Alla kategorier Sätteri Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Kälvesta Gravyr & Lasermärkning i Stockholm AB

Gravyr & Lasermärkning i Stockholm AB

Tumultgränd 28, 162 47 Vällingby — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Gravyr & Lasermärkning i Stockholm AB

• Displayexperten AB
    Displayexperten AB skrev om Gravyr & Lasermärkning i Stockholm AB
    Gravyr & Lasermärkning alltid trevliga med mycket bra service och bra priser snabba leveranser kan jag varmt rekommendera om ni vill ha snygga laser graverade produkter
    Displayexperten AB gillar detta
  • Elsa H
    Elsa H skrev om Gravyr & Lasermärkning i Stockholm AB
    Jag och min pojkvän hade en idé om att gravera ett bestickset på 53 delar och hade knappt en vecka på oss. Vi letade runt på nätet ett bra tag och jämförde priser hos olika graverare men ingen graverare var villig att ta emot oss med så kort varsel, sedan var det extremt dyrt.
    Vi ringde Gravyr och Lasermärkning och där lät det helt annorlunda! Ett väldigt positivt bemötande med inställningen "alllt går". Allt var klart på 3 dagar och var otroligt proffsigt utfört tll en billig peng.

Brudparet blev supernöjda!
  • Jasmine N
    Jasmine N skrev om Gravyr & Lasermärkning i Stockholm AB
    Jag var i panikbehov av att gravera en present. Verkstaden höll öppet extra för att jag skulle hinna åka ut efter jobbet. Fick utomordentlig service och en perfekt lasermärkning.

Fick dessutom gott kaffe. :)

Stort tack!

/Nöjd kund