Gottfridssons Flytt & Städ AB

Gottfridssons Flytt & Städ AB

www.gottfridssonsflytt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Gottfridssons Flytt & Städ! Ser du framför dig en tid av flytt och stress? Låt oss ta ta bördan från dina axlar medan vi axlar rollen som din städ och flyttfirma! Vi städar, flyttar och magasinerar på Öland och i Kalmar med omnejd. I våra säkra lokaler magasinerar vi smått som stort. Vi på Gottfridssons Flytt...

537 omdömen om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Sedan starten hos Reco 2018

Ulla G
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vi har fått fantastisk hjälp i trädgården av två härliga killar med mycket energi och arbetslust. De fixar allt vi behöver hjälp med och gör så fint. Alltid trevliga och glada.

Erica P
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Supertrevlig personal och utan anmärkning. Bara toppbetyg🤘🏻

Bertil S

Flytttjänst.mycket nöjd . Duktig personal och tillmötesgående

Frida Alexandra Z
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Fick proffsig, snabb och effektiv hjälp med flytten av supertrevlig personal! Rekommenderas!!

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Hej Frida. Tack för att du tog dig tiden att ge oss ditt fina omdöme och tack för att vi fick ditt förtroende.

Maria L
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Köpte flytt (drygt 40 mil) inkl. packning av kök. Är väldigt nöjd med allt, service och bemötande! Gottfridssons får toppbetyg av mig!

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Hej Maria! Kul att höra att du vart nöjd med hela leveransen och tack för att vi fick chansen att hjälpa dig.

Ann-Christine J
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Utmärkt utfört jobb och hanterande av möbler.

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Tack Ann-Christine för de orden. Det tar vi med oss vidare framåt.

Maria M
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vi har fullt förtroende och har anlitat firman vid flera tillfällen!

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vi är så tacksamma att du återkommer till oss.

Karin Å
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Trevl1ig hemsida, fantastiskt bemötande o snabbtgenomförd tjänst. MYCKET NÖJD OCH TACKSAM

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Tack Karin vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete från början till slut, det är så vi vill ha det.

Ingemar S
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Trevliga och duktiga flickor helt ok

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Tack Ingemar för den fina recesionen.

Sofie L
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Hade höga förväntningar då vi hört bra. Men det var mycket att klaga på för de som flyttade in och vi fick tyvärr mycket skit. Satt utanför och rökte vid flera tillfällen när jag körde förbi.

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Hej Sofie och tack för din feedback. Vi fick in 3 punkter som inte var godkända ( filter till fläkten ( gick inte få bättre), under kyl/frys ( som inte var framdraget ) samt ett gångjärn i ett skåp ). Vi var på plats samma dag och åtgärdade detta och sedan har vi inte hört något mer från de nya ägarna så vi har utgått ifrån att allt var okej. Vi har rutiner för hur vår personal ska sköta sina raster och hoppas att det inte tagit fler raster än det ska göra. Men vi jobbar i högt tempo och då behöver personalen få sitta...

Ellen A
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Bra och snabb hjälp med proffsigt bemötande

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Tack Ellen för dom fina orden.

Catharina L
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Blev väl bemött, trevlig personal och arbetet utfördes proffsigt. Vi köpte flytt med magasinering. En sak som är negativ är att de inte alltid återkopplade när de sagt det.

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Hej Catharina och tack för dina ord. Jag beklagar att du kände att vi brast i återkopplingen, det tar vi givetvis till oss och kommer ta upp på nästa möte. Så ska det inte vara. Vi tackar din feedback och ska försöka bli ännu bättre på denna punkt.

Gunilla W
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Blev bemött mycket trevligt och arbetet utfördes på ett mycket professionellt sett. Visste inte så mycket om företaget och hade förhoppning om att det skulle fungera bra och det gjorde det verkligen. Det gällde en flyttningstjänst från norra Öland till Täby utanför Stockholm och jag är mer en nöjd med resultatet och kan gärna rekommendera företaget till andra.

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Tack Gunilla för de fina orden. Härligt att vi kunde uppfylla dina förväntningar.

Pieter L
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Effektiv flyttning. Mycket trevliga killar. Lite dålig planering av hur mycket som skulle flyttas: Man skickade två bilar fast det behövdes bara en. Planerades för åtta timmars arbete med två bilar men det tog knappt tre timmar med en bil.

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Hej Pieter och tack för ditt omdöme. Känner att det blir lite vilseledande med det du skriver så jag tänker att jag vill förtydliga lite. Planeringen gjordes efter den info vi fick när du var här på kontoret och besökte oss inför din offert. Sen visade det sig när vi kom till dig så hade ni gjort stora delar av jobbet själva. Så vår planering var nog helt okej efter den info vi fick men blev ju helt fel efter de förutsättningar som var när vi kom till er. Men allt gick ju bra och det värmer att höra att du var nöjd med vårt utförande och killarna effektivitet på plats. :)

Helene B
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Har anlitat Gottfridssons under flera år för regelbunden och är mycket nöjd! Det blir bra städat och är alltid samma städare.

Erik N
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

det blev jättefina fönster. Snabbt och effektivt jobbat!

Linnea F
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Toppen företag! Ett företag som går att lita på till 100 procent. Bra bemötande i allt från första kontakt till uppdragets slutförande. Rekommenderas varmt!

Rolf G
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Snabb återkoppling på förfrågan med ordererkännande med bedömd kostnad. Uppdraget genomfört på avtalad tid med proffsig personal. Ordererkännande med bedömd tid för uppdraget och verklig tid för uppdraget stämmer ej.

Mona F
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Mycket bra mottagande och mycket bra service.Duktig personal som kan allt om städning fönsterputsning och mycket annat.

Aboda P

Trevliga, Pålitliga och snabba

Karin B
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Rena och fina fönster efter tvätt. Killen var trevlig. Killen var 1 1/2 timme sen. Fick information om detta via telefon. Fel på räkningen, tog för mycket betalt. Vi var två lägenheter som behövde fönsterputs. Min räkning blev det fel på. Fick en ursäkt om felet när jag ringde.

Viktoria C
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande och god service!

Peter L

Punktlig, Nogrann, Varsamt, Kundfokus! /Peter

Marita M
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Jag har blivit väldigt väl bemött av företaget och anställda. Eftersom jag inte haft kontakt med dem tidigare hade jag heller inga förväntningar. Jag köpte flytt och städ och är också mycket nöjd med resultatet. Marita Milton

Lisa S
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Smidigt, bra service. Bra pris.

Katarina H
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Effektiv planering och snabb flytt av trevlig personal!

Pyret T
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Snabbt på plats. Trots innehåll av avflytt inga problem. Vill rekommendera om någon behöver. TACK

Göran A
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vi fick ett bra bemötande och snabb och bra service. Deras tjänst bestod i att hämta möbler som skulle lämnas på sopstationen.

Jane A
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vänligt bemötande och allt gick smidigt

Kerstin H
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

De hjälpte mig vid en bekymmersam situation

Anders T
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Gott bemötande Fint utfört arbete med vår flytt Vi kan rekommendera

Marianne A
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Blev mycke fint bemött av företaget. Dom levde upp till våra förväntningar. Har inget att klaga på. Städning varannan vecka.

Pia N

Snabb och effektiv service! Vänligt bemötande av en ”riktig” människa!😊

Barbro L
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Allt fungerade jättebra med flytt av kartonger från Öland till Stockholm

Ingbritt A
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Jag fick hjälp med att bli av med olika möbler och madrasser.Så snabba och supertrevliga killar.Kunde inte varit bättre.

Margaretha F

Professionell och trevlig hjälp !!Till humana priser TACK

Villy S
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Flytthjälp från hem till tippen. Snabbt och smidigt från bokning till utförande. Trevligt bemötande.

Jan F

🤙 Gör ett gediget och arbete. Trevlig personal

Eva S
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Flytt av bokhylla det gick bra

Ref: 9
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande. Fick snabb hjälp med en flytt.

Lena B
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vi är så nöjda med städ o flytt. Har haft en bra komunikatio om vad som skulle göras. Fick en skada som vi anmälde tillföretaget. Svaret var sjävklart ska den fixas till. Så vi har en plan.

Jan B
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Enkelt att ha kontakt med väl utförda tjänster

Hilde Ida Frans D
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Gottfridssons Flytt & Städ AB helped us move, spread over 2 days and took great care of our personal belongings. From the first conversation to the last box, there was a very correct and professional follow-up. A family business with years of experience and great ethics. We have already moved a few times in our lives and this company stands head and shoulders above the rest. Tack så mycket !

Svar från Gottfridssons Flytt & Städ AB

Thank you soo much for all the nice words. This kind of feedback from customers is one of the reasons why we love this job.

Gunborg E
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Det är min mamma Gunborg Ekberg, 96 år, som brukar anlita er någon gång per år för grundlig städning. Hon är mycket nöjd, både med tjänsten och de två trevliga kvinnorna, som återkommit varje gång.

Siw N
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vänligt bemötande och städhjälpen är bra!

Ingrid E
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Det var lite rörigt med personen som gjorde offerten och som bestämde datumet för hämtningen av möbler mm, även rörigt efter hämtningen med faktura. Men.. nu har den personen slutat och nu har Henrik varit mycket tillmötesgående, snäll, hjälpsam och trevlig. Hade det varit så här från början hade det blivit 5 stjärnor..

Anders R
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Trevligt och vänligt bemötande. Snabb och god hjälp.

Stefan E
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Allt var perfekt. Från första kontakt till slutstädning👌

Johan W
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Tjänsten var en flytt från Mälardalen till Kalmar. Vi fick ett mycket bra bemötande från första kontakten och genom hela proceduren tills flytten genomförts. Företaget valdes utifrån att det är känt på orten sedan årtionden med gott renommé. I upphandling med andra aktörer var detta avgörande. De nätbaserade firmorna gav offerter med lockande priser, men de var firmorna var svåra att kolla upp då de verkade i hela Sverige och ibland utan fast adress. Offerten vi fick från Gottfridssons låg högre än dessa, men väsentligt...

Hanna A
Skrev om Gottfridssons Flytt & Städ AB

Vi är så nöjda med Gottfridssons och kan verkligen rekommendera dem! Så duktiga, serviceinriktade och snabba!