Alla kategorier Webshop Grön Gåva

Grön Gåva

Vi startade för mer än 15 år sedan med tanken "hälsa genom äkta varor". Därför säljer vi produkter helt utan onödiga tillsatser och med bara ekologiska råvaror. För oss är hälsa en livsstil. Det är mer än tillskott. Det är maten vi äter, tankarna vi tänker, att våga ge till sig själv och en härlig omgivning.

Besök oss och ta del av ett spännande ekologiskt sortiment. Vi erbjuder allt från mat, te och choklad till hudvård, eteriska oljor och böcker.

Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss i vår kundtjänst!

Läs vad 1742 kunder tycker om Grön Gåva

• Maria H
    Maria H skrev om Grön Gåva
    bra varor, men det tog tid innan leveransen kom
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Grön Gåva
    Bra (och annorlunda) utbud av produkter, lätt att beställa och snabb leverans!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Grön Gåva
    Hade ingen personlig kontakt med någon utan beställde saker bara. Bra sortiment och snabb leverans var det i alla fall :)
  • Sören S
    Sören S skrev om Grön Gåva
    Ännu för kort tid för att kunna avge ett betg som är sanningsenligt
    Mvh Sören
  • Ann E
    Ann E skrev om Grön Gåva
    Fick en produkt som går ut dec 2017 inte helt okej
    2017-07-23 Grön Gåva svarar Ann E
    Hej Ann! Återkom till kundtjänst om det är något problem.
  • Ann-Kristin E
    Ann-Kristin E skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans köpte nässlor ingefära svartpeppar gurkmeja nyponpulver msn 0ch glutamin
  • Anna W
    Anna W skrev om Grön Gåva
    Köpte 1kg nyponpulver. Snabb leverans utan problem.
    Önskar betala via Klarna utan extra avgift.
  • Lena L
    Lena L skrev om Grön Gåva
    Kan inte beskrivs förränn jag provat minst en månad
  • Anders T
    Anders T skrev om Grön Gåva
    Bra priser och snabba leveranser.
  • Natalia K
    Natalia K skrev om Grön Gåva
    Jag tycker att dem på Grön Gåva säljer bra produkter som inte finns på andra ställen. Men det var dock lång leveranstid, men annars toppen!
  • Eva P
    Eva P skrev om Grön Gåva
    Jag har inte haft någon direkt kontakt med företaget. Jag har beställt mina varor på nätet. Jag har köpt helnyponpulver. Kan inte säga ännu om det ger någon effekt då jag ej använt det så länge.
  • Lisbeth P
    Lisbeth P skrev om Grön Gåva
    Jag har köpt gurkmeja och msm. Jag tycker att msm är mer i klumpform än jag förväntat mig. Den jag köpt från annan leverantör var slätare
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Grön Gåva
    Bra produkter. Snabb leverans!! Handlar definitivt där igen.
  • Per-åke N
    Per-åke N skrev om Grön Gåva
    Snabb och bra leverans av nyponpulver! Bra pris !
  • Anastasia T
    Anastasia T skrev om Grön Gåva
    Jättenöjd. Enkelt sätt att betala. Snabb leverans. Har köpt henna hårfärg.
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Grön Gåva
    Jag köpte gurkmeja som jag hämtat ut idag,snabb leverans.
    allt till belåtenhet
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Grön Gåva
    Har inte börjat använda det än
  • Gerd S
    Gerd S skrev om Grön Gåva
    jag köpte på nätet på rekommendation. Det fungerade bra.
  • Pia H
    Pia H skrev om Grön Gåva
    Bra produkter till bra pris. Snabb leverans.
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans, kändes tryggt och säkert. Köpte nyponpulver och blev nöjd med varan.
  • Lars V
    Lars V skrev om Grön Gåva
    Ingen åsikt, internetbeställning! Hyfsat snabb leverans.
  • Seadeta M
    Seadeta M skrev om Grön Gåva
    Det var verkligen lätt att göra beställning, göra inbetalning samt få vara levererad på en mycket kort tid
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Grön Gåva
    Om det finns inga andra alternativ utan bara mobil bank id då väljer man bort sådant företag och beställer nån annanstans. Alla kanske har inte såna "pokimonfångare" utan använder vanligare manicker och känner sig diskriminerade och ni kan förlora en del kunder.
    Stödjer ni barncancer fonden, köp godis åt dem http://healinglifeisnatural.com/5-snacks-made-with-petroleum-that-no-one-should-eat/. Barncancer fonden kan låta så cyniskt som barnbegravningsbyrå.
    2017-07-15 Grön Gåva svarar Viktor J
    Hej Viktor! Vi har alternativa betalsätt där mobilt bank id inte är ett krav, t.ex. förskottsbetalning till bankgiro. Gällande barncancerfonden så sitter det ihop med reco.se som är ett oberoende part som samlar in kundrecensioner. Det är ingen organisation vi är affilierad med.
  • Kurt H
    Kurt H skrev om Grön Gåva
    Bra och snabbt👍, Nix tänker inte skriva met😬😬😬😬😬😬😬
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Grön Gåva
    lätt att beställa, snabbt utan besvär.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Grön Gåva
    Utmärkt har inte använt djävulsklon än men vet att det fungerar till 100%
    Allt har varit till belåtenhet
  • Jan-Tore H
    Jan-Tore H skrev om Grön Gåva
    Tillmötesgående snabb service bra priser
  • Mari K
    Mari K skrev om Grön Gåva
    Bra beskrivning, lätt att beställa, men dyr paketförsändelse om man bara vill köpa lite!
  • Brittmarie J
    Brittmarie J skrev om Grön Gåva
    Köpte nyponpulver som jag är mkt nöjd men att det inte var så lätt att få ner endast blandat med vatten :( däremot går det utmärkt att göra sig en mini smoothie med havremjölk som vispas upp, är garanterat godare och lättare att få i sig :)

Med vänlig hälsning
    Brittmarie :)
  • Sara L
    Sara L skrev om Grön Gåva
    Allt har gått bra. Jag fixade att beställa via datorn. Varan kom någon dag senare än utlovad och det var lätt att betala. Hur den gör nytta visar sig med tiden.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Grön Gåva
    Hej! Allt har fungerat bra. Helt nöjd!!!
  • Eva H
    Eva H skrev om Grön Gåva
    Fick ingen info om att en vara var Slut förrän jag fick beställningen -hade vilja fått besked innan leveransen skickades
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Grön Gåva
    Allt var jättebra, snabb leverans och riktigt bra produkter! Det enda som skulle gå att förbättra är webbplatsen navigationsstruktur/produktkategorisering när det kommer till att bläddra bland varor.
  • Farahnaz F
    Farahnaz F skrev om Grön Gåva
    Jag har köpt torkade bär och brännslor och även örter till att tillverka svenska beska droppar bl.a.

Ni har bra sortiment och varor . Jag hade handlat mer än vad jag gör idag om ni var fraktfria!
  • Bo I
    Bo I skrev om Grön Gåva
    Hej! Jag köpte broccolifrön, mungbönor o linser.
    Allt är till belåtenhet.
    Fick också ett mail med smothiesrecept vilket var mycket bra.
    Ha en trevlig sommar
    Bo
  • Elly P
    Elly P skrev om Grön Gåva
    Tog lång tid, 9 dagar att få hem ett kilo gurkmeja. Plastpåsen inne i lådan var trasig😢. Gurkmeja överallt😳
  • Violeta R
    Violeta R skrev om Grön Gåva
    Bara positivt, från beställning/bemötande till leverans.
  • Christine M
    Christine M skrev om Grön Gåva
    Lätt att beställa, jag vet vad jag ska ha och hittar det lätt på webbsidan. Snabb leverans
  • Hilda L
    Hilda L skrev om Grön Gåva
    Den var i stort sett bra. Just hemleveransen är viktig.
    Jag måste ju veta var jag hämtar försändelsen.
  • Christina H
    Christina H skrev om Grön Gåva
    Köpte kosttillskott, probiotika, super food och hygienartiklar. Servicen har varit bra, jag ringde för att lägga till några hygienartiklarna dagen efter beställningen och jag fick hjälp med det. Snabb leverans. Hälsningar Christina
  • Carina H
    Carina H skrev om Grön Gåva
    Bra bemötande. Snabb leverans. Fina varor.
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans och trevlig bemötande! Rekommenderas!
  • Maj R
    Maj R skrev om Grön Gåva
    Inga problem! Snabb och enkel leverans. Felfria varor. Blev mycket positivt inställd.
  • Anders H
    Anders H skrev om Grön Gåva
    Enkelt att beställa varor och god information om vad de innehåller. Jag har beställt ekologisk gurkmeja och nässelpulver
    Och är mycket nöjd med varorna.
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Grön Gåva
    Bra utbud! Bra priser! Snabb leverans!
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Grön Gåva
    Min första fråga till företaget gjorde att jag lade beställning direkt. Som reumatiker ville jag ha leveransen direkt hem till postlådan. Blev vänligt informerad om att skriva mina önskemål i "meddelande" rutan. Fick leveransen, Morotspulver, 2 dagar senare till postlådan, perfekt, precis som jag ville ha det!
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Grön Gåva
    Helt ok bemötande. Köpte Gurkmeja som så här långt verkar mycket bra!
  • Siv M
    Siv M skrev om Grön Gåva
    Enkelt och bra att handla från Grön Gåva även om det var lite irriterande att reklam och två mail med kundundersöksfrågor kom före leveransen som tog 6 vardagar (11 dagar inkl 5 helgdagar). Varorna har jag inte hunnit testa än, men de ser helt ok ut och var väl emballerade.
  • Eva M
    Eva M skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans o bra kvalitet på era produkter
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Grön Gåva
    Har inget att anmärka på bemötandet ifrån er då beställde ert finmalda helnyponpulver.
    Efter några dagar kunde jag hämta paketet på posten.
    Mina förväntningar kommer säkert att infrias då jag använt nyponpulvret lite. längre tid
    Är alldeles ny som kund hos er och bara köpt en produkt men hitintills är jag helnöjd!
    Tack!