Alla kategorier Tryckeri Skåne Malmö Tryckeri Grafo Tryck

Tryckeri Grafo Tryck

Riddaregatan 2, 216 15 Malmö — Visa karta

Grafo Tryck är ett personligt familjetryckeri i Malmö. Vi startade 1957 och har under våra 50 år utvecklats från att trycka bryggerietiketter till att kunna trycka både offset- och digitaltryck samt efterbehandla själva i tryckeriet.

Vi trycker allt från inbjudningskort och skrivblock till stora banderoller och kan även häfta, håla och perforera, om det önskas. En ständig strävan på vårt tryckeri är att påverka miljön så lite som möjligt och vi försöker hela tiden förebygga föroreningar och minska vårt avfall.
Mån-Tor: 07:00-17:00
Fre: 07:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 139 kunder tycker om Tryckeri Grafo Tryck

• Anders H skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Tryck av A4
    Mycket bra och serviceminded
    Förväntningarna om snabb leverans och god kvalitet uppfylldes med råge Läs mer
  • Anders A skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    - Tryck av två publikationer i olika format
    - Mycket bra bemött. Utan frågor av allt för teknisk karaktär.
    - Snabb service enligt utlovad tid.
    - Vi ser fram emot att få tillfälle att anlita Grafo igen Läs mer
  • D. K skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Jag behövde 200st visitkort (framsida & baksida, glansigt papper) tryckta Väldigt akut. Grafo Tryck öppnade kl 07.00 och hade dem tryckta och klara för upphämtning kl 07.30!! VILKEN SERVICE från Håke och hans team!! Absolut utomstående! // SHQ Sweden Läs mer
  • Annika H skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Vi har köpt kuvert och trycksaksgördlar.
    Är väldigt nöjd med produkterna som har levererats och med den snabba leveranstiden. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Jag har tryckt mina trycksaker hos Grafo Tryck sedan flera år tillbaka. Servicen är exceptionell! De bryr sig verkligen om sina kunder (och detta trots att jag är ett litet företag, som bara trycker mindre upplagor). Rekommenderas varm! Läs mer
  • Jesper F skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Hade en panikgrej som Håkan hjälpte oss med. Väldigt snabb service och väldigt fint bemötande! Läs mer
    Håkan A, Grafo-Tryck H gillar detta
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Snabbt och till god kvalitet och rätt pris. Dessutom alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Magnus S skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bra service och trevlig personal. Och väldigt snabba. Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Det är lätt att bli stamkund hos Grafo Tryck som kan allt och levererar kvalitet före deadline. Läs mer
    Lars A gillar detta
  • Stine T
    Stine T skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Veldig bra service, snabbt levert. Läs mer
  • Meriem M skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Snabbt proffesionellt bemötande och leverans, snyggt resultat och rimliga priser! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bra bemötande, snabb leveranstid, och riktigt bra priser. Läs mer
  • Angela S skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Beställde Student Inbjudningar av Lars, som bemötte mig väldigt trevligt!
    Eftersom vi bor i Stockholm levererades Inbjudningarna väl inpackade & var otroligt fina! Så vi var väldigt glada & nöjda! Vi kommer återkomma snart igen & trycka Tackkorten också :) Vänligen Angela Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Väldigt trevligt bemötande. Det brann om knutarna för oss och vi fick allt vi behövde tidigare än förväntat, perfekt service! Läs mer
  • Nina J skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Trevligt bemötande och supersnabb service. Läs mer
  • Naruemol S skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Snabb och bra!

Väl bemötande varje gång jag ringde. Snabb hantering på mitt ärende. Fick produkt direkt dagen efter. Mycket hjälpsamt. Läs mer
  • Daud K skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Väldigt trevligt bemötande, bra pris och snabb service. Läs mer
  • Kenneth W skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Trycksaker proffsigt, alltid snabb leverans och trevligt bemötande! Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bra priser, ypperlig kvalité och snabb hantering! Läs mer
  • Lena S skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    De var väldigt tillmötesgående. Våra etiketter blev kanonbra så detta är ett tryckeri som vi kommer att använda fler gånger.
    Ett väldigt bra, snabbt och billigt tryckeri. Läs mer
  • Katja D skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Kan rekommendera Grafo Tryck som är snabba och trevliga att arbeta med. Helt klart nöjd! Läs mer
  • Mats M skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Jag fick all hjälp och ett mycket gott bemötande angående min beställning. Läs mer
  • Niklas B skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Jag har fått material (blad och broschyrer) digitaltryckt hos Grafo. De är snabba och okomplicerade att jobba med. Bra priser också så jag är riktigt nöjd. Det enda de kan bli bättre på är att svara på mail. Ibland när jag skickat iväg en order så får jag ringa för att bekräfta att de verkligen fått mailet. Läs mer
  • Emil P skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Verkligen toppklass! Gjorde en supersnabb print för mig utan att ta ut oskäligt pris. Läs mer
  • Nada G skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Hej Tryckeri Grafo är en pålitlig företag mycket service bemötande av kunder
    ingen lång väntetid och prisvärda
    Jag kan bara säga det bästa och jag känner mig trygg när jag behöver något
    som ska tryckas
    Rekommenderar varmt
    Nystädat hemma i Malmö
    Nada Grahovac Läs mer
  • Eva G skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bra och snabb service. Jag behövde visitkort snabbt och det fixade dom utan problem // eva Läs mer
  • Daniel A skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Jättebra. Otroligt snabba, duktiga och bra priser! Rekommenderas Läs mer
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Mycket tillmötesgående och trevlig. Snabb leverans, fick trycksakerna några timmar senare vilket uppskattades enormt eftersom jag hade väldigt tight med tid. Mycket bra tryck och papper så jag var super nöjd. Läs mer
  • Tarra N skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Helt fantastisk service och otroligt snabba! Vi ringde på onsdag eftermiddag och behövde få tryckt 60 bröllopsprogram. Vi kunde hämta de färdiga (superfina) programmen på fredagen efter lunch.
    Smidigt, billigt och hög kvalitet! Läs mer
  • Mia B
    Mia B skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Jag har under flera år anlitat Grafo Tryck och alltid varit mycket nöjd. De får jobbet gjort i tid, konstrar aldrig och gör snygga tryck helt enkelt! Läs mer
  • Jonas B skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Fantastisk bra och snabb service! Läs mer
  • Leif G skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Välgjort, snabbt, effektivt och prisvärt! Läs mer
  • Anders N skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Snabb återkoppling, professionella och trevliga! Läs mer
  • Fredrik W skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Helt fantastiskt, Vi skulle begrava min mamma samma morgon och jag ringde för att vi inte hade lyckats få rätt på mina systers printer då vi skulle trycka ett A3 porträtt av mamma till begravningen. Grafo tryck fixade detta inom loppet av 1,5 timme. Plus att de tryckte ut agendan som vi skulle ha i kyrkan. Läs mer
    Håkan A, Lars A gillar detta
  • Ove K skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Fick hjälp med trycksaker och det ordnas snabbt och enkelt! Läs mer
    Håkan A, Lars A gillar detta
  • Kristin S skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Vi beställde flyers med kort varsel, torsdag eftermiddag var klart dagen därpå innan lunch. Stor tumme upp! Läs mer
    Lars A gillar detta
  • Yvonne W skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Mkt servicemind ställer alltid upp, nästan på det omänskliga. Inga extra avgifter utöver offererat. De otroligt bra priser. Vill gärna vara kvar som kund hos dom. Har haft flera långvariga kontakter men det bästa jag gjort var när jag gjorde ett omtag och gick ut och testade nya leverantörer. Läs mer
  • Therese F skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Jag har jobbat med Grafo Tryck i många år och kan rekommendera dem varmt! Proffsiga, snabba och hög kvalitet på alla trycksaker! Dessutom är deras service helt outstanding. Läs mer
  • Anne J skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Vi köper mest visitkort hos GrafoTryck och då och då kuvert och brevpapper. Det bästa med GrafoTryck är att de förstår direkt vad vi menar och vad vi vill ha.
    För att säga något mindre bra är att ibland är leveransen lite sen. Läs mer
  • Janne B
    Janne B skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bra bemötande, snabba, tillgängliga, svarar snabbt i telefon, leveerar snabbt, hör av sig i tid, bara poitiva saker att säga Läs mer
  • Peter L skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bra och snabb service.
    Liten miss vid retur av överupplaga till vårt kontor men det är ingen stor sak.
    Inlämning till Posten gick fint så utskickat höll deadline vilket var mycket viktigt.
    Det var en inbjudan till kundträff (ca 600 inbjudningar, dubbelsidig A5 i fyrfärg). Läs mer
  • Mats K skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Beställde visitkort hos dem med kort varsel. Mina original var inte av högsta klass men de lyckades bra ändå. Smidigt och trevligt bemötande. Ska definitivt ha dem i åtanke för framtida behov av trycksaker Läs mer
  • Robert C skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Snabbt och sakligt bemötande.
    Håller utlovade tider. Läs mer
  • Henrik T skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    God, tillmötesgående, trevliga !!! Läs mer
  • Juha S skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Snabb och bra service av kunnig personal. Läs mer
  • Per A skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bemötande ok, lite segt och struligt att hitta offert mm i admin-system Läs mer
  • Mia K skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Snabba med leverans och hög service. Trevlig personal. Läs mer
  • Mats B skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Fick hjälp med "folders".
    Snabb service med bra kvalitet. Läs mer
  • Urban R skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    Bra. Schyssta. Tillmötesgående. Läs mer
  • Johnny G
    Johnny G skrev om Tryckeri Grafo Tryck
    GrafoTryck levererar när man behöver. Bra kontakt och professionella. Vi har anlitat dem med olika projekt och har fått den service vi önskat. Läs mer

Riddaregatan 2, 216 15 Malmö