grillkung.se

Läs vad 196 kunder tycker om grillkung.se

• 2019-10-14

Per K skrev om grillkung.se
    Service utöver det vanliga och snabba leveranser. Min gasol pizza ugn fungerar inte riktigt. Sebastian skall skicka en ny. Service på hög nivå.
    /Per Läs mer
  • 2019-10-10

Catharina E skrev om grillkung.se
    Jag beställde en portabel pizza ugn till en kollega som fyllde år. Hade ingen kontakt med företaget utan gjorde detta på nätet. Vi fick en snabb leverans och det är väl allt jag kan säga.
    Ugnen uppfyllde förväntan och kollegan blev glad. Läs mer
  • 2019-10-10

Markus L skrev om grillkung.se
    Köpte en grill. De hade bra pris och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-10-09

Magnus M skrev om grillkung.se
    Bra utbud, bra priser och snabb leverans Läs mer
  • 2019-10-09

Emil O skrev om grillkung.se
    Mycke bra service. Hittade de på nätet när jag sökte efter en ny grill. Läs mer
  • 2019-10-08

Johan A skrev om grillkung.se
    Mycket bra.
    Snabb hantering av min order av en stor Napoleon-grill.
    Fick personligt mail därefter av butiken där man tackade för order och sa åt mig att höra av mig om jag ville ha några bra priser på tillbehör.
    Beställde snabbt därpå ett skydd till grillen och fick 25% rabatt.

Beställde grill under helg och på onsdag lunch fanns den hemma hos mig. Mycket bra. Läs mer
  • Camilla G

2019-10-07

Camilla G skrev om grillkung.se
    Köpte en pizza gasolgrill. Fin produktkvalitet och gör goda pizzor! Läs mer

Nicklas B skrev om grillkung.se
    Bra och trevlig personal som är mycket hjälpsam. Läs mer

Magnus W skrev om grillkung.se
    Blixtsnabbt svar på mailförfrågan.
    Tydligen enkel beställning av varan.
    Utkörning av tung vara Läs mer

Roberth S skrev om grillkung.se
    bra och enkla. snabb lev. bra återkoppling via telefon Läs mer
  • 2019-10-03

Håkan M skrev om grillkung.se
    Mycket snabbt, prisvärt och proffsigt! Läs mer
  • Anita L

2019-10-01

Anita L skrev om grillkung.se
    Tändare och slangar till grillen.
    Väntar på lev. har ej fått varorna än så något klart svar kan vi ej lämna nu Läs mer
  • 2019-09-29

Johan A skrev om grillkung.se
    Broilking 490 inhandlades och allt gick smidigt och snabbt, hade egentligen bara mailkontakt med orderinformation men fungerar allt så är det bara det som skall krävas. Läs mer
  • 2019-09-28

Boris I skrev om grillkung.se
    Jag köpte Broil King Offset Smoker och är mycket nöjd med produkten och bemötandet. Högsta betyg till Grilkung. Läs mer
  • 2019-09-26

Roland W skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleongrill, snabb leverans,unmärkt produkt 😇😇 Läs mer
  • 2019-09-24

Jocke A skrev om grillkung.se
    Köpte ett överdrag till stekhäll, på nätet!
    Snabbt, smidigt och prisvärt! Läs mer
  • 2019-09-24

Lennart O skrev om grillkung.se
    Supersnabb lev, även upp till Norrbotten.
    Har hunnit göra några pizzor i uuni 3 med superbt resultat.

Lennart i Råneå Läs mer
  • 2019-09-23

Vilhelm P skrev om grillkung.se
    Svarade väldigt snabbt på mina frågor via mail. Läs mer
  • 2019-09-19

Suzanne A skrev om grillkung.se
    Snabb leverans och super bra service! Läs mer
  • 2019-09-18

Nina S skrev om grillkung.se
    Otrolig snabb orderbekräftelse samt leverans. Jag återkommer:)! Läs mer
  • 2019-09-17

Björn G skrev om grillkung.se
    Köpte en gasolgrill, Landmann PTS 4.1
    Blev väldigt bra bemött och fick många bra tips när det gäller att grilla på gasolgrill som jag inte haft tidigare
    Hade förväntningar om en bra deal vilket jag fick med säljaren/ ägaren.
    Totalt sett en mycket bra upplevelse med detta köp och dessutom väldigt snabb leverans av varan Läs mer
  • 2019-09-13

Helené H skrev om grillkung.se
    En otrolig snabb leverans och över förväntan support! Kan ge våra bästa rekommendationer och vi kommer garanterat handla hos grillkung.se igen. Läs mer
  • 2019-09-13

Håkan S skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleon grill. Bra leveransbesked och smidig hantering allt fungerade utmärkt, Läs mer
  • 2019-09-12

Anders P skrev om grillkung.se
    Inget konstigt - ett webköp som fungerade oklanderligt. Läs mer
  • 2019-09-12

Richard S skrev om grillkung.se
    Grilltäcke
    Lätt att förstå hemsidan
    Alltid höga, dom levde upp till det
    Bra Läs mer
  • 2019-09-11

Patric H skrev om grillkung.se
    Snabb leverans. ( Under 24timmar) Läs mer
  • 2019-09-11

Martin F skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleon Rouge 525SIB av Grillkung. Fick bra svar på mina frågor innan köp, och grillen levererades efter ett par dagar. Är även mycket nöjd med grillen. Läs mer
  • 2019-09-04

Johan S skrev om grillkung.se
    Köpte broil King gasolrök. Snabb leverans. Super nöjd Läs mer
  • 2019-09-03

Elisabeth J skrev om grillkung.se
    Väldigt bra och snabb service och leverans Läs mer
  • 2019-09-02

Ola A skrev om grillkung.se
    Alltid snabb återkoppling och leverans. Har beställt därifrån tidigare och kommer att fortsätta med det. Läs mer
  • 2019-09-02

Thomas M skrev om grillkung.se
    Trevligt o vänlig kundmottagare snabb leverans bra pris hiten tills nöjd Läs mer
  • 2019-08-31

Peter K skrev om grillkung.se
    Utmärkt försäljare Sebastian som tipsar om hur jag ska sköta min nya Uuni Pro pizza ugn och får recept på god pizzadeg. Multo bene! Läs mer
  • Mats R

2019-08-29

Mats R skrev om grillkung.se
    Mycket personligt bemötande när jag har ringt och bra råd hur att tänka med grillinköp och användning. Läs mer
  • 2019-08-28

Gjergj J skrev om grillkung.se
    Mycket bra att ha att göra med, hjälper dig fort. Läs mer

Janne O skrev om grillkung.se
    Köpte en Broil King Imperial S590 SS med side burner kit och är väldigt nöjd.
    Favoriten är rotesserie grillad kyckling. En 1,5 kg kyckling med ett par limeklyftor och ett basilikaknippe i sig tar ca 2,5 timmar i 150 grader men den blir väldigt saftig och god.
    En liten miss i leveransen löste Sebastian direkt och servicen från Grillkung har varit toppen.
    Även racksen blir toppen med Broil Kings tillbehör, jag röker dem i 2 timmar, sen glace och 3 timmar i grytan och som avslutning 0,5 till 1 timme indirekt grillning under uppsikt....vill inte bränna dem! Allt i ca 130 grader. Läs mer

Lars A skrev om grillkung.se
    Beställde reservdelar till en gammal gasolgrill och fick rätt delar men kanske att lådan som dom kom i kunde varit lite mindre annars är jag fullt nöjd. Läs mer

Ludvig T skrev om grillkung.se
    Kanon! Snabb leverans och fin vara. Läs mer

Bo G skrev om grillkung.se
    Snabb leverans och ringde upp när vara saknades och fick ersättnings vara som kompensation. Trevlig och bra kundbemötande.
    Joachim Gasslander Läs mer

Rikard L skrev om grillkung.se
    Jag köpte en pizzaugn till min kollega som fyllde år. Just därför ville jag ha vRan levererad till jobbet men fakturan hem i brevlådan. Grillkungen löste detta på under 20 minuter och skickade varan inom 2 timmar. Helt otrolig snabb service och bra kvalitet.
    Jag kommer fortsätta handla här, helt klart. Läs mer

Jimmy B skrev om grillkung.se
    Beställde uuni ooni Koda & uuni Pizzaspade 12 Premium, stod produkter i lager och 2-4 dagars leverans, idag 11 dagar senare avbokade jag ordern då jag inte hört något alls,.. Läs mer
    2019-08-27 Sebastian V svarar Jimmy B
    Hej Jimmy,
    Ber om ursäkt för detta.
    Ugnen var packad och klar, tyvärr hade den mänkliga faktorn spelat in och vi hittade den i pallstället med fraktsedel och allt färdigt.
    Dåligt av oss... Det hade varit kanon om du kontaktat oss tidigare så hade vi kunnat lösa detta. Ibland gör vi också fel helt enkelt.
    Sebastian
  • 2019-08-25

Christer L skrev om grillkung.se
    Grillning skickade min beställning snabbt, Postnord däremot var inte lika snabba Läs mer
  • 2019-08-23

Nicolas M skrev om grillkung.se
    Mycket trevlig och kompetent personal som hjälpte mig välja rätt stekhäll Läs mer
  • 2019-08-23

Tommy K skrev om grillkung.se
    Snabb leverans, inga problem. Rekommenderas. Läs mer
  • Anders N

2019-08-22

Anders N skrev om grillkung.se
    Vi köpte en Napoleon lex 485 grill mitt i sommaren 🌞hade kollat runt ej hittat den till bättre pris ,någon annan stans. Vi beställde och väntade på grillen som man vill ha när det är fint väder och semester.
    Den lyckades post nord söla bort , men det löste Sebastian på Grillkung galant , med att skicka en ny grill direkt, som kom fram på 3 dar från beställning och vi kunde börja grilla, en plåt var skadad på grillen, den skickade Napoleon en ny plåt och vi fick bra pris på en termometer som kompensation , snyggt jobbat.

Sebastian försökte jaga post nord med blåslampa ,efter den försvunna grillen, men skickade en ny grill tidigare än vad han behövde, för att få en nöjd kund. 👍🏻 Vill man få bra service vid köp av grill vänd er till grillkung.se
    Anders Niklasson Uddevalla Läs mer
    Sebastian V gillar detta

Peter S skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleon LEX 485 från grillkung.se. Kontakten med Sebastian var mycket bra, han svarade på studs de gånger jag ringde och svarade kompetent mina frågor. Grillen kom på en 1,5 dagar vilket är mycket imponerande.
    Jag rekommenderar företaget till fullo.
    Grillen då...otroligt bra köp!!! Håller värmen fantastiskt och det jag hunnit tillaga har blivit över förväntan. Beercan Burgers blev helt fantastiska, trots att jag hoppade den karamelliserade löken, smaken satte jag i färsen. Längtar till nästa måltid som tillverkas ute på altanen. Läs mer

Roland B skrev om grillkung.se
    Köpte en Napoleon 525 med grilltråg

Bra och snabb leverans och en mkt bra grill med ett perfekt grillresultat Läs mer

Michael R skrev om grillkung.se
    Jag köpte nya grillgaller och fick en mkt bra service i samband med mitt köp.

Jag kommer att återvända och utveckla min grillande med hjälp av nya tillbehör Läs mer
  • 2019-08-20

Pontus H skrev om grillkung.se
    Beställde pizzaugn, visade sig att vissa delar av beställningen var slut i lager, men det löste de snabbt och smidigt med uppdelad och kostnadsfri leverans! Läs mer
  • 2019-08-19

Pär-Ola W skrev om grillkung.se
    Mycket snabb leverans och bra kundsupport Läs mer
  • 2019-08-19

Råger I skrev om grillkung.se
    Köpt ooni pizzaugn, vid leverans var stenen sprucken, detta löstes snabbt o smidigt med ny som skickades direkt👍🏻 Läs mer

Smålandsvägen 71, 595 31 Mjölby