Granngården AB

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Granngården AB

• 2020-09-14

MARIA H skrev om Granngården AB
    Lämnade in gräsklippare på service via grannhjälpen 27 juli. På ordern står det Beräknad arbetstid; 1. Jag trodde det skulle gå snabbt! Idag - 8 veckor senare ringer de o säger att gräsklipparen inte går att laga. Jag har under denna tid ringt kundtjänst minst 4 ggr och även chattat en gång och fått löfte att de ska höra av sig till verkstan i Arboga. Jag har aldrig upplevt sämre service. Jag fick köpa en ny gräsklippare under denna tid. Vad som än händer kommer jag ALDRIG mer vända mig till Granngården för denna sk service. 900 kronor i sjön. Gå till andra ställen med gräsklipparen! Läs mer
  • Peter M

2018-10-11

Peter M skrev om Granngården AB
    Lämnade in ni gräsklippare på service + en mindre reparation. När jag lämnade klippare sa butiken att det skulle max 4 veckor. Efter 4 veckor ringde någon upp mig och undrare var klipparens fanns!? En servicekille skulle ta tag i jobbet. När det gått drygt 6 veckor ringde jag och frågade hur det går. Fick beskedet att absolut ingenting hade gjorts. De skulle eventuellt försöka skynda på ärendet! Varför erbjuder Granngården service för Klippo-klippare när de inte har resurser att inom rimlig tid reparera och dessutom visar en total nonchalans mot en kund. Nej Granngården skäms!
    Kommer aldrig mer att handla eller nyttja nån annan tjänst från detta urusla företag. Läs mer