GST Tak AB

GST Tak AB

gsttak.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till GST Tak AB! Vi har många års erfarenhet inom plåtslageri. Vi har flerårig utbildning och yrkeserfarenhet från ett av de större plåtslagerierna i Stockholmsområdet. Detta tog vi med oss då vi 2019 startade vi upp GST plåtslageri som 2022 ombildades till GST Tak AB. Tjänster vi hjälper dig med: Takomläggning,...

55 omdömen om GST Tak AB

Sedan starten hos Reco 2021

Anders Kristian S H

Väldigt bra bemötande och relation med mig som kund. Offerten var tydlig och arbetet utfördes enligt denna. Väldigt nöjd och kommer anlita igen vid behov

Inger N
Skrev om GST Tak AB

Företaget kunde komma snabbt efter att vi skrivit på orden. Under takarbetets gång ville vi lägga till extra arbeten och det gick bra. Byggställning sattes upp och togs ner mycket snabbt och bra. Vi rekommenderar varmt GST Tak.

Lukas F
Skrev om GST Tak AB

Bra, från start till mål! Tydlig och kompetent hantverkare som jag skulle anlita igen.

Malin M
Skrev om GST Tak AB

Professionellt utfört arbete. Snabb och seriös. Vi blev mycket nöjda!

Christian Edward L

Oerhört bra! Snabba, skickliga och väldigt trevliga. Rekommenderas starkt!

Lars J
Skrev om GST Tak AB

Proffs på jobbet snabbt och smidigt utfört

Magnus F
Skrev om GST Tak AB

Tycker GST gjorde ett mycket bra arbete. Från att presentera en offert till att färdigställa uppdraget. Vi är mycket nöjda. 🙂

Jessica E
Skrev om GST Tak AB

Bra, trevligt, punktligt och ett bra utfört arbete.

Erik Birger B
Skrev om GST Tak AB

En kunnig plåtslagare som vet vad han gör. Mycket nöjd. Löften som ställdes infriades.

Britt-Marie F
Skrev om GST Tak AB

Fick snabb återkoppling med besök dag 1 och dag 2 åtgärdades felet. Ny plåt till skorsten gjordes och monterades dag 2. Mycket snabbt och bra. Blev bemött trevligt. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Malin E
Skrev om GST Tak AB

Supernöjda med GST Tak! Bra kommunikation från första kontakt och genom hela uppdraget. Fint, välgjort och snabbt arbete med plåttaket. Kommer definitivt använda GST Tak igen för framtida uppdrag.

Jitka M
Skrev om GST Tak AB

Vi hade behov att byta takbeklädnad samt kontrollera + åtgärda orsak till läckage på vårt (inte så stort) sommarhus. Vi var bemött på väldigt professionellt sätt och allt ifrån offert till slutbesiktning gick smidigt. I offerten vi fick även flera materialvals alternativ. Arbetena gjordes snabbt och med hög standard (inkl. tilläggsarbetet), ja, överträffade våra förväntningar. Jag vill varmt rekommendera denna firma - professionell, seriös, och det gäller alla som jobbar där.

Georg B
Skrev om GST Tak AB

Personligt, förtroendeingivande, seriöst och rekorderligt.

Peter F
Skrev om GST Tak AB

Perfekt jobb och jätte trevlig personal

Nils Benny S
Skrev om GST Tak AB

Jag blev väl bemöt och kan rekommendera dem.Jobbet blev väldigt bra ,vi blev väldigt nöjda.

Hannu K
Skrev om GST Tak AB

Omläggning av 80 kvm tegeltak till plåttak med skorsten o ventilationshuvar. Proffsigt o nogrant arbete med fina detaljer. Bra mottagande..Anlitar gärna GST tak igen.

Max M
Skrev om GST Tak AB

Proffsigt, snabbt och god service

Erik Ebbe S
Skrev om GST Tak AB

100% nöjd med Gombodorj och GST Tak. Bra dialog och kommunikation genom hela projektet, ett mycket bra slutresultat och ett bra pris. Kan varmt rekommendera GST Tak.

Dick A
Skrev om GST Tak AB

Mycket trevligt bemötande! Duktiga hantverkare. Plåtjobbet med nytt tak på min glasveranda ser mycket bra ut.

Lars A
Skrev om GST Tak AB

De gjorde vad de erbjöd i offerten Jag är mycket nöjd med det. Dessutom gjordes en översyn av mitt tak och skall återkomma med ett förslag till förbättringar.

Joachim W
Skrev om GST Tak AB

Uppdraget var omläggning av plåttak på burspråk. Vi blev mycket väl bemötta från första början. Allt arbete och all kontakt sköttes mycket professionellt genom hela uppdraget. Varmaste rekommendationer!

Robert J
Skrev om GST Tak AB

Bra jobbat! Fixade byte av våra hängrännor.

Jerker M
Skrev om GST Tak AB

+ Trevligt bemötande + Tydlig offert + Bra utfört arbete + Start och färdigställande enbligt plan

Martin G
Skrev om GST Tak AB

Plåtarbete på tak och skortsenshuva. Bra bemötande och mycket bra utfört arbete.

Yahya S
Skrev om GST Tak AB

Gombodorj reparerade vårt hus plåttak (hängrännor) han är professionell, ärlig och han gjorde mycket bra jobb för oss.

Christer N
Skrev om GST Tak AB

Snabb responstid och väl utfört arbete.

Nils-Erik S
Skrev om GST Tak AB

Snabb respons på förfrågan och mycket bra bemötande. Snabb åtgärd och snyggt utfört Förlängningsrör till skorsten och montering kinahatt

Kristina S
Skrev om GST Tak AB

Vi anlitade GST Tak AB för att byta ut hängrännor och stuprör på vårt hus. GST Tak utförde arbetet, såvitt vi kan bedöma, på ett noggrant och proffesionellt sätt i enlighet med den överenskomna offerten. Vi fick en trevlig och positiv kontakt med Gombodorj och det var lätt att kommunicera med honom. Han svarade både i telefonen och på email. Vi kan verkligen rekommendera GST Tak AB

Tomas M
Skrev om GST Tak AB

Gombodorj från GST Tak AP var hos mig och la på ett rätt komplicerat valsat plåttak med anslutningar mot betongpannetak och vägg på en utbyggnad. Utbyggnadens tak är dessutom byggd i vinklar som blir som tårtbitar. Definitivt ett komplicerat jobb. Jag var orolig för att det skulle bli lite för många olika plåtstycken och se stökigt ut. Här var Gombodorj mycket professionell och skapade ett jättefint resultat. Han är noggrann, trevlig och punktlig, jag kan bara ge de varmaste rekommendationer till den som söker en plåtslagare, jag kommer absolut använda honom igen när behov uppstår.

Ingrid F
Skrev om GST Tak AB

Uppdraget var att byta ut hängrännor och stuprännor på vår villa. Arbetet utfördes professionellt och snabbt Vi är mycket nöjda med bemötandet och resultatet. Gombodorj löste ett problem som dök upp på ett jättebra sätt. Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Johan B
Skrev om GST Tak AB

Proffsigt i kommunikationen med oss som kund. Arbetet utfört enligt överenskommelse och med kvalitet.

Karl J
Skrev om GST Tak AB

I tid, enligt offert och jättebra bemötande

Niclas H
Skrev om GST Tak AB

Höll tider, lätt att ha och göra med, prisvärda.

CARL JOHAN L
Skrev om GST Tak AB

Läckage från skorsten och ventiler åtgärdades grundligt och snyggt. Hade tillfälle att följa arbetet på plats och var mycket imponerad av noggrannheten. Påpassligt nog så regnade det 27 mm under 36 timmar efter avslutat arbete. Inte en droppe läckte in. Fick tips om motiverade åtgärder utöver de beställda. Offerten var absolut inte den lägsta men jag känner mig helt belåten med resultatet och val av utförare.

Marianne R
Skrev om GST Tak AB

Köpte nya hängrännor och stuprör. Mycket korrekt bemötande vid kontakt och ordning och reda vad gäller offert och information om arbetet. Perfekt utfört arbete och bra pris! Jag rekommenderar företaget.

Fredrik T
Skrev om GST Tak AB

Renovering av tak på garagelänga (byte av ruttna reglar och tätning av plåt) Trevligt bemötande, snabbt och snyggt genomfört arbete och bra pris. En liten mindre tätning hade missats men de kom snabbt tillbaka och åtgärdade detta på ett lika bra sätt som resten av taket. Rekommenderas!

kjell p
Skrev om GST Tak AB

Mycket bra och trevligt bemötande och ett utomordentligt bra utfört arbete på vårt tak och skorsten.

Jens G
Skrev om GST Tak AB

Gombodorj är mycket noggrann och professionell i både service och genomförande. Vi är mycket nöjda!

Christof M
Skrev om GST Tak AB

Bra bemötande, företaget gjorde ett snabbt och bra jobb till bra pris!

Bo A
Skrev om GST Tak AB

Jätte hjälpsam, patient och experter inom respektiva område!

Caroline N
Skrev om GST Tak AB

Fantastiskt bemötande och oerhört skickligt, professionellt, snabbt och bra hantverk. Kan varmt rekommendera GST till alla som behöver hjälp med plåtläggning!! Vi kommer (och har) rekommenderat till alla vi känner.

Tim B
Skrev om GST Tak AB

Vi var verkligen nöjda med GST Plåtslageri hela vägen, från första kontakten till att arbetet var färdigt utfört!

Ola M
Skrev om GST Tak AB

Otroligt fint blev det. Gombodorj kan verkligen sitt arbete och både avrinningen från taket samt beslaget runt vårt verandastaket blev fantastiskt fint! Tusen tack - Gombodorj får gärna komma tillbaka till oss!

Taina L
Skrev om GST Tak AB

Hantverkare med stor kunskap i sitt yrke och väldigt skicklig. Från bedömning på plats, offert, utförande och slutfinish har företaget utfört ett byte från takpannor till plåttak. Väldigt trevlig och bra bemötande. Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Petra Nilsson N

Mycket trevligt och korrekt bemötande. Lämnade en tydlig och detaljerad offert. Återkopplade som utlovat under hela processen. Rekommenderas starkt!

David I
Skrev om GST Tak AB

Kan varmt rekommendera GST Plåtslageri. Vi var i behov av att med kort varsel få hjälp med vårt tak. GST gjorde allt de kunde och lyckades lösa uppdraget innan våran önskade deadline. Ett toppenutfört arbete av någon som verkligen kan och älskar sitt jobb vilket märktes på både upplevelse och resultat. Vi kan inte annat än ge fullt betyg och våra varmaste rekommendationer.

Tom W
Skrev om GST Tak AB

Reparation/underhåll av tegeltak, byte av ränndalar mm. Är mycket nöjd. Bra och tydlig kommunikation hela vägen och ordentligt utfört arbete enligt vad vi kom överens om. Kändes tryggt och enkelt, kan absolut rekommendera.

Anneli P
Skrev om GST Tak AB

GST kan jag rekommendera varmt, Gombodorj är noggrann och pålitlig. Han hjälpte mig med att byta plåt runt skorstenen och montera hängrännor. Jag är väldigt nöjd och behöver jag hjälp igen kommer jag absolut att anlita honom igen.

Thord P
Skrev om GST Tak AB

Mycket bra bemötande. Alla förväntningar uppfyllda. Pris, utförande och tid helt i överensstämmelse med offerten.

Martin B
Skrev om GST Tak AB

Mycket seriös och tillmötesgående plåtslagare! Bra kundfokus!