Gym & Motion i Åkersberga AB

Ring 08-540 203 03 www.gymomotion.se

3 omdömen om Gym & Motion i Åkersberga AB

Jacqie S
Skrev om Gym & Motion i Åkersberga AB

Gym & Motion är nog det bästa gymmet jag har varit på i hela mitt liv. Bodde där i ca 3 år och dit gick jag ofta, ofta. personalen är sjukt trevliga och det är fräscha lokaler, bra maskiner och det finna bra med program att välja mellan. Om jag kunde ta med mig gymmet dit jag flyttade så skulle jag ha gjort det :P Bra jobbat!! Har även hört att ni nu byggt ut gymmet ännu mer,är jag på besök någon gång så kommer jag och säger hej och tränar ett pass :)

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Gael Michael Augustin T
Skrev om Gym & Motion i Åkersberga AB

Vilken omvändning! Detta gym rekommenderas varmt! Jag har tränat i denna lokal under rätt så många år, men sedan ett gäng killar tog över (efter att förra ägaren sålde)har det blivit en makalös förbättring. Nu är det ett riktigt nöje att åka till gymet, lokalen har blivit avsevärt större, de har köpt ett stort antal maskiner av hög kvalitet, städning är toppen, det är bra luft där inne, och personalen är dessutom super trevliga. Stort beröm får de för en kvalitativ insats. De är "business minded" och har förstått vikten...

johanna g
Skrev om Gym & Motion i Åkersberga AB

Bästa solarierna i Åkersberga,med grym sevice och trevliga människor..här får man alltid ett vänligt bemötande i en trevlig o fräsch miljö!!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme