Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Gustaf Mellbin AB

Gustaf Mellbin AB

Västerlånggatan 47, 111 29 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Gustaf Mellbin AB

• Viveca H
    Viveca H skrev om Gustaf Mellbin AB
    Hej! Jag har handlat BH hos er sen ca 1987,då jag flytta till Märsta (jobba i Solna),flytta ner till Vimmerby 1991 o åkte nån gång/år o handla hos er ,flytta 2002 till Blekinge o har åkt en gång /år ,men vet ej om jag hinner nu . Varför ,jag handlar hos Er : Jo alltid alltid en kanon service o vänligt o trevligt bemötande med stor kunskap vid köp av BH ,har lite bekymmer med storlekar men finns alltid hos er.Kan ej handla någona annan stans . Nu ska jag försöka o skriva till er o beställa Bh om det går bra , Har gjort de en gång för lääängesedan . Rekommenderar Gustaf Mellbin mycket varmt . Mvh Viveca Hellborg
  • -
    - skrev om Gustaf Mellbin AB
    Pytte pytte liten underklädesaffär i gamla stan med super trevlig personal. När man kommer dit blir man verkligen riktigt väl bemött! Här hjälper dom dig att hitta det du söker på ett proffesionellt sätt för dom finns verkligen till hands och hjälper dig med allt! Du får ett provrum och en expedit som hjälper dig med modeller och storlekar hela tiden, som dom hämtar till ditt provrum! När du har handlat där första gången så skriver dom in dig i sitt register med dina storlekar, så nästa gång du kommer så kikar dom bara i sin lilla pärm å så vet dom vem du är och vad dom ska föreslå dig. Man känner sig lite som en prinsessa när man är där och handlar. :)Priserna är ganska dyra, men det är det värt för det är riktigt bra märkesunderkläder som säljs. Det enda negativa jag kan säga om den här butiken är att den är liten, så det blir lätt trångt när man väntar på att få hjälp, men väl inne i provrummet så är det rymligt!
    Johan C gillar detta

Västerlånggatan 47, 111 29 Stockholm