Alla kategorier Webshop Grön Gåva

Grön Gåva

Vi startade för mer än 15 år sedan med tanken "hälsa genom äkta varor". Därför säljer vi produkter helt utan onödiga tillsatser och med bara ekologiska råvaror. För oss är hälsa en livsstil. Det är mer än tillskott. Det är maten vi äter, tankarna vi tänker, att våga ge till sig själv och en härlig omgivning.

Besök oss och ta del av ett spännande ekologiskt sortiment. Vi erbjuder allt från mat, te och choklad till hudvård, eteriska oljor och böcker.

Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss i vår kundtjänst!

Läs vad 1568 kunder tycker om Grön Gåva

• Boel M
    Boel M skrev om Grön Gåva
    Jag har nyss handlat första gången och jag är helt nöjd!!
    Jag beställde Dulse och korngräs som jag fick för ett par dagar sedan.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Grön Gåva
    Bra utbud av naturliga och hälsosamma produkter med bra service. Något dyr frakt. Nöjd!
  • Karin A
    Karin A skrev om Grön Gåva
    Mycket lätt hemsida att beställa ifrån, snabb leverans av varor! Väldigt smidigt och enkelt!
  • Karl-Erik L
    Karl-Erik L skrev om Grön Gåva
    Handlade på nätet. Behövde inte ta någon speciell kontak. Allt fungerade från beställning till leverans.
  • Helen G
    Helen G skrev om Grön Gåva
    Hade de varor jag sökte efter. Bra innehålls och näringsdeklarationer. Har bra och säkra betalningsalternativ. Kan betala när jag fått varan. Bra sortiment. Känns som ett seriöst företag.
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Grön Gåva
    Snabbt billigt ,bra produkter.Mycket nöjd.
  • Bertil F
    Bertil F skrev om Grön Gåva
    Jag beställde via nätet ett Life Straw till mitt barnbarn. Det var enkelt att beställa och jag fick paketet snabbt. Fick gå en bit för att hämta paketet.
  • Anastasia O
    Anastasia O skrev om Grön Gåva
    Det var inget personligt bemötande jag fick då jag handlade på nätet, så jag har svårt att bedöma det. Fick ett fint handritat hjärta på min följesedel till varan, det värmde :) <3
    Jag köpte ett par plasthättor till färgning av hår eller täckning av hår vid dusch. Leveransen var hyfsat snabb, och jag fick hättorna smidigt i en kuvert i brevlådan. Jag har än så länge använt bara en hätta till färgning, och den fungerade bra, var alldeles lagom stor även för långt och tjockt hår. Plasten verkade vara ganska slittålig, gummiresåren ser slarvig ut med bitar som sticker ut, det ser ut att vara slarvigt limmat, så jag är lite orolig över hur länge hättan kommer hålla. Den klarade dock av att handtvättas i varmt vatten och torkas efteråt. I helhet är jag mycket nöjd, och jag älskar butikens koncept och stora utbud av ekologiska varor till bra priser!
    Hoppas verkligen att hättorna var gjorda i ekologisk/miljövänlig plast, och det är tråkigt att ni inte skriver ut det om det är så. Men priset var som sagt mycket bra och studentvänligt. Studentrabatt vore förresten bra också!
  • Britta B
    Britta B skrev om Grön Gåva
    Skulle bara köpa Hel dinkel, eftersom det är svårt att få tag i den varan där jag bor, men fastnade på deras hemsida och hittade många andra saker som jag vill prova. Allt verkar bra.
    Nackdelen är att jag måste köra 2+2 mil för att hämta paketet.
  • Farahnaz A
    Farahnaz A skrev om Grön Gåva
    Letade efter några oljor o hittade eran sida "Grön Gåva" allt jag behövde hittade på eran sida. Kom väldigt fort paketet.
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Grön Gåva
    Perfekt, bra leveranstid. Gör bra nytta och bra pris.
  • Oskar M
    Oskar M skrev om Grön Gåva
    Bra produkt. Snabb leverans. Inga problem.
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Grön Gåva
    Välsorterat företag och snabb leverans av beställda varor.
  • Isabel H
    Isabel H skrev om Grön Gåva
    Grön Gåva har många bra produkter till bra priser! Jag är mycket nöjd som kund och kommer definitivt att beställa flera saker snart. Frakten var snabb och smidig och jag hade inga problem alls!
  • Lars J
    Lars J skrev om Grön Gåva
    Bemötande, o leverans mycket bra.Har köpt pH-balans som jag provat och uppfyllt mina krav. Kan tänka mig att handla av grön
    Gåva i fortsättningen.
  • Monica T
    Monica T skrev om Grön Gåva
    Enkelt o snabbt, återkommer gärna
  • Daiva O
    Daiva O skrev om Grön Gåva
    Hej!
    Jag tyckte att produkterna var bra, fina förpackningar, men ockdå innehållet var bra. Jag köpte helnyponpulver, Magnesium flytande och ph stickor. Snabb leverans, rekomenderas varmt!
  • Anna M
    Anna M skrev om Grön Gåva
    "Hittade" Grön Gåva när jag googlade efter örter.
    Uppskattar deras stora utbud, med de mesta jag behövde. Tandkräm, örter och kosttillskott. Och upplever deras priser som bra för plånboken.
    Tjänsten att man kan, vid varje produkt, ställa frågor om just den, är bra!
    Jag blev väldigt glad över den snabba hanteringen av min beställning!
    Och när jag vart fundersam över doseringen och vände mig till kundtjänst så kom svaret relativt snabbt, med bra bemötande och tydlig instruktion!
    Enda minus jag har är de torkade brännässlorna jag beställde. De kom från annat EU land, och fattade inte det utifrån produktinfon.
    Jag gör bla te och känns på smaken att det nog är lite väl blandad kvalite på nässlorna. Smakar unket på nåt sätt. Gjorde en större mängd "te" att skölja håret med, fick dra ca 15 min i en skål, och när jag skulle sila bort nässlorna så hade de färgat av sig i skålen. En plastskål av bättre kvalité. En grå brun hinna som ej går bort i disken.
    Så dom nässlorna tänker jag inte beställa fler gånger. Men i övrigt uppskattar jag butiken och de andra produkterna jag köpte mycket!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Grön Gåva
    BRA! Snabb leverans, bra paketerat. Skulle handla av dem igen.
  • Isabel D
    Isabel D skrev om Grön Gåva
    Fantastiskt utbud och snabb service!
  • Karin M
    Karin M skrev om Grön Gåva
    Mycket snabb och bra service, toppen.
  • Noah T
    Noah T skrev om Grön Gåva
    Klar hemsida och snabb leverans.
  • Martina E
    Martina E skrev om Grön Gåva
    Lätt hitta varor i hemsida. Mycket nöjd
  • Carina J
    Carina J skrev om Grön Gåva
    Lätt att handla bra leveranstid.supernöjd med produkten
  • Gunn H
    Gunn H skrev om Grön Gåva
    Slarvade lite och lade bara i en förpackning istället för två som jag beställt. Det rättades snabbt till genom ett telefonsamtal och paketet kom direkt hem i brevlådan istället för att det skulle hämtas på utlämningsställe. Mycket trevliga att ha att göra med!
  • Karl S
    Karl S skrev om Grön Gåva
    Supertrevligt bemötande, snabba leveranser och bra grejer! Helnöjd!
  • Anna H
    Anna H skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans. Samtliga varor medskickade. Fina varor
  • Elvira K
    Elvira K skrev om Grön Gåva
    Jättefin service. Bra utbud av produkter.
  • Peter A
    Peter A skrev om Grön Gåva
    köpte te som inte väger något frakten dyrare än produkten
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans!
    Enkelt att beställa och betala.
  • PR A
    PR A skrev om Grön Gåva
    punktelig å presis levering :))
  • Gun B
    Gun B skrev om Grön Gåva
    Har köpte hårfärg , henna ekologisk. Jätte bra. Leveransen gick snabbt och lätt.
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Grön Gåva
    Leveransen var snabb, jag har inte hunnit testa varan (nyponpulver).
    Jag fick det som jag hade beställt.
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Grön Gåva
    Snabb och smidig leverans med en personligtouch på följesedeln- uppskattades när jag packade upp min vara! :) Kan rekommendera!
  • Eva K
    Eva K skrev om Grön Gåva
    Fick bara den ena varan rungde och dagen efter kom varan i brevlådan. 👍🏽
    Tycker dock inte om stället som man hämtar ut paketen på. 😡
  • Marie J
    Marie J skrev om Grön Gåva
    Inspirerande hemsida. Välkomnande. Varorna stämde överens med mina förväntningar. Kändes personligt fastän det var via internet.
  • Anna J
    Anna J skrev om Grön Gåva
    Enkelt att beställa, inget krångel med webbsidan! Snabb leverans! Varorna uppfyllde mina förväntningar!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Grön Gåva
    Svartvinbärspulver eko, bra för miljön. Lite svårt med förpackningen (plastpåse i en pappåse).
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Grön Gåva
    Här kommer jag att köpa hem varor flera gånger när min butik inte har dom varorna hemma! Snabb leverans, humana priser och väl förpackade varor kom till mig!
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Grön Gåva
    Lätt att beställa och nöjd med produkterna .
    Minus poäng för utlämningsstället, det ligger ca 1,5 mil från där jag bor och är inte något toppen ställe. Vill gärna hämta på tex ica där jag bor.
  • Marylin C
    Marylin C skrev om Grön Gåva
    Köpte MacUrth Henna Flamröd och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Fick precis den hårfärg som jag ville ha. Snabb leverans.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Grön Gåva
    Min första kontakt med företaget.Allt fungerar bra l övrigt har jag ingen åsikt ännu
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Grön Gåva
    Funkar perfekt, beställde tvättmedel olika sorter samt teer, inom 3 dagar fanns paketet på postens utlämningsställe.
  • Essie S
    Essie S skrev om Grön Gåva
    det var jättebra trots att dom glömt en sak. Snabb lev.
  • Marie K
    Marie K skrev om Grön Gåva
    Hej
    Jag är nöjd med leveransens innehåll men påsen med gurkmeja var trasig så när jag lyfte ur den ur kartongen så fick jag gurkmeja både över golv och diskbänk så nu är bänken gulfärgad. Svårt att få bort.
  • Eva M
    Eva M skrev om Grön Gåva
    Jag har bara handlat ett par ggr men är nöjd med mina produkter som jag köpt från företaget.
  • Laura K
    Laura K skrev om Grön Gåva
    Henna, kam och ekologiska hygienartiklar beställdes, fick en orderbekräftelse på en gång. Har aldrig färgat med henna förut, så jag hade många funderingar och frågor kring det. Företaget hade mycket info om hennametoden på hemsidan, vilket jag uppskattade/uppskattar. Färgkartorna är jättebra, men eftersom jag inte har färgat håret ännu så vet jag inte om kartorna är helt pålitliga. Den enda infon som jag saknade var hur håret kan bli påverkat om man först avfärgar sitt hår hemma alt på salong och därefter färgar med henna. Mängden henna som behövs skulle också behöva stå klart och tydligt, för det är ju skillnad, långt - kort hår. Den infon fick jag googla fram.
    De andra artiklarna har inte provats, så jag kan inte lämna betyg på det heller. Har inte kontaktat företaget, så vad gäller den sortens kundservice kan jag inte yttra mig om.
  • Jane U
    Jane U skrev om Grön Gåva
    Den var bra. Rekommenderar sidan till andra som söker deras produkter.
  • Britt E
    Britt E skrev om Grön Gåva
    Bra produkt, snabb leverans och rimligt pris
  • Anne S
    Anne S skrev om Grön Gåva
    Fick SMS snabbt att varan var på väg och att jag kunde följa dess väg. Tog sedan lång tid innan jag fick nästa SMS att paketet kunde hämtas