Alla kategorier Skomakare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Gullmarsplans Lås & Nyckelservice

Gullmarsplans Lås & Nyckelservice

Gullmarsplan 3, 121 40 Johanneshov — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Gullmarsplans Lås & Nyckelservice

• Teitur A
    Teitur A skrev om Gullmarsplans Lås & Nyckelservice
    Jag kopierade tre husnycklar, modell vanlig, men kopiorna gick inte ens in i nyckelhålet. Enligt skomakaren kan jag inte returnera nycklarna eftersom det inte finns några garantier att en kopia passar.

Han erbjöd sig att göra ny kopior gratis (fast jag har redan gjort kopior på ett annat ställe), men då visade det sig att han inte hade rätt stål hemma, så jag skulle få komma tillbaka senare. Men det här är på andra sidan stan för mig och jag ska hämta på dagis och kan inte vara utan nyckel över natten så jag tog min nyckel och gick. 300 kr i sjön.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Gullmarsplans Lås & Nyckelservice
    Inte nog med att lagningarna av skorna är undermåliga. Idag blev jag dessutom rejält utskälld av en den ursinniga skomakaren.
    Det finns många andra alternativ i kvarteren som behandlar sina kunder betydligt bättre. Välj dom istället.

Gullmarsplan 3, 121 40 Johanneshov