del plåtar. De jobbade på snabbt och tog ett stort ansvar för att allt skulle bli bra. De kom på kvällen och satte upp byggställningar. Morgonen efter plockades gamla takpannor mm ner, takfönster byttes, plåtar sattes på plats, ny takpapp, täkt och pannor kom på plats. På kvällen plockade de med sig byggställningen och städade upp efter sig. Dagen efter ordnades snickerier invändigt runt fönstren. Ett supereffektivt arbetslag kom hit och levererade ett toppenresultat. Detta gäng var superduktiga på att samarbeta och ville verkligen leverera toppenresultat.
    2020-04-13
    Ett mycket bra utfört arbete. Allt gick snabbt och friktionsfritt. takläggarna var noggranna och städa upp allt efter sig. trevlig kontakt med Robert, ägaren. Vi är mycket nöjda.
    2020-04-09
    Snabbt och effektivt, funka perfekt.

Mycket nöjd med arbetet, lyfter hela utseendet på huset.

Fick kontakt med Götalands Tak och plåt av en kompis som de la om taket för och oxå var nöjd. Sluta med att två av mina grannar oxå la om taket och även de lika nöjda.
    2020-03-09
    Götalands Tak bytte hela taklet inkl all råspont mellan lågtrycken. Effektivt och proffsigt i alla avseenden. Med 6-7 man igång samtidigt gick bytet på tre dagar. Byggnadsställning uppfördes och togs ner snabbt men ändå med god hänsyn till befintlig växtlighet. Rak och tydlig kommunikation. Vänligt bemötande. Kan starkt rekommenderas.
    Hej Jonas & Corinne! Tack för de fina omdömet, de värmer jätte mycket. Hoppas att vi ses snart igen när någon av dina grannar behöver nytt tak. :-) Mvh Robert med personal Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2020-03-08
    Byte av betongpannor + läkt och papp + 90 kvm råspont+ vindskivor och hängrännor på 190 kvm tak.
    Bortforsling av allt + städning.
    Mycket proffsigt utfört och trevlig personal.

Rekomenderar Götalands Tak Plåt o Måleriservice om ni vill ha bytt tak på ett snabbt och proffsigt sätt .

Mvh Jerry
    Hej Jerry! Tack snälla för de fina omdömet. Härligt att ni tycker så, de blir personalen glada att höra. Mvh Robert med personal Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2020-01-30
    Vi har byta hela taket och är jätte nöjd med arbetet, det var utfört snabbt och snyggt.
    Hela processen gick som planerat och det var tryggt och säkert. Vårt vardagsliv har inte blivit påverkad av arbetet under takbyte perioden, så det känns jätte bra !
    Hej Kenneth & Glace! Med andra ord så gick allt precis som det ska göra. Tack för att ni rekommenderade oss till era grannar (Hans & Elke, samt Göta i hörnhuset) , det uppskattas enormt! Mvh Robert med personal Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
  • Tero K
    2020-01-28
    Vi är jättenöjda med arbetet och kvaliteten på jobbet, samt att allt flöt på utan några som helst problem.
    Plåtslagare slog en homerun med skorstenen, kunde inte bli bättre än det.
    Hej Tero! Tack för det fina omdömet! Hoppas köket blir lika fint :-) Mvh Robert med personal Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-11-17
    Vi anlitade Götalands Tak plåt & måleriservice AB för omläggning av vårt tak. Från första kontakt tills jobbet var klart, är vi supernöjda.
    Är själv f.d snickare och hade höga krav och det infriades med råge.
    Robert med personal får högsta betyg av oss. Kan varmt rekommendera dem.

Grymt jobbat, Helena & Jörgen
    Hej Jörgen & Helena! Tack för det fina omdömet! Härligt att höra att ni är nöjda, det gör oss oerhört glada och tacksamma. Mvh Robert med personal Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-11-16
    Köpte byte av taktegel inkl plåtarbeten inklusive byte av två takfönster. Målning av av nya vindskivor m.m.
    Bra första möte med genomgång av arbete före offert från leverantören. Offerten var bra och tydlig.
    Genomförandet av arbetet genomfördes av engagerad personal som verkade trivas på jobbet. Hela jobbet var klart på två dagar och utfördes proffsigt. Efterarbetet med städning och koordinering med ställningsbyggare fungerade felfritt. Sammanfattningsvis så utfördes jobbet på ett professionellt och noggrant sätt. Vi är mycket nöjda med Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    Hej Mats & Maria! Tack för det fina omdömet. Känns jätte bra att ni är nöjda med ert nya tak. Mvh Robert & personal Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-11-12
    Jag valde Götalands Tak Plåt & Måleriservice på rekommendationer. Jag gjorde en grundlig utvärdering med flera alternativ och det visade sig att dom var dyrast. Trots detta gjorde jag mitt val för efter en noggran genomgång av anbuden. Allr var med med som jag hade krävt, klart o tydligt. Det viasde sig också att kalkylen höll, inga dumma diskussioner om tveksamma extrakostnader.
    Allt löpte smärtfritt och vid oklarheter om lösningar blev det en dialog. Mycket profesionellt genomförande , tillgång till alla yrkesdisciplner samtidigt vilket betydde ett snabbt genomförande.
    Mycket nöjd och kan varmt rekommenderas.
    Hej Hans! Tack för det fina omdömet! Mvh Robert Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-10-22
    Vi köpte:
    Byte av takpannor och plåtdetaljer på valmat tak.
    Redan vid första mötet (innan vi bestämt att vi ville anlita Götalands tak) kändes det mycket positivt och vi fick stort förtroende för företaget. Vi fick tydliga besked gällande tidsramar; när arbetet skulle utföras; vad kostnaderna skulle bli och vad som skulle ingå i arbetet.
    All personal har varit mycket positiva och haft ett stort kundfokus, samtidigt som arbetet utfördes snabbt och med stor yrkesskicklighet.
    Våra förväntningar på arbetet har infriats med råge och vi kan verkligen varmt rekommendera Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB

Annki och Mikael
    Hej Anki o Mikael! Tack för ert fina omdöme. :-) Killarna hälsar och bugar o bockar för dom goda hemmagjorda hamburgarna som dom fick! Mvh Robert Kvarnfjärd Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-10-12
    Jag besällde en takomläggning.Ett utomordentligt bemötande hela vägen.Jag såg när de lade om grannens tak högsta betyg.Därför tvekade jag inte.Omläggning beställdes o nu är det klart.Jag är mycket nöjd med Robban o hans "gubbar"
    Hej Jan-Erik. Tack för detta fina omdöme! :-) Med tanke på hur trångt det var, så var det kanon att vi fick låna grannens (Robins) parkering under byggtiden. Sånt underlättar alltid! Mvh Robert Kvarnfjärd Dina vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-10-02
    Mycket professionellt utfört arbete, stort engagemang! Alla arbetare har varit mycket trevliga och omtänksamma, särskilt chefen Robban. Rekommenderas varmt! Kunde inte varit nöjdare!
    Hej Anne-Sofie! Tack dina fina ord. Och tack för hjälpen när vi parkerade lite dumt. :-) Mvh Robert Kvarnfjärd Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
  • Anders K
    2019-09-20
    Bra bemötande genom hela vårt projekt, ifrån offert till utfört arbete och även efterjusteringar.
    Mycket trevlig och proffsig personal.
    Hej Anders. Tack det fina omdömet! Mvh Robert Kvarnfjärd Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-09-01
    Vi anlitade först en annan takläggare men på grund av diverse missnöje så bytte vi till Götalands Tak och Robban efter rekommendationer från bekanta. Tack och lov! Med Robban och hans gäng gick allting jätte bra från början till slut. Arbetet blev proffsigt utfört, samarbetet var bra och huset blev väldigt snyggt med det nya taket! Vi kände oss även väldigt trygga med Robban och hans team. De fixade alla fel som gjorts av den tidigare takläggaren och räddade vårt hus vilket vi är evigt tacksamma för. Så chansa inte, välj Götalands Tak och Robban från början!
    Hej Maria, Mirko & Nada! Tack för att vi fick förtroendet och att ni blev lika nöjda som era 4 grannar blev. Tack även för den fina servicen grabbarna fick av er, så mycket kaffe, mat och sötsaker vet jag inte om vi har fått hos någon annan kund (garanterat topp 3 iaf :-)) under mina 25 år som takläggare. Killarna pratar faktiskt om er titt som tätt. :-) Mvh Robert Kvarnfjärd Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
  • Robin G
    2019-08-30
    Proffsigt bemötande från första besök till genomgång och avslut av utfört arbete. Trevliga och glada hantverkare, snyggt och prydligt på arbetsplatsen (trots att det var ont om plats).

Vi bytte stora delar av råsponten, papp, läkt och nya pannor med perfekt resultat.

Tack Robert för att ni gör det lilla extra för era kunder, kan verkligen rekommendera Götalands Tak, Plåt och Måleriservice.
    Hej Robin! Tack för de fina omdömet och framförallt ett stort tack för att vi fick använda din parkering till containrarna när vi gjorde grannes tak. Hälsa era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m att dom är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-08-25
    Ett bra bemötande från första kontakt till färdigt arbete. Noggrann genomgång innan lämnad offert och sen har det funkar bra trots ostadigt väder och lite överraskningar efter rivning som löstes på ett bra sätt. Total byte av pannor, läkt, papp och en del råspont samt kompletta plåtjobb.
    Kan med gott samvete rekommendera Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    /Björn
    Hej Björn! Vad roligt att höra att du tycker så. Tack snälla för de fina omdömet. Era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
  • Johan H
    2019-07-02
    Nu har taket varit på plats i drygt en månad och vi är fortfarande nöjda. Vi valde Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB och Robert eftersom vi upplevde bäst bemötande vid besök och offert. Jobbet gjordes snabbt på mindre än en vecka av ett stort team om 4-5 personer och Robert var alltid tillgängligt vid frågor och gav bra svar. På taket ligger fina lertegelpannor (Höjslev) från Randers.
    Hej Johan! Härligt att ni kände ett bra bemötande och att ni fick svar på era frågor och funderingar. Tack för omdömet Era vänner, släktingar, kolleger och grannar m.m är varmt välkomna att besöka vår hemsida om dom vill byta tak i framtiden. www.gotalandstak.com Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
  • Jessica S
    2019-06-26
    Vi har fått hjälp med omläggning av tak samt byte av hängrännor och målning. Proffesionellt och snabbt utfört arbete. Smidig kontakt före, under och efter omläggningen. Vi kom under arbetets gång på att vi missat att förmedla ett önskemål kring målning. Det var inga problem att anpassa arbetet till vårt nya önskemål trots att arbetet skulle utföras samma dag och nytt material behövde köpas in. Rekommenderas!
    Hej Mikael & Jessica! Kul att höra. Flexibilitet är vårt mellannamn. ;-) Nejdå skämt o sido så försöker vi alltid tillgodose våra kunders önskemål under förutsättning att det redan beställda jobbet inte blir lidande eller att man får jobba bakvänt. Men hos er var det inga problem. :-) Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-06-12
    Anlitade denna firma för att lägga om mitt tegeltak på huset.
    Bytte allt inklusive råspånten , mycket effektivt och professionellt utfört från offert till färdigt tak. Kan varmt rekomenderas.
    Hej Rickard! Vad roligt att höra, tack för omdömet. Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-05-21
    Bytte taket. Takpannor och råspont
    Bra mottagande.
    Ett seriöst företag som är måna om sina kunder.
    Duktiga hantverkare.
    Noggrant utfört jobb.
    De till och med städade efter sig som nu för tiden är ovanligt.
    Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme. Det va tur att vädret va så bra som det va så vi hann klart innan du åkte till staterna. Ha en underbar sommar! Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-03-29
    Vi tog in offerter för 12 månader sedan men då taket verkade bra så sköt vi på det... i februari började det droppa från vinden. Robert var den vi fick bäst förtroende för och som hade ett effektivt lag nog för att få det gjort på kort tid. Arbetet gick hur smidigt som helst, killarna var väldigt trevliga och professionella. Vädret förvandlades till regnstorm under arbetet vilket hanterades klockrent. Taket är på plats snabbt snyggt och effektivt. Kan starkt rekommendera detta företag!
    Hej Tommie! Jo jag minns att vädret inte riktigt var med oss men de funkade bra ändå. Tack för förtroendet och omdömet. Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
    2019-03-25
    Takbyte inklusive borttagning av det gamla takmaterialet och uppsättning av nya takpannor, dränerings rännor och rör, plåtarbeten, takpapp och reperationer av underliggande träet.
    Vi fick en väldigt ordentlig undersökning av det gamla taket och en lättförståelig förklaring av de olika alternativ för det nya taket.
    Personalen som utförde arbetet jobbade intensivt, var väldigt proffsiga och omtänksamma. Dessutom var de trevliga.
    Jobbet gick över våra förväntningar. Vi är helt nöjda.
    Hej Nick! Vi vill tacka för de fina omdömet. :-) Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
  • Marcus
    2018-12-21
    Vi upptäckte att vårt tak hade börjat läcka och kontaktade då Götalands tak.
    De kom inom bara några dagar och gjorde en grundlig inspektion av taket och lämnade en lättförståelig offert.
    Trots att det var med så kort varsel kunde de snart därefter lägga om hela taket, utföra plåtarbete samt rikta upp taket då det var något snett.
    Allt detta gjorde de snabbt och effektivt. Deras bemötande var mycket vänligt och professionellt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet.