Gucci

Birger Jarlsgatan 1, 111 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Gucci

• John B
    John B skrev om Gucci
    Gucci i all ära, det är lyx och flärd och folk vill gärna i synas i anslutning till det i butiken, stiff personal som tror att dom är för mer eftersom dom jobbar på Gucci i Stockholm. Personalen borde få åka och besöka butiken nere i Milano för att lära sig vad kollegorna där vet, hur man är service minded!
  • Lena C
    Lena C skrev om Gucci
    Snygga väskor och "assar", kanske för den lite större plånboken om man skall gå loss på kläderna. Artiga och korrekta expediter, men jag tror att kanske lyxen i varumärket har gått dem lite åt huvudet. Komigen tjejer och killar, det är inte coolt att vara snorkig bara för att man är snygg och har rätt kläder :-), det bygger de inte något framgångsrikt varumärke på. De får ändå 3 reco, då jag älskar Guccis väskor men köper dem hellre i Italien än här.
    Emma K gillar detta
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Gucci
    Gucci har mycket fint (väskor, skor och accessoarer) men jag drar mig för att gå in i butiken på Birger Jarlsgatan. Otrevlig och dryg personal som dessutom la ner fel sak när jag shoppade där. När jag kom tillbaka för att byta blev det fel ingen och inte förrän tredje gången blev det rätt. Inte ens en ursäkt fick vi, riktigt trist!
    Emma K gillar detta

Birger Jarlsgatan 1, 111 45 Stockholm