Göteborgs Stubbfräsning AB

Snittbetyg
4.9
Ring 031-361 82 67 Dela

Om företaget

Vi hjälper dig med stubbfräsning i Göteborg med omnejd. Vi har över 10 års erfarenhet och relevanta utbildningar för att ta bort stubbar, häckar och trädfällning. Den mest priseffektiva metoden för att ta bort stubbar är stubbfräsning, maskinerna vi använder är väldigt mobila och skadar inte tomt och egendom. Vi arbetar både...

75 omdömen om Göteborgs Stubbfräsning AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 75 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Lars L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Mycket nöjda med jobbet av Göteborgs Stubbfräsning AB. De återkom snabbt efter förfrågan, lämnade fast pris, hanterade allt med rot osv och utförde jobbet snabbt och smidigt!

Jan W
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabba o effektiva samt kundvänliga

First-Name L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb, proffsig och trevligutförare.

Johanna J
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Väldigt trevligt och glatt bemötande och supersnabb hjälp. Blev av med vår stubbe på bara 3 timmar!

Carl H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabbt, tydligt och trevligt bemötande. Professionell bedömning och skickligt utförande. Döda träden utgjorde stor risk för fordon och personer på vägen under. Därför prioriterades arbetet vilket uppskattades av ansvariga fastighetsägare samt vägföreningen. Bolaget hade nödvändiga försäkringar vilket var viktigt för föreningens medlemmar. RUT-avdrag kunde nyttjas vilket minskade kostnaden väsentligt för respektive fastighetsägare..Bolaget fördelade offerten per fastighetsägare, och faktureringen blev enligt offert.

Hojat R

Bra bemötande Effektivt arbete Och bra resultat

Roger G
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb, nu ser min gräsmatta mycket bättre ut

Eva-Lotta R
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Kunniga, snabba och väldigt tillmötesgående! Jag har anlitat dem förut och kommer att anlita dem igen 👍🏼

Sinan A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Ödmjuka, trevliga lätt att kommunicera med det. Väl utförd arbete. Rekommenderas starkt.

Karl K
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Allt perfekt går inte att göra bättre.

Bengt-Åke A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Stubbfräsning; snabbt och skickligt manövrerat på trånga ytor..

Lars-Erik P
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Mycket bra upplevelse, snabbt svar och ännu bättre arbete, snabbt, effektivt och prisvärt. /Lars

Mats N
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb och bra bemötande samt utmärkt resultat!

Sarah T
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Fick offert på bara några minuter och redan dagen efter så var stubben borta. Smidigt och enkelt plus trevlig personal 😀 Rekommenderar!

Håkan J
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

De kom samma dag som jag ringde och utförde jobbet på ett mycket proffsigt sätt. Jag fick dessutom goda råd inför iordningställande och en påse med gräsfrö. Om vi i samråd med våra grannar ska ta bort vår gemensamma häck, blir det ingen tvekan om vilken firma vi anlitar.

Lars O
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Tog bort tiotalet stubbar utan problem. Mycket trevligt bemötande.

Per L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Väldigt flexibla, tjänstvilliga och lätta att ha och göra med, gör dessutom ett bra jobb.

Dan L

Dom ställde upp "på stubben" och gjorde ett lysande jobb. Rekommenderas. //Dan

Margareta A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Det var underbart o proffsigt

Robert H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Tydliga, snabba, ärliga. De gjorde exakt vad de skulle och lite till för angivet pris. Bra kommunikation, snabb återkoppling och det faktum att de åker ut först för att ge båda parter en rättvis bild av arbetet. Priset kan man inte heller klaga på.

Jesper W
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Såg bilen på gatan och frågade om han hade tid att hjälpa mig med en stubbe. Det gick bra och stubben är borta... Gräsfrön ingick! Kanon!

Lars K
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Mycket bra bemötande, trevliga. Gjort ett utmärkt jobb med min gamla granhäck.

Per L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Bra kontakt för bokning och snabb respons. Mycket bra utfört, effektivt och stor hänsyn till gräsmattan och resten av trädgården.

Marcel T
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Utmärkt problemlösning med en svår tillgänglig stubbe. Snabbt , enkelt och prisvärt. Rekommenderar starkt

Aymen F
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Mycket snabba, duktiga och trevliga! Bra offerter också:)

Trädgårdsbolaget A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Roger och Christian är värdefulla samarbetspartners till oss, de ställer alltid upp och löser de allra flesta situationer snabbt, effektivt och proffsigt! Vi rekommenderar dem alltid.

Nils N
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Efter att ha väntat drygt 5 veckor på en stubbe gubbe för att eliminera en stubbe så såg jag annonsen i GP på fredag eftermiddag från Roger, 'Vi fräser bort dina stubbar'. Skickade SMS med kort på stubben och adress och frågade om han kunde ta bort denna. Några minuter ringer Roger och säger 'Inga problem' men kan nog inte komma förrän på måndag. Oops, är det sant? Fick ett fast pris och beställde. Lördag morgon ringer Rogers kollega och frågar, 'Kan jag komma idag?'. Vad är det som händer? Såklart blir svaret och något...

Kent H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb och smidig service, trevlig personal som gjorde sitt yttersta för att göra kunden nöjd.

Pawel I
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Ett väldigt bra bemötande och ett väl utfört arbete.

Lars-Erik B
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Positivt bemötande och mycket snabbt svar och agerande. skickade mail under helgen fick telefonkontakt under söndagen. På måndagen kom killen och fräste bort stubbarna. snabbare kunde det inte gå.

Bo Z
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb återkoppling o start av jobbet och mycket trevlig medarbetare (Alex) Kommer att rekommendera de för andra😀

Lena S
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Blev bemött mycket trevligt och upplevde stor kompetens av företaget och medarbetare. Stor förståelse av problemet med vad jag behövde hjälp med. Rekommenderar Göteborgs Stubbfräsning AB varmt fick mitt problem löst snabbt och bra med trevligt bemötande

Curt J
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

De var duktiga och trevliga så bra omdöme från oss.

Stig C

Snabb service. Bra utfört arbete

Per-Eric C
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Kundvänliga, snabb respons, å bra utfört arbete

Erika J
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb kontakt och besök på plats innan prisuppgift. Omedelbart utförande enligt överenskommelse med gott resultat. Rekommenderas!

Britt O
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Hej uppdrag 5st stubbar . Så trevligt bemötande o fint blev det. Snabbt smidigt o prisvärt. Kan rekommendera er till andra . Bra jobbat.

Bo H

RINGDE FÖR VI HADDE PROBLEM MED NÅGRA STUBBAR DOM FIXADE ALLT TOPPEN BRA

Eva-Lotte S
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Stubbfräste häck och fristående stubbar på tomten och det blev mycket bra. Rekommenderas.

Thomas M
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Kom på extremt kort varsel, var väldigt service minded och gjorde ett grymt jobb 👍🏼

Fastighets G
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Jag varit jätte nöjd med deras service . Arbetet gick fort och bra .

Ann P
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabbt utfört jobb. Lämnade snyggt och fint.

Mollie A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Väldigt snabb och bra kontakt! Väl utfört arbete

Joanna A
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Trevligt bemötande och snabbt jobbat!

Johan B
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabb och bra service med bra resultat

Helene K
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabbt och proffsigt utfört, kan rekommendera denna firma.

Jonas L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Vi fick riktigt snabb och bra hjälp!

Jon H
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Smidig kontakt, snabbt svar och perfekt utfört arbete till fast pris!

Lisa L
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabbt, smidigt och trevligt! Rekommenderas!

Elin E
Skrev om Göteborgs Stubbfräsning AB

Snabbt, smidigt och enkelt! Jag beställde på kvällen och de kom nästa morgon. Fräsningen var snabbt färdig och de hjälpte också till med att fräsa ett bra planteringshål för mig vid sidan om. Jag fick också en påse gräsfrön på köpet! Väldigt trevligt och proffsigt bemötande och utförande!

Filtrera omdömen