Green Storage

Green Storage

www.greenstorage.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Green Storage AB! Med hjälp av modern teknik har vi hittat ett sätt att hålla dina saker säkra samtidigt som det slipper kosta skjortan. Allt detta med fokus på hållbarhet. Hela kundresan har vi valt att lägga via mobilen. Slipp onödiga lås som sedan slängs. Våra förråd öppnar och stänger du enkelt via mobilen....

570 omdömen om Green Storage

Anette J
Skrev om Green Storage

Hemsidan var inte helt pedagogisk, svårt att hitta rätt alternativ och pris e första månaden. Men jag ringde kundservice och fick jättebra hjälp. Att sedan använda förrådet har varit toppemlätt och bra. Fräscha lokaler ocskå

Jakob A
Skrev om Green Storage

Väldigt smidigt att hyra. Smidigt att komma åt förrådet med hjälp av appen har fungerat felfritt hittills. Lite högt pris kanske.

Susann R
Skrev om Green Storage

Lätt och smidigt och centralt. Rekommenderar gärna det till andra

Alberto C
Skrev om Green Storage

Hej och tack för service, jag hoppas att ni mår väl och dessutom har haft en bra vecka. Jag rekommenderar Green Storage tjänster. 👏👏

Kurt H
Skrev om Green Storage

Jag har inte aktivt "handlat av" Green Storage. Mitt företag för förvaring har blivit uppköpt av Green Storage, och de har tjatat på mig att delta i "komma ombord-processen" Nu har jag uppgraderat mina kontaktuppgifter och accepterat att mina gamla kontakter med det tidigare företaget ersätts med kontakterna med Green Storage. Det verkar väl schysst så långt. Från mitt gamla företag fick jag e-fakturor som lades bland mina digital fakturor hos banken, så att jag kunde betala varje månad. Vid ett tillfälle under ägarskiftesprocessen...

Carl E
Skrev om Green Storage

Otroligt smidigt & prisvärt. Rent & fräscht. Fantastiskt att kunna öppna alla grindar/dörrar med app & bluetooth

Tomas B
Skrev om Green Storage

Jag är mycket nöjd med kommunikationen gällande det administrativa, förvaringslösningen, tillgänglighet och appstyrning av grindar, dörrar och lås. Men något som stör mig väldig mycket är bristen på tillgängliga vagnar. Jag hyr ett förråd i Kirseberg och ett i Hyllie och kan säga att 1 gång av 10 finns det i bästa fall 1 eller 2 vagnar på plats att disponera. Sannolikt är det många hyresgäster som tar sig rätten arr rulla in vagnen i sitt förråd med gods och låta den stå där. Det är ju såklart väldig bekvämt och känns bra...

Iréne A
Skrev om Green Storage

Hyr ett förråd. Det gick smidigt och lätt och boka. Tycker det är lite "jobbigt" att behöva trycka och använda telefonen hela tiden, för och öppna dörrar och hiss. Speciellt när man har många lass att köra in och ut. Annars perfekt.

Bror &
Skrev om Green Storage

Jag anser att min kontakt med Green Storage har varit bra. Jag tycker att ni ska vidhålla en god och allert kundservice, så det myckna digitala kan stressa folk. Priserna är överkomliga! Jag betalar för ett lager i Malmö och ett lager i Göteborg.

Karen W
Skrev om Green Storage

Det var lätt att hytta platsen bara lite jobbigt för att hissen var inte bra på den sida som var näraste. Annars allt det funkar bra.

Adam T
Skrev om Green Storage

I love how simple it is and good price. I love almost everything about except one thing - opening hours. Since it's a fully automated system I don't understand why it is being closed for the night. Especially late evenings are important for me to be able to pack my stuff and drive to Green Storage place after traffic hours. If it's for safety reasons or cleaning - I could understand closing it about 1 after midnight or something. But 22 is just a joke, since I very often come back late from work and I can't even access my own place and I have to wait for weekends.

Hans L
Skrev om Green Storage

Enkelt och bra. Fräscha förråd. Även mycket nöjd med kundbemötandet.

John J
Skrev om Green Storage

Mycket smidigt att boka och att ta sig in och ut.

Agnes K
Skrev om Green Storage

Bra, super varmt på tredje våningen och med allt man bär så hade det varit trevligt med AC

Jesper B
Skrev om Green Storage

Väldigt trevlig kundtjänst och fantastiskt smidig tech-lösning on-site som garanterar smidig access.

Kiarash S

Bra och Green Storage levde upp till mina förväntningar

Cintia A
Skrev om Green Storage

Very easy, great experience no flaws

Nils R
Skrev om Green Storage

Att även jag som rätt analogisk klara av det med bravur tycker jag var en framgång för mig och dom som gjort plattformen/appen.

William L
Skrev om Green Storage

Smidigt förråd, enkelt att få in sina saker, hade önskat att måtten på förråden var tydligare i vilken form ett förråd är, 3,5 kvm kan betyda långt och smalt eller som en fyrkant, har en cyckel som inte fick plats så fick hyra ett förråd till. Men överlag super nöjd med green storage

Jonna H
Skrev om Green Storage

Man kommer åt förråd snabbt. Det är praktiskt o man har en hyffsad hyra för ändamålet. Går att byta förråd snabbt vid behov med. Är mycket nöjd.

Olga V
Skrev om Green Storage

Jag har aldrig varit i självaste förrådet, men att hyra ett förråd gick jätte smidigt. Så den erfarenheten var positiv. Mvh

Eva R
Skrev om Green Storage

Mycket trevligt bemötande och hjälp med storlek på förråd. Enkelt att använda appen 👍

Hanna L
Skrev om Green Storage

Bra och smidigt, trevlig kundtjänst.

Hans V
Skrev om Green Storage

Verkligen smidigt och bra! Fint bemötande i telefon.

Jerry T

Bra förråd. Lättåtkomligt. Rent o snyggt runt omkring. 10/10

Weronica M
Skrev om Green Storage

Allt har fungerat perfekt. Snabb återkoppling och guidning i telefon när jag ville kolla storlekar innan jag bestämde mig!

Edvin M

Enkelt, snabbt, flexibelt! Toppen

Sali P
Skrev om Green Storage

Riktigt bra! Billigt enkelt. Tryggt! Hade bara behövt så man kan ta ström någonstans. Ibland testar jag högtalare som jag hyrt ut. Då behöver jag ström. Det finns inte i lokalen. Det tycker jag e dåligt.

Carl S
Skrev om Green Storage

Riktigt bra kundservice! Stort tack till Kalle som hjälpte oss med datumjustering för vårat förråd!

Talal M
Skrev om Green Storage

Hej de är bra säkerheten och find lokal.

Carl B
Skrev om Green Storage

Farsta, lutande parkering och vagn som inte går att låsa hjulen på. 2 ingångar varav man endast har access till 1 ingång. Kommer med stor flyttbil och det finns endast 1 vagn att lasta på . Övriga vagnar står i andra ingången som man inte kommer åt:(

Lars E
Skrev om Green Storage

Enkelt att lasta in grejerna. Bra pris.

Svar från Green Storage

Hej Lars! Tack för ditt omdöme, toppen att allt fungerade enkelt och att du är nöjd med vår tjänst! Återkom gärna med feedback till kundtjänst på vad vi kan göra för att bli 5 av 5. Mvh Green Storage

Markus S
Skrev om Green Storage

Only used it for temporary storage between houses. Worked perfectly. No complaints at all. Can really recommend it

Svar från Green Storage

Hi Markus! Thank you for leaving a review, we are happy to hear that everything worked perfect and you are happy with our product! With best regards, Green Storage

Nils O
Skrev om Green Storage

Lite svårt vid köp att förstå vart i byggnaden förrådet låg och hur man kom åt det men när man väl hittat det första gången så är det jättesmidigt och appen fungerar perfekt.

Svar från Green Storage

Hej Nils! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för din feedback. Jätteroligt att höra att allt fungerade enkelt och smidigt! Mvh Green Storage

Lisbeth R
Skrev om Green Storage

Ordning lätt att ta dig till förrådet

Svar från Green Storage

Hej Lisbeth! Tack för ditt omdöme, toppen att fungerade lätt och att du är nöjd med vår tjänst! Mvh Green Storage

Kerstin S
Skrev om Green Storage

Hyra av ett förråd. Allt var jättebra men flytten in i förrådet tog tid och vi hann inte få in alla saker innan vi fick springa ut ur huset innan larmet gick. Vi hann men det var en hemsk upplevelse.

Svar från Green Storage

Hej Kerstin! Tack för ditt omdöme och din feedback, det är dock väldigt viktigt att hålla sig till våra öppettider mellan 05:00 - 22:00 alla dagar i veckan. Om man befinner sig på plats efter detta så går larmet och tillkalas då väktare, detta kan leda till att man behöver betala för en utryckning så det är viktigt att man håller sig till våra öppettider. Mvh Green Storage

Ylva S
Skrev om Green Storage

Bra förråd och bra att det finns anställda på plats man kan få hjälp av om något krånglar

Svar från Green Storage

Hej Ylva! Jättekul att du är nöjd med vår produkt och att det fungerat bra med vår support, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Bengt N
Skrev om Green Storage

Enkelt. Bra App. Fick fin support per tfn innan och under bokning. Rent o snyggt. Mycket nöjd.

Svar från Green Storage

Hej Bengt! Jätteroligt att allt fungera enkelt och att du är nöjd med vår support, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Inga B
Skrev om Green Storage

Smidigt och superenkelt. Plus att jag hittade ett när hem

Svar från Green Storage

Hej Inga! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, jättekul att höra allt fungera enkelt och smidigt! Mvh Green Storage

Melissa E
Skrev om Green Storage

Helt fantastisk och smidig bokningsprocess i appen. Den är tydlig och enkel att använda, speciellt delning av tillgänglighet till alla funktioner och lås till min man och min son direkt i appen. Själva förrådet är rent och ljust, och erbjuder precis allt vi behöver ett tag framöver.

Svar från Green Storage

Hej Melissa! Jätteroligt att höra att allt fungerade smidigt och enkelt med bokning och tillgång till förrådet, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Zakarias M
Skrev om Green Storage

Green Storage har varit över förväntan, dels finns det alltid kundservice till hands om man skulle ha några frågor, sen så var appen enkel att förstå sig på samt dela med andra som behöver tillgång till ens förråd.

Svar från Green Storage

Hej Zakarias! Jätteroligt att höra att du är nöjd med oss och allt har fungerat enkelt, tack för ditt omdöme! Mvh Green Storage

Malin H
Skrev om Green Storage

Gick lätt och smidigt på deras online sida att boka ett förråd, Green Storage är dessutom mkt billigare än dom flesta andra storage , smidigt med kontakt , förvånansvärt rymliga förråd

Svar från Green Storage

Hej Malin! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vi blir mycket glada över att du är nöjd med förrådet och att allt fungerar smidigt för dig. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Green Storage.

Catja K
Skrev om Green Storage

Bra kundtjänst som hjälpte mig en söndag em när det inte gick att komma in i mitt nya förråd

Svar från Green Storage

Hej Catja! Tack för ditt omdöme, jättekul att höra att du är nöjd med vår kundtjänst! Mvh Green Storage

Karl C
Skrev om Green Storage

Det är smidigt, rent och snyggt och prisvärt

Svar från Green Storage

Hej Karl! Vad roligt att allt fungerar smidigt för dig och att du är nöjd med förrådet. Vi tackar så mycket för ditt omdöme och hoppas du får en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Green Storage.

Jimmy H
Skrev om Green Storage

Ett bra förråd å hyfsat bra priser

Svar från Green Storage

Hej Jimmy! Tack för att du tog tid att skriva ett omdöme, kul att höra att du när nöjd med vår produkt! Mvh Green Storage

Anna H
Skrev om Green Storage

Bra, fräscha och tillgängliga förråd. Minus för vilseledande hyresavtal där totalsumman för förrådet inte framgår. Det står hyresavgift/månad XXXkr och bredvid står information om obligatoriskt försäkringsskydd XXkr men inte att det inte ingår i hyresavgiften vilket borde vara rimligt om den är obligatorisk. Ett sätt att få kostnaden att framstå som lägre än den egentligen är. Totalkostnad ska alltid stå tydligt i ett avtal.

Svar från Green Storage

Hej Anna! Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss och inkomma med feedback. Gällande försäkringsskyddet är det obligatoriskt för alla avtal och kostnaden för försäkringen är alltid den samma oavsett storlek. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Green Storage.

William G
Skrev om Green Storage

Hyrde förråd i 2 månader efter flytt, när jag kom för att hämta ut mina grejer till min nya lägenhet så hade yllemalar käkat och lagt ägg i alla möbler så jag behövde slänga allting. Jag har pratat med Green Storage 4 gånger men inte fått någon som helst respons utan att "vänta på försäkringsbolaget" otroligt dålig hantering!! Har liksom betalat 1000kr i månaden ink försäkring för att behöva slänga allting på tippen när det väl var dags att flytta in!! Kommer aldrig hyra förråd hos dem igen.

Svar från Green Storage

Hej William! Tack för din feedback, jättetråkigt att du blivit drabbad av detta. Om detta skulle ske så blir det ett försäkringsärende och de återkommer så fort de har möjlighet, Vi vill självklart hjälpa till från vår sida och skynda på ärendet i den mån vi kan. Mvh Green Storage

Per B
Skrev om Green Storage

Lättare med digitaliseringen. Men det är sämre med bemanningen i receptionen

Svar från Green Storage

Hej Per! Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme och inkomma med feedback. Ni kan alltid nå oss på kundtjänst mellan 08-18 på vardagar och 10-16 på helger om det skulle dyka upp några frågor. Vi hoppas du har en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Green Storage.

Martin H
Skrev om Green Storage

Jag har kommit i kontakt med Green Storage i och med att de tagit över företaget jag anlitat för tillfällig lagring av mina saker. Hittills har kontakten varit minimal och därmed så har jag inget att säga.

Svar från Green Storage

Hej Martin! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, lämna gärna ett omdöme i framtiden när du har skapat dig en bild av oss! Mvh Green Storage

Sten R
Skrev om Green Storage

Jag bad inte om att gå med i Green Storage. Jag var helt nöjd med CitySelfStorage, där jag hjar varit kunde i mer en 10 år. Nu byter ni system, och tvingar mig att använda svenskt bankID. Som utlansdsvensk har jag inget sådant, och kan inte få något heller. Kundtjänsten ger hela tiden motsägande svar på hur ni skall hantera detta ärende. De säger att jag bör vänta. Men varje dag nästan skickar ni mig påminnelser om att jag skall logga in och verifiera informationen ni har om mig, när jag har förklarat flera gånger att det är omöjligt.

Svar från Green Storage

Hej Sten! Tack för att du har tagit dig tiden att skriva ett omdöme och återkomma med feedback. Som kund hos Green Storage behöver man ha ett bank-id och smartphone för att kunna administrera sitt förråd och ha tillgång via appen. Ni är varmt välkomna att kontakta kundtjänst om ni har några ytterligare funderingar. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Green Storage.