Green Storage

Green Storage

www.greenstorage.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Green Storage AB! Med hjälp av modern teknik har vi hittat ett sätt att hålla dina saker säkra samtidigt som det slipper kosta skjortan. Allt detta med fokus på hållbarhet. Hela kundresan har vi valt att lägga via mobilen. Slipp onödiga lås som sedan slängs. Våra förråd öppnar och stänger du enkelt via mobilen....

378 omdömen om Green Storage

Igor M
Skrev om Green Storage

Perfekt , vi rekommenderar , bra balans mellan kvalitet och pris

Maria A
Skrev om Green Storage

Smidigt och enkelt - fungerar jättebra som extraförråd.

Regina D
Skrev om Green Storage

Så smidigt och fräscht. Toppmodernt men allting är ändå så enkelt att hantera. Rekommenderas varmt.

Vilmer A
Skrev om Green Storage

När man först kan systemet fungerar det bra. Tog tid i början att hitta rätt på Lundavägen i Malmö. Rent och fint. Enda negativa kommentar är att jag inte informerades om att förrådet ligger några trappor ner från 4de våningen. Det går alltså inte köra med bagagevagn helt fram till förrådet. Får i stället bära flyttlådor med mera i trapporna både till och från. Det är inte acceptabelt.

Marianne L
Skrev om Green Storage

Perfekt är jätte nöjd och man känner sig bekväm med att ha sitt bohag där

Jessica T
Skrev om Green Storage

Smidigt att förstå och följa i appen. Lätt att byta förråd på plats mär man inser att det man redan hyrt är för litet. Rekommenderas varmt.

Axel E
Skrev om Green Storage

Lockpriser där det fanns ett erbjudande att det skulle kosta 1 kr första månaden. Det blev 400 kr, oklart varför men troligtvis något i det finstilta. Sade därefter upp förrådet för att inte riskera åka på mer finstilta kostnader utöver de ordinarie. Fungerade bra i övrigt men tycker det är dåligt att skylta med ett pris som inte gäller i praktiken

Erik G
Skrev om Green Storage

Bästa någonsin, i paritet med födelsen av min andra dotter. Rekommenderar Green Storage dagligen till både bekanta och okända. Tack för att ni finns!

Celina E
Skrev om Green Storage

Smidigt och enkelt, allt digitalt, funkar som det ska. Inte full pott pga ganska dyrt.

Simo S
Skrev om Green Storage

Mycket bra lätt att använda grindarna/dörrarna Med mobilen säkert och tryggt.

Joakim L
Skrev om Green Storage

Så fantastiskt smidigt! Kul att allt är så cyber.

Anneli A
Skrev om Green Storage

Jätte bra förråd och smidigt med appen. Det enda lite negativa är att det är lite svårt att få upp dörren till förrådet, då det inte finns ett handtag. Men annars super bra med allt

MATEA T
Skrev om Green Storage

Hyrde ett 7kvm förråd - Super enkelt att röra sig i huset med mobilen för upplåsning av hiss, dörrar och förråd! Förrådet/Huset är super fräscht. Super rymliga parkeringar - kunde köra upp med en liten "lastbil" och det fast hjälpmedel på plats för att frakta lådor från bil till förrådet.

Jan R
Skrev om Green Storage

Enkelt och smidigt att boka förråd med kort varsel. Otroligt smidigt att kunna komma in i förrådet med appen.

Eyuel M
Skrev om Green Storage

Har nyligen antecknat avtalet. Jag kan inte säga mer men deras system är super bra och enkelt inga krångliga grejer. Plus förrådet är också bra och väl skött. Hoppas det ska gå i fortsättningen.

Bengt G
Skrev om Green Storage

Snyggt, fräscht, bra app som gör access enkelt

Jan E
Skrev om Green Storage

Enkelt att komma in inte behöva slå massa koder

Jessica S
Skrev om Green Storage

Smidigt, enkelt och säkert. Bra pris.

Erik H
Skrev om Green Storage

Der var ett förråd på 4kvm och jag blev jätte nöjd med hur allt fungerade med användandet.

David S
Skrev om Green Storage

Hello dear, You are too expensive for people looking for to have storage for longer period. Low value for much money. If you would be offering low pricing based on 12 months subscription model I am sure that your storages will be fully booked and you didn´t need to offer that one month for 1 SEK to attract people. If are you interested I can tell you more, because I do work i sales by my self. Best regards David Stepan

Yasemin D
Skrev om Green Storage

Jag tycker detta är så extremt smart lösning .

Leif A
Skrev om Green Storage

Det är enkelt och rimliga priser.

Mikael B
Skrev om Green Storage

Enkelt att öppna och stänga med appen och det finns bra med vagnar på plats. Bokade ett large förråd. Hade det funnits belysning i förrådet så hade varit 5 stjärnor i betyg. Annars ett bra förråd!

Ritva A
Skrev om Green Storage

Har haft förråd en månad än så länge, mycket bra.

Pernilla F
Skrev om Green Storage

Smidigt med appen att boka förråd och få tillgång direkt på helgen när kundtjänst har stängt. Minus för att det inte funkar med en lite större bil inne i garaget i kurvan..Hade velat få info om detta när jagbokade förråd

Anna H
Skrev om Green Storage

Det funkar väldigt bra med appen med att öppna porten, dörren och förrådet, mycket smidigt. Däremot är jag väldigt missnöjd med förrådets form, det är trekantigt. Det är helt omöjligt att strukturera och utnyttja ytan optimalt. Hissen gnisslar och behöver servas.

Angel  G
Skrev om Green Storage

Mycket bra smart säkert varmt rekommenderar.

Magnus L
Skrev om Green Storage

Lätt och smidigt att betala, även att säga upp. Bra system med appen. Lätt och smidig access till förrådet. Hade det varit öppet dygnet runt hade det varit ännu bättre

Ulla A
Skrev om Green Storage

Jag har aldrig nyttjat förrådet. Fick dock betala full avgift trots erbjudande om 1 kr första m0naden!

David B
Skrev om Green Storage

Det var rent enkelt och mycket bra

Hlbyggservice H
Skrev om Green Storage

Altt har varit bra hittills,smidig och enkelt.

Olga Z
Skrev om Green Storage

Fint och rent. Bra placering i Högdalen. Bra system att dela tillgång till förrådet med andra personer.

Ilmi L
Skrev om Green Storage

Enkelt att boka förråd. Tycker att allt har funkat jätte bra. Inga problem hitintills.

Bengt R
Skrev om Green Storage

Har fungerat mycket bra så här långt. Jag tecknade avtal på helgen över nätet och kunde accessa förrådet på en gång. Mycket smidigt.

Samer I
Skrev om Green Storage

easy and fast self service on their website , however price is different depends on storage location. Price in general is good for short term , if you have no issue with far storage locations, it will be good price if storing items in long term use not regularly visiting the place..

Linnéa S
Skrev om Green Storage

Upplevelsen var inte jätte härlig om jag ska vara ärlig, inga raka svar otydliga offerter som i slutändan visa sig inte stämma. Det blir så vilseledande när man ska erbjuda gratis först månaden och slutändan ingår inte diverse delar så det blir inte gratis, sedan att försäkringen är obligatorisk och detta sades redan mot slutet i samtalet när jag gång på gång upprepade mig själv ang priset för att säkerställa att det var det som gällde! Jag hade redan offert från en super trevlig firma som hjälpa mig med allt från bokning...

Gerda B
Skrev om Green Storage

Helt fantastiskt! T o m jag som är pensionär och inte särskilt duktig med teknik tycker det är väldigt enkelt! och smidigt - fina förråd, rent och snyggt! Vänligen Marianne Bernstone Svens väg 15c 451 78 Fiskebäckskil

Petra B
Skrev om Green Storage

Smidigt att hyra, rent och fräscht, enkel access

Sara C
Skrev om Green Storage

Riktigt smidigt att använda appen och inte behöva ha koll på nycklar, enkelt att dela med varandra.

Waclaw Z
Skrev om Green Storage

Hej, Jag hade lite svårt att komma igång ( min ålders är 70 år) men senare gick allt smärt fri. Fin lokal , rent. Problemet hade uppstått ner jag skulle lätta i kartonger. Lyset stängdes ofta och jag fick gå flera gånger på andra sidan av lager att få den tänt igen. Med vänlig hälsning Waclaw Ziobro

Selma N
Skrev om Green Storage

Allt var enkelt och smidigt. Inga förväntningar alls riktigt men blev super nöjd med allt.

Erik S
Skrev om Green Storage

Ska börja hyra om 1 månad. Så det är inte aktuellt i skrivande stund.

Maria B
Skrev om Green Storage

Enkelt att boka förråd med kort varsel. Smart att ha allt i appen. Minus för priset, ganska dyrt, eller hade önskat bättre kampanj eller rabatt som trogen kund. Positivt med gratis laddning. Överlag mycket nöjd.

Maria H
Skrev om Green Storage

Bra på alla sätt, smidigt att sköta allt is appen 🙌🏼

Peter W
Skrev om Green Storage

Enkelt och smidigt att kunna åka dit under öppetider när det passar oss. Bra med appen där man öppnar portarna.

Atsede L
Skrev om Green Storage

Mycket bra.. Jag är mycket nöjd. Men ett förslag, vi måste ha kontakttelefon så att vi inte gå inne utan problem.

Kjell L
Skrev om Green Storage

Trevligt bemötande, smidigt o enkelt.

Angela B
Skrev om Green Storage

Hyrde först ett förråd och sedan ett till kortvarigt. Allt funkade bra. Nöjd med kundservice n oxå. Tack

Måns L
Skrev om Green Storage

Mycket smidigt och ny fräsch anläggning. Smidig och genomtänkt inpassering. En förbättring skulle kunna vara en större lastplats och infart med plats för normalstor lätt lastbil.

Mauro A
Skrev om Green Storage

Sjukt enkelt att använda, bra att det finns ett sånt förråd mitt i Sundbyberg