Alla kategorier Hotell Skåne Lund Grand Hotel

Bantorget 1, 222 29 Lund — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Grand Hotel

• Daniel B
    Daniel B skrev om Grand Hotel
    Mycket sköna sängar, enormt välsorterad frukost inklusive nespresso-kaffe, enbart smör och inget margarin (jay!), och stort utbud av både kallskuret och varma rätter. Fil och yoghurt var från Hjordnära. Samma nespressomaskiner fanns för fritt användande i korridorerna.
    På Gambrinus, bar-delen av restaurangen, var personalen både uppmärksam och var snabba med att komma med det vi beställde.
    Den enda lilla minuspoängen var att kuddarna var lite för höga för min smak.
  • Nicolas E
    Nicolas E skrev om Grand Hotel
    Jag är ganska nöjd med min 2-nätters vistelse på GH i Lund. Hotellverksamheten motsvarar förväntningarna jag skulle ha på ett mellanklasshotell. Frukosten lämnar mycket att önska dock. Ingen lätt- eller mellanmjölk till flingorna och ingen espresso - bara halvtjaskigt bryggkaffe. Jag åt frukost sent en morgon och hade folk som började dammsuga under mina fötter innan frukosttiden löpt ut. Kändes inte så välkommet som gäst...
  • Martin G
    Martin G skrev om Grand Hotel
    Jag håller med Andreas E om att barpersonalen är kass, jag känner precis igen mig i beskrivningen. Man kommer dit, står och hänger lite i baren, och de låtsas inte ens se en. Kanske är inte folk under 60 välkomna?

Restaurangen är däremot väldigt bra, fint ställe att gå på för att fira något trevligt.
  • Andreas  E
    Andreas E skrev om Grand Hotel
    Baren är ett stort skämt, 3-4 man (stiligt uppklädda)jobbar i snigel fart. Sist väntade jag 15 minuter (inget hej ense) sen stack jag till Herkules, fick en drink direkt. Uselt, service finns inte.
    Fin lokal, men oläsbar meny - kryptisk - varför inte göra som alla andra, förrätter, varmrätter, efterrätter osv. Pretentiöst skit.
  • hans g
    hans g skrev om Grand Hotel
    härlig restaurang med stor vinkällare. Jag och min hustru har varit firat nyår här flera år i rad vilket innebär sjurätters middag, dans till liveband och fyrverkeri

Bantorget 1, 222 29 Lund