Alla kategorier Hotell Stockholms län Värmdö Grinda Wärdshus

Grinda Wärdshus

Värmdö Grinda 207, 185 99 Vaxholm — Visa karta

Att besöka Grinda är att stanna jorden en stund. Här, bara en dryg timme
från Stockholm, är du så långt bort från puls som det överhuvudtaget går.
Här existerar bara en sak. Det stora lugnet.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 4 kunder tycker om Grinda Wärdshus

• Patrik R
    Patrik R skrev om Grinda Wärdshus
    Grinda Värdshus levererar alltid. Nya menyer för varje säsong som alltid är bra. Maten håller toppklass. Glöm inte boka bord bara.
  • Björn W
    Björn W skrev om Grinda Wärdshus
    Hade en av sommarens finaste dagar på Grinda Wärdshus, Vaxholmsfärja ut med familjen, fint väder och fantastisk mat på grinda, bra service och underbar miljö. Relativt kostsamt om man skall pröjsa för hela familjen:) Men helt klart prisvärt.
    Joakim B gillar detta
  • Petter E
    Petter E skrev om Grinda Wärdshus
    Med Cinderellabåten tar du dig enkelt ut till skärgårdsön Grinda. Med sin unika miljö kommer du enkelt bort från storstadsvimlet fastän en eller en annan lyx vill man kanske unna sig. På Grinda Wärdhus är det full sysselsättning under sommaren då Stockholmarna flockas där. En god måltid tackar man ju inte nej till. Varför inte prova på den traditionella Fläsknoissetten eller kanske fisken lockar mer när man är ute i Skärgården? Hur som helst är ett besök på Grinda Wärdhus något som jag starkt rekommenderar om man har vägarna förbi.
  • Annika T
    Annika T skrev om Grinda Wärdshus
    Vill man sola och bada ute i skärdgården, är Grinda Wärdshus det perfekta valet!

Att sitta ute med en filt på kvällen i eftermiddags solen och äta fiskgrytan med Aioli, mmmm!!!

Eller varför inte avnjuta en drink i soffan inne i wärdshuset framför brasan, Det kan inte bli bättre!!!
    Johan C, Joakim L, Johan C gillar detta

Värmdö Grinda 207, 185 99 Vaxholm