Gucci

Ring 08-545 005 44 www.gucci.com
2.2

6 omdömen om Gucci

Daniel S

Handla inte på Gucci Östermalm. Min tjej överraskade mig med en ring på min födelsedag, när jag provade ringen var det fel storlek. Gucci vill inte beställa hem rätt storlek fast vi blev lovade bytesrätt. Vi kan inte lämna tillbaka ringen och köpa en likadan i rätt storlek på hemsidan. Jag fick rådet att leta efter något annat i deras sortiment, vilket inte kommer hända. Jag vill ha det min tjej har köpt och betalat för. Kundresan har varit 0 av 10. Blev lovad återkoppling men har inte hört något på tre månader. Råder er alla att inte handla på Gucci Östermalm!

Peter Christopher Flemming M

Hade aldrig betalat med Klarna 🤮🤮🤮

ASHURIINA A

Världens finaste personal! Fick så mycket hjälp. Personalen kom med rekommendationer och var väldigt tålmodig samt svarade på allt. Det var inga problem att prova om samma sak flera gånger och det var till och med de som rekommenderade att man skulle prova. Ingen stress eller press på att man var tvungen att handla där och då utan de sa att tänk på saken. Gick ut med tre varor. Efter fiaskot på den gatan så sticker Gucci ut som en pärla med service och produkter

John H
Skrev om Gucci

Gucci i all ära, det är lyx och flärd och folk vill gärna i synas i anslutning till det i butiken, stiff personal som tror att dom är för mer eftersom dom jobbar på Gucci i Stockholm. Personalen borde få åka och besöka butiken nere i Milano för att lära sig vad kollegorna där vet, hur man är service minded!

Lena C
Skrev om Gucci

Snygga väskor och "assar", kanske för den lite större plånboken om man skall gå loss på kläderna. Artiga och korrekta expediter, men jag tror att kanske lyxen i varumärket har gått dem lite åt huvudet. Komigen tjejer och killar, det är inte coolt att vara snorkig bara för att man är snygg och har rätt kläder :-), det bygger de inte något framgångsrikt varumärke på. De får ändå 3 reco, då jag älskar Guccis väskor men köper dem hellre i Italien än här.

Emma K gillar detta
Amanda E

Gucci har mycket fint (väskor, skor och accessoarer) men jag drar mig för att gå in i butiken på Birger Jarlsgatan. Otrevlig och dryg personal som dessutom la ner fel sak när jag shoppade där. När jag kom tillbaka för att byta blev det fel ingen och inte förrän tredje gången blev det rätt. Inte ens en ursäkt fick vi, riktigt trist!

Emma K gillar detta