GST Plåtslageri

Välkommen till GST Plåtslageri!

Vi har många års erfarenhet inom plåtslageri. Vi har flerårig utbildning och yrkeserfarenhet från ett av de större plåtslagerierna i Stockholmsområdet. Detta tog vi med oss då vi 2019 startade upp GST Plåtslageri.

Tjänster vi hjälper dig med: Vattenavrinning, skorstensbeslag, skärmtak, fönsterbleck, byte av stuprör, byte av hängränna och mycket mer inom plåtslageri.

Hör gärna av dig om du har några frågor så lovar vi att svara på dessa. Varmt välkommen!

Läs vad 15 kunder tycker om GST Plåtslageri 2

2021-11-03
    Fantastiskt bemötande och oerhört skickligt, professionellt, snabbt och bra hantverk. Kan varmt rekommendera GST till alla som behöver hjälp med plåtläggning!! Vi kommer (och har) rekommenderat till alla vi känner.
    2021-08-31
    Vi var verkligen nöjda med GST Plåtslageri hela vägen, från första kontakten till att arbetet var färdigt utfört!
  • Ola M
    2021-08-30
    Otroligt fint blev det. Gombodorj kan verkligen sitt arbete och både avrinningen från taket samt beslaget runt vårt verandastaket blev fantastiskt fint!
    Tusen tack - Gombodorj får gärna komma tillbaka till oss!
  • Taina L
    2021-08-17
    Hantverkare med stor kunskap i sitt yrke och väldigt skicklig.
    Från bedömning på plats, offert, utförande och slutfinish har företaget utfört ett byte från takpannor till plåttak.
    Väldigt trevlig och bra bemötande.
    Vi kan varmt rekommendera detta företag.
  • 2021-07-30
    Mycket trevligt och korrekt bemötande. Lämnade en tydlig och detaljerad offert. Återkopplade som utlovat under hela processen. Rekommenderas starkt!
    2021-07-07
    Kan varmt rekommendera GST Plåtslageri. Vi var i behov av att med kort varsel få hjälp med vårt tak. GST gjorde allt de kunde och lyckades lösa uppdraget innan våran önskade deadline. Ett toppenutfört arbete av någon som verkligen kan och älskar sitt jobb vilket märktes på både upplevelse och resultat. Vi kan inte annat än ge fullt betyg och våra varmaste rekommendationer.
    2021-06-10
    Reparation/underhåll av tegeltak, byte av ränndalar mm.
    Är mycket nöjd. Bra och tydlig kommunikation hela vägen och ordentligt utfört arbete enligt vad vi kom överens om. Kändes tryggt och enkelt, kan absolut rekommendera.
    2021-06-10
    GST kan jag rekommendera varmt, Gombodorj är noggrann och pålitlig. Han hjälpte mig med att byta plåt runt skorstenen och montera hängrännor. Jag är väldigt nöjd och behöver jag hjälp igen kommer jag absolut att anlita honom igen.
    2021-06-09
    Mycket bra bemötande.
    Alla förväntningar uppfyllda.
    Pris, utförande och tid helt i överensstämmelse med offerten.
    2021-05-23
    Mycket seriös och tillmötesgående plåtslagare! Bra kundfokus!
    2021-04-20
    Jag anlitade GST för byte av vindskivor samt montering av plåt på vindskivorna. Jag fick ett mycket gott intryck vid första besöket. Fick sedan en detaljerad och tydlig offert. Jobbet gjordes proffesionellt och de var mycket trevliga.
    Jag är mycket nöjd med GST och rekommenderar dom.
    /Jonas
    2021-04-15
    Kopparplåt på garage. Under hela tiden så återkom de snabbt och korrekt. Arbetet utfördes professionellt och enligt bransch standard. Trevligt bemötande och vi rekommenderar honom gärna.
    Carl Birck
  • JOACIM L
    2021-02-06
    Prisvärda, snabba och trevliga!
    Gombodorj och hans killar är otroligt trevliga och tillmötesgående. De kommunicerar tydligt och pedagogiskt håller mig som kund uppdaterad på arbetet.

Är supernöjd med utbytet av hängrännor och stuprör de gjorde på vårt hus. De lämnade en tydlig offert och höll tid och pris.
  • 2021-01-24
    Bra jobbat.Enligt avtalet, snabb leverans, rekommenderar./Zigge
    2021-01-22
    Korrekt bemötande med bra kommunikation ang tider och arbetsmoment
    Perfekt utfört arbete
    Pris enligt offert