GST Plåtslageri

Välkommen till GST Plåtslageri!

Vi har många års erfarenhet inom plåtslageri. Vi har flerårig utbildning och yrkeserfarenhet från ett av de större plåtslagerierna i Stockholmsområdet. Detta tog vi med oss då vi 2019 startade upp GST Plåtslageri.

Tjänster vi hjälper dig med: Vattenavrinning, skorstensbeslag, skärmtak, fönsterbleck, byte av stuprör, byte av hängränna och mycket mer inom plåtslageri.

Hör gärna av dig om du har några frågor så lovar vi att svara på dessa. Varmt välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om GST Plåtslageri 2

2021-04-20
    Jag anlitade GST för byte av vindskivor samt montering av plåt på vindskivorna. Jag fick ett mycket gott intryck vid första besöket. Fick sedan en detaljerad och tydlig offert. Jobbet gjordes proffesionellt och de var mycket trevliga.
    Jag är mycket nöjd med GST och rekommenderar dom.
    /Jonas
    2021-04-15
    Kopparplåt på garage. Under hela tiden så återkom de snabbt och korrekt. Arbetet utfördes professionellt och enligt bransch standard. Trevligt bemötande och vi rekommenderar honom gärna.
    Carl Birck
  • JOACIM L
    skrev om GST Plåtslageri
    2021-02-06
    Prisvärda, snabba och trevliga!
    Gombodorj och hans killar är otroligt trevliga och tillmötesgående. De kommunicerar tydligt och pedagogiskt håller mig som kund uppdaterad på arbetet.

Är supernöjd med utbytet av hängrännor och stuprör de gjorde på vårt hus. De lämnade en tydlig offert och höll tid och pris.
  • 2021-01-24
    Bra jobbat.Enligt avtalet, snabb leverans, rekommenderar./Zigge
    2021-01-22
    Korrekt bemötande med bra kommunikation ang tider och arbetsmoment
    Perfekt utfört arbete
    Pris enligt offert