Greenwelle

Greenwelle

www.greenwelle.se
  • BadgeTwoYears

Är du i behov av trädgårds- eller trädvårdstjänster? Vänd dig till oss på Greenwelle. Vi är ett företag med målet att skapa konst genom kunskap. När du anlitar oss kan du vara säker på att få spetskompetens, professionalism och säkerhet. Vi är ett team bestående av certifierade trädgårdsmästare, arborister och skogsingenjörer...

207 omdömen om Greenwelle

Sedan starten hos Reco 2017

Alice J
Skrev om Greenwelle

Tack för allt fint arbete och fint bemötande i min trädgård. Jag är överväldigat över hur fint träden beskurits, häcken klippts samt städningen av diverse delar av trädgården gjorts. Jag ser fram emot att.kunna få anlita er även i fortsättningen. M v h Alice Myhre

Tomas S
Skrev om Greenwelle

Bra men dyrt. x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x xxx x x x x x x x x x x x x x x xxx x x x x x x x x x x x x x x x

David S
Skrev om Greenwelle

We have used Greenwelle a number of times to prune and cut down trees. They are incredibly knowledgeable, reliable and easy to deal with. Totally recommend.

Jan-Erik L
Skrev om Greenwelle

Utmärkt bemött vid förfrågan om uppdraget. Överenskommelsen vad som skulle utföras , gjordes med fin kunskap. Företaget levde upp till förväntningarna och då vi anlitat dom tidigare , då med fällning och stubbf resning , blev nu toppkapning och utglesning utmärkt utförda av personalen.

Karl-Erik S
Skrev om Greenwelle

Tidigare erfarenhet av förtaget. I allt väsentligt utan problem. Genomförandet enligt ök.

Christer K
Skrev om Greenwelle

Mycket proffsigt arbete med vår trädgård. Genomförde väldigt noga allt arbete vi var överens om. En gedigen insats av alla medarbetare. Mycket nöjda med hur man lämnade efter sig en välstädad trädgård.

Klas L
Skrev om Greenwelle

Dom var här o klippte ner en del häckar o träd, mycket nöjda med resultatet. Lyhörda och trevliga, kommer def att anlita dem när det blir dags igen

Greentouch S
Skrev om Greenwelle

We have had the pleasure of collaborating with Greenwelle for several years now, and I must say that our partnership has always been exceptional. From the very beginning, Greenwelle has consistently delivered outstanding results and has proven to be a reliable and trustworthy collaborator for Greentouch Landscaping Company. One of the standout qualities of Greenwelle is their unwavering commitment to excellence. They consistently go above and beyond to ensure that our collaborative projects are executed flawlessly, aligning...

Susanna H
Skrev om Greenwelle

Väldigt professionella och kompetenta.

Stefan H
Skrev om Greenwelle

Väldigt trevligt bemötande! Snabba svar och bra kommunikation när ändringar behövde göras. Arbetet utfördes planenligt med ett bra slutresultat!

Ulla L
Skrev om Greenwelle

Bra förberett mycket proffsigt utfört!

Fredrik M
Skrev om Greenwelle

Greenwelle kom i tid som avtalat. De var snabba och utförde arbetet som planerat. Deras medarbetare var trevliga och svarade snabbt på frågor som vi hade. Vi kan varmt rekommendera Greenwelle.

Åsa S
Skrev om Greenwelle

Bea bemötande och bra utförande vid klippning av häcken och beskärning av buskar,

Bertil M
Skrev om Greenwelle

Gott bemötande, perfekt utfört arbete. Lätta att kommunicera med.

Gunilla S
Skrev om Greenwelle

Trädfällning i stor perennrabatten borde ha lagts i september/ oktober med tanke på att så många plantor nu trampades ner.

Hans E
Skrev om Greenwelle

Mycket bra bemötande. Arbetet genomfördes precis enligt önskemål. Trädfällning och trimning utfördes proffesionellt. Städning och bortforsling av avfallet snabbt och exemplariskt.

Nils F

Uppdraget snabbt och väl utfört. / Herman Folkesson

Mona M
Skrev om Greenwelle

Jag är supernöjd. Gott bemötande, proffsiga och gör snyggt efter sig. Kommer i tid och är mån om hur jag som kund vill ha det. Kan rekommendera dem till 100%

Håkan H
Skrev om Greenwelle

Snabbt och rutinerad service till ett överkomligt pris - speciellt i dessa tider!

John-Olov N
Skrev om Greenwelle

Proffsigt och bra utfört arbete

Sten B
Skrev om Greenwelle

Servicemedvetenhet noggrannhet och lyhördhet för kunden

Christina E
Skrev om Greenwelle

Jag blir alltid vänligt bemött och det är i många år som jag fått hjäp med häckklippning. Två höga besvärliga häckar och alltid snyggt resultat. Då och då beskärning av ett stort bigarråträd och med så snygg form att tom grannarna berömmer.Efter alla år helt enkelt nöjd med Greenwelle!

Kirsten H
Skrev om Greenwelle

Bad att få samma arbetare som utförde vår häck förra året Vi fick andra som klippte häcken och inte alls så bra som vi förväntade oss då vi var nöjda förra gången

Torbjörn S
Skrev om Greenwelle

Företaget har levererat enligt offert till full belåtenhet.

Kerstin N
Skrev om Greenwelle

Perfekt utfört arbete mycket nöjda Tack

Lotta L
Skrev om Greenwelle

Mycket bra, vänligt och professionellt bemötande. Jag hade höga förväntningar av kunnande och bra bemötande och det levde företaget upp till. Mina upplevelser är positiva. Tjänsten som köptes var arborist. Det var snabbt, enkelt för mig och arbetet utfördeshelt enligt överenskommelse. Jag hade gett fullt betyg om jag inte också räknar in priset. Det hela är något för dyrt, men bortsett från det - toppen.

Ingegerd R
Skrev om Greenwelle

Jag har haft glädjen att kunna använda mig av Greenwelles tjänster i många år och jag har varit väldigt nöjd med bemötande och utförande och kompetens. Jag har använt mig av tjänsten beskärning av träd och häckar. Mvh

Lars-Erik G
Skrev om Greenwelle

Föredömligt bemötande och bra kommunikation. Förväntade mig ett professionellt utfört arbete på avtalad tid. Arbetet utfördes utan anmärkning och resultatet var som vanligt utmärkt. Har anlitat Greenwelle i åtskilliga år och hittills aldrig blivit besviken.

Rune P

jag är mycket nöjd. Rune Pettersson

Ulla-Britt L
Skrev om Greenwelle

Jag blev bra bemöt Mina förväntningar var att få häcken bra klippt och det blev den

Svar från Greenwelle

Tack Ulla-Britt och vi har redan bokat in dig för nästa år, samma datum och tid. Mvh Maggie på Greenwelle

Viveka L
Skrev om Greenwelle

Vänligt bemött. Duktiga och trevliga medarbetar. En kvinna o två män. Beskar en hög magnolia och häckar samt sågade ner ett träd och beskar murgröna bl.a. jag är jättenöjd

Svar från Greenwelle

Tack Viveka för din feedback och välkommen som ny kund hos oss på Greenwelle. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen. Mvh Maggie på Greenwelle

Anders B
Skrev om Greenwelle

Bra och tjänstvillig response på min förfrågan angående trimning av gräsmatta. Också bra resultat.

Knut S
Skrev om Greenwelle

Häckklippning. Väldigt duktiga medarbetare som utförde ett proffsigt jobb trots värmen. De städade efter sitt arbete. Mycket diskreta & vänliga. Även Roger som gjorde besök här inför arbetet gav ett trovärdigt & kompetent intryck.

Svar från Greenwelle

Tack Knut för din återkoppling och extra kul att vi kom i kontakt via rekommendation. Mvh Maggie på Greenwelle

Charlotta B
Skrev om Greenwelle

Alltid fantastiskt bra jobb av Greenwelle. Dock inte de billigaste.

Jörgen E
Skrev om Greenwelle

lätta att prata med kom ut och tittade på det som skulle utföras hade höga förväntningar men det levde ni upp till, mycket bra utfört arbete städat och snyggt efter utfört uppdrag köpte häck-klippning samt borttagning av en rätt stor kryp en

Svar från Greenwelle

Tack Jörgen för din feedback. Vi ser fram emot att hjälpa er vid nästa tillfälle. Mvh Maggie på Greenwelle

Linus L
Skrev om Greenwelle

Säker och snabb trädfällning samt stubbfräsning med ordning och reda både under och efter arbetet.

Christer H
Skrev om Greenwelle

Mycket väl utfört uppdrag!! Skälet till det låga betyget är helt och hållet en prisfråga. Vi visste på förhand vad det skulle kosta, men kommer sannolikt att leta efter annan leverantör då det blev väldigt dyrt trots rotavdrag.

Svar från Greenwelle

Tack Christer för din återkoppling och vi är glada att du är nöjd med vårt kvalitetsarbete. Trevlig sommar. Mvh Maggie på Greenwelle

Lars L
Skrev om Greenwelle

Ett utmärkt och personligt bemötande från början till slut. De tog ned ett träd, beskar en stor björk, beskar höga buskar (idegran, tuja, lagerhägg), planterade ett större silverpäronträd och korrigeringsbeskar ett päronträd. Arbetet utfördes snabbt och professionellt och de lämnade trädgården städad och fin. Jag har anlitat Greenwelle flera gånger under åren och har alltid varit nöjd med deras prisvärda arbete.

Svar från Greenwelle

Tack Lars för din feedback och vi hjälper dig gärna med ditt nästa projekt i trädgården. Ha en fin sommar. Mvh Maggie på Greenwelle

Anja M
Skrev om Greenwelle

Mycket nöjd med service. Fick toppat och öven fällt träd. Städat och fint efteråt. Rekommenderar de

Magnus S
Skrev om Greenwelle

Hela bestälningsprocessen var bra. De som kom och utförde arbetet var blandad kvalite. Det stora problemet vi ser är att inget nytt gräs kommit upp. Vad det beror på vet jag ej men hitills inget resultat.

Svar från Greenwelle

Tack Magnus för din feedback. En vänlig påminnelse när det kommer till vård av gräsmatta är att vattna, vattna och åter vattna. Vi finns givetvis tillgängliga för att komma ut till er på plats igen för att se över och konsultera er vidare om gräset mot förmodan fortfarande inte tagit sig. Tveka inte att kontakta oss! Mvh Maggie på Greenwelle

Jessica S
Skrev om Greenwelle

var jättenöjd med hur dom vårstädade min stora naturtomt

Rolf K
Skrev om Greenwelle

Bra jobb, snabbt och bra Att kräva ett svar på minst 30 tecken är inte klokt. Det måste vara upp till mg hur många ord jag vill använda. Därför har jag inte svarat tidigare.

Svar från Greenwelle

Tack Rolf för din korta återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen. Allt gott. Mvh Maggie på Greenwelle

Einar V
Skrev om Greenwelle

Trevlig och snabb kontakt Renovering av gräsmatta, resultatet ser vi om en tid.

Svar från Greenwelle

Tack för din feedback Einar och här kommer en vänlig påminnelse som gäller alla våra kunder som väljer vård av gräsmatta - Vattna, vattna och vattna. Vi finns alltid till hands vid vidare frågor såklart. Ha en fin sommar! Mvh Maggie på Greenwelle

Henric N
Skrev om Greenwelle

Mycket bra arbete! Använt Greenwelle under flera år och lär vända mig till dem igen!

Svar från Greenwelle

Tack Henric för din feedback och vi kommer gladeligen när det är dags att trimma häckarna och formklippa buskarna igen. Ha en fin sommar! Mvh Maggie på Greenwelle

Lars-Erik K
Skrev om Greenwelle

Förväntningarna var höga med tanke på offererat pris men uppfylldes i stort sett genom ett snabbt och effektivt arbete med gott resultat. Arbetet avsåg borttagande av växter samt plantering av nya. Som utmärkt arbetsledare fungerade en ung trevlig dam.

Svar från Greenwelle

Tack Lars-Erik för din återkoppling och alltid extra kul när vi får hjälpa till med plantering också! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen när det blir dags. Allt gott. Mvh Maggie på Greenwelle

Ola J
Skrev om Greenwelle

Greenwelle är oroligt proffsiga under hela processen. Noggrannhet, kunniga och med stor trygghet har de genomfört detta projekt. Hatten av!

Svar från Greenwelle

Stort tack Ola för att vi fick utföra ett omfattande arbete med trädvård hos dig samt för ditt förtroendet för vårt sätt att arbeta säkert och professionellt. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen. Ha en fin sommar. Mvh Maggie på Greenwelle

William M
Skrev om Greenwelle

pålitlig, snabb och mycket kunnig att håller trädgården i topp skick.

Svar från Greenwelle

Tack William och vi ser fram emot den årliga (Maj)vårstädning hos dig. Visste du att det är snart 10 år i rad! Ha en skön sommar och vi hörs! Mvh Maggie på Greenwelle

Ralf E
Skrev om Greenwelle

Som återkommande kund är det lätt att anlita Anton och hans personal. Alltid bra resultat.

Bo B
Skrev om Greenwelle

Jobb genomfört till punkt och pricka.

Börje N
Skrev om Greenwelle

Kontakten med företaget var mycket bra. Företaget levde upp till våra förväntningar. MVH Börje Nordström med familj.

Svar från Greenwelle

Tack Anki och Börje för förtroendet. Vi kommer och hjälper till i trädgården när det behövs igen! Ha en skön sommar. Mvh Maggie på Greenwelle