grillkung.se

grillkung.se

Läs vad 1316 kunder tycker om grillkung.se 2

2021-05-17
    Snabb leverans - utmärkt sortiment och mkt bra kundtjänst.
    2021-05-17
    Ooni pizzaugn. Snabb leverans och bra service
    2021-05-16
    Supersnabb leverans och riktigt bra hemsida.
    Snabb leverans. Väldigt bra kundsupport . Kommer garanterat tillbaka
    Mycket bra och snabbt...
    Tyvärr kan jag inte säga detsamma om produkten jag fick!
    Grillen fungerar utmärkt, men hjulen är en katastrof!!! Jag hann bara ställa grillen på min altan och rulla den på plats.... Nu har jag "fina" märken efter hjulen intryckta för evigt i nylagda trädäcket.

Vad gäller Grillkungen så är mitt intryck väldigt bra.
  • David K
    skrev om grillkung.se
    2021-05-16
    Blixtsnabb leverans. Fantastisk produkt.
    2021-05-16
    Bra service och mer än superbt bemötande
    2021-05-15
    Fantastiskt snabb hantering av min order. Skickades nog samma dag som beställning. Väl packat och inte minsta risk för skada. Fick hemleverans till dörren bara nån dag efter.
    Rekommenderar den här försäljaren.
    Och, om ni funderar på en ooni pro? Köp den, den är grymt bra! :)
    2021-05-15
    Kunglig service när man ringer och har lite frågor om grillar. Bra ärliga svar, riktigt kunniga och har koll på marknaden!
    2021-05-14
    Napoleon grill som levererades snabt och på utlovad tid
    2021-05-14
    Snabb leverans och bra hemsida
    2021-05-14
    Fick min Pizza ugn 2 dagar efter beställning, superbra.
    2021-05-14
    Eftersom min produkt inte har levererats ännu har jag svårt att lämna en fullständig och ärlig rapport.
    Utbudet och servicen verkar en så länge bra.
    Tyvärr är även min produkt ännu inte i lager som utlovat 3 dagar har gått över tiden och ännu inte hört något.
    Dennis Gustavsson
    Hej! Bedömningslänk skickas ut automatisk efter ett par dagar vilket fungerar bra om man beställer produkter som finns i lager och mindre bra om man beställer produkter med senare leverans. Hör av dig till oss om vilken produkt det gäller så kan vi kika på om den är på G? /Felix grillkung.se
    Köpte pizzasten.
    Snabbt, smidigt och bra pris!
    2021-05-14
    Beställde en Napoleon Rogue 525 XT. Mycket nöjd med produkten. Lättnavigerad hemsida och mycket snabb leverans av grillen.
    2021-05-14
    Köpte en Baron 420 som nu är invigd och detta med ett STRÅLANDE resultat.
    Kan verkligen rekommendera grillkung. se
    Ingvar
    Hej Ingvar! Kul att höra. Stort lycka till med din nya grill och hoppas att ni får många trevliga stunder tillsammans! /Felix grillkung.se
    2021-05-14
    Bra produkter, bra priser och snabb leverans.
    Köpte en Napoleon Rogue 425 Black Edition betydligt bättre värme än min Broil King.
    2021-05-14
    Beställde en pizza ugn + lite kryddor allt fungerade perfekt. de ringde till och med när en krydda var slut i lager och frågade om jag ville ha en annan krydda, istället för att bara restnotera kryddan, Mkt nöjd med Grillkng.se
    2021-05-13
    Snabb leverans! Och väldigt nöjd över Pizzaugnen 👍
    2021-05-13
    Snabb leverans av en OONI PRO pizzaugn som motsvarade våra förväntningarna med råge
    2021-05-12
    Bra sortiment till en bra prisbild.
    Snabba leveranser.
    2021-05-11
    Köpte en Napoleon grill och lite tillbehör. Beställdes på söndagen och gick iväg på måndagen.
    Snabb service men inget extra som förgyllde därför 4stjärnor
    2021-05-11
    Beställde en Napoleon Rogue 425-1 och leveransen gick smidigt som den var planerad. Grillen är AMG om vi kan jämföra bilar och grillar.. helt suverän.
    Hej Ari! Tycker att din jämförelse är klockren och var tvungen att skriva det! Stort lycka till med grillen :) /Felix, Grillkung grillkung.se
    2021-05-11
    Flexibla och lösningsorienterade när den grill jag först beställde inte gick att få. Fick bra hjälp att hitta en annat alternativ som i efterhand känns som ett bättre val. Full pott
    2021-05-11
    Bra och snabb service vid beställning och personligt mail och svar från Sebastian vid leveransfråga samt efterföljande support fråga direkt till honom. Däremot har jag ställt 2 frågor via kontaktformuläret som fortfarande är obesvarade. Därav 4/5. Jag känner däremot att jag ändå kan rekommendera dem.
    2021-05-11
    Klanderfritt utan problem , spännande produkt som jag tror flera grannar ska köpa , en pizzagrill passar alla där de får göra sin egen pizza , grillkungen kan rekommenderas
    2021-05-10
    Kan vara absolut sämsta företaget när det gäller kundsupport. Köper en produkt som ur kartong inte fungerar och dom håller på och trillskas om att skicka bilder som jag redan skickat.

Handla INTE här!
    Hej, Din brännare är reklamerad, ber om ursäkt om du tyckte att det var struligt att skicka bilder men vi behöver underlag för att skapa reklamationer. Sen om vi missade att du skickat bilder redan så är det ju klantigt av oss vilket vi ber om ursäkt för! Ha det bäst och hör av dig om vi kan hjälpa dig vidare! grillkung.se
    2021-05-10
    Bra och snabb service. Väldigt nöjd!
  • Stefan S
    skrev om grillkung.se
    2021-05-10
    Jag har fortfarande inte fått den.
    Det står att den finns på posten i Veddesta sen 27 april.
    Det är idag 10 maj.
    Inte erat fel, men det gör ju att jag inte kan lämna ett verkligt betyg eftersom jag inte fått den.
    Hej, KOntakta oss så kan vi nog hjälpa dig, bäst är nog att vi skickar nytt och tar paketet i retur när de hittar det. Mvh Sebastian grillkung.se
    2021-05-10
    Snabb leverans bra kvalitet på varan
    2021-05-10
    Hej! Köpte en pizza ugn ooni koda.Snabb leverans och snabba svar på min offert
    Och petade även med dom och fick bra information Mvh Thomas
    2021-05-10
    Supersnabb leverans, tydlig kommunikation och jättefin vara. Rekommenderas!
    2021-05-10
    Ooni PRO, bra service, snabb leverans.
    2021-05-10
    Snabb leverans och ett trevligt bemötande.
    2021-05-10
    Supersnabb leverans! Hade lite otur med en blöt pizzaugn men var mycket hjälpsamma att lösa problemet. Kan varmt rekommendera!
    2021-05-10
    Bra hemsida, men har inte fått några produkter än.
    2021-05-10
    Snabb leverans, men framförallt bra kundbemötande och servicevilja när jag stötte på problem!
    2021-05-10
    Vid beställning visade det sig att webshopen inte hade rätt lagerstatus, men Felix från Grillkung ringde upp och fixade ett annat paketerbjudande som jag är väldigt nöjd med. Snacka om riktig kung :)
    2021-05-10
    Vi köpte en pizza ugn, Ooni Pro. Beställningen gick smidigt, och levdes upp av företaget. Mycket nöjd.
    2021-05-10
    Så härligt och gott att kunna göra egna pizzor.
    Köper deg från pizzerian än så länge och får lite brända kanter men vi övar ofta 😄
    2021-05-10
    Outstanding service, very fast delivery. I accidentally ordered the wrong pizza oven and Grillkungen were extremely helpful and sorted it out very quickly.
    2021-05-02
    Köpte en Napoleon Rogue 525 SE. Tyvärr skickade de fel grill, snabb telefonrespons, men strulet fortsatte med diverse turer med att skicka tillbaka den fellevererade grillen som drog ut på tiden. Kompensationen var minst sagt skral då vi bl.a. stod utan grill över påskhelgen. Inget fel på grillen, men det totala omdömet faller p.g.a. oorganiserat företag.
    2021-04-21
    Jätte bra service o snabb o smidigt leverans.
    Dock skada på både grillen och emballage tyvärr.
    Men nöjd med hur allt gått tillväga.
    2021-04-18
    Köpte en Napoleon rogue 425se den kom hem till dörren på 3 dagar.
    2021-04-16
    Enkelt, bra pris o snabb leverans
    2021-04-15
    Napoleon Rogue 425 SE.
    Snabb hantering och levererans. Kontaktade dem då det saknades en reservdel, var inga problem att skicka ut detta till mig. Sjyssta killar och bra service!
    2021-04-14
    Beställde pizzaugnen Ooni Pro. Den var dessvärre testad först men fick tydlig och fortlöpande information från Grillkung. Mycket bra service!
    2021-04-14
    Jag är en nöjd kund. Jag kommer köpa av grillkung fler gånger
    2021-04-14
    Hittade det jag sökte och snabb leverans, posten krånglade lite men fick snabb och bra support från Grillkungen...
    2021-04-14
    Köpte en Napoleon gasolgrill, nu testad och jättenöjd!