Granitexpressen

Granitexpressen

granitexpressen.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Granitexpressen! Vi på Granitexpressen är stolt stenleverantör med egen produktion av granit. Vi säljer vår granit till både privatpersoner såväl som företag och har ett stort utbud av produkter som passar till olika ändamål. Granit är en av de äldsta stensorterna i världen och passar därför bra för stenläggning...

44 omdömen om Granitexpressen

Viktor L
Skrev om Granitexpressen

Jättebra service och snabb leverans. Rekommenderas!

Anders W
Skrev om Granitexpressen

Bra service med snabba offerter och engagerad personal. Problemlösare!!

Trädgård A
Skrev om Granitexpressen

Trevligt bemötande och snabb leverans.

Gunnar L
Skrev om Granitexpressen

Bra stenar, bra service, bra folk!!!

Materialportalen A
Skrev om Granitexpressen

Granitexpressen är ett företag med utomordentlig service. De gör alltid vad de kan för att lösa våra behov. Vi köper oftast portugisisk granitkantsten. Deras utbud är bra och de kan oftast leverera inom några dagar. Tack Slawek, Basia och Alexandra för ett bra samarbete.

Erik A
Skrev om Granitexpressen

Trevliga, bra bemötande. Bra kommunikation. Leverans inom utlovat tidsintervall.

Daniel R

Köpte granitstolpar. Väldigt snabb offert o leverans. Lysande

?
Skrev om Granitexpressen

Proffsigt och gediget mottagande!

Panton A
Skrev om Granitexpressen

Snabba leveranser och alltid trevligt bemötande!!

Gabriel O
Skrev om Granitexpressen

Alexandra was so easy to communicate with. She had all the answers to my questions and came across as very knowledgeable, polite and professional.

Björn E
Skrev om Granitexpressen

Jätte hjälpsamma och lätta och göra med fixade leveranserna i tid. Även i semester tiderna. Bra priser och jätte fin sten tack Granitexpressen 👍

Mikael S
Skrev om Granitexpressen

Trevligt och bra bemötande och bra produkter men de levererades en månad efter utlovat.

Staffan L
Skrev om Granitexpressen

Servicenivå och generellt bemötande är på en nivå utöver det vanliga! Rekommenderas!!

M
Skrev om Granitexpressen

Snabba leveranser och svårslagna priser, riktiga proffs!

Bohlin L
Skrev om Granitexpressen

Kan bara varmt rekommendera Granitexpressen. Bra priser, utmärkt service och produkter! Alexandra är fantastiskt hjälpsam och duktig. Hjälpte oss med både leveranser och råd i ett mycket tidspressat projekt.

Filipstads A
Skrev om Granitexpressen

Bra bemötande och smidiga leveranser

Anna J
Skrev om Granitexpressen

Väldigt bra priser och trevligt bemötande. Snabb och smidig leverans.

Skogstjänst A

Super trevliga och bra priser :) Ett brett sortiment

Johan B
Skrev om Granitexpressen

Bra service Bra dialog och support

Tomas S
Skrev om Granitexpressen

Snabb o bra leverans kanon o bra pris

Anna H

Jättebra service och bemötande av Basia! Jättesnygga granitstenar

Quist A
Skrev om Granitexpressen

Mycket bra upplevelse och service.

Christian K
Skrev om Granitexpressen

Mycket hög service, väldigt bra och stort sortiment! Allt fungerade väldigt bra!

Momentux A
Skrev om Granitexpressen

Kunniga, hjälpsamma. produkterna stämmer väl överens med det som har utlovats. Synd att det är så långt till Malmö - när vi är verksamma i Stockholm....

Quistofta T
Skrev om Granitexpressen

Jag är återkommande kund hos Granitexpressen och har alltid fått bra mottagande och service. Sten levereras alltid snabbt och med bra kvalitet. När vi behövt göra akuta ändringar eller kompletteringar av stenmaterial, har de alltid varit tillmötesgående och ordnat allt snabbt och smidigt. Kan bara varmt rekommendera dem! Benny Bjerler VD Quistofta Trädgård

Ragnar A
Skrev om Granitexpressen

Bra service , rätt pris ( gatsten ) trevligt bemötande. Överträffade förväntningarna

Pia J
Skrev om Granitexpressen

Vänligt och kunnigt bemötande men svårt att få arbetet avslutat. Yrkeskunniga!

Marie N
Skrev om Granitexpressen

Vi beställde för ett och samma projekt som bara växte 4 gånger totalt. Alltid lika snabb leverans och trevligt bemötande. Ångrar att vi inte beställde stenläggningen via dom samt tog oss tiden för en konsultation. Proffsiga, härligt att ha att göra med personer som är både service minded och kunniga inom sitt område. Återkopplingen på diverse frågor är oerhört snabbt. Tydlig och transparent kommunikation. Fem av fem möjliga.

Paul C
Skrev om Granitexpressen

Snabb och bra leverans. Bra mottagande och support på frågor runt mayrialet

Pär H
Skrev om Granitexpressen

Köpte min poolsarg av GE och det blev jättebra. Blev lite försening men å andra sidan gav de bra service och kompenserade mig för vissa felaktiga stenar.

Axel R
Skrev om Granitexpressen

Bra mottagande och vilja till lösning av leveransen enl mina önskemål.

T.s. I
Skrev om Granitexpressen

tycker det va bra bemötande bra pris snabb leverans

Berit E
Skrev om Granitexpressen

Bra varor och bra pris. Bra bemötande. Ganska snabb leverans. Blev dock bortglömd efter första kontakten, lite minus för detta. Köpte gatsten och granittrappor.

Jonas F
Skrev om Granitexpressen

Enkla att ha att göra med och levererade på utsatt tid

Carl O
Skrev om Granitexpressen

Köpte storgatsten bohus grå. Snabba svar. Snabb leverans och bra pris!

Karl P
Skrev om Granitexpressen

Den mesta av kontakten skedde via internet.

P.e G
Skrev om Granitexpressen

Snabb och enkel service.. fina produkter

Said L
Skrev om Granitexpressen

De var både lyhörda och hjälpsamma vilket ledde fram till en lyckad beställning. Ser fram emot nästa projekt! Rekommenderar !

Sydsvenska M
Skrev om Granitexpressen

Bra service och bra produkter

Erik J
Skrev om Granitexpressen

Mycket trevligt bemötande och bra service! I allt från offert till order och leverans har de agerat mycket professionellt och varit mycket tillmötesgående och lösningsinriktade! Jag behöver inte leta efter en annan leverantör för framtida projekt! Stort tack!

Karl P
Skrev om Granitexpressen

Super bra leverantör. Med god kvalitet och bra kund bemötande.

John E
Skrev om Granitexpressen

Goda råd. jag specialbeställde tumlad stor röd gatsten. Vacker sten och rimligt snabb leverans.

Maze A
Skrev om Granitexpressen

Bra bemötande, rätt kvalitet och gatstenen lagd snyggt. Mycket nöjd.

Elmiers B
Skrev om Granitexpressen

Bemöter flertal UE och kunder varje dag men granitexpressen har varit helt utmärkta hela vägen! Trevligt bemötande, service till fullo! Toppen betyg från oss! 💐