Alla kategorier Webshop grillkung.se

grillkung.se

Läs vad 155 kunder tycker om grillkung.se

• 2019-08-23

Nicolas M skrev om grillkung.se
    Mycket trevlig och kompetent personal som hjälpte mig välja rätt stekhäll Läs mer
  • 2019-08-23

Tommy K skrev om grillkung.se
    Snabb leverans, inga problem. Rekommenderas. Läs mer
  • Anders N

2019-08-22

Anders N skrev om grillkung.se
    Vi köpte en Napoleon lex 485 grill mitt i sommaren 🌞hade kollat runt ej hittat den till bättre pris ,någon annan stans. Vi beställde och väntade på grillen som man vill ha när det är fint väder och semester.
    Den lyckades post nord söla bort , men det löste Sebastian på Grillkung galant , med att skicka en ny grill direkt, som kom fram på 3 dar från beställning och vi kunde börja grilla, en plåt var skadad på grillen, den skickade Napoleon en ny plåt och vi fick bra pris på en termometer som kompensation , snyggt jobbat.

Sebastian försökte jaga post nord med blåslampa ,efter den försvunna grillen, men skickade en ny grill tidigare än vad han behövde, för att få en nöjd kund. 👍🏻 Vill man få bra service vid köp av grill vänd er till grillkung.se
    Anders Niklasson Uddevalla Läs mer
    Sebastian V gillar detta

Peter S skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleon LEX 485 från grillkung.se. Kontakten med Sebastian var mycket bra, han svarade på studs de gånger jag ringde och svarade kompetent mina frågor. Grillen kom på en 1,5 dagar vilket är mycket imponerande.
    Jag rekommenderar företaget till fullo.
    Grillen då...otroligt bra köp!!! Håller värmen fantastiskt och det jag hunnit tillaga har blivit över förväntan. Beercan Burgers blev helt fantastiska, trots att jag hoppade den karamelliserade löken, smaken satte jag i färsen. Längtar till nästa måltid som tillverkas ute på altanen. Läs mer

Roland B skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleon 525 med grilltråg

Bra och snabb leverans och en mkt bra grill med ett perfekt grillresultat Läs mer

Michael R skrev om grillkung.se
    Jag köpte nya grillgaller och fick en mkt bra service i samband med mitt köp.

Jag kommer att återvända och utveckla min grillande med hjälp av nya tillbehör Läs mer
  • 2019-08-20

Pontus H skrev om grillkung.se
    Beställde pizzaugn, visade sig att vissa delar av beställningen var slut i lager, men det löste de snabbt och smidigt med uppdelad och kostnadsfri leverans! Läs mer

Pär-Ola W skrev om grillkung.se
    Mycket snabb leverans och bra kundsupport Läs mer

Råger I skrev om grillkung.se
    Köpt ooni pizzaugn, vid leverans var stenen sprucken, detta löstes snabbt o smidigt med ny som skickades direkt👍🏻 Läs mer

Carl F skrev om grillkung.se
    Sebastian är supertrevlig och det var enkelt och smidigt när jag ville byta grillen jag köpt mot en annan. Rekommenderar varmt Läs mer
  • 2019-08-18

Hans C skrev om grillkung.se
    Mycket bra service. Snabb leverans. Läs mer

Torbjörn L skrev om grillkung.se
    Mycket bra service, bra priser, trevliga att prata med,
    Extra bra kredd till han jag pratade med som heter Sebastian Läs mer

Jesper M skrev om grillkung.se
    Mycket bra, och personligt, bemötande. Bra pris på offert och snabb leverans. Återkommer gärna i framtiden! Läs mer

Jan R skrev om grillkung.se
    Beställde en ny locktermometer till en Broil King. Som alltid levereras rätt varor snabbt. Mycket nöjd med Grillkung. Läs mer

Fredrik A skrev om grillkung.se
    Nästan löjligt snabb leverans :-) och trevligt bemötande en kille ringde till och med upp mig och pratade lite det var grymt uppskattat! 5 grillar av 5 möjliga!!! Läs mer
  • Björn H

2019-08-16

Björn H skrev om grillkung.se
    Trevligt bemötande
    Rätt produkter
    Köpte en Broil king gasolgrill som jag fick modifierad o monterad
    Klockrent Läs mer

Cecilia F skrev om grillkung.se
    Köpte en gasolgrill och fick ypperlig service och snabb leverans! Läs mer

Carl-johan E skrev om grillkung.se
    Mycket nöjd med både process, bemötande och produkten. Läs mer

Andreas H skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleon grill... levererades inom två dagar. Otroligt nöjd med både service och grillen 👍🏻 Läs mer

Haris K skrev om grillkung.se
    I bought grill napoleon 425 SB, all was good.
    There was some confusion with the delivery. I selected home delivery (to the door), but it seems PostNord considers that as till door of the building. It would be nice to clarify that in the delivery options. Läs mer

Ludvig F skrev om grillkung.se
    Jag beställde en reservdel (handtag) till min grill (Broil King Monarch 3). Jag fick snabb och trevlig service från företaget, både svar på mitt mail och blev även uppringd för att dubbelkolla min order. Reservdelen skickades snabbt och anlände inom några dagar hos mig.
    En mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-08-15

Per L skrev om grillkung.se
    Bra, enkel och informativ hemsida. Mycket snabb leverans och bra kontakt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-08-15

Magnus B skrev om grillkung.se
    Snabbb leverans ,snabba svar. helt enkelt mycket bra. Läs mer

Erik S skrev om grillkung.se
    Min beställning av en deflektorplatta till en Primogrill gick snett från början då varan inte levererades som det var sagt. När den sen levererades var den inte komplett.
    Jag är helt överväldigad över hur bra "Grillkungen" löste problemet. Det slutade med att jag, efter "Grillkungens" snabba åtgärder, fick varan jag beställt och var helnöjd med den service jag fått. Högsta betyg. Läs mer
    2019-08-14 Sebastian V svarar Erik S
    Alla fina omdömen värmer gott men vissa värmer lite extra, tex denna när allt gick åt pipan från början men löste sig till slut 😊
    Vi fick plocka från olika lådor, skicka i två omgångar och jobba lite hårdare.
    Tack Erik!

Eric W skrev om grillkung.se
    Köpte en ooni pro pizzaugn som fungerar alldeles utmärkt. Snabb leverans. Serviceinriktade och bra information vid telefonkontakt. Mailade exempelvis över ett bra recept på pizzadeg. Läs mer

Tobias P skrev om grillkung.se
    Smidigt o prisvärt :)
    Bra personal ;) Läs mer

Ann-Charlotte B skrev om grillkung.se
    Köpt en grillmatta till altanen och den fungerar perfekt! Leveransen snabb o bra! Läs mer

Lars B skrev om grillkung.se
    Gasolgrill
    Köpte över nätet snabb lev. Läs mer
  • Erik H

2019-08-14

Erik H skrev om grillkung.se
    Jag köpte en matta för att ha under grillen, det blir så fult på trädäcket samt för att undvika brännmärken från kol osv. Kanske en udda produkt.
    Den fanns inte hos leverantören under sommaren när de var på semester men grillkung.se återkom snabbt och informerade så det var över förväntan. Riktigt bra med kommunikation så att man kan leverera mot vad man förväntar sig. Det var inte bråttom på något sätt men uppskattar kommunikationen. Sen när den väl kom in var det snabb och enkel leverans. Smidigt att handla från grillkung.se. Läs mer

Fredrik N skrev om grillkung.se
    Enkelt att beställa.
    Snabb leverans. Läs mer

Christer L skrev om grillkung.se
    Beställde nya brännare till min Broil King
    Grillning tog snabbt fram vilka brännare jag behövde och levererade ordern inom bara några dagar Läs mer

Eva B skrev om grillkung.se
    Snabb , bra och informativ service.
    Rekommenderas varmt😊 Läs mer

Ola W skrev om grillkung.se
    Köpte Napoleon Lex730. Kunnig personal, bra pris och snabb leverans. Är mycket nöjd. Läs mer

Camilla F skrev om grillkung.se
    Köpte en pizzaugn och en pizzaspade. Spaden hade utgått, så de ringde mig och frågade om jag ville ha en annan, samt skickade de ugnen direkt i väntan på spaden som kom en vecka senare.
    Suveränt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-07

Jonas S skrev om grillkung.se
    Beställt grill och grilltillbehör i 2 omgångar och båda gångerna har det levererats blixtsnabbt.
    Dessutom svarade deras kundsupport efter ett par timmar på midsommarafton!! och kom med ett par tips som löste ett problem med en sidobrännare.
    Världsklass Läs mer
  • 2019-08-03

Petter A skrev om grillkung.se
    Bra, snabb service och leverans. Däremot borde Broil King fundera över hur de packar sina varor. Paket i paket omgärdad av litervis med frigolit. Att ett gjutjärnsgrillgaller skulle bli skadat i frakten är väl inte så sannolikt när det ligger i ett paket i en låda. Skippa plasten! Läs mer
  • Jens N

2019-08-03

Jens N skrev om grillkung.se
    Fick varorna på ca 5 dagar. En av varorna var tvugna att tas från centrallagret. Fick information hela tiden via mail.
    Köpte rostfriadörrar och lådor.
    Väl förpackade, och välgjorda.
    Hade förarbetet från ritningarna på hemsidan och måtten stämde väldigt bra.
    Rekommenderar företaget. Läs mer
  • 2019-07-31

Bengt B skrev om grillkung.se
    Jag behövde ett mindre vanligt tillbehör till en Napoleongrill. Grillkung kunde fixa fram det och bara efter ett par dagar kom det på posten. Läs mer
  • 2019-07-29

Peder O skrev om grillkung.se
    Bra priser, vårslaget utbud och gedigen kunskap.

I mitt fall inköp av en Gasgrill från Napoleon med diverse tillbehör som ledde till ett lockande paketpris.

Kul med ung driven entreprenör bakom rodret.
    Väl värt att rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-07-29

Emmelie L skrev om grillkung.se
    väldigt snabbt och jättebra service Läs mer

Magnus S skrev om grillkung.se
    Toppklass! Proffsigt bemötande och snabb frakt! Läs mer

Kattie skrev om grillkung.se
    Superbra service. Snabb leverans. Läs mer

Joakim R skrev om grillkung.se
    Helt problemfritt. Snabb leverans, bra pris. Läs mer

Anders L skrev om grillkung.se
    Beställde en portabel pizzaugn, fick leverans redan dagen därpå! Mycket effektivt! Läs mer
  • Thomas P

2019-07-28

Thomas P skrev om grillkung.se
    Köpte in infravärmare till vår Broil king baron o jag ringde först för att kolla om den skulle passa just vår årsmodell o då kunde grillkung detaljer om de olika grillarna som säkerställde att jag kunde köpa infra värmen, det var sakkunskapen o bemötandet som gjorde att jag köpte infra värmaren, bra förtroende som gör att jag kommer fortsätta köpa av grillkung.se, tack! :) Läs mer

Björn J skrev om grillkung.se
    Snabb leverans och bra hemsida Läs mer

Alf J skrev om grillkung.se
    Toppen bemötande och proffsig påkalla sätt Läs mer

Fredrik J skrev om grillkung.se
    Köpte en Primo XL. Fantastisk can-do attitude, snabb leverans och återkoppling på frågor. Läs mer

Ellinor L skrev om grillkung.se
    Prisvärt och snabb och smidig leverans! Läs mer
  • 2019-07-27

Karl-Åke J skrev om grillkung.se
    Reservdel till grill som utgått. Supernabbt svar och leverans Läs mer

Smålandsvägen 71, 595 31 Mjölby