GS Badrum AB

Örsvängen 9, 174 51 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till GS Badrum!

Vi hjälper dig med allt inom renovering, men vi är verkliga specialister på renovering av kök och badrum. Inom badrumsrenovering har vi lång erfarenhet och vi åstadkommer ett resultat av hög kvalitet varje gång. Vi gör även köksrenovering och totalrenovering om så önskas.

Utöver renovering hjälper vi gärna till med VVS-service och mindre byggarbeten. Kolla gärna igenom våra bilder ovan, eller se fler på vår Facebook-sida, och kontakta oss med ditt renoveringsprojekt!
Lör: 09:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om GS Badrum AB

• Yl A skrev om GS Badrum AB
    Vi är väldigt nöjda med hela badrummet! Gs hade bra synpunkter, lyhörd, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Hans Christian A skrev om GS Badrum AB
    Vi anlitade GS Badrum AB för en hel källarrenovering ( groventré, pannrum, badrum och tvättstuga ). Grzegorz och hans hantverkare har gjort ett enastående jobb, allt har lösts på bästa sätt. Våra olika idéer om hur saker skall se ut och vara har vi efter diskussioner löst på ett utmärkt vis.
    Hantverkarna som har varit här har varit noggranna och jobbat på hela tiden så tidsplan och även offerten har hållits.
    Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera GS Badrum AB.
    /Inger o HC Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om GS Badrum AB
    Snabba och professionella, trevligt bemötande. Bra pris. Jag kan varmt rekommendera detta bolag. Läs mer
  • Petter N skrev om GS Badrum AB
    Proffsiga, följde offerten och var mycket trevliga, tillgängliga och tillmötesgående under arbetets gång. Kan verkligen rekommendera GS! Läs mer
  • Damian B skrev om GS Badrum AB
    Professionell och sörios företag!
    Vi samarbetar tillsammans och det funkar jättebra
    Mvh Damian Läs mer
  • Peter S skrev om GS Badrum AB
    Under vintern 2017 gjorde vi en stor renovering av badrum/tvättstuga och gästtoalett i vår källare. Vi är glada att vi valde GS Badrum och Grzegorz att genomföra det. Från uppstartsmöte, byggstart, genom hela byggnationen och hela vägen till slutbesiktning flöt allt enligt plan. När hinder/utmaningar dök upp (som det gör i gamla hus) var dialogen lösningsorienterad och flexibel. Duktiga hantverkare som kommer i tid, håller rent och snyggt och är noggranna inom sina olika områden. Det kändes tryggt att ha GS Badrum som anlitad firma med löpande information om hur allt fortlöpte och ett arbete som blev genomfört inom utsatt tid till överenskommen budget. Som ni förstår rekommenderar vi varmt att anlita de för byggprojekt. Läs mer
  • Fergal G
    Fergal G skrev om GS Badrum AB
    Vi är mycket nöjda med GS Badrum! Då vi upptäckte att vi behövde gräva upp våra gamla avloppsrör, fick vi kontakt med företaget. De grävde upp de gamla rören, (i källaren och i trädgården) hittade samtidigt vattenläckor, grävde upp vattenledningarna också - och eftersom trädgården ändå var uppgrävd fixade de samtidigt dränering av vår framsida. Allt detta fixade de på under tre veckor! De kom alltid i tid (försvann inte plötsligt till andra jobb!), stannade så länge de behövde varje dag och städade efter sig.
    Eftersom stammarna också byttes ut fick de sedan göra badrummet, vilket tog ca 5 veckor, då vi har ett gammalt hus.
    Slutresultatet är fantastiskt.
    Vi kan verkligen rekommendera GS, alla problem som upptäcktes under vägen fixades utan snack. Och de har bra priser. Läs mer
  • Göran W skrev om GS Badrum AB
    Vi har renoverat 2 st badrum, kök och nu senast omläggning av parkettgolv och vid samtliga 4 tillfällen har vi blivit mer än nöjda. Mycket duktiga hantverkare med alla behörigheter, trevliga, tillmötesgående och höll den utlovade tiden till punkt och pricka. Vi kan därför med varm hand rekommendera GS Badrum.
    Carin och Göran Wellner Läs mer
  • Thomas T skrev om GS Badrum AB
    Har anlitat det här företaget och dess ägare vid ett flertal renoveringar, dom har alltid gjort ett lika bra jobb oavsett om det gällt högt ställda krav på badrum som mindre jobb i sovrum. Dom har gjort allt från golv till tak i vårt hus med mycket stor noggrannhet. Vi har anlitat andra företag vid renoveringar i tidigare projekt men efter att kommit i kontakt med GS Badrum så är det dom ända vi och våra vänner anlitar!

Dom håller vad dom lovar och ett stort plus är att dom är trevliga och alltid lämnar arbetsplatsen i ett mycket välstädat skick! Precis som man förväntar sig men tyvärr är ovanligt när det kommer till andra företag i branschen.

Rekommenderas mycket varmt!

Med vänliga hälsningar / Thomas i sin nyrenoverade villa! Läs mer
  • Bertil E skrev om GS Badrum AB
    Badrumsrenovering: utfört punktligt, noggrant i enlighet med offert. Kan rrekommenderas! Läs mer
  • Ingegerd N skrev om GS Badrum AB
    Första kontakten med Gregor gav mig stort förtroende för honom.Han och hans medarbetare har arbetat noggrant och med stor kompetens och utfört ett utmärkt arbete.Det har bestått av kakling,sättning av klinkers,golvvärme och utbyte av samtliga inventarier.De har lyssnat på mina synpunkter och alltid haft ett positivt bemötande. Ingegerd Läs mer
  • Vanja V skrev om GS Badrum AB
    GS badrum hjälpte oss med en större renovering av badrum, kök, hall och rum. Det sköttes mycket bra och vi hade tät kontakt med projektledaren. Kan verkligen rekommendera deras tjänster// Vanja Läs mer
  • Anders L skrev om GS Badrum AB
    Proffisionella hantverkare och en god arbetsledning, fungerar väldigt smidigt att samarbeta med.
    Anders Lannerö
    Marieviks El AB Läs mer
  • Resul T
    Resul T skrev om GS Badrum AB
    Mycket ducktigt gäng hantverkare allt gick enligt plan och blev klart som vi önskade

Vi är mycket nöjd och kan varmt rekommendera GS badrum

/Resul Tosun
    Rm relining & bygg AB Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om GS Badrum AB
    Vi anlitade GS badrum för att bygga om två badrum och ett kök i vårt hus. Gregor var supertrevlig och lätt att ha att göra med. Han vågade ifrågasätta och föreslå bättre alternativ när vi var osäkra på till exempel storleken på klinkers, var eluttagen skulle sitta osv. Jag upplevde också att killarna hade en bra arbetsmoral och inte drog ut på tiden mer än nödvändigt. Vi är mycket nöjda med resultatet och kommer absolut anlita dem igen ifall det blir fler byggprojekt framöver. Läs mer

Örsvängen 9, 174 51 Sundbyberg