Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Göteborgs Skorstensservice

Göteborgs Skorstensservice

Doktor Forselius Backe 62, 413 26 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Göteborgs Skorstensservice!
Låt inte drömmen om en ny och fräsch skorsten gå upp i rök. Med en imponerande meritlista inom montering och renovering av skorstenar är ingen jobb för stort eller för litet för oss.

Våra tjänster
- Renovering av rök samt ventilationskanaler
- Renovering/Montering/Murning av öppna spisar och spisinsatser
- Renovering och installation av skorstenar
- Renovering av kakelugn

Som medlemmar av Skorstenshantverkarna arbetar vi endast med typgodkända produkter, vilket innebär trygghet för dig som kund då du kan vara säker på att vi på Göteborgs Skorstensservice är utbildade enligt branschpraxis. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert!

Läs vad 3 kunder tycker om Göteborgs Skorstensservice

• Hanna M

2012-01-18

Hanna M skrev om Göteborgs Skorstensservice
    Gällande demontering av befintlig braskamin och installation av en ny: Montörerna var oerhört proffsiga: de höll avtalade tider, utförde sitt arbetet utomordentligt bra och städade mycket noga efter sig. Bra kommunikation, mycket trevliga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2009-10-26

L B skrev om Göteborgs Skorstensservice
    Anlitade dem för att glidgjuta (putsa insidan av) skorstenen. De besökte för att ge ett kostnadsförslag och kom sedan för att göra jobbet, båda gångerna mycket punktliga och jobbet blev mycket bra utfört. Priset precis som avtalat. Mycket trevliga, och gav bra tips för arbete jag skall göra själv. Läs mer
  • 2009-01-13

Henrik U skrev om Göteborgs Skorstensservice
    Sanslöst snabba, trevliga och duktiga killar. Gjorde ett kanonarbete hos oss. Var klara innan utsatt tid och tog humant betalt. Dessutom murade de upp ett podie till kaminen som visade på stor skicklighet och yrkesstolthet. Läs mer

Doktor Forselius Backe 62, 413 26 Göteborg