Gullmarsplan Skomakeri & Nyckel Service

2.0

4 omdömen om Gullmarsplan Skomakeri & Nyckel Service

Sona B
Skrev om Gullmarsplan Skomakeri & Nyckel Service

Fantastiskt Skomakeri! ⭐⭐⭐⭐⭐ Ett stort tack för den utmärkta servicen och det fantastiska hantverket! Från första stund imponerades jag av er vänlighet och professionalism. Skorna jag lämnade in såg ut som nya, och jag är extremt nöjd med resultatet. Personalen var vänlig och tillmötesgående, och jag uppskattar verkligen att ni tog er tid att lyssna på mina önskemål. Jag ser fram emot att ge er fler roliga uppdrag, som att laga skolryggsäckar och behandla läderskor. Tack för att ni gör underverk med skor! Vänliga hälsningar, nöjd kund!

ULRIKA H
Skrev om Gullmarsplan Skomakeri & Nyckel Service

Fruktansvärt dåligt bemötande och ett uselt utfört jobb. Lämnade in ett par skor som jag omgående fick gå till en annan skomakare med, som i sin tur fick åtgärda det som den här skomakaren hade orsakat. Skulle absolut inte rekommendera till någon.

Teitur A
Skrev om Gullmarsplan Skomakeri & Nyckel Service

Jag kopierade tre husnycklar, modell vanlig, men kopiorna gick inte ens in i nyckelhålet. Enligt skomakaren kan jag inte returnera nycklarna eftersom det inte finns några garantier att en kopia passar. Han erbjöd sig att göra ny kopior gratis (fast jag har redan gjort kopior på ett annat ställe), men då visade det sig att han inte hade rätt stål hemma, så jag skulle få komma tillbaka senare. Men det här är på andra sidan stan för mig och jag ska hämta på dagis och kan inte vara utan nyckel över natten så jag tog min nyckel och gick. 300 kr i sjön.

Thomas L
Skrev om Gullmarsplan Skomakeri & Nyckel Service

Inte nog med att lagningarna av skorna är undermåliga. Idag blev jag dessutom rejält utskälld av en den ursinniga skomakaren. Det finns många andra alternativ i kvarteren som behandlar sina kunder betydligt bättre. Välj dom istället.