Green Storage

Snittbetyg
4.4
Ring 020-12 11 20 Dela

Om företaget

Välkommen till Green Storage AB! Med hjälp av modern teknik har vi hittat ett sätt att hålla dina saker säkra samtidigt som det slipper kosta skjortan. Allt detta med fokus på hållbarhet. Hela kundresan har vi valt att lägga via mobilen. Slipp onödiga lås som sedan slängs. Våra förråd öppnar och stänger du enkelt via mobilen....

239 omdömen om Green Storage

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 239 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Camilla T
Skrev om Green Storage

Allt är jättebra men vi hittar ingen belysning i vårt förråd? Kanske vi som missat? Vänligen Camilla

Toni B
Skrev om Green Storage

Grymt ställe. Bra personal samt pris

Nigel P
Skrev om Green Storage

Completely seamless and easy experience. Was suspicious about the "App-based" entry system, but it works perfectly.

Jan A
Skrev om Green Storage

Rent, ljust, svalt, enkelt, lättillgängligt

Conny K
Skrev om Green Storage

Det är så enkelt! Bara gå in via appen eller på nätet och boka, betala och sedan åka till förrådet och "köra" på.

Tim T
Skrev om Green Storage

Otroligt smidigt system! Funkar felfritt med appen! Kan inte annat än ge 5+ i betyg. Bra pris och en väldigt smidig tjänst!

Per N
Skrev om Green Storage

Då vi växlat ner från 130 kvadratmeter till 80 kvadratmeter så passade Green Storage oss alldeles utmärkt, stort tack!

Helén P
Skrev om Green Storage

Jag är nöjd över enkelheten, i appen sköts allt. Jag kunde till exempel ge tillfällig tillgång till förrådet till flyttfirman.

Niklas A
Skrev om Green Storage

Det är smidigt att köpa, appen är smidig och på plats finns det man behöver. Priset drar ner det något men det är inte långt över konkurenternas priser så man kan inte säga mycket om det.

Mathias L
Skrev om Green Storage

fungerar bra. både hemsida och praktiskt på plats

Pia G
Skrev om Green Storage

Det är bra förråd och lokaler. Bra tillgänglighet på kundservice med juste bemötande. Har haft problem med appfunktioner som ej nödvändigtvis beror på Greenstorage. Både hjälpsamhet och omtanke. Rent och snyggt och väl genomtänkt. Hoppas priserna kan sänkas något i framtiden.

René P
Skrev om Green Storage

Det var enkelt att både betala och använda appen samt öppna dörrar då jag hyrde ett förråd.

Svar från Green Storage

Hej! Tack för ditt omdöme, jätteroligt att höra att allt fungerade enkelt för dig. Mvh Green Storage

Mats L
Skrev om Green Storage

Rent och snyggt lätt att komma in och ut

Svar från Green Storage

Hej Mats! Jättekul att höra att allt fungerade bra och att du är nöjd med vår produkt, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Bo B
Skrev om Green Storage

Mycket smidigt förråd, lätt ta sig in och ut. :-)

Svar från Green Storage

Hej Bo! Jättekul att höra att du är nöjd med vår tjänst och att det fungerade smidigt! Återkoppla gärna till kundtjänst om det finns något vi kan göra för att bli 5 av 5, tack för ditt omdöme! MvH Green Storage

Julia L

Otroligt professionella och tog väl hand om mina saker 5av5

Svar från Green Storage

Hej Julia! Tack för ditt omdöme och fina återkoppling. Vad roligt att allt fungerar smidigt och att ni är nöjda med tjänsten. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! MvH Green Storage

Anita D
Skrev om Green Storage

Ett bra bemötande. Allt digitalt fungerade jättebra. Så enkelt att hantera in och utförsel av mina saker. Jag kommer att rekommendera er om någon frågar efter förråd. Jag fortsätter nu att ha ett förråd så länge behov finns. Tack för fin service

Svar från Green Storage

Hej Anita! Tack för ditt omdöme och fina feedback. Återkoppla gärna till oss vad vi kan göra för att få 5 av 5. Önskar er en trevlig vecka! MvH Green Storage

Lars W
Skrev om Green Storage

Rent och snyggt, känns tryggt.

Svar från Green Storage

Hej Lars! Tack för ditt omdöme och återkoppling. Kul att allt fungerar fint för er. Önskar er en trevlig dag! MvH Green Storage

Maria H
Skrev om Green Storage

Jättebra, perfekt att kunna boka förråd när och varsomhelst. Bra service och fina lokaler.

Svar från Green Storage

Hej Maria! Tack för att du skrivit ett omdöme kring tjänsten. Fantastiskt att allt fungerar fint och att ni är nöjda. Vi önskar dig en trevlig måndag! MvH Green Storage

Carl S
Skrev om Green Storage

Enkelt att välja, beställa och betala.Mycket bra utbud av förråd. Här hyr jag gärna gen.

Svar från Green Storage

Hej Carl! Tack för ditt omdöme. Roligt att allt fungerar smidigt för er. Önskar er en trevlig vecka! MvH Green Storage

Susanne F
Skrev om Green Storage

Mycket rent och fint, välfungerande. Lite besvärligt att ta sig in och man saknar en sopborste och en papperskorg.

Svar från Green Storage

Hej Susanne! Tack för ditt omdöme och feedback. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MvH Green Storage

Thiago L
Skrev om Green Storage

It was really easy to rent and to access the storage. It’s nice that it does not need any keys

Svar från Green Storage

Hi Thiago! Thanks for writing a review. Please let us know what we can do to get a 5 out of 5. Wish you a pleasant weekend. Best Regards, Green Storage

Maria A
Skrev om Green Storage

Finns inget negativt att säga. Bra nog.

Svar från Green Storage

Hej Maria! Vad roligt att ni är nöjda med tjänsten. Med vänliga hälsningar, Green Storage

Begravningsbyrån L

tillgängligt, lätt att ta in och ut saker. Fräscht.

Svar från Green Storage

Hej! Tack för erat fina omdöme! Roligt att allt fungerar smidigt för er. Trevlig helg! MvH Green Storage

Kerstin L
Skrev om Green Storage

Oj, det var inte lätt att registrera sig. Först efter flera samtal med trevlig personal och med hjälp av yngre mobilkunnig son funkade det. Därefter allt gått bra. Välstädat. Förråd på 1,5 kvm.

Svar från Green Storage

Hej Kerstin! Tack för ditt omdömde. Vi tackar för din feedback då vi alltid vill ge en fin upplevelse till våra kunder. Vi önskar er en fortsatt trevlig helg! MvH Green Storage

Sågaräng A

Har inget att klaga på, lätt att boka på nätet. Rent och snyggt. Fina rymliga lokaler så det är lätt att lasta in och ut ur förrådet. Ett stort plus är att allt styrs med telefonen man behöver t.ex. inte stiga ur bilen för att öppna grinden. Rekommenderar Green Storage som en bra plats att hyra förråd på.

Svar från Green Storage

Hej! Tack för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma för din feedback då vi alltid vill ge en bra upplevelse till våra kunder. Återkom gärna med feedback till kundtjänst på vad vi kan förbättra för att få 5 av 5. Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Green Storage

Hans H
Skrev om Green Storage

Smidigt o enkelt, ringde support för en fråga, de var vänliga o tillmötesgående. Ville byta storlek på förråd och det gick ju hur fint som helst.

Svar från Green Storage

Hej Hans! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att allt fungerar smidigt för er. Önskar er en fortsatt trevlig dag, MvH Green Storage

Vivi B
Skrev om Green Storage

Hyr förråd och är mycket nöjd men hade önskat belysning inne i förrådet.

Svar från Green Storage

Hej Vivi! Tack för ditt omdöme och feedback! Vi önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Green Storage

Mats L
Skrev om Green Storage

Smart lösning med appen för att komma in och låsa upp förråd

Svar från Green Storage

Hej Mats! Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med förrådet. Återkom gärna med feedback till kundtjänst på vad vi kan förbättra för att få 5 av 5. Mvh Green Storage

David G
Skrev om Green Storage

Jag är väldigt nöjd med Green storage. Det var enkelt att beställa förrådet sen funkar appen väldigt bra med att öppna portar och dörrar. Skönt att kunna köra in bilen och parkera nära förrådet och att det finns lastvagnar alldeles bredvid. Mer än nöjd!

Svar från Green Storage

Hej David! Tack för ditt fina omdöme och återkoppling. Mycket roligt att ni är nöjda med tjänsten och att allt fungerar smidigt för er. Önskar er en fortsatt trevlig dag, MvH Green Storage.

Ammar S
Skrev om Green Storage

Alting Mycket bra men det blir bättre om finns det något container för sopor

Svar från Green Storage

Hej Ammar! Tack för ditt omdöme och feedback. Önskar er en fortsatt fin dag. MvH, Green Storage

Felicia R
Skrev om Green Storage

Otroligt smidigt att hyra förråd och till ett bra pris jämfört med många andra ställen! Man får åtkomst till det direkt om man skulle vilja det och det är enkelt att byta förråd om man vill. Bra med långa öppettider så man kan gå dit nästan när som helst! Bra att det finns olika försäkringar som man kan välja på beroende på värdet i förrådet. Jag kommer fortsätta att hyra förråd hos dem och jag har även rekommenderat Green Storage till vänner och familj.

Svar från Green Storage

Hej Felicia! Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett fint omdöme. Vad kul att allt fungerar smidigt för er och at ni är nöjda med tjänsten. Vi önskar er en fortsatt trevlig kväll! MvH Green Storage

Sina S
Skrev om Green Storage

It's good to have storage with half height and half price.

Svar från Green Storage

Hi Sina! Thank you for writing a review. Please let us know what we can do to get a 5 out of 5 review. Best Regards Green Storage.

Lena J
Skrev om Green Storage

Det är mycket lätt att bli kund hos Green Srorage via nätet. Superenkel access via app. Jag är jättenöjd!

Svar från Green Storage

Hej Lena! Tack för ditt trevliga omdöme. Vad roligt att höra att allt fungerade smidigt för er. Vi önskar dig en fortsatt trevlig kväll! Mvh Green Storage.

Helene O
Skrev om Green Storage

Super smidigt och lätt tillgängligt. Vi är jätte nöjda . Bra med att det finns hiss samt vagnar man kan låna för att lasta på.

Svar från Green Storage

Hej Helene! Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Återkom gärna med feedback till kundtjänst på vad vi kan förbättra för att få 5 av 5. Mvh Green Storage

Julia D
Skrev om Green Storage

Suuuupersmidigt, så bra app, aldrig lagg, superbra att man kan dela tillgång. Enda nackdelen är att det borde ha öppet 24/7 eller iallafall till 00 typ!

Svar från Green Storage

Hej Julia! Tack för ditt fina omdöme och återkoppling. Vi önskar er en fortsatt trevlig vecka. MvH Green Storage

Anders B
Skrev om Green Storage

Perfekt som tillfälligt förråd. Väldigt enkelt att komma in och öppna dörrar och grind med telefonen! Dock saknar jag papperskorg och pappershanddukar på toaletten. Det vore också väldigt bra att kunna köpa flyttmaterial på plats som det var innan.

Svar från Green Storage

Hej Anders! Tack för ditt omdöme och feedback. Vi tar din återkoppling vidare och kikar på hur vi förbättrar detta. Önskar er en fortsatt fin dag! MvH Green Storage

Marlene W
Skrev om Green Storage

Har fungerat klockrent, inget att klaga på

Svar från Green Storage

Hej Marlene! Vad roligt att ni är nöjda med tjänsten. Önskar er en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Green Storage

Susann E
Skrev om Green Storage

Vi har inte haft förvaringen så länge, men är nöjda hittills. Bra med en app. så att flera kan komma åt förrådet.

Svar från Green Storage

Hej Susann! Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Återkom gärna med feedback till kundtjänst på vad vi kan förbättra för att få 5 av 5. Mvh Green Storage

Anna M
Skrev om Green Storage

Bra koncept med app istället för nycklar eller tags. Men väldigt dåligt med vagnar, kommer man dit en helg så kan man räkna med att det inte finns någon vagn. På en sån stor anläggning borde det finnas mycket mer vagnar så att alla kan få åtminstone 1 vagn vardera. Misstänker att en hel del tar en vagn, lastar på sina grejer och kör in i förrådet och låter den stå, dvs inkl vagn. Annars bortsett från vagnarna känns det smidigt och tryggt.

Svar från Green Storage

Hej Anna! Tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme och feedback. Det förekommer att kunder ställer in sina vagnar i förråden. Det är något vi aktivt jobbar på att få bort då det alltid ska finnas tillgängligt för de kunder som kommer till anläggningen och ska ställa in möbler mm i sitt förråd. MvH Green Storage

Maria J
Skrev om Green Storage

Hej, är nöjd med Green storage ...förutom deras metod att tvinga sina kunder att ta försäkring som man inte behöver få det ingår i mångas hemförsäkring. Shurgard tex tillämpar inte den metoden utan det går att visa upp försäkrungsbrev så stryks försäkringen. Att dessutom höja den sk premien med 100% från 49 till 99kr/ månad för grundförsäkringen är så sjukt irriterande. Att jag nu dessutom fick ett förråd med en stor pelare i Högdalen trots att jag pratade med en medarbetare då jag ville ha ett förråd nära hissen. När jag...

Svar från Green Storage

Hej Maria! Tack för ditt omdöme och feedback. Det går självklart bra att byta förråd och om ni vill titta på ett förråd innan ni byter hjälper kundservice gärna till. Mvh Green Storage

Evert O
Skrev om Green Storage

Rena och tillgängliga förråd. Flertal platser jämfört med konkurrenterna är en fördel. Inga papperskorgar är ett minus men beror säkert på att de missköts och brandfara.

Svar från Green Storage

Hej Evert! Tack för ditt omdöme och återkoppling. Vi önskar er en fortsatt trevlig vecka. Med vänliga hälsningar, Green Storage

Alexei P
Skrev om Green Storage

Enkelt, bra parkera, bredda korridorer att komma till förrådet. Bra pris

Svar från Green Storage

Hej Alexei! Jätteroligt att höra att du är nöjd med enkelheten, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Thomas W
Skrev om Green Storage

Enkelt! Fungerar perfekt! Mycket bra ställe! Läget helt perfekt! Kan inte bli bättre!

Svar från Green Storage

Hej Thomas! Tack för ditt omdöme, jättekul att höra att du är nöjd med vår produkt och läget! Mvh Green Storage

Ingela B
Skrev om Green Storage

Modernt Snyggt Rent Enkelt med allt samlat i appen Och prisvärt, bra m konkurrens

Svar från Green Storage

Hej Ingela! Jätteroligt att höra att du är nöjd med vår produkt, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Björn B
Skrev om Green Storage

Smidigt, rent, bra parkering, bra geografisk placering

Svar från Green Storage

Hej! Tack för ditt omdöme, toppen att allt fungerade som det ska och att du är nöjd med vår produkt. Återkom gärna med feedback till vår kundtjänst om det finns något vi kan göra för att nå 5 av 5. Mvh Green Storage

Malin R
Skrev om Green Storage

verkligen smidigt o behändigt. allt automatiserat utan nycklar o krångel.

Svar från Green Storage

Hej Malin! Jätteroligt att höra att allt fungerade smidigt, hör gärna av dig till kundtjänst med feedback om vi kan förbättra något för bli 5 av 5. Mvh Green Storage

Haroon R
Skrev om Green Storage

Jag tänker om priset till förrådet som inte är stor med storlek. :(

Svar från Green Storage

Hej Haroon! Tack för ditt omdöme, om du har ett lite för stort förråd så kan du byta ner dig i storlek för att komma ner i pris, hör gärna av dig till kundtjänst ifall du har några frågor! Mvh Green Storage

Julian G
Skrev om Green Storage

Det var rent och fräscht i lokalen och allting fungerade precis som det skulle göra.

Svar från Green Storage

Hej Julian! Jättekul att höra att allt fungerade som det ska, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Michael R
Skrev om Green Storage

Enkelt att boka. Lättillgängligt. Rent.

Svar från Green Storage

Hej Michael! Tack för ditt omdöme, jätteroligt att höra att du är nöjd. Mvh Green Storage

Mattias H
Skrev om Green Storage

Mycket smidigt, proffsigt, välfungerande och välstädat!

Svar från Green Storage

Hej Mattias! Va bra att det fungera smidigt och att du är nöjd, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Filtrera omdömen