GS Badrum AB

GS Badrum AB

www.gsbadrum.se

Välkommen till GS Badrum! Vi hjälper dig med allt inom renovering, men vi är verkliga specialister på renovering av kök och badrum. Inom badrumsrenovering har vi lång erfarenhet och vi åstadkommer ett resultat av hög kvalitet varje gång. Vi gör även köksrenovering och totalrenovering om så önskas. Utöver renovering hjälper...

36 omdömen om GS Badrum AB

Sedan starten hos Reco 2017

Lisbet C
Skrev om GS Badrum AB

GS totalrenoverade mitt badrum. Jag valde GS då de har alla kompetens som Vi i villa rekommenderar. På Instagram kunde jag se att de har en yrkeskunnig klinkersläggare som kunde skapa fall med stora plattor. Offerten var klar och tydlig samt visade kostnaden på de tillägg jag kunde välja. Arbetet flöt på fint med något som jobbades på varje dag. GS höll arbetsplatsen städad så det var lätt att bo hemma under arbetets gång. Gregor var alltid snabb i kontakten och serviceinriktad. De små felen som blev fixades raskt till....

Anna Karin F
Skrev om GS Badrum AB

Ett mycket bra projekt, med bra kommunikation genom hela projektet. Eventuella problem löstes snabbt med bra åtgärder. Badrummet blev klart i tid och till det pris vi kommit överens om. Kan verkligen rekommendera GS Badrum.

Shankar Prasad G
Skrev om GS Badrum AB

Jag anlitade GS Badrum för en omfattande renovering av både badrum och kök. Det var verkligen ett stort projekt där vi var tvungna att riva ned några väggar och byta ut de gamla vatten- och avloppsledningarna. Arbetet utfördes inom den angivna tidsramen, och jag uppskattade verkligen Gregors uppmärksamhet och lyhördhet. Hans serviceinriktade personlighet imponerade stort på mig. Jag rekommenderar honom varmt.

Lina K
Skrev om GS Badrum AB

GS Badrum har precis renoverat vårt badrum och vi är SÅ nöjda! Gregor och teamet är riktigt skickliga och detaljorienterade. Vi har fått mycket bra tips och hjälp under tiden med allt från planering till inköp. En entreprenör att lita på helt enkelt! VARM rekommendation och tack GS Badrum och Gregor!

Ingrid L
Skrev om GS Badrum AB

Anlitade GS Badrum AB för totalrenovering av min lägenhet. Samtliga hantverkare har stor yrkesskicklighet, är trevliga och lyhörda. Arbetet utfördes på utlovad tid. De har alla behörigheter som krävs. Mycket bra företag som håller vad de lovar. Kan verkligen rekommenderas! Tack Gregor (GS Badrum AB) för all hjälp och goda råd!

Peter G
Skrev om GS Badrum AB

Professionellt utfört arbete. Höll tidplan och budget.

Hilding S
Skrev om GS Badrum AB

Vi anlitade Gs Badrum för sammanslagning av badrum och toalett. En vägg flyttades också för ökad yta. Vi fick många bra synpunkter på utformning och inredning. Proffsigt arbete på utsatta tider och noggrann städning efter varje arbetsdag. Kan varmt rekommendera GS Badrum till alla.

Per Jonas N
Skrev om GS Badrum AB

Kan verkligen rekommendera GS Badrum AB. - Proffesionella, kunniga hantverkare. - Nogranna, mycket nöjd med resultat. - Lyhörda. - Ger utmärkta råd, inspiriation och lösningar vid behov. Utförde majoriteten av helrenoveringen i min lägenhet. //Jonas

Eva C
Skrev om GS Badrum AB

Renovering av kök. Tydlig offert, bra genomgång av kontraktet. Arbetet omfattade nedmontering av kök och uppsättning/montering av skåp, el, målning, kakling och golvslip. Trevliga killar som arbetade snabbt o bra. Rent och snyggt. Byggavfall bortforslades snabbt. Arbetet blev klart på tid och offerten höll. Gregor (GS Badrum) och hans killar kan jag varmt rekommendera.

Joakim M
Skrev om GS Badrum AB

Väldigt bra bemötande och väl genomförd badrumsrenovering. Gregor kom med många värdefulla tips under renoveringens gång. Rekommenderar!

JOSEFINE C
Skrev om GS Badrum AB

Badrum och toalett renovering i lägenhet. Vi är otroligt nöjda med vår renovering av badrum och toalett. Gs badrum var väldigt professionella, duktiga och anpassningsbara. Vi slog ut en vägg och gjorde badrummet större vilket var ett stort jobb som de utförde väldigt bra. Vi är också nöjda med de förslag som dom kom med och deras finish på projektet. 5 stjärnor.

Lisa Å
Skrev om GS Badrum AB

Vi anlitade GS Badrum för att bygga om tättstugan och riva toaletten samt bygga nytt badrum. De kom med otroligt bra idéer hur vi på bästa sätt kunde ändra i planlösningen. Nu i efterhand är vi fortfarande supernöjda med resultatet. Själva arbetet hann de under utsatt tid och man såg stora framsteg i arbetet varje dag. De arbetade efter utsatta tider och tog verkligen hänsyn till att hålla det rent och snyggt under arbetets gång. Vi fick under arbetets gång bra råd och tips vilka material vi skulle använda oss av. De...

Håkan G
Skrev om GS Badrum AB

Totalrenovering av duschrum med handfat och toalett. Tydlig offert, bra genomgång av kontraktet innan signing, ProfessionelLprocess med bra kundfokus och yrkesskickligt utförande. Lätt att samarbeta med.

Louise S
Skrev om GS Badrum AB

Bytte våra toalettstolar, blev superbra!

Lina P
Skrev om GS Badrum AB

GS badrum AB byggde ut vårt badrum och totalrenoverade det samt byggde en garderob i hallen. Projektledare och hantverkare har stor yrkesskicklighet och är väldigt professionella, trevliga och tillmötesgående. De var ordentliga med tider och städade väl efter sig varje dag. GS badrum har alla behörigheter som krävs och man får kvalitetsdokument/intyg efter slutfört arbete. De håller vad de lovar och blev klara i tid. Vi älskar vårt nya badrum, det blev så fint! Kan varmt rekommendera GS Badrum AB.

Elin Lena F
Skrev om GS Badrum AB

GS Badrum utförde renoveringen av vårt badrum och tvättstuga på ett mycket professionellt och kunnigt sätt. De var punktliga, flexibla och trevliga i sitt bemötande. Kan rekommenderas starkt!

Ulrika J
Skrev om GS Badrum AB

Mycket proffesionellt utfört, trevligt bemötande, vi kände oss helt trygga. De gjorde arbetet klart i tid och kommunicerade med oss hur allt fortskred under tiden. De har alla behörigheter som krävs. Tack GS badrum i Sundbyberg Vi kan varmt rekommendera er! Vi är jättenöjda!

Ulla S
Skrev om GS Badrum AB

Vi har totalrenoverat vårt badrum! Toppenbra företag som tar hand om allt och håller vad de lovar. De använder ett av marknadens bästa tätskikt (enl. oberoende testresultat). Proffsiga hantverkare som arbetar hela dagar, inte som så många andra som åker fram och tillbaka mellan olika jobb. Vi är supernöjda!!

Jesper H
Skrev om GS Badrum AB

GS Badrum AB gjorde en totalrenovering av vårt badrum. Förväntningarna var höga då vi hade planerat/designat allt i minsta detalj hur vi ville ha det. Förväntningarna möttes väl. Vi är mycket nöjda med resultatet. Mycket trevlig och kunnig personal som kommer med smarta idéer och lösningar på saker man själv inte har tänkt på under planerings processen. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med vårt nya badrum!

Ulrika B
Skrev om GS Badrum AB

Väldigt proffsiga och jättenöjd med badrummet!

Christian R
Skrev om GS Badrum AB

Jag totalrenoverade ett badrum inklusive flyttade ena väggen. Jag blev väldigt bra bemött av hantverkarna och de levererade över mina förväntningar. Det bästa med GS Badrum var att de kom med synpunkter och nya idéer när jag berättade hur jag ville ha det och att de gjorde sitt yttersta för att hitta lösningar så att badrummet kunde anpassas för att få plats med allt jag ville ha då det är ett relativt litet badrum. Jag är mycket nöjd med GS Badrum och rekommenderar dem starkt

Yl A
Skrev om GS Badrum AB

Vi är väldigt nöjda med hela badrummet! Gs hade bra synpunkter, lyhörd, noggrann och pålitlig.

Hans Christian A
Skrev om GS Badrum AB

Vi anlitade GS Badrum AB för en hel källarrenovering ( groventré, pannrum, badrum och tvättstuga ). Grzegorz och hans hantverkare har gjort ett enastående jobb, allt har lösts på bästa sätt. Våra olika idéer om hur saker skall se ut och vara har vi efter diskussioner löst på ett utmärkt vis. Hantverkarna som har varit här har varit noggranna och jobbat på hela tiden så tidsplan och även offerten har hållits. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera GS Badrum AB. /Inger o HC

GÖRAN H
Skrev om GS Badrum AB

Snabba och professionella, trevligt bemötande. Bra pris. Jag kan varmt rekommendera detta bolag.

Petter N
Skrev om GS Badrum AB

Proffsiga, följde offerten och var mycket trevliga, tillgängliga och tillmötesgående under arbetets gång. Kan verkligen rekommendera GS!

Damian B
Skrev om GS Badrum AB

Professionell och sörios företag! Vi samarbetar tillsammans och det funkar jättebra Mvh Damian

Peter S
Skrev om GS Badrum AB

Under vintern 2017 gjorde vi en stor renovering av badrum/tvättstuga och gästtoalett i vår källare. Vi är glada att vi valde GS Badrum och Grzegorz att genomföra det. Från uppstartsmöte, byggstart, genom hela byggnationen och hela vägen till slutbesiktning flöt allt enligt plan. När hinder/utmaningar dök upp (som det gör i gamla hus) var dialogen lösningsorienterad och flexibel. Duktiga hantverkare som kommer i tid, håller rent och snyggt och är noggranna inom sina olika områden. Det kändes tryggt att ha GS Badrum som anlitad...

Fergal G
Skrev om GS Badrum AB

Vi är mycket nöjda med GS Badrum! Då vi upptäckte att vi behövde gräva upp våra gamla avloppsrör, fick vi kontakt med företaget. De grävde upp de gamla rören, (i källaren och i trädgården) hittade samtidigt vattenläckor, grävde upp vattenledningarna också - och eftersom trädgården ändå var uppgrävd fixade de samtidigt dränering av vår framsida. Allt detta fixade de på under tre veckor! De kom alltid i tid (försvann inte plötsligt till andra jobb!), stannade så länge de behövde varje dag och städade efter sig. Eftersom stammarna...

Göran W
Skrev om GS Badrum AB

Vi har renoverat 2 st badrum, kök och nu senast omläggning av parkettgolv och vid samtliga 4 tillfällen har vi blivit mer än nöjda. Mycket duktiga hantverkare med alla behörigheter, trevliga, tillmötesgående och höll den utlovade tiden till punkt och pricka. Vi kan därför med varm hand rekommendera GS Badrum. Carin och Göran Wellner

Thomas T
Skrev om GS Badrum AB

Har anlitat det här företaget och dess ägare vid ett flertal renoveringar, dom har alltid gjort ett lika bra jobb oavsett om det gällt högt ställda krav på badrum som mindre jobb i sovrum. Dom har gjort allt från golv till tak i vårt hus med mycket stor noggrannhet. Vi har anlitat andra företag vid renoveringar i tidigare projekt men efter att kommit i kontakt med GS Badrum så är det dom ända vi och våra vänner anlitar! Dom håller vad dom lovar och ett stort plus är att dom är trevliga och alltid lämnar arbetsplatsen...

Bertil E
Skrev om GS Badrum AB

Badrumsrenovering: utfört punktligt, noggrant i enlighet med offert. Kan rrekommenderas!

Ingegerd N
Skrev om GS Badrum AB

Första kontakten med Gregor gav mig stort förtroende för honom.Han och hans medarbetare har arbetat noggrant och med stor kompetens och utfört ett utmärkt arbete.Det har bestått av kakling,sättning av klinkers,golvvärme och utbyte av samtliga inventarier.De har lyssnat på mina synpunkter och alltid haft ett positivt bemötande. Ingegerd

Vanja V
Skrev om GS Badrum AB

GS badrum hjälpte oss med en större renovering av badrum, kök, hall och rum. Det sköttes mycket bra och vi hade tät kontakt med projektledaren. Kan verkligen rekommendera deras tjänster// Vanja

Anders L
Skrev om GS Badrum AB

Proffisionella hantverkare och en god arbetsledning, fungerar väldigt smidigt att samarbeta med. Anders Lannerö Marieviks El AB

Resul T
Skrev om GS Badrum AB

Mycket ducktigt gäng hantverkare allt gick enligt plan och blev klart som vi önskade Vi är mycket nöjd och kan varmt rekommendera GS badrum /Resul Tosun Rm relining & bygg AB

Maria P
Skrev om GS Badrum AB

Vi anlitade GS badrum för att bygga om två badrum och ett kök i vårt hus. Gregor var supertrevlig och lätt att ha att göra med. Han vågade ifrågasätta och föreslå bättre alternativ när vi var osäkra på till exempel storleken på klinkers, var eluttagen skulle sitta osv. Jag upplevde också att killarna hade en bra arbetsmoral och inte drog ut på tiden mer än nödvändigt. Vi är mycket nöjda med resultatet och kommer absolut anlita dem igen ifall det blir fler byggprojekt framöver.