Alla kategorier Webshop Grön Gåva

Grön Gåva

Vi startade för snart 20 år sedan med tanken "hälsa genom äkta varor". Därför säljer vi produkter helt utan onödiga tillsatser, och med bara ekologiska råvaror. För oss är hälsa en livsstil. Det är mer än tillskott. Det är maten vi äter, tankarna vi tänker, att våga ge till sig själv och en härlig omgivning.

Besök oss och ta del av ett spännande ekologiskt sortiment. Vi erbjuder allt från mat, te och choklad, till hudvård, eteriska oljor och böcker.

Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss - vi är flera med väldigt lång erfarenhet inom hälsa.

Läs vad 2238 kunder tycker om Grön Gåva

Monika G skrev om Grön Gåva
    Lätt att hitta rätt produkt. Snabb leverans. Bra! Läs mer
  • Elsie H
    Elsie H skrev om Grön Gåva
    Bra varor, snabba leveranser och allt har fungerat. Läs mer
  • Vivi L
    Vivi L skrev om Grön Gåva
    Det är inte gott, smakar syrligt och mörkare till färgen. Läs mer
  • Inger K
    Inger K skrev om Grön Gåva
    Hej! Det var första gången jag handlade hos Grön Gåva. Jag köpte kryddor, buljong, olika teer och hirs. Är mycket nöjd med varorna! Snabb leverans! Jag återkommer med nya beställningar och vill gärna rekommendera Grön Gåva! Läs mer
  • Ann-Katrin D
    Ann-Katrin D skrev om Grön Gåva
    Bemötandet var helt till belåtenhet. Jag köpte lavendel till bakrecept. Jag har ännu inte använt mig av detta, men det känns som det kommer bli mycket bra och jag är mycket nöjd över att jag fick taag på lavendel, inte alla som har annat än till hud och massageolja.
    Leveransen kom omgående och jag är helt nöjd med allt! Läs mer
  • Jean Paul W
    Jean Paul W skrev om Grön Gåva
    Helt ok................................................... Läs mer
  • Clary B
    Clary B skrev om Grön Gåva
    Har bara köpt en gång.
    Snabb och korrekt leverans. Läs mer
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Grön Gåva
    bra packat , snabb leverans. 👍 Läs mer
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Grön Gåva
    Trevlig hemsida, snabb leverans, bra packat, jag återkommer! Läs mer
  • Christin R
    Christin R skrev om Grön Gåva
    Jag gillar Grön gåvas sortiment, det finns ett stort utbud av miljö/kropps/hälso-vänliga produkter.
    Köpte tvättmedel (från tvättnötter) och miljövänliga disktabletter. Läs mer
  • Birgit L
    Birgit L skrev om Grön Gåva
    Grön Gåva hade butik i Örnsköldsvik. Alltid trevligt att komma in där. Tyvärr är butiken inte kvar. Därför köper jag nyponpulvret via deras hemsida. Fungerar bra även det.
    MVH/Birgit Lindqvist Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Grön Gåva
    Ni är mycket dyrare än Örtapoteket. På min köpta vara synd för er köper nog på annat ställe nästa gång. Läs mer
    2018-01-17 Grön Gåva svarar Lars J
    Hej Lars, ja vi har så många produkter som säljer "lite" för att de inte är så välkända - dock vill vi ändå ha dem tillgängliga. Dessa kan ibland kosta ett par kronor extra för att vi inte kan ta in några större volymer, och därmed inte åtnjuter volymrabatter. Hoppas du är nöjd med din vara ändå. Önskar en trevlig dag!
  • Kritsy J
    Kritsy J skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans! Rekomenderas! Läs mer
  • Dan E
    Dan E skrev om Grön Gåva
    Allt fungerade utmärkt, snabb leverans mycket nöjd
    kommer att handla här igen :-) Läs mer
  • Rolf R
    Rolf R skrev om Grön Gåva
    Har beställt en vara en gång . Det fungerade bra så det blir säkert flera beställningar. Läs mer
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Grön Gåva
    Hej dåligt frakt 49kr
    Klarna 29kr
    Kunde köpt det i butik förr i örnsköldsvik
    Köpte lapacho te 500gr
    Var nog andra sortering nåt vit plast eller pappers remsor bland teet
    Vadå bemötande ?
    Har inte fått någon hjälp
    Har ju beställt på er webb sida själv.
    Upplevelse 👎 Läs mer
    2018-01-17 Grön Gåva svarar Rolf N
    Hej Rolf - vi har ingen andrahandssortering - alla varor är dock ekologiska eller vilda. Det är ofta små produktioner och små fel kan i ovanliga fall förekomma. Känner du att det blivit fel ersätter vi dig med ny vara - hör gärna av dig! Vad gäller frakten är det fritt över 600 kronor. Vi har tyvärr inte muskler nog att ha fri frakt på alla ordrar idag. Men det kanske kommer i framtiden!
  • Maria K
    Maria K skrev om Grön Gåva
    Bara positiva upplevelser. Spännande och intressanta varor finns det. Det känns speciellt att de har skrivit vem som packat ordern. Läs mer
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Grön Gåva
    Bra bemötande. Bra service..
    Men...
    Missnöjd med produkt jämfört med samma produkt från annat företag..
    Smakade jordigt och inte så myckert bittert (som det ska) och de va också väldigt lite i påsen.. endast i botten nivån..
    Kommer inte handla denna produkt från er igen.. Läs mer
    2018-01-17 Grön Gåva svarar Niklas W
    Hej, vore intressant att höra vilken produkt det gällde? Om den är så dålig som du säger kanske vi bör fundera på att lyfta ut den ur sortimentet! HÖr gärna av dig så löser vi något kring detta.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Grön Gåva
    Köpte Gurkmeja 2 kg (vilket jag även gjort tidigare), prisvärt och snabb leverans. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Grön Gåva
    Jag tycket om deras snabba leveranstid och bra priser och ett stort utbud Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Grön Gåva
    Enkelt att beställa. Snabb leverans. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Grön Gåva
    Téer och fröer att grodda.
    Leveransen med dhl har tagit alldeles för lång tid. Över 7 dagar och mitt paket sitter fortfarande fast i Hägersten sen den 5/1. Läs mer
    2018-01-09 Grön Gåva svarar Anna R
    Det var tråkigt att höra. Har du kontaktat oss på kundtjänst?
  • Emin J
    Emin J skrev om Grön Gåva
    Bra och nogrant förpackade kvalitetsvaror. Snabb leverans. Läs mer
  • Marina T
    Marina T skrev om Grön Gåva
    My friend recommended you as an online shop for buying various health products. I am satisfied with my order, I like products that I bought. Läs mer
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Grön Gåva
    Har inte behövt ta kontakt med företaget eftersom allt gick så smidigt. Supersnabb leverans! Läs mer
  • Olov J
    Olov J skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans till superbra pris Läs mer
  • Nils G
    Nils G skrev om Grön Gåva
    Personligt bemötande, snabb leverans.
    Varor: kosttillskott. Läs mer
  • Susan K
    Susan K skrev om Grön Gåva
    Fungerande och snabb leverans. Onödigt stor förpackning. Köpte te på maskrosrot för att jag läste någonstans att det kunde vara bra mot cancer. Kan inte uttrycka mig om det hjälper. Smaken är god. Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Grön Gåva
    Allt helt enligt mina förväntningar! Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Grön Gåva
    Mycket nöjd med mitt köp från Grön Gåva som inkluderade kryddor och läppcerat. Enkelt köp, snabb leverans och hög kvalitet på produkterna. Läs mer
  • Rigmor P
    Rigmor P skrev om Grön Gåva
    Mycket bra och snabbt leverans av Grön Gåva,bara postens sinkade det.Är mycket belåten med varan hitills Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Grön Gåva
    Bara bra! Trevligt bemötande på telefon. Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Grön Gåva
    Väldigt lätt att beställa från en bra hemsida , mail kom snabbt med bekräftan på beställning och jag kunde enkelt följa min leverans . Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Grön Gåva
    Har fortfarande inte fått min leverans !! Läs mer
    2018-01-03 Grön Gåva svarar Peter A
    Hej Peter - låter inte bra! Hör väldigt gärna av dig till oss. Vi vet att många paket kommer i kläm i jultider. Vi kan hjälpa dig!
  • Eva N
    Eva N skrev om Grön Gåva
    Bra och snabb leverans. Bra produkter och ett stort urval. Läs mer
  • Neli M
    Neli M skrev om Grön Gåva
    Hade stora förväntningar men det blev tyvärr katastrof.
    Har ej fått mina gåvor än.
    Skulle få dom innan jul.
    Inte nöjd inte.
    Ska fundera verkligen om ny beställning.

Melissa Mitova Läs mer
    2018-01-03 Grön Gåva svarar Neli M
    Hej Neli. Låter väldigt tråkigt! Vi har hört att många paket har hamnat i kläm under julperioden, men snälla hör av dig till oss - vi vill gärna hjälpa dig att lösa detta.
  • Erik P
    Erik P skrev om Grön Gåva
    Vi har inte fått någon leverans än. Läs mer
    2018-01-03 Grön Gåva svarar Erik P
    Olyckligt! Snälla hör av dig till oss. Vi vet att vissa störningar har skett under speditörernas mest pressade period.
  • Sophia H
    Sophia H skrev om Grön Gåva
    Jag har inte fått vad jag beställde ännu. Bemötande var bra. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Grön Gåva
    Väldigt sega leveranser. Jag beställde över jul så det är inte så konstigt men har beställt andra efter denna order och fått dem. Har fortfarande inte fått paketet så har inte så mycket mer att säga.. Läs mer
    2018-01-03 Grön Gåva svarar Johanna B
    Låter inte bra alls! Vi skickar i princip alltid samma dag vi får in beställningen. Någon har gått snett - hör av dig så löser vi detta pronto!
  • Anna J
    Anna J skrev om Grön Gåva
    Jag hittade precis vad jag ville ha på deras sida, ett häfte om tillsatser i mat, betalning gick smidigt, leveransen snabbt och häftet är kanonbra. Allt var toppen. Läs mer
  • Monika L
    Monika L skrev om Grön Gåva
    Jag är så tacksam för hur min beställning två dagar före jul sköttes. Jag skrev ”Bråttom”, och hade mitt paket före/till jul.
    Otroligt bra hanterat . Tack! Läs mer
  • Björn D
    Björn D skrev om Grön Gåva
    Jag kan tyvärr inte uttala mig. Har inte fått något ännu från dom. Tycker de e mycket dåligt har fått en avlämning adress o dom har inte fått något så. Fakturan e betald. De var dom snabbare med Läs mer
    2018-01-03 Grön Gåva svarar Björn D
    Hej Björn - ja så ska det inte vara. Vi har sett olycklig hantering såhär i jul. Vi vill gärna hjälpa dig lösa detta snarast. Snälla hör av dig så löser vi detta! Vi skickar nästan alltid inom 24 timmar.
  • Karin A
    Karin A skrev om Grön Gåva
    Bra produkter och snabb service. Vad mer kan man önska? Läs mer
  • Stellan P
    Stellan P skrev om Grön Gåva
    Har inte haft någon kontakt med företaget . Har bara handlat online Läs mer
  • Arshad M
    Arshad M skrev om Grön Gåva
    Det har varit 12 dagar sedan beställningen och jag fått ingenting. Det är egentligen tråkigt och jag undrar om jag skulle beställa igen.
    Ni bör ha lite gran kontroll över DHL eftersom det är ert rykte som skulle påverkas.

Hälsningar
    Arshad Mohsin Läs mer
    2017-12-28 Grön Gåva svarar Arshad M
    Hej Arshad!

Efter ditt omdöme här har jag spårat din leverans, den låg fast på en terminal hos DHL av okänd
    anledning, har sett till att den levereras till dig idag, vi har ingen möjlighet att följa alla leveranser,
    bevakning via länk med orderbekräftelsen får alla kunder vid beställningen, givetvis hjälper vi till
    att spåra om något som i detta fallet har gått snett hos DHL, bara att maila eller ringa oss!
  • Thitiporn M
    Thitiporn M skrev om Grön Gåva
    Hej ! Jag har fått Grän Gåva det var fantastisk socker av natur jag älskar det 😘
    Hälsning
    Thitiporn Mala Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Grön Gåva
    Bra hemsida...önskar dock mer kunduppleverser på sidan Läs mer
    2018-01-03 Grön Gåva svarar Maria E
    Tack! Vi skall bygga om sidan så att den blir lite roligare. Snart så! :)
  • Per L
    Per L skrev om Grön Gåva
    Hej. Webbsidan fungerade utmärkt och varorna kom i tid, som utlovat. En vara var slut, men sånt händer. Så vi rekommenderar Grön Gåva. Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Grön Gåva
    Beställde, fick varorna i tid, beställde en bok, fick vad jag förväntade mig Läs mer