Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Ring 0390-108 00 www.gylleneuttern.se
3.3

Boka konferens på Hotel Gyllene Uttern, Hotel Ullinge eller Hotel Mullsjö. Kick off.

8 omdömen om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Stig B
Skrev om Gyllene Uttern Hotell

Den dyraste lunch jag någonsin har ätit 185kr Och då ingick inte måltidsdryck fick köpa till för 45kr Åt isterband frågade om jag kunde få två stycken. Helt omöjlig Till det priset så tycker man att det bör gå Fin utsikt från terrassen Inget ställe jag stannar på nån mer gång Mina förväntningar är att man ska bli mätt

Mikael  M
Skrev om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Fantastisk utsikt, värt att stanna för en fika MEN undvik restaurangen, "travel lunch" är ett försök till hög svansföring men är endast ängsligt och håller knappt OK klass. Servicen är långsam, personalen trött och maten knappt godkänd. För 149 sek förväntar man sig lite mer.

Tobias B gillar detta
ANDREAS I
Skrev om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Läget med utsikt över Vättern är grymt tillsammans med byggnaden hotellet ligger i, känns som ett gammalt slott eller liknande. Tyvärr är det för dyrt. Restaurangen håller inte måttet, för krångliga menyer, otrevlig personal och det som hamnar på tallriken motsvarar verkligen inte priset.

Franciska L
Skrev om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Tyvärr. Maten var god men servicen usel! Man möttes av en snobbig kypare som tittade på en som om man var något som katten hade släpat in! Det tog fytiofem minuter att få in förrätten som var en soppa. När jag frågade om det var problem i köket fick jag ett näsvist svar från denna kypare att "det tar ju tid att laga mat! Tar det inte lite tid för dig att laga mat hemma i ditt kök, kanske?!!" Den kypare som bemöter sina gäster på ett sådant sätt kan inte vänta sig att man kommer tillbaka, eller att man ger ett gott betyg till stället. BOTTEN!

Eric L
Skrev om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Maten är vällagad och presenteras smakfullt. Servicen är proffsig och trevlig. Kunnig servitör som visste vad han gjorde. Miljön med utsikt över Vättern och Visingsö gör inte heller helhetsupplevelsen sämre. En av kommunens 5 topprestauranger!

Malin H
Skrev om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Efter att ha tillbringat en natt på det här hotellet bestämmde jag mig för att jag någon gång när jag är gammal ska bo där. Inbiten stockholmare som jag är så blev jag faktiskt kär i stället!! Jag var i både hotellrummen och i stugorna, men faktiskt så tänker jag nog nästa gång boka en stuga. Det är våningsängar men uteplatsen och utsikten är mer värd. Maten i restaurangen är fantastisk, både jag och mitt sällskap sa att det var bland det godaste vi ätit. FANTASTISKT ställe!!

Madelene R
Skrev om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

När en av mina bästa vänner fyllde år så var vi ett tjejgäng som åkte vi till Gränna och åt och bodde på Gyllene Uttern. Det var helt fantastiskt bra! Maten var helt underbar och servicen lika så. Servitören var jätte trevlig och restaurangen bjöd på champagne! Vi hade verkligen en jätte jätte mysig helg. Läget som det här stället ligger på är ju klockrent också. Fantastisk utsikt och supermysigt läge. Jag tror att vi alla blev lite förälskade i det här stället. Hit åker jag väldigt gärna igen! Rekommenderas!

Therese D
Skrev om Gyllene Uttern Hotel & Restaurang AB

Fantastiskt läge man kan se visingsö därifrån. En gammal byggnad som ger en mysig och varm känsla, inredningen har hög klass som ger hotellet ytterligare ett lyft. Det är absolut inte det billigaste stället. Maten var precis som förväntat och kanske lite bättre ändå. Det var en man som serverade oss, han kändes lite butler aktig och det var länge sedan jag såg en servitör med så klockren service. Det var en fantastiskt underbar upplevelse. Ett perfekt ställe för en romantisk middag. Rekommenderas VARMT...