Alla kategorier Webshop Grön Gåva

Grön Gåva

Vi startade för mer än 15 år sedan med tanken "hälsa genom äkta varor". Därför säljer vi produkter helt utan onödiga tillsatser och med bara ekologiska råvaror. För oss är hälsa en livsstil. Det är mer än tillskott. Det är maten vi äter, tankarna vi tänker, att våga ge till sig själv och en härlig omgivning.

Besök oss och ta del av ett spännande ekologiskt sortiment. Vi erbjuder allt från mat, te och choklad till hudvård, eteriska oljor och böcker.

Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss i vår kundtjänst!

Läs vad 1643 kunder tycker om Grön Gåva

• Diana Q
    Diana Q skrev om Grön Gåva
    Super bra företag snabb leverans och pålitliga varor. Man får snabb respons om man vill kontakta deras kundservice.
  • Susanne Z
    Susanne Z skrev om Grön Gåva
    Hej! Jag har endast beställt en bok av företaget:) och är väldigt nöjd med tiden av frakt osv... har inte så mycket och säga mer än att jag absolut i framtiden kollar in sidan för framtida köp👍
  • Regina G
    Regina G skrev om Grön Gåva
    Kontakten var en fin upplevelse . Känslan var att det är ett företag som bryr sig, har själ , är mån om kunderna , mån om vilka produkter de tar in och säljer. De var mycket generösa med att informera vid förfrågan . Genuin vänlighet och hjälpsamhet och med inriktning på människans och planetens välmående.
  • Ann S
    Ann S skrev om Grön Gåva
    Varorna kom snabbt. Lite besviken dock på att inte nyponpullvret jag köpte löser sig.
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Grön Gåva
    Köpet var lyckad och fungerade bra. Nöjd med produkten.
  • Rut A
    Rut A skrev om Grön Gåva
    Mycket smidigare beställninguna, snabb leverans och trevligt bemötande.
  • Karl A
    Karl A skrev om Grön Gåva
    Kan inte svara på om det är bra eller dåligt har inte fått min vara
    ännu efter mer en vecka så just nu får jag säga riktigt dåligt
  • Peter L
    Peter L skrev om Grön Gåva
    Det är första gången jag köper härifrån. Hittills nöjd med produkterna.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Grön Gåva
    Mycket bra service snabb leverans.
  • Stina F
    Stina F skrev om Grön Gåva
    Bra, ända tills ni börja tjata med en massa mail
  • Karin H
    Karin H skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans
    Jag köpte Johannesörtextrakt mm
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Grön Gåva
    Grymt nöjd! Köper hårfärg här och rekommenderar dem till alla!
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Grön Gåva
    Jag har haft problem med produkten "Grönt kaffe" dvs. ont i huvudet mycket trötthet och psykisk försämring då min medicin bl.a psykofarmaka inte funkade lika effektivt. Jag har läst om grönt kaffe efteråt att jag drack det ( tänkte inte att kaffe skulle vara något problem då jag dricker mycket kaffe). Läste att det inte går i hop med långt blodtryck och vissa mediciner som psykofarmaka och att man kan få ont i huvudet. Förutom den medicin jag äter så har jag extremt långt blodtryck. Jag önskar att ni informerar om detta när man läser om produkten och tycker ni gjort ett allvarligt med detta. I övrigt inga problem tror jag. Blir lite osäker på d-vitaminerna om det också är konstigheter med detta. Man har ju hört att beställa vitaminer på nätet kan vara annat i.

Hör gärna av er för mer info. /Kristina Pettersson 0734-058825
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Grön Gåva
    Blev uppringd på telefon och det var både ett bra samtal och snabb hjälp
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Grön Gåva
    Mycket dyrt för små kvantiteter av både det ena o. det andra.
  • Marjola R
    Marjola R skrev om Grön Gåva
    Har köpt två böcker skrivna av Tommy Svensson från Grön Gåva som har förskottsbetalats dagen efter jag fick meil om att dessa böcker ska skickas. Jag fick bara den ena boken eftersom den andra boken var tillfälligt slut men skulle skickas när den boken kommer in igen. Anser att Grön Gåva kunde ha nämt att den ena boken var slut så hade jag inte betalat in för två böcker. Nu kan det ju dröja hur länge som helst innan jag får bok nummer två skickat till mig. Dom angav inte någon tid för när boken skulle komma in igen. Känns inte bra.
  • Ingegerd N
    Ingegerd N skrev om Grön Gåva
    Bemötande? Jag fick ordererkännande. Jag fick vänta några dagar på leveransen. Så blev jag nöjd.
    Så skulle jag ge ett omdöme om företaget, klickade på "utmärkt" men det räckte inte. Var tvungen att skriva några ord om mitt köp!
    Detta avskräcker mig att återkomma till företaget.
  • Pia W
    Pia W skrev om Grön Gåva
    Skötte allt genom hemsidan som var lätt att hitta och förstå.
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans 😀 Har Artros och prövar denna blandning om det har någon positiv effekt 👍
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Grön Gåva
    Köpte online. Lite rörig hemsida, men helt ok.
  • Juan S
    Juan S skrev om Grön Gåva
    Hej.
    Jag har köpt både nässlor, blåbär och nypon pulver. Själva beställning var enkelt och leveransen kom på lovade tid.
    Nu har jag börja komsumera alla.tre pulver och kanske är litet tidigt för att svara på hur bra produkterna är.
    Själv lider jag av gikt plus att min fru leder av nedsatt syn. Därför har vi oos bestämnt för att testa produkterna.
  • Ursula J
    Ursula J skrev om Grön Gåva
    Det var lätt att beställa och det kom fram okey, ska handla säkert igen hos er
  • Anne-Marie H
    Anne-Marie H skrev om Grön Gåva
    Har endast haft kontakt via hemsidan, men allt gick mycket smidigt med såväl beställning som mottagning av varan.
    Det kan gärna finnas en möjlighet att betala direkt via bank eftersom jag beställer till företag.
    Nu fick jag lägga ut från eget kort och ta kontant i handkassan.
  • Beata P
    Beata P skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans och bra service.
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Grön Gåva
    Supernöjd! Kommer definitivt att handla här igen
  • Anima I
    Anima I skrev om Grön Gåva
    fint och enkelt. Gillar att kartongerna verkligen används flera gånger om. Men ta bort tidigare mottagares adressuppgifter :)
  • Therése A
    Therése A skrev om Grön Gåva
    Jag ringde och frågade om dosering till MSM för jag hittade inte det och fick ett utförligt och personligt (kändes det som) svar inom en timme.
    Ny kund och det ska bli spännande att prova dessa produkter då jag tidigare handlat tex nypon pulver på hälsokost.
    Fick paketet snabbare än förväntat också!
  • Maud S
    Maud S skrev om Grön Gåva
    perfekt bemötande,allting fungerar bra,dom får toppenbetyg
  • Lasse S
    Lasse S skrev om Grön Gåva
    Jag valde två produkter jag var intresserad av och de levererades enligt önskemål.
  • Georg S
    Georg S skrev om Grön Gåva
    Beställde via nätet, så bemötande vet jag ej...
  • Annika U
    Annika U skrev om Grön Gåva
    Hej
    Har inget att klaga på......och produkterna håller bra priser . Mvh
    Annika Ulriksson
  • Lena L
    Lena L skrev om Grön Gåva
    Lätt och snabb beställning och leverans
  • Theresia K
    Theresia K skrev om Grön Gåva
    Bemötandet frn Grön Gåva var vänligt och det mest viktiga var att jag fann vad jag letade efter.
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Grön Gåva
    Snabbt och proffsigt. Tack för toppenvaror.
  • Emma D
    Emma D skrev om Grön Gåva
    Lätt att hitta informationen tog lång tid att få varorna.
  • Emma G
    Emma G skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans och i övrigt ett smidigt förfarande.
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Grön Gåva
    Beställde phkalk, betalade direkt. Allt gick smidigt och bra.
  • Annika S
    Annika S skrev om Grön Gåva
    Förutom lång väntetid för just min vara (utan info förrän då jag skickade fråga)
    Mkt trevligt bemötande i övrigt köper gärna mera vid tillfälle. Min köpta lindisktrasa är toppen.
  • Evelina N
    Evelina N skrev om Grön Gåva
    Köpte bl.a. en nässkölj, ph-björkaska, kollodialt silver och probiotic classic.
    Bra bemötande och snabb leverans. Allt var toppen!
    Var t.o.m. ett ritat hjärta på min packsedel! Och sånt e ju himla trevligt! :)
  • Astrid A
    Astrid A skrev om Grön Gåva
    Jag har beställt en gång! Har inget att klaga på
  • Maria K
    Maria K skrev om Grön Gåva
    Gillar produkterna. Men ogillar samarbetet med cancerfonden Som i min värld bara är ute efter att göda läkemedelsbranschen. Tror på gammal kunskap och att vi enbart genom kosten kan rå på de flesta sjukdomar. Mvh Anette!
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Grön Gåva
    Jag köpte en nötmjälkspåse! Den kom snabbt och var av bra kvalitet
  • Siv J
    Siv J skrev om Grön Gåva
    Postorder. Snabb leverans! Guldmjölk och nyponpulver som ska provas.
  • Bo E
    Bo E skrev om Grön Gåva
    Bra och snabb leverans, inget alls att klaga på
  • Daniel
    Daniel skrev om Grön Gåva
    Jag ville bara ha mina varor, inte nyhetsbrev och tiggande om recensioner. Kryssade bort nyhetsbrev, fick ändå. Avslutade recension, fick nytt ändå.
    Låt mig vara!
    2017-06-08 Grön Gåva svarar Daniel
    Hej Daniel!
    Ursäkta att det blir mycket kommunikation. Vi försöker inspirera våra kunder och blivande kunder. Vi tar till oss av vad du säger och ska se över planen för uppföljning. Tack för din ärlighet!
  • Randi L
    Randi L skrev om Grön Gåva
    Kan verkligen rekommendera detta företag Trots DHL krångel med adresser fick jag paketet jättefort Grön Gåva "bara löste det" Trevlig att att göra med Fick ett ersättningspaket istället för att behöva vänta Väldigt servicemainded Tack !
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Grön Gåva
    Allt har fungerat bra, från beställning till leverans, bra hemsida
  • Sara Ä
    Sara Ä skrev om Grön Gåva
    Bra varor och snabb leverans. Är nöjd med mitt köp hos Grön gåva och kan tänka mig att handla där igen.
  • Grete W
    Grete W skrev om Grön Gåva
    Utmärkt absolut inget att klaga på.

Med vänlig hälsning

Grete Wallin
  • Lena M
    Lena M skrev om Grön Gåva
    snabb leverans.bra produkter.Speciella produkter som inte alltid finns i dom stora kedjorna.känns mera personligt