Alla kategorier Gym Stockholms län Österåker Gym & Motion i Åkersberga AB

Stationsvägen 23, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Adolf Fredriks Fysiocenter
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Läs vad 3 kunder tycker om Gym & Motion i Åkersberga AB

• Jacqie S
    Jacqie S skrev om Gym & Motion i Åkersberga AB
    Gym & Motion är nog det bästa gymmet jag har varit på i hela mitt liv. Bodde där i ca 3 år och dit gick jag ofta, ofta. personalen är sjukt trevliga och det är fräscha lokaler, bra maskiner och det finna bra med program att välja mellan. Om jag kunde ta med mig gymmet dit jag flyttade så skulle jag ha gjort det :P Bra jobbat!! Har även hört att ni nu byggt ut gymmet ännu mer,är jag på besök någon gång så kommer jag och säger hej och tränar ett pass :)
  • Michael T
    Michael T skrev om Gym & Motion i Åkersberga AB
    Vilken omvändning! Detta gym rekommenderas varmt!
    Jag har tränat i denna lokal under rätt så många år, men sedan ett gäng killar tog över (efter att förra ägaren sålde)har det blivit en makalös förbättring.
    Nu är det ett riktigt nöje att åka till gymet, lokalen har blivit avsevärt större, de har köpt ett stort antal maskiner av hög kvalitet, städning är toppen, det är bra luft där inne, och personalen är dessutom super trevliga.
    Stort beröm får de för en kvalitativ insats. De är "business minded" och har förstått vikten av att ha nöjda kunder.
    Obs: det finns många andra aktiviteter som jag inte har provat på, jag lyfter skrot :-)
  • johanna g
    johanna g skrev om Gym & Motion i Åkersberga AB
    Bästa solarierna i Åkersberga,med grym sevice och trevliga människor..här får man alltid ett vänligt bemötande i en trevlig o fräsch miljö!!

Stationsvägen 23, 184 50 Åkersberga