Göteborgs Stubbfräsning AB

Göteborgs Stubbfräsning AB

www.stubbfrasgoteborg.se
  • BadgeTwoYears

Vi hjälper dig med stubbfräsning i Göteborg med omnejd. Vi har över 10 års erfarenhet och relevanta utbildningar för att ta bort stubbar, häckar och trädfällning. Den mest priseffektiva metoden för att ta bort stubbar är stubbfräsning, maskinerna vi använder är väldigt mobila och skadar inte tomt och egendom. Vi arbetar både...

126 omdömen om Göteborgs Stubbfräsning AB

Dennis Ö
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Mitt telefonsamtal med företaget var givande och jag blev bemött på ett trevligt sätt. 11 stycken stubbar skulle fräsas bort enligt en skiss som jag bifogat i ett sms till företaget. Själv var jag inte på plats när bortfräsning av stubbarna utfördes. Idag besökte jag sommarstugan för att med egna ögon se resultatet. Samtliga stubbar var borta och allt såg bra ut. Tjänsten jag köpte, se ovan. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan rekommendera Göteborgs Stubbfräsning AB. Med vänlig hälsning, Dennis Österberg

Ali M
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevlig personal och välutfört arbete. Vi är jätte nöjda och kommer att kontakta företaget igen...

Svante L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevligt bemötande å snabb service. Från kontakt till jobb på några dagar. Rekommenderas starkt, mycket nöjd.

Erik E
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Grymt nöjd! Ringde Roger och efter 1h hörde han av sig med offert på 3 stubbar. Efter ett par dagar var stubbarna borta.

Jennie S
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb o bra jobb, trevlig lille !

Elisabeth K
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Utförde arbetet, kom i tid och hade ett trevligt bemötande.

Adam J
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Väldigt smidigt! Enkla att ha och göra med och gjorde ett väldigt bra jobb! Till och med lite extra!

Beistorp A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Bra samarbete är A och O. Samt en god kommunikation.

Mats H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Bra bemötande, med trevliga och proffsiga killar som gjorde ett toppenjobb till ett bra pris

Barbro R
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Stubbarna var borta, men tyckte nog att man kunde städa upp lite efter sig bla. en mur tre stenar som togs ned och lades på gatan, tyckte nog man kunde lägga tillbaka dem jag tror inte några kunder vill ha det så. MVH Barbro Rydberg

Svar från Göteborgs Stubbfräsning AB

Hej, jättetråkigt att du var missnöjd städningen. Men vi hade kommit överens innan jobbet utfördes att vi inte skulle utföra återställning för att hålla ner priset för dig som kund. När du sedan ringde så erbjöd vi oss att komma förbi och hjälpa dig gratis med återställningen då vi inte visste att du inte klarade det själv. Du sa då att det inte behövs för att din son skulle hjälpa dig. Lycka till nu i trädgården mvh Göteborgs stubbfräsning AB

Patric C
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Bra bemötande och väl utfört jobb.

Lars P
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Jättebra allting. Trevliga killar som tusan som kom och gjorde jobbet.

Anne-Charlotte A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Proffesionellt. Trevligt bemötande av företaget som snabbt gav mig en offert. Två killar med var sin motorsåg sågade ner 30 m Bergstall. En lastbil med container och lyftkran tog upp det nedsågade. Allt var klart på två timmar. Mycket imponerande. Vi är jättenöjda

Björn H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Lätt att få tag på, snabba svar, trevligt bemötande, bra pris, snabb och bra nedtagning av vår stora björk som stod mitt emellan hus, garage och annat som inte fick skadas. De tog med sig riset, kapade upp stam och grenar i mindre bitar lagom för ved, och blåste till och med rent rabatterna från sågspån med en lövblås.

Daniel M
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Fantastiskt bemötande, snabbt inbokat och väldigt trevlig personal på plats (Alex)! Jag kan verkligen rekommendera Göteborgs Stubbfräsning när det gäller, just det - stubbfräsning! Extra plus i kanten för hur rent det blev efteråt tack vare rutinerad uppstädning. Inga sura grannar (som klagar på smuts på gatan) här inte!

Dan K
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Beställde stubbfräs inomhus. Exceptionellt snabb återkoppling med offert samt utomordentligt snabb service och arbetsinsats. Syntes inte ens att de hade varit på plats, förutom att stubben var borta då. Skulle absolut rekommendera till andra!

Steffen R
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Suveränt utfört uppdrag! Arbetet innebar nedtagning av två träd varav ett var en hög björk med stora grenar, som stod nära ett hus. Det var ett besvärligt uppdrag och en av tre kontaktade firmor drog sig snabbt ur. Bemötandet vid telkontakt var mycket positivt och engagerat och uppdraget utfördes kort efter det att anbudet antogs, mycket på grund av att väderprognosen såg sämre ut redan dagen efter överenskommet datum. En illustration av flexibilitet och seriositet. Den person, som utförde uppdraget var mycket lugn och...

Marcus T
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabbt svar, trevlig och löste jobbet snabbt till ett bra pris

Mia L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb hjälp, prisvärt och väldigt trevligt bemött

Hans O
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabbt, effektivt, bra utfört och trevligt bemötande

Per H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Tydlig kommunikation och perfekt utfört /Henrik

Mats P

Bästa Stubbfräsmannen Bästa Stubbfräsmannen

Ulf S
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevligt bemötande, snabb service med suveränt resultat👍

Henrik D
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Blixtsnabb service, bättre pris än samtliga konkurrenter och även noggranna med att i förväg stämma av så att fräsen kunde komma in genom grinden. Rekommenderas starkt.

Sandra H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Kontakt med Stubbfräsning AB var snällt, snabbt och professionellt. Tack för grymmt jobb!

Annabel P
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Mycket trevlig personal, snabbt och väl utfört arbete. Pålitliga!

Johan W

Bra och snabb service.

Paul S
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Enkla att få kontakt med och snabba på att utföra det jobb vi önskade. Skulle dock gärna fått hjälp med att få ner HELA trädet. Stubben lämnades kvar ganska hög då järn vuxit in i stammen. Men fick bra tips på verktyg att använda för att utföra det jobbet själv.

Carl B
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevliga och lätta att ha att göra med. Kom dagen efter jag ringde dem. Proffsigt utfört arbete. Jag kunde be dem att göra precis så mycket jag ville (de farliga momenten) och jag resten för att hålla nere priset.

Richard L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Hörde av sig snabbt. Utförde jobbet fort. Faktura enl. överenskommelse.

Jan B

Trevliga ”gubbar” med glatt humör och humor. Snabba & noggranna

Klas T
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb, personlig kontakt och ett riktigt bra jobb!

Eva N
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Jag behövde ta ner två stora björkar. Ringde Roger och han var jättetrevlig! Han kom snabbt och tittade på träden och gav mig en offert. Sen tog de bort träden. Det hela gick fort och smidigt. Jag är mycket nöjd!

Jenny L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Väldigt lätta att ha att göra med. Gjorde ett väldigt bra arbete och löste problem på ett bra sätt. Trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Göteborgs Stubbfräsning AB.

Stefan A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Man gjorde mycket bra arbete, inget var omöjligt. Mycket trevlig personal.

Gunnar H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Mycket väl utfört jobb och trädgården lämnades välstädad. Kommunikationen var smidig och uppdraget utfördes precis som vi önskat. Vi kan därför varmt rekommendera Göteborgs Stubbfräsning AB för alla som är i behov av trädgårdsjobb, i vårt fall främst klippning av buskar och träd.

Sten V
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevlig bemötande. snabb utfört arbete och noggrann. Faktura kom snabbt.

Sören E
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Bra utfört arbete och trevligt bemötande!

Gösta A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Det är de trevligaste, proffsigaste, snabbaste och mest prisvärda man kan tänka sig om man vill ha hjälp med trädfällning och stubbfräsning. Fantastiskt bra.

Marja Annikki A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Jag ville ha bort en stubb och hittade ett företag i tidniningen som jag genast ringe till. Ja ja mensan, de svarade direkt och kom redan samma dag. Det var en trevlig person som på 5-10 min var klar med jobbet! Så skall all service se ut ! Rekommenderar företaget!

Dag D
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Från första samtalet med Roger var jag nöjd. Hade många frågor för stubben (71cm diameter) står i en gammal oxelhäck med risk för skador på plantorna bredvid. Kollade med många andra fräsfirmor men återkom till Roger (inte bara för priset) utan för att han svarade snabbt på alla frågor och sa att de inte förstör så mycket vid sidan om. De kom så fort jag hade tid, med en liten fräs och gjorde ett väldigt bra jobb. Fräste även tillräckligt djupt så att det gick att plantera nya plantor där. Klarade alla buskar om kring stubben....

Maria S
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Från första telefonsamtalet till genomförandet av den stubbfräsning vi var i behov av, var bemötande och service bättre än vi nånsin upplevt av ett serviceföretag!! Allt gick på bara ett par dagar och resultatet var suveränt. /Jörgen O

Sten H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Natten till söndagen.fällde stormen en av mina stora björkar, det var stor risk för att utterligare 2 björkar skulle vältas. Efter kontakt med Roger på Stubbfräsning AB fick jag hjälp direkt på måndag morgon. Jag är.mycket nöjd med deras bemötande och proffsiga kunnande.

Martin A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Helt fantastiskt bra utfört jobb. Mina stubbar låg väldigt knepigt till. Själv var jag väldigt osäker hur man ens skulle kunna komma fram med maskinen. Men när väl Roger var på plats löste han det. Rekommenderas starkt!

Nils B
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Tog ner ett större träd och fräste bort stubben Agerade snabbt och bra.Fick bra information. Var dessutom trevliga

Claes L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Höll vad de lovade. Bra bemötande.

Ann-Christin B
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Blev väldigt bra bemött trevliga att prata med bra service Hade ingen förväntningar och blev possessivt överraskad företaget levererade Köpte tjänsten att ta ner ett stort träd Det bra bemötande snabb service och lämnade platsen snygg och ren från grenar och kvistar Skulle jag behöva hjälp någon mer gång kommer jag att anlita dom igen

Kurt J
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb och bra bemötande och leverans av tjänsten.

Susanne B
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevliga killar, som kom och fällde och tog bort vårt körsbärsträd. Snabbt och lätt. Fräste stubben,och lämnade tom gräsfrö i brevlådan. Mkt nöjda med Göteborgs stubbfräsning AB.

Gustaf P
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Bra kommunikation, konkurrenskraftigt pris, bra utförande. Bra positiva ord från mig. /Gustaf