Grön Gåva

Vi startade för snart 20 år sedan med tanken "hälsa genom äkta varor". Därför säljer vi produkter helt utan onödiga tillsatser, och med bara ekologiska råvaror. För oss är hälsa en livsstil. Det är mer än tillskott. Det är maten vi äter, tankarna vi tänker, att våga ge till sig själv och en härlig omgivning.

Besök oss och ta del av ett spännande ekologiskt sortiment. Vi erbjuder allt från mat, te och choklad, till hudvård, eteriska oljor och böcker.

Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss - vi är flera med väldigt lång erfarenhet inom hälsa.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3168 kunder tycker om Grön Gåva

• 2019-10-15

Jarl & skrev om Grön Gåva
    Köpte Msm,trevligt bemötande,har ej hunnit se nån effekt av tillskottet ännu Läs mer
  • 2019-10-15

William E skrev om Grön Gåva
    snabbt och enkelt, bra varor. tack för 300 000 kr till barncancerfonden <3 Läs mer
  • 2019-10-13

Veronika A skrev om Grön Gåva
    Duschmössa, bra! Duschmössan fyllde sitt syfte som var att ha den i samband med en lusbehandling. Läs mer
  • 2019-10-11

Agneta & skrev om Grön Gåva
    Beställning och leverans funkade bra. Läs mer
  • 2019-10-10

Tommy E skrev om Grön Gåva
    Jag köpte två pack djävulsklo, för smärta. Läs mer

Torbjörn K skrev om Grön Gåva
    Fungerade bra utan alltför stora kostnader. Läs mer

Jeanette S skrev om Grön Gåva
    Har köpt mineraler, Kan inte alls bedöma någon om Grön gåva tyvärr, beställde på nätet. Snabb expediering. Läs mer

Peter J skrev om Grön Gåva
    Lätt att hitta på hemsidan. Jag hade inga speciella förväntningar då det var första gången jag var där. Sedan hade jag en fråga och jag fick ett mycket trevligt och snabbt bemötande. Läs mer

Lars K skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans och rätt produkt
    Inga problem Läs mer

Karin W skrev om Grön Gåva
    Snabb och smidig leverans. Köpte nyponpulver som ska vara bra för hälsan. Läs mer

Khalda H skrev om Grön Gåva
    Hej!
    Jag brukar köpa nypon pulver, nypon olja och mer.
    Verkligen jag är nöjde med det.

Men jag vill gärna att Grön gåva företaget har fraktfri som de andra företaget

Företaget grön gåva är bra Läs mer
  • 2019-10-08

Jeanette R skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans och bra produkter Läs mer
  • 2019-10-08

Maria A skrev om Grön Gåva
    Beställde några förp med Tea! De levererades och jag betalade! Snabbt och enkelt, Läs mer
  • 2019-10-07

Per-Erik R skrev om Grön Gåva
    Bra kvalitetsprodukter, även litet udda och intressanta. Snabb och trevlig service. Läs mer
  • 2019-10-07

Angelica L skrev om Grön Gåva
    Hej
    Jag är ny kund hos Grön Gåva. Beställde ekologisk hårfärg. Det blev en trevlig upplevelse att handla hos G G. Så här gick det till.
    Jag hade beställt 2 st av Sante's brun färg och 1 svart. Av misstag fick jag bara 2.
    Jag var ganska upptagen så jag upptäckte inte detta förrän efter att det hade gått flera dagar.
    Skickade ett mail till G G om det och sa att jag är medveten om att det är kanske för sent anmält.
    Jag fick respons direkt och trevligt bemötande. Det kommer en ny vara med posten.
    Jag är super nöjd. 😀🌹 Läs mer
  • 2019-10-03

BIRGITTA MARGARETA M skrev om Grön Gåva
    Jag var desperat över att hitta Psylliumfrön som nu var restnoterat på Icabutiker.
    Använt dagligen dessa frön i ett glas vatten. Brukar betala 40:- för 300 gram.
    Nu fick jag betala 525:- för ett kilo, men var ändå tacksam . Läs mer
  • 2019-10-03

Linus H skrev om Grön Gåva
    Mkt trevligt o upplysande bemötande, snabb leverans o lätt byte av leveransadress. Med varorna följde en trevlig liten lapp men namnunderskrift från personalen som jag antar hade packat varorna. Jag köpte hälsokost. Kommer varmt rekommendera Grön Gåva till alla kunder o kollegor! Mvh Linus Hibe Läs mer
  • 2019-10-01

Helena A skrev om Grön Gåva
    Unik produkt. Snabb leverans. Bra pris. Ok hemsida. Kan tänka mig att handla här igen Läs mer
  • 2019-10-01

Anna-Carin J skrev om Grön Gåva
    jätte bra att det funkade produkterna bra Läs mer
  • 2019-09-30

Janet S skrev om Grön Gåva
    Beställde örter, gick smidigt och fick mina varor fort. Läs mer
  • 2019-09-29

Josefin E skrev om Grön Gåva
    Jag köpte schampoo, balsam och eterisk olja.
    Jag blev bemött väl av företaget, med en trevlig personlig hälsning i paketet.
    Det var lätt att beställa och kort leveranstid. Produkterna är bra.
    Sammanfattningsvis är detta en webb-butik jag vill rekommendera för oss som vill använda mindre kemikalier i vår vardagshygien. Läs mer
  • 2019-09-29

Manuela S skrev om Grön Gåva
    Har köpt lite olika saker och är mycket nöjd med produkterna förutom att jag hade beställt depuy-linser, men bara fick en linssort som enligt beskrivningen är släkt med den. Det hade jag nog gärna vetat innan. Annars helt nöjd. Läs mer
  • 2019-09-26

Anna-Carin B skrev om Grön Gåva
    Handlade ekologiska kryddor och allt fungerade perfekt med leverans och paketering. Fick också en lapp med en hälsning med namn från den som paketerat mina varor. Kändes personligt och jag uppskattade den enkla gesten.
    /A-C Läs mer
  • 2019-09-24

Lisa C skrev om Grön Gåva
    Jag köpte Dulseflingor. Hade bara förväntningar att de skulle komma fram i rimlig tid och vara i gott tillstånd, och det var de! :-)
    Jag är nöjd helt enkelt Läs mer
  • 2019-09-20

Katarina R skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans, smidig sida att handla från. Läs mer
  • 2019-09-19

Sarita K skrev om Grön Gåva
    Bra varor, gediget kundbemötande och hela paket. Läs mer
  • 2019-09-19

Britt-Marie G skrev om Grön Gåva
    Snabb leverans. Bra förpackning och bra varor! Läs mer
  • 2019-09-18

Robert K skrev om Grön Gåva
    Nyponpulver. Lätt att beställa och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-09-18

Titti skrev om Grön Gåva
    Köpte såpa! Fick det väldigt snabbt och det uppfyllde alla mina krav, tack :-) Läs mer
  • 2019-09-17

Mikael E skrev om Grön Gåva
    Torkade gröna ärtor finns inte att köpa i affärer fick varorna snabbt KANON BRA Läs mer
  • 2019-09-16

Monika U skrev om Grön Gåva
    Jag köpte camelinaolja och jag nöjd med köpet. Mycket bra emballage och snabb leverans. Lätt att betala via faktura på nätet. Läs mer
  • 2019-09-14

Ann-Charlotte L skrev om Grön Gåva
    Jag köpte kosttillskott o var mycket nöjd med leverans o vara Läs mer
  • Meral T

2019-09-13

Meral T skrev om Grön Gåva
    Jag köpte bipollen och maskrosrötter till min mamma som har just fått besked om att hon har cancer, så att hon hinnade att booste sitt immunsystem innan kemo.

Jag blev extrem glad över att har fått dom i så kort en tid på bara några dagar och att dom var ekologiska i en så bra kvalitet till en så fin pris. :))) Läs mer
  • 2019-09-11

Maria V skrev om Grön Gåva
    köpte en hälsokostartikel

proffetionellt

Hade inga förväntningar annat än att jag skulle få varan jag beställt
    snabbt enkelt och friktionsfritt Läs mer
  • 2019-09-11

Niklas S skrev om Grön Gåva
    Jag har köpte olika produkter och de är extremt bra kvalitet och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-09-02

Johnson L skrev om Grön Gåva
    Tulsi pulver.

Vi har inte haft så mycket kommunikation på detta sätt.

Jag hittade det jag behövde, tyckte de hade rimligt pris samt frakten var bra. Läs mer
  • 2019-09-01

Mats P skrev om Grön Gåva
    Svensk pulvriserad vildnässla.
    Bara bra!
    De har varor som är svåra att hitta. -Ja, de lever upp till det.
    Så länge de har det som är ”speciellt” så kommer jag fortsätta att handla på Grön Gåva. Jag gillar det de har. Läs mer
  • 2019-08-31

Leif H skrev om Grön Gåva
    Äkta såpa. Grön gåva verkar vara ett skönt företag. Jag fick en lapp av Anette som packat min Såpa, trevligt.
    Rengöring av trätrall golv har fungerat superbra och det känns miljömässigt rätt. Grön gåva har levt upp till förväntningar. Jag fick tips av en kompis, med tips om hur man skulle göra.
    Tips är att skicka med en enkel instruktion. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-08-29

Susanne T skrev om Grön Gåva
    Jag köpte nyponpulver.
    Snabb leverans. Enkelt att beställa o betala.
    Bra var. Upplever att mina leder i fingrarna blir bättre av nyponpulvret, värken försvinner
    Jag är helnöjd Läs mer
  • Anette N

2019-08-29

Anette N skrev om Grön Gåva
    Kosttillskott, snabb leverans bra produkt. Läs mer
  • Helene L

2019-08-28

Helene L skrev om Grön Gåva
    Yerba Mate, spirulina, korngräspulver, söl och hårfärgning.
    Jag beställde via nätet och hade inte kontakt med någon person. Allt gick fint och varorna kom snabbt. Det enda var att till hårfärgningen skulle man ha ha ytterligare ett medel. Lite konstigt att allt man behövde inte fanns med, kan tyckas.

Men annars var det en trevlig upplevelse eftersom det kom ett lite personligt kort med.

Nu ska jag beställa mer saker :-) Läs mer
  • 2019-08-28

Anna S skrev om Grön Gåva
    Grön gåva är mitt go-to-place för Henna. Stort utbud, även bra shampoo och balsam. Plus alltid kul att browsa runt på andra områden. Har köpt grönt kaffe som jag läst mycket om. ++++ Läs mer
  • 2019-08-28

Anette O skrev om Grön Gåva
    Köpte en bok av Sanna Edhin, Glad att jag fann den, snabb leverans. Läs mer

Ann A skrev om Grön Gåva
    Jag köpt melass. Det kom väldig snabbt. och gron Gåvas bemötande var mycket trevlig.
    Ann Läs mer

Sven H skrev om Grön Gåva
    Dessa fonder är bara bedrägeri.

Världens dyraste sjukvård är bara nummer 28, då det gäller kvalité.

Sug på den. Läs mer

Margareta Z skrev om Grön Gåva
    "Essiac te", det var genom nätet ,hade inga förväntningar , resten var OK! Läs mer
  • Britt-Marie L

2019-08-27

Britt-Marie L skrev om Grön Gåva
    Jag köpte tre olika juicer.
    •De var bra förpackade
    •Snabb leverans
    •Goda smaker på alla tre dryckerna, Granatäpple, Tranbär, och Rödbetsjuice Läs mer

Christer M skrev om Grön Gåva
    Ett utomordentligt bemötande med faktauppgifter kring Borelia och TBE. När man har Myastenia Gravis, som jag och min bror har, kan en TBE-spruta i sämsta fall leda till skov. När man har en autoimmun sjukdom som Myastenia är immunförsvaret på topp redan. En TBE-spruta kan ge resultat som man inte vill ha. Sen finns det olika uppfattningar om levande vaccin och sk avdödat vaccin. Läs mer
  • Lajos J

2019-07-31

Lajos J skrev om Grön Gåva
    Köpte tidigare Korianderfrö till en exotisk specialmat, samt jag har prövat Grön Gåva.
    Snabb leverans, omsorgsfull förpackning, korrekt betalsätt.
    Nu har jag registrerat och handlat mer och fortsätter att handla tills Grön Gåva behåller den höga kvalitet.
    Lajos Jozsa Läs mer
  • 2019-07-29

Mathias L skrev om Grön Gåva
    Jag köpte nyponpulver, jag fick prata med en utav ägarn som var otroligt kunnig och gav mig en utmärkt support och vägledning för vad just jag behövde.

Proffsigt bemötande och väldigt snabba leveranser. Läs mer

Fisketorp 25, 455 96 Hedekas