Alla kategorier Kontorsmöbler Västra Götaland Mölndal Göteborgs Hyllservice AB

Göteborgs Hyllservice AB

Argongatan 8, 431 53 Mölndal — Visa karta

Vi kan förvaring. Välkommen till Göteborgs Hyllservice AB. Din leverantör av hyllsystem.

Läs vad 2 kunder tycker om Göteborgs Hyllservice AB

• Arne J
    Arne J skrev om Göteborgs Hyllservice AB
    Företag utan kundfokus
    Ringde och beställde glidskenor till Marbodal skåp t.om 1983 uppgav artikelnummer. Fanns inte på lager men Hyllservice skall ta hem
    Hämtade i butik, visade sig när jag kom hem fått fel skenor, som inte var optimala för Marbodal, ringde Hyllservice som tar hem nya.
    Åkte tillbaka till Hyllservice, fick nya, ville då få kompensation för körda mil, enligt § 30 Konsumentköplag (1990:932) ”Köparen har alltid rätt till ersättning om varan vid köpet avvek från vad säljaren särskilt utfäst”.
    Då hävdade Stefan, dom har inte gjort fel. Hade jag uppgivet artikelnummer hade jag fått rätt från början
    Det är lögn. Jag uppgav artikelnummer! Men Stefan kanske inte noterade. Å andra sidan, skall jag som konsument inte behöva ange artikelnummer, anger jag mitt önskemål skall dom som så kallade experter veta vad som är bäst för mig.
    Fick veta att dom skenor jag ville ha utgör 1% av dom skenor Hyllservice säljer så dom har dom inte på lager. Men dom hade inte heller dom felaktiga på lager!
    Har blivit portförbjuden till butiken, anledningen verkar vara jag argumenterade mot Stefan. Men å andra sidan gör det inget, kommer aldrig att sätta min fot dit igen. Läs mer
  • Alice B
    Alice B skrev om Göteborgs Hyllservice AB
    Det är skönt med ett företag som verkligen är experter på det som de säljer. Jag klev in med en grov skiss på hur jag ville att min hall-garderob skulle se ut. Tack vare att de kan sitt sortiment så väl fick jag en genomtänkt lösning, som dessutom var billigare än jag tänkt mig. Läs mer