Gula Rehab

Snittbetyg
4.7
Ring 031-361 83 41 Dela

Om företaget

Välkommen till Gula Rehab! Vi säljer allt inom rehabilitering, friskvård och träning. De flesta av våra hjälpmedel gör vardagen lite lättare och är funktionella för träning i hemmet eller när du har skadat dig samt vill förebygga en skada. Vi har över 500 produkter i lager och några av dessa är massagebollar, värmedynor,...

549 omdömen om Gula Rehab

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 549 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Pia P
Skrev om Gula Rehab

Köpte en Psoaskudde . Är mycket nöjd med den ! Jag hade höga förväntningar både på köpupplevelsen och varan och är mycket nöjd med bägge....bra kvalité på varan och otroligt snabb och smidig leverans . Kan tänka mig att handla mera från företaget Högsta betyg !

Malin L
Skrev om Gula Rehab

Köpte en balansboll till hund. Snabb leverans och produkten lever upp till förväntningarna och används nästan varje dag. Tummen upp m!

Hampus R
Skrev om Gula Rehab

Bra utbud och pris. Snabb leverans

Lennart K
Skrev om Gula Rehab

Bra produkt och snabb leverans allt till belåtenhet😀

Kerstin L
Skrev om Gula Rehab

Inga konstigheter. Snabb och enkel leverans.

Christina S
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans och kvalitativa produkter.

Nicole M
Skrev om Gula Rehab

Super smidigt! Att ha det kul tillsammans med hunden! Köpte lite olika grejer för balans träning bra för kroppen och knoppen ❤

Mattz B

Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx

Gunnar L
Skrev om Gula Rehab

Det var perfekt!!!!!! Allt är till full belåtenhet.

Krister B
Skrev om Gula Rehab

En lättförståelig webbsida. Snabb leverans. Bra att det finns beskrivning hur man använder varan.

Gunilla A
Skrev om Gula Rehab

Skall användas till hund för balansträning så blir nog bra. Kanske även jag kan använda/ Gunilla

Sara W
Skrev om Gula Rehab

Enkelt att beställa, bra pris och snabb leverans. Beställde tejp.

Anna-Karin H
Skrev om Gula Rehab

Enkelt att beställa. Snabb leverans. Upplever det vara fin kvalitet på det jag köpt. Mycket nöjd! Hade kunnat lagt något emellan produkten och förpackningen/öppningen då det annars är lätt att man använder vasst föremål när man öppnar som kan skada själva varan.

Marta A
Skrev om Gula Rehab

Köpte en balansplatta . Det var enkelt att beställa, snabb leverans .

Wenche H
Skrev om Gula Rehab

Jättebra produkter, snabba leveranser och smidiga betallösningar. Handlar absolut igen från er.

Ingrid E
Skrev om Gula Rehab

Snabb frakt och bra kvalitet på sakerna

Susanne L
Skrev om Gula Rehab

Snabbt svar och leverans .Gula draget, för en variant av träning på vårt boende.

Jonnie L
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans och produkten stämde överens med beskrivningen.

Anneli N
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans och fysioterapeuten är nöjd med det som beställdes.

Ann-Charlotte D

Väsby Rehab har varit kund sedan länge pga bra produkter, snabb leverans och trevligt bemötande. Vi brukar främst köpa stödbälte och gummiband men även tigergrepp, ”piggbollar” och ra-drag.

Anette B
Skrev om Gula Rehab

Enkelt att beställa. Snabb leverans.

Göran S
Skrev om Gula Rehab

Bra produkt o pris, blev någon försening av leveransen ,men det var transportföretaget. Blev positiv av produkten

Sylvia L
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans det uppskattas. Det enda jag har åsikt om att leverans kom till ett ställe som är långt att gå men å andra sidan är de trevliga där.

Elisabeth J
Skrev om Gula Rehab

Bra sortiment, lätt att beställa och snabb leverans. Önskar dock att frakten ingick :-)

Susanne Å
Skrev om Gula Rehab

jag fick snabbt veta att det jag beställt inte fanns i lager i rätt antal... Vi kom överens om en lösning som fungerade väl

Lenairene L
Skrev om Gula Rehab

Det var snabb leverans och bra produkt.

Mari J
Skrev om Gula Rehab

Lätt att beställa och snabb leverans! Toppen

Kristina L
Skrev om Gula Rehab

God service och snabb leverans

Ann J
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans och jättebra service! Vi tappade bort en viktig del, men det gick jättelätt och fort att få en ny del från Gula Rehab. Det vi har köpt tidigare har också varit väldigt hållbart trots flitig användning :)

Jennie W
Skrev om Gula Rehab

Köpte några patrik-block. Smidigt och effektivt från beställning via betalning fram till frakt

Tommy M
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans , Bra hemsida och nöjda med kvaliteten på varorna!

Britt-Marie H
Skrev om Gula Rehab

Alltid bra utrustning och snabba leveranser. Både till oss som företag/Region och som privatperson.

Phil C
Skrev om Gula Rehab

Snabbt leverans, produkt som omväntade

Stefan M
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans. Enkelt att beställa. Godis i paketet.

Tina N
Skrev om Gula Rehab

Mycket god kommunikation kring ordern, snabbt svar och levereras vid vår beställning av pilatesbollar.

Cecilia J
Skrev om Gula Rehab

Snabb och smidig leverans, har inget att klaga på

Martina S
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans, fick det jag förväntade mig. Träningmaterial

Ibrahim K
Skrev om Gula Rehab

👋 Snabb leverans, och det är alltid så!

Marianne T
Skrev om Gula Rehab

Fantastiskt urval av produkter. Snabb leverans!

Therese H
Skrev om Gula Rehab

Bra och snabb leverans, nöjd med produkten.

Susanne N
Skrev om Gula Rehab

Bra bemötande. Snabb orderbekräftelse, leverans och snabb faktura. Köpte dubbelbollen.

Maria W
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans av produkter med hög kvalitet 👌

Birgitta E
Skrev om Gula Rehab

Köpte en dyna till meditationspallen. En bra och tydlig hemsida. Supersnabb leverans . Är jättenöjd och rekommendationer Gula Rehab.

Åsa W
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans, bra hållbara produkter.

Kerstin S
Skrev om Gula Rehab

Bra produkter, trevligt bemötande och snabba leveranser.

Gull-Britt S
Skrev om Gula Rehab

Har fått tydlig information när varorna levereras. I övrigt har vi inte behövt kontakt, då det vi beställt har fungerat.

Sofie L
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans och produkter av högsta kvalitet! Vi älskar vår dubbelboll och allt som gör till den!

Anna S
Skrev om Gula Rehab

Lätt att beställa och otroligt snabb och smidig leverans!

Carolina B
Skrev om Gula Rehab

Otroligt snabba leveranser och smidig beställningsfunktion

Erika A
Skrev om Gula Rehab

Snabb leverans. Varan överensstämde bra med beskrivningen på webbsidan. Nöjd.

Filtrera omdömen